strona 114 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- nastepna »
-
~luk / 2011-01-04 14:20
Dzień Dobry
Chciałbym ostrzec każdego potencjalnego klienta nieti. Dopóki nie będziecie mieć internetu w domu nie płaćcie im żadnych pieniędzy. Do mnie na początku listopada został dostarczony router za 99 zł i fakturą do zapłaty, na infolini dowiedziałem się, że internet zostanie podpięty po tygodniu od dostawy.
Dziś jest czwarty stycznia 2011 i nie mogę się doprosić się o zwrot pieniądze. Ponieważ pod koniec listopada czyli po miesiącu od dostawy urządzenia oświadczyli mi na infolinii, że internetu nie będę mi dostarczać a router mogę sobie zachować. W odzyskaniu pieniędzy pomaga mi obecnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
Po tym wszystkim, uważam że netia to najbardziej niekompetentna firma z jaką kiedykolwiek współpracowałem. -
-
~lukas / 2007-11-30 12:19
Bardzo zawiodłem się na firmie Netia. W ostatnich tygodniach prowadzi bardzo silną akcje marketingową w mediach. Co chwila reklama internetu w Neti... jednak jak przyjdzie do realizowania usług... odpada na całej linii. 14.11 odtrzymalem kurierem modem, zainstalowalem, podlaczylem... i ... zobaczylem slynny juz bład nr 721. Gdy skontaktowalem sie z BO abonenta uslyszalem ze wina jest po stronie TP i ze parametry mojego łacza zostały przekazane z błedem. Uslyszalem, ze musze czekac 48h na realizacje reklamacji i uruchomienie uslugi.... tych 48h bylo juz kilka, za kazdym razem slyszalem to samo .. "wina po stronie tp". Ciagle slyszalem ze wysylają ponaglenia jednak nic one nie dawaly. Zlozylem nawet dwa zazalenia na jakosc swiadczonych uslug. Efekt calego zamieszania jest taki ... ze nadal nie mam internetu. Nie mozna zwalac całej winy na TP gdyz Netia jako profesjonalna firma telco powinna miec instrumenty wpływu na swojego "dostawce"/konkurenta. Zaletymiły głos konsultantek w BOAWadywszystko co nie jest wymienione w plusachnadal nie mam, cena zgodna z aktualna ofertą -
~Lukasz / 2015-10-08 22:17
Jeden z najgorszych dostawców z jakimi miałem do czynienia, internet DO 50mb, w maksymalnych polotach dochodzi do 10mb/s, srednio jest to 7mb a wieczorami max 2
telewizja która funkcjonuje za pośrednictwem internetu co wieczór od godziny 19 jest praktycznie niemożliwa do oglądania, cały czas sie tnie, chwilami sie całkowicie wyłącza. Zdecydowanie nie polecam, płacę za usługę z której nie da sie korzystać.Wadyprędkość internetu nie stanowi nawet 20% opłaconej usługi,1,5 roku -
~LUKASZ SS / 2012-06-21 10:09
netia nigdy!!!!!!!!!!!!!! raz przed zawarciem umowy wszystko pieknie pani obiecala mase rzeczy przez 1 rok zerwanie umowy 150 pln nie 500 jak sie okazalo 150 moze byc po 11 miesiacu ale twardo obiecala ze tak nie jest proponuje nagrywac rozmowy z nimi dwa miala byc promocja przez 2 miesiace po 14 99 a naliczyli 140 pln za dwa miesiace jak zadzownilem chyba z 15 razy to jeden pan mi korekte zrobil i ni stad odciagneli mi 50 od 140 ale jak sie pytalem dlaczego nie mam przez dwa miesiace po 14 nikt mi nie udzielil odpowiedzi !!! a ciagle dzownilem i place za rozmowy jeszcze mam do 20 MB ok ale 1 ,3 MB co jakis czas stronka sie nie laduje masakra raz mi mowi jeden ze mam mozliwosci lacza 10 MB a inny 20 zas nastepny 13 no smiech na sali hahah i na koniec jeszcze dobijaja HBO go przez 1 miesiac za 1 zl ok namowili a co mi tam mieli zadzwonic czy przedluzam umowe ale nie zadzwonili umowa sama sie przedluzyla i mam znowu zrywac i placic koszta za zerwanie no smiech smiech niesotrade mialem 6 lat i takich numerow to napewno nie robia !!!! nie polecam NETIi zycze im upadlosci -
~Luks / 2016-05-05 16:29
Juz zaluje, ze przedluzylem umowe z ta tandetna firma. Net zrywa sie jak popieprzony...Ping skacze do 100-150....ZENADA NIE POLECAM NIKOMU. A obsluga klienta to dno :) co z tego, ze nie chcesz zadnego technika do domu skoro to nie wina po twojej stronie, a oni i tak ci go wysla pare razy juz kable sprawdzalem i kupowalem nowe jak glupi.. Kiedys technik mi powiedzial, ze z puszka jest problem..BRAK SLOW DNO DNA!!! Kpina, a nie firma. ZaletySa tylko wady :)WadyJak powyzej -
~luni / 2017-08-01 08:14
Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia. Płacę za 4 MB a przez większość czasu mam 2 MB. Ogólnie ten internet to jakaś porażka. Prawie cały czas są skoki pingu, prędkość internetu potrafi obniżyć się do 0,5 MB oczywiście kiedy chcę coś ściągnąć lub coś oglądnąć. Do tego, żeby mieć internet trzeba wziąć telefon stacjonarny, na który dzwonią tylko z ofertami. Osobiście nie polecam. ZaletyNawet ciężko by było zmyślić jakąś zaletęWadyCena podwyższana przez telefon stacjonarny, którego nie można usunąć z oferty.
Jak do nich zadzwonisz to powiedzą, że załatwią tą sprawę, ale tak naprawdę nic się nie zmienia.
Bardzo częste skoki pingu i prędkości internetu -
~Luzik / 2015-08-03 21:11
Netia rżnie klientów zaniżając transfer i z 10 Mb/s zrobiło się siedem i z tego jeszcze może być 20% mniej czyli ok.5 Mb/s. Nie przyjmują reklamacji. Czas ich pożegnać dno. Mam umowę na czas nieokreślony. ZaletyBrakWadykiepski transfer za duże pieniądze -
~Lvksz / 2022-10-01 19:36
Ciągle sie ścina, nic sie nie da zrobic oszukaństwo i tyle niby 100mb/s a jest 8 MASAKRA Zaletynie maWadyzasieg,infoliniaMiejscowośćPoznań -
-
~lysy500 / 2009-12-25 18:25
Netia to szajs .
Płacę za internet 2 mb/s a na dzisiejszym speedtescie wyszedl mi wynik 0.15 Mb/s [ download ] , 0.01 [ upload ] i 2474 pingu !! Szlag trafia . ;/Zaletybrak .Wadywszsystko .rok, dużo ! -
~Łukasz / 2018-07-07 15:17
Cały czas siem rozloncza i nie moge grac w minecrafta :( Zaletynie ma zaletWadywrzystkoMiejscowośćOslo -
~Łukasz Werter / 2010-01-13 22:50
Netia to PORAŻKA!!!
Pełen nadziei, omamiony reklamą i pozbawiony alternatyw 26 listopada 2009 podpisałem umowę z siecią Netia. Otrzymałem informację, że 6 grudnia będę miał podłączony telefon i usługę Internetu.
W terminie 6 grudnia Internetu z Netii nie było. Zadzwoniłem na infolinię Netii (na połączenie z konsultantem czekałem 25 minut) i otrzymałem informację, że telekomunikacja odmówiła podłączenia pod stację X i że w tym momencie Netia przesyła prośbę do TP o podłączenie do innej skrzynki.
Nauczony doświadczeniem skontaktowałem się z TP by uzyskać opinię drugiej strony. W telekomunikacji otrzymałem informację, że owszem Netia przesłała prośbę o udostępnienie łącza, ale stacja którą wskazała nie jest dzierżawiona przez Netię.
Zatem 2 kłamstwa Netii – jedno, że usługa zostanie uruchomiona, drugie, że to wina Telekomunikacji Polskiej.
Konsultant z Netii poinformował mnie, że kolejny termin uruchomienia usługi to 23 grudnia.
Tego dnia oczywiście ani widu ani słychu o telefonie i Internecie. Ponownie wykonuje telefony na infolinię Netii (czekając pół godziny na połączenie z konsultantem) i otrzymuje informację, że to niemożliwe, iż 23 grudnia miała być uruchomiona usługa, bo pismo do TP zostało wysłane 21 grudnia, a o tego czasu może minąć dwa tydonie do uwolnienia łącza
Netia kłamie po raz 3! Twierdząc, że przesłała dokumenty do TP już 6 grudnia.
Wyznaczono kolejny termin – 8 stycznia. Jak twierdzi konsultant ( profilaktycznie skontaktowałem się z dwoma) to ostateczny termin.
Jak się można było spodziewać 8 grudnia Netia nie uruchomiła usługi Internetu ani telefonu. Co ciekawsze o tym, że termin uruchomienia usługi po raz 4 zostanie przesunięty poinformowała mnie…Telekomunikacja Polska. Konsultantka podziękowała mi za współpracę i powiedziała, że Netia poprosiła o uwolnienie łącza od 13 grudnia.
Zadzwoniłem do Neti (czas oczekiwania na połączenie konsultantem wyjątkowo krótki – jedynie 12 minut) i otrzymałem komunikat, cyt. „To niemożliwe, że usługa miała być uruchomiona 8 stycznia, bo ja w systemie mam 13-ego stycznia”
Kłamstwo Netii nr 4 – usługa od początku nie mogła być uruchomiona 8 stycznia.
Co się dzieje dziś – czyli 13 stycznia. Nie działa ani telefon z Netii, ani Internet z Netii. Co więcej, nie wiedzieć czemu nie działa telefon z TP za który abonament płacę do końca miesiąca!
Piąte kłamstwo Netii – żaden 8 stycznia!
Konsultant techniczny twierdzi, że cyt. „Usługa prawdopodobnie zostanie uruchomiona w ciągu 24 godzin”.
Niestety, w tzw. Międzyczasie wypowiedziałam umowę dotychczasowemu usługodawcy Internetu. Teraz dzięki Netii nie mam dostępu do sieci Anie telefonu stacjonarnego.
Firma Netia to nieporozumienie.
Netia nie szanuje nowego Klienta.
Netia jest firmą niekompetentną.
Negatywna opinia o Netii to wynik szeregu kłamstw przekazywanych przez konsultantów.
Z doświadczenia mogę powiedzieć – zastanówcie się 5 razy zanim zdecydujecie się na Netię.
Jak najdalej od Netii!!!
Przestrzegam.
ŁukaszZaletybrakWadyOpisane w poście45 dni walki -
~Łuki / 2024-05-19 14:28
Internet 600mbs na wifi w Warszawie działą z prędkością 30mbs gdzie hotspot z telefonu jest dużo szybszy. Obsługa jest dramatyczna. Jedni mówią, że za wolno inni że okej, inni jeszcze że u nich w domu to działą inaczej. A co mnie to obchodzi jak u nich w domu działa - nie wywiązują się z umowy, a możliwości kontaktu są koszmarne. Dodatkowo każda interwencja działu technicznego powoduje jeszcze gorsze działanie. ZaletybrakWadyobsługa klienta, obsługa techniczna, mocno zaniżona prędkość, działanie routerówMiejscowośćWarszawa -
~M / 2023-05-26 21:22
Nie różni się niczym od pozostałych śmieci internetowych w Polsce. Po 2 tygodniach, jak zwykle, robi się powolny, niknie, jest kiepski. Skoro nie ma różnicy to lepiej jakieś inne, tańsze badziewie zamówić. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćSędziszów Małopolski -
~m4nifestor / 2022-06-13 11:23
Najgorszy dostawca internetu. Na początku było mnie okłamano, bo chciałem ująć umowę bezterminową i bez telewizji (tylko internet). Podłączyli mnie umowę na 3 lata (!!!) i wraz z telewizją. Bardzo nie polecam, najgorsza firma!!! Zaletyich po prostu nie maWadybezczelność pracowników
zawsze probują okłamać i podłaczyć dodatkowe usługiMiejscowośćKraków -
~Ma$✓®07 / 2023-08-31 15:12
Firma oszukuje klientów, od 2016 roku płaciłam za telefon stacjonarny którego nigdy nie posiadałam. MiejscowośćChrzanów -
~Maciej / 2016-08-31 20:04
Stanowczo odradzam, gdy nagle predkosc internetu spadla, dostalem odpowiedz ze lepiej nie bedzie mimo ze przed chwila bylo lepiej, banda oszustow. Polecam jakiegokolwiek innego dostawce. ZaletybrakWadybrak szacunku do stalego klientakorzystalem z ich uslug okolo 4 lata -
-
~Maciej / 2017-01-17 19:37
Prowadze firmę i problem dotyczy braku internetu i sieci telefomicznej od 20 grudnia ubr. / do dzisiaj. tj 17 stycznia 2017/codziennie dzwonie do netii i dopraszam sie o usunięcie awarii / brak telefonu i internetu to brak prawidłowego funkcjonowania firmy/ i co słyszę? że jacyś niezydentyfokowani mechanicy-specjaliści byli, albo dzwonili do mnie... a tu nikogo . przejrzałem już nawet zapisy z kamer..ani fizycznie ani metafizycznie nikt nie próbował naprawić usterki ... brak słów, zero konkrerów, zero reakcji, ale .... faktury dostaję z 5-złotową bonifikatą. czekam , az będę mógł rozwiazać umowę - prośbe zgłosiłem , ale tu też zero reakcji. mają ustawowy miesiąc, więc go pewnie wykorzystaja co do dnia,. Może do tego dnia stać mnie bedzie jeszcze na życie i wypłaty...... OSTRZEGAM.... PRZEDSIEBIORCY... NIE DAJCIE SIE WROBIC.
ZaletyNIBY TANIEJWadyNOTORYCZNE USTERKI / CONAJMNIEJ 2 RAZY W M-C/OD KILKU LAT -
~Maciej / 2018-10-12 11:09
Dno. Reklamujecie superszybki internet światłowodowy a jak dzisiaj zadzwoniłem do was z pytaniem kiedy będę mógł z niego korzystać w mojej miejscowości to usłyszałem od konsultanta żebym się raczej na to zbyt szybko nie nastawiał bo Netia inwestuje w miasta i osiedla a nie jakieś małe miejscowośc i że obecnie max jaki mogę mieć to internet z łącza telefonicznego do 20 Mega. To jest kpina z klienta który jest z wami od X lat, ale koniec z tym. Umowa kończy mi się 13 stycznia 2019 i więcej nie chce mieć z wami nic wspólnego. Prywatna firma potrafi założyć łącze światłowodowe a wy macie gdzieś klientów z małych miejscowości?? Żenada to najlepsze określenie waszej polityki ZaletyŻadnychWadyOpisałem w tekścieMiejscowośćŚWIĘTONIOWA -
~Maciej / 2022-01-31 18:56
Szkoda że nie można im dać zera, bo taki poziom reprezentują. Szkoda się rozpisywać w ogóle na temat ich obsługi. Omijać szerokim łukiem !!! MiejscowośćKraków -
~Maciej Ruda śląska / 2015-10-01 14:51
Proszę wszystkich by się nie nabrali na to g..... jak ja. internet nie przekracza 6mb a awarie 1 do 3 razy w tygodniu , dobrze że telefon dzwoni. obsługa bardzo nie miła u nich wszystko zawsze gra , a technicy swoje !!!! ZaletybrakWadyawarie , nie miła obsługa8 miesięcy
strona 114 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- nastepna »