Internet z tej firmy to istna tragedia. Jest godny wszelkiego Nie-polecenia. Odkąd niby to zwiększali szybkość internetu(styczeń 2013) , internet jest niestabilny , potrafi go nie być cały dzień a szybkość? W ogóle tu nie ma takiego pojęcia.Raczej jej brak , chodzi tak wolno , że często przekraczany jest limit połączenia o ile w ogóle. NIE KUPUJCIE!
Zalety-
Wady-niestabilny - przerywany - niedziałający
Od września 2012
~bart2712 / 2013-03-18 19:38
Ocena: 1.00 / 5
NIE KUPUJCIE TEGO !!! Mam wifi - 3 anteny po 5dbi jedna. Przy połączeniu bezprzewodowym dwóch urządzeń np. Ps3 i komputer obydwa działają bardzo wolno ( aktualizacja gry 153 MB - 60 min. Na początku zaś przy progresie 13% wynosi 173 min.) router w drugim pokoju (jakieś 8 metrów ) co dziwne internet w smartfonie działa bez zarzutów. Cofając się do przeszłości pol roku temu internet śmigał. Wracając do dnia dzisiejszego szybkość pobierania to 1,3 MB/s zaś wysyłania 765 kb/s. Żal. I mam jeden z lepszych pakietów. Ocena 1/10 (dobrze ze w ogole działa) Pozdrawiam.
Zaletynic
Wadypraktycznie wszystko
stroggo81717A / 2013-03-17 18:58
Ocena: 2.75 / 5
Proszę moderatora o to, by nie usuwał tej opinii. Chciałbym przestrzec wszystkie osoby, które chcą skorzystać z pakietu telewizja+internet+telefon.
Właśnie udało się nam zrezygnować z telewizji. Powód rezygnacji jest prosty: babka z infolinii stwierdziła (nie żartuję!), że telewizja będzie za darmo. Zainteresowaliśmy się tą ofertą - i co?
Pomijając fakt, że pomimo zgłoszeń internet dalej działa jak chce, to rachunek zamiast na tradycyjne 100 zł z groszami, przyszedł na 131 zł. Bezczelne manipulowanie klientów na linii, i tym samym większe opłaty. Pragnę zaś podziękować konsultantce z działu reklamacji, która pozytywnie rozpatrzyła reklamację i skorygowała fakturę.
Proszę was wszystkich o to, żeby uważali na oferty na infolinii, bo można wdepnąć w g...! Pozdrawiam.
ZaletyJedna - pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
WadyManipulowanie klientami!
Internet i telefon bez zmian, telewizja miesiąc.
~Uredie / 2013-03-16 19:52
Ocena: 1.75 / 5
Netia ;/ Ehh... Od kiedy podobno mieli nam zwiększyć szybkość internetu do 20, tak internet stał się niestabilny, cena oczywiście wzrosła, a prędkość? A prędkość oczywiście zmalała. Częste zaniki łącza, brak łącza to norma. Wieczorami czasami praktycznie nie da się korzystać.
ZaletyBrak
WadyStabilność, częste
3 lata, około 120 zł
~Piotr T. / 2013-03-15 16:16
Ocena: 4.00 / 5
Ja jestem bardzo zadowolony z Netii. Zawarcie umowy i podłączenie usługi bez żadnych poślizgów czy problemów.
Umowa pierwotnie była zawarta bodajże na internet DO 15MB, powiedziano mi że będzie się synchronizować na około 10MB i tak jest. Dobrze dopytać zawsze konsultanta na jaką prędkość internet powinien się synchronizować - mają systemowe narzędzia do tego. Może się zdarzyć, prędkość synchronizacji będzie niższa niż mówił konsultant np. jak się okaże w praktyce że nie ma miejsca do przypięcia w planowanym DSLanie i trzeba podpinać innego (dalszego - słabszy sygnał ;; Netia wtedy proponuje nową umowę na niższą prędkość albo możemy zrezygnować z umowy z racji tego że się nie wywiązali).
Dostałem modem Asmax'a, chodzi od początku umowy. Czasem się zawiesi (z reguły raz na parę dni parę razy się zdarzyło, że było to 2-3x jednego dnia) - trzeba wtedy wyłączyć zasilanie na 5-10sec. Zresztą z Liveboxem tp było to samo.
Z tego co wiem naprawy z reguły przebiegają sprawnie (większe usterki kilka dni) ale zdarzają się też przypadki że miesiącami komuś nie mogą internetu naprawić a konsultanci jedyna informacje jaką mogą przekazać to "naprawa jest u technika w trakcie realizacji". Wynika to z tego że jest słaba komunikacja wewnętrzna pomiędzy działami Netii i serwisantami oraz z tego że większość infrastruktury łącz należy do TP i czasami tp się nie śpieszy żeby naprawiać klientów Netii (mimo że są do tego zobowiązani). Albo Netia mówi "po naszej stronie wszystko ok", TP to samo i taka wymiana miesiącami w nieskończoność.
Mam trochę wiedzy o takich przypadkach i jak to wygląda ale tylko od strony Netii więc nie mogę ich porównać czy odnieść procentowo z innymi firmami oferującymi internet.
Niemniej ja jestem zadowolony z pięcioletniej współpracy z Netią i mam trzech znajomych co też z niej korzystają od paru lat i nie mieli żadnych problemów.
No i oczywiście jest ten zapis w umowie że jak się nie zrezygnuje przed jej końcem/nie podpisze nowej to jakąś wielką kwotę miesięczną naliczają (2x?) ("korzystanie na zasadach promocyjnych w trakcie trwania umowy" - czy jakoś tak). No ale to tak samo mają w tp i w innych firmach oferujących internet pewnie też.
ZaletyDobra stabilna usługa, konkurencyjna cena
Wadykiepska wymiana informacji wewnątrz firmy (przy bardziej złożonych sprawach na infolinii się nic nie dowiemy).
4-5 lat: telefon + ~10MB
~Wojtek / 2013-03-14 23:22
Ocena: 1.50 / 5
Zwykłe oszustwo. Według konsultanta na infolinii za internet plus telewizje miałem płacić 79,99 miesięcznie i wierząc w taką cenę zawarłm umowę. Jednak, gdy przestudiuje się cennik Netii okazuje się że prawdziwa cena to 104,53 - tylko wszystko jest rozbite na kilka opłat i ukryte drobnym drukiem. Dowiedziałem się o tym 4 miesiące po podpisaniu umowy, gdy skończyl się okres promocyjny.
~Marlena / 2013-03-14 20:06
Ocena: 1.25 / 5
katastrofa czesciej onternet rozlancza niz dziala odradzam kazdemu ja korzystam do konca umowy i uciekam
Zaletybrak
Wadysame
1,5 roku 59zl
~roman muniak ; rom / 2013-03-13 13:50
Ocena: 1.00 / 5
soczyście wszyscy opisują netie, zgadzam się z opisami.ale może by tak ktoś kto ma trochę wiedzy,podpowiedział , jak zakończyć ten proceder z tą firmą żeby więcej nie (oszukiwali ludzi) może jest jakiś sposób. ja również zostałem oszukany przez nich.i to bardziej niż wy tu opisujecie. bo chcą o demnie pieniędzy za coś czego nigdy nie dostałem chciałbym im sie odpłacić i to z nawiąską . czekam na jakąś propozycje-realną do zrealizowania mój adres rom-mun@wp.pl
Zaletymiły głos na początku
Wadychamstwo -oszustwo itd. itp
niewiem
~~rozczarowana / 2013-03-13 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Byłam klientem sieci Netia przez dwa lata. Od samego początku byly problemy z internetem. Miało być 4mega, z neta non stop wywalało, po czym po kilku miesiacach diagnozowania problemu okazało sie ze nie moge miec 4 tylko max 2 :/ no i net zaczął chodzić. Jakoś przetrwalam do końca umowy...postanowiłam zmienić operatora no i tu Netia również pokazała swoje prawdziwe oblicze. Netia po wypowiedzenie umowy postanowila utrudnic nam przejscie do innej sieci. Najpierw podala termin zakończenia umowy po czym nie poinformowała ze ten termin nie dotyczy zwolnienia przez nia łącza. I tak zostałam bez internetu telefonu na kolejne nie wiadomo ile dni...:/ Netia perfidnie utrudnia klientom zmiane operatora. Zdecydowanie nie polecam zawierania umów z Netia!
Zaletybrak
Wadykiepski zasieg, częste problemy z łaczem
2 lata, abonament za neta+tel 100zl
~Marcin / 2013-03-12 20:53
Ocena: 1.75 / 5
Internet w netii wziąłem ze względu na przyzwoitą prędkość, cenę oraz okres trwania umowy (9 mies) Nie chcąc marnować czasu postanowiłem zamówić usługę przez telefon dzwoniąc do centrali netii w Warszawie, po około tygodniu od zamówienia umowa przyszła kurierem, podpisałem i było wszystko ok. Na umowie był zapisany okres aktywacji usługi 21 dni, oczywiście technicy netii przyszli do mnie po 23 dniach, niby włączyli linie i powiedzieli że mój modem internetowy nie spełnia nowych standardów, ok więc postanowiłem kupić nowy, kupiłem modem za 200zł z ADSL2+ podpinam go w domu konfiguruje i nic... okazało się że technicy nie włączyli nawet linii, stary modem był dobry i naciągnęli mnie na 200zł. Po zgłoszeniu usterki na infolinii miła pani zagwarantowała mi że problem zostanie rozwiązany w przeciągu max. 2 dni (48h), po przeczekaniu 2 dni dzwonie drugi raz, a pani powiedziała że technicy netii pracują nawet w soboty i niedziele, no to ok, czekam następny dzień (niedziela) i nic, teraz jest wtorek 20:00 i szanowni technicy dalej nie raczyli przyjechać i włączyć mi linie po okresie oczekiwania już 28 dni!!! w piątek rozwiązuję umowę i przechodzę do innego operatora. Podsumowując; jedna wielka porażka, burdel na kółkach, ODRADZAM korzystania z usług netii chyba że nie chcesz mieć internetu przez miesiąc lub więcej.
Zaletyw netii są tylko wady
WadyOkres oczekiwania, niekompetentni technicy, zerowa obsługa klienta, jedno wielkie DNO...
miesiąc, 59zł
~Juanio / 2013-03-11 20:49
Ocena: 1.50 / 5
Internetia = TRAGEDIA !!! Od poczatku lutego zgłaszam na infolinie problemy z internetem a w zasadzie jego brak ( i tutaj moj blad bo odrazu powinno pojsc pisemko) i za kazdym razem slysze ze w przeciagu 2 dni ktos sie ze mna skontaktuje dzisiaj po ponad miesiacu uslyszalem cos nowego a mianowice, ze niezbedna jest wymiana jakiegos urzadzenia na pytanie kiedy to sie odbedzie uslyszalem ze w przeciagu 2 dni :D Jajca i kabaret na calego ale juz poszlo pisemko do nich i do wiadomosci UOKiK. Nie polecam nikomu tego dostawcy internetu !!!!! sam zaczynam procedure rezygnacji zeby nie obciazono mnie jakimis tam karami A jeszcze jedno za kazdym razem kied dzwonie a telefonow bylo juz ok 20 to za kazdym razem rozmawiam z kims innym :D Bardzo duza obsada czyzby az tyle skarg mieli ?
Zaletybrak
Wadytylko wady
ok 1 rok temu internetia przejela mojego dotychczasowego dostawce
~bary / 2013-03-02 15:50
NETIA=Porażka. Jeżeli zamierzacie odejść od N... róbcie to sporo wcześniej-komplikacje min. 3 miesiące
ZaletyBRAK
WadyBEZ LIKU
5LAT
~grygo / 2013-02-25 19:15
Ocena: 3.00 / 5
Uważam, że firma Natia S.A. jest jednym z najgorszych usługodawców z jakimi spotkałem się do tej pory. Instalacja Internetu w moim domu trwała tydzień. Monter nie mając wystarczająco kompetencji zbiegł (dosłownie) zostawiając wszystko (urządzenia, kopie umów itd.). Dopiero po tygodniu odwlekania, zgłoszeniu reklamacji i odebraniu poleconego udało się (NA MÓJ KOSZT) rozmawiając 28 minut z BOK Netia uruchomić mój Internet. Umowę musiałem Netii odesłać (NA MÓJ KOSZT) do Katowic. Po roku okazuje się, że nie zawarłem umowy na 24 miesiące tylko na 24 okresy rozliczeniowe, a więc zapłaciłem za tydzień korzystania z usługi której faktycznie nie miałem. To, że w wyniku błędu Netii wystawiono mi błędnie faktury również należy zaznaczyć. Oraz fakt, że korekty mogą dokonać tylko i wyłącznie gdy wystosuje odpowiednie pismo, wysyłając je do Katowic (NA SWÓJ KOSZT). Nikomu nie polecam i gdy tylko będę się mógł uwolnić nie ponosząc dodatkowych opłat - szybko im podziękuję. Pozdrawiam.
Zaletyprędkość
Wadyzawiła umowa, brak kompetencji instalatorów, konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów w wyniku zaniedbań Netia S.A., urządzenie dostarczające mi Internet w domu udostępnia je bez mojej wiedzy i zgody poprzez platformę FON.
12 miesięcy
~Joannna H / 2013-02-21 18:56
Ocena: 1.00 / 5
Firma netii to jest jakaś kpina ! OCzekiwałam na modem bodajze z 4 miesiace i sie nie doczekałam! Dziś zerwałam umowe gdyz z usług nie skozystałam !! To jakiś zart ! Pierwszy raz mam stycznośc z taka firma!!!
Zaletybrak
Wadysame!
~Bolek Klonowski kupa / 2013-02-18 19:16
Ocena: 3.25 / 5
ja za rok zmienie na netie bo te neo ciągle spowalnia swoje łącze i powiedzieli że max 20mb mi pójdzie mi powiedziała miła pani max 20mb mi pójdzie max 20 to chyba dobrze bo jak będe miał internet w neti dadzą mi netia spota za grosze chamstwo w państwie
Zaletydobra cena łącze podobne do neostrady
Wadywina neo ciągle awarie itp
narazie jeszcze nie kupiłem
~grzecho457 / 2013-02-18 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Coż tu dodac? Po pierwsze moja opinia zamieszczona na temat Netii zostala usunieta... Opinia zaczynała sie od słów : Ostatnio netia chciala mnie oszukac... tak zrobili by mnie w bambo jeszcze na 1,5 roku i placilbym nie mało bo ok 94 zł miesiecznie. A ja po miesiacu zerwaem umowe, zaplacilem ich tą aktywacje i mam teraz internet od lokalnego dostawcy placilem przez 4 miesiace po ok 1zł a teraz po 59 za 4Mbity ale ta czwórka dziala podobnie jak netia 12Mbit. Czasem maja awarie ale szybko je naprawiaja - dodam ze to radiowka na 5Ghz.
ZaletyJakby to ujac jakos nie widze.
WadyChcą za wszelka cene cie oszukac zebys im wiecej placil przez dluzszy czas, ciekawe kiedy zbankrutuja.... Ha ha ha
Miałem ja rok czasu
korek62 / 2013-02-17 15:43
NETIA TO NACIĄGACZE. ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ ZASTANÓWCIE SIĘ KILKA RAZY I CZYTAJCIE OPINIE
Z netii korzystam od 1,5 roku i na początku było jako tako abonament ok. 140zł na firmę rozmowy w UE, USA i Kanady w cenie abonamentu a internet niby do 20Mb/s ale nigdy tak nie było na początku max. 14-16Mb/s. Teraz od kilu miesięcy jest tragicznie internetu nie mam prawie wcale ( predkości niemalże codziennie poniżej 516Kb/s a nawet tak niskie , że nie otwiera się strona miernika łącza z Netii. Teraz już nawet nie przyjmują zgłoszeń awarii a informują tylko od listopada 2012r. do dzisiaj, że prowadza rozmowy na temat rozbudowy czy naprawy mojej centrali. Mieszkam na wsi w odległości może 200m od tej centrali a Pracownik Netii kiedyś mnie poiformował o tych utrudnieniach z łaczem bo jestem oddalony od centrali o 6km., wniosek jest taki , że pracują tylko zza biurka odbierając telefony i się nie przejmują abonentami.Przejdę do TP-Orange bo to ich linia i centala.Szkoda tylko darmowych połączeń w Polsce i UE. NETIA TO NACIĄGACZE. ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ ZASTANÓWCIE SIĘ KILKA RAZY I CZYTAJCIE OPINIE
ZaletyDarmowe rozmowy w Polsce u UE
WadyCAŁA RESZTA TO SAME WADY
Ponad 1,5 roku abonament ok 140zł na firmę
~gonzo82 / 2013-02-17 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Pisze ponownie o usługach netii,Mam pakiet idealny za 89.90(internet do 20Mbit/s, tv + telefon)A więc sprawa wygląda następująco przez pierwsze 3 miesiace płaciłem cenne jak w umowie czyli 79.90 za internet i tv plus 10zł za telefon, dzisiaj dostałem nowa fakture na email i ku mojemu zdziwieniu opłata za okres 12luty-12marzec wynosiła ponad 250zł!!!Po moim pierwszym telefonie do neti okazało się że to ja niepłaciłem za internet przez okres 3 miesiecy dlatego taka duza opłata ok rozłaczyłem się,sprawdziłem dokładnie fakture oraz wczesniejsze i wszystko na czas było płacone, drugi telefon do netii pani zaczeła mi tłumaczyc że nastąpiła pomyłka z 'ICH' winny i nie naliczali opłat za internet za poprzednie miesiace,w takim razie moje pytanie to za co plłaciłem 40zł za sam telefon odpowiedz tak za sam abonament telefoniczny aha ale zaraz zaraz ja w umowie mam innaczej i znów zbywanie że za to tyle itp nastepne pytanie kto mi właczył pakiet bezpieczny internet bez mojej zgody(10zł za miesiąc)pani na infolini na to że była promocja więc usługa została aktywowana ale mówie że ja tego niezamawiałem a 'pani ' uparcie tłumaczy że to tylko 10zł na miesiąć!!!powiedziałem w koncu że prosze mnie połaczyć z kims kompetentnym i ku mojemu zdziwieniu nagłe rozłaczenie telefoniczne!!!Kolejny telefon do netii polaczylem sie z kims innym znów tłumacze sprawe kolejne obliczenia i taka sama odpowiedz co wczesniej ,musi pan zapłacić i tyle w takim razie pwoiedziałem że jak nie szanujecie nowych klijentów którzy rachunki płacili tylko zaczynacie oszukiwać że to niby moja winna i nagle rachunek 250zł!!!włanczacie usługi których sie niezamawiało to ja podziekuje za taka usługe, jutro wysyła pismo o rozwiazanie umowy (nie z mojej winny)i odsyłam spot itp .Dałem wyraznie do zrozumienia że jak zajdzie taka potrzeba to niech podaja mnie do sądu ja mam wszystko wyraznie napisanne w umowie , Wole wydać chocby i nawet 1000zł na adwokata niż Netii zapłacic ostatni rachunek który jest jawnym oszustwem.Nie polecam neti ,oszusci w białych kołnierzykach chcesz cos załatwic to sie po prostu nieda ,zbywaja jakims ksiegowym bełkotem a jak sie im postawisz to sie rozłanczaja albo zaczynaja to samo mówić odpoczatku,smiech,a co do internetu to niedajcie sie naciagnac niech technik przyjedzie sprawdzic przed podpisaniem umowy jaki jest u was transfer w mieszkaniu, ja popełniłem ten bład że uwierzyłem w to co mi mówili przez telefon czyli u pana w mieszkaniu jest transfer ponad 20Mbit/s na 100% a okazało sie że jest o wiele mniej.I na tym koniec.
Zaletybrak
Wadyniekompetencja,ciągłe awarie,niemiła obsługa,włanczanie usług których sie nie zamówiło(dodatkowe opłaty)jawne oszukiwanie na faktorach (sprawy nie da sie zalatwic polubownie choc by sie chciało)
4miesiace,89.90zł
~Gal / 2013-02-14 21:21
Ocena: 3.00 / 5
Netia zaczyna wlasnie stosowac ciekawa metode odciazenia sieci - sprawdzone u kilku osob. Nagle, cudem od grudnia zeszlego roku routery zaczynaja synchroznizowac na ADSL1 zamiast ADSL2+. Infolinia twierdzi, ze to wina routera (no oczywiscie), a na propozycje aby po swojej stronie wymusili ADSL2+ stwierdzaja "nie ma mozliwosci technicznych" co jest po komicznym, a nieudolnym klamstwem. Czyli: 1) jak ktos nie zauwazy, ze ma 8Mb zamiast np 16Mb jego problem, a powiedzcie mi kto codzienne sprawdza wskazania routera czy szybkosc transferu? 2) jak ktos zauwazy (a to pech!) i nie ma pojecia jak wymusic na swoim routerze ADSL2+ to tez jego problem, bo po stronie Netii jest OK. Sytuacja nie podlega niezgodnosci z umowa, bo to przeciez "wina" sprzetu uzytkownika.
To jakie lody zaczyna krecic ta firma nawet przekracza moje "krzywe" doswiadczenia z TPSA.
ZaletyJak dziala to OK
WadyZaczynaja krecic wałki
Od lat, wiec mam porownanie
Invader / 2013-02-14 19:46
Ocena: 2.50 / 5
Od około 3 lat mam internet z netii i generalnie było wszystko ok. Niestety od 09.02.2013 w całym budynku padł internet i linie tel. do dnia dzisiejszego 14.02 brak odzewu odnośnie usunięcia awarii, dzwonimy codziennie po 3-4 razy, niestety cały czas to samo "nie wiemy co się stało" ze strony netii niema kompletnie żadnej informacji, firma netia to przysłowiowa firma "krzak" jutro składamy rezygnację i przechodzimy do tp. Reasumując firma netia to jedna wielka KPINA.