Jak działa to ok. Ale od miesiąca netiaspot rozłancza . Serwis nie jest w stanie naprawić , nawet do mnie już nie dzwonią że coś robią, na maile tez nie odpisują, reklamacje kazali mi pisać 4 razy bo słowo reklamacja nie wystarczyło tylko czegoś im brakowało. Brak internetu już mnie nawet nie śmieszy tylko wku....... Bo nawet przelewu nie mogę zrobić a rachunki przesyłają. Miałem znajomego co robił w multiplayu ktorego przejeła właśnie netia. Chodzi o to że teraz mają zewnętrzny sewrwis a kiedyś mieli własny i jak ktoś ponaglał usterke szło to do kierownika , teraz to każdy ma w ...... Liczba klientów spada ja na pewno nieprzedłuże umowy a nawet mam nadzieję że moja reklamacja spowoduje rozwiązanie jej wcześnie. Pozatym jestem z krakowa i niema tu kogoś wyżej niż technicy i ludzi z bok . Wszystko warszawa ehhhh tragediaaaa
ZaletyBrak
WadyWiele
59,90 rok czasu
~gal anonim / 2013-05-11 19:06
Ocena: 1.00 / 5
netia to banda złodziei mają zły internet nie dają takiej prędkości jaka jest w umowie. Ludzie rezygnujcie z usług netii
Wadyruter zrywa połączenia, niestabilna prędkość
~wojski7 / 2013-05-11 15:29
Ocena: 2.25 / 5
Opinia negatywna w moim przypadku: - niestabilna praca routera (traci połączenie z internetem i należy go wyłączyć i włączyć) i tak nie zawsze zakoczy - ciężko oglądać TV bo się rozłącza połączenie P O R A Ż K A !!!!!
ZaletyBrak - można stracić nerwy i zniszczyć D Z I E R Ż A W I ON Y sprzęt za 800,00 zł
WadyNiestabilna praca
7 miesięcy - 141.11 zł a teraz 163,38
~pieter / 2013-05-10 22:11
Ocena: 1.00 / 5
negatywna
Kiepski produkt za dużą cenę, osobiscie nie polecam. umowa tak skonstruowana by nikt się nie mógł przyczepić do 10 mb/s, znaczy, że jak jest mniej np: 1 to tez w porządzku bo oni gwarantuja, że iwcej niz 10 nie będzie. Złodziejstwo w czystej postaci.
70 zł miesiecznie
~Jurek / 2013-05-10 14:27
Ocena: 2.00 / 5
Miesiąc temu podpisałem z nimi umowę. Pomimo zapewnień konsultanta, że usługa zostanie włączona w ciągu godziny, a najpóźniej w ciągu doby po odłączeniu poprzedniego dostawcy do tej pory nie została zrealizowana, pomimo moich wcześniejszych interwencji. Wczoraj jakaś kobieta o nazwisku FIRMA NETIA kazała mi czekać kolejny miesiąc, a po moim oburzeniu oświadczyła, że ona anuluje podpisaną ze mną miesiąc wcześniej umowę. Po napisaniu do biura obsługi prośby o kontakt z osobą kompetentną do tej pory nie mam odpowiedzi. Jak można traktować przyszłych klientów w ten sposób??? Przez nich zerwałem umowę z Orange i zrezygnowałem z profitów za przedłużenie umowy, między innymi tabletu i nawigacji GPS, które mi proponowali za pozostanie w Orange. Ja napaliłem się na większy transfer za mniejszą cenę i w rezultacie zostałem bez internetu. Chylę czoło przed firmą Netia i szukam kompetentnego adwokata który nauczy ich jak traktować klientów.
Zaletynie znam żadnych
WadyBrak kompetentnych pracowników biura obsługi i wręcz oszukiwanie przyszłych abonentów
na szczęście nie udało mi się go kupić.
~Nie polecam / 2013-05-10 11:11
Ocena: 1.00 / 5
Netia S.A. co to takiego? Jest to firma której płacisz grubą kase za produkt bez gwarancji... Co to oznacza? Zamawiając internet z netii są 2 opcje. Albo dostaniesz to co obiecują (kable netii) albo odwrotnie (kable TP). Ja niestety mam 2gą wersję kable TP. Byłem przepinany na centrali kilka razy zacząłem od karty ADSL2+ a skonczyłem nie wiem na czym... Internet z dnia na dzień był coraz gorszy a dzwonienie na infolinie nic nie dało... Powodów jest kilka - brak wiedzy pracowników, ich negatywny stosunek do pracy ponieważ nie chcą w niczym pomóc, doradzić nie wiem normalnie jakbym gadał ze ścianą nic nowego się nie dowiaduję , a tylko tracę czas. Ocena dla netii 0 ponieważ ? znaję sobie sprawe że mogą być trudności z komunikacją z TP ale co mnie to obchodzi skoro płace za 20mb a dostaje 1mb. Jak się cos obiecuje mam to napisane w umowie, głównie dlatego do nich przeszedlem to powinni się z tego wywiązać. UWAGA !Rozwiązać umowę z netią nie jest tak prosto jest połowa miesiąca a pracownik netii powiedział że umowa zostanie rozwiązana pod koniec czerwca... Nie polecam tym którzy maja internet na kablach TP, lepiej zostać w TP bo z nimi przynajmniej jest dobry kontakt i dzwoniąc do nich można się spodziewać reakcji a netii jakiegoś buraka na linii który nie wie gdzie pracuje i co tam ma robic...
ZaletyMożna nawet oglądać grafikę na googlach
Wadyzbyt wiele
zbyt długo, za drogo
~Niezadowolony / 2013-05-09 21:21
Ocena: 1.50 / 5
Od ponad roku jestem nieszczęśliwym posiadaczem netii. Podpisałem umowę na czas nieokreślony tzw jaki kabel taki internet + telefon. Wcześniej byłem nieszczęśliwym posiadaczem (tak kiedyś myślałem) neostrady livebox lecz to co dostaje od netii to jest żart. W umowie jest oczywiście "do 20mb/s" lecz 1mb/s za kwotę ponad 120 zł to poprostu złodziejstwo. Netia obiecywała świetny internet z początku dostawałem 1,5 mb/s lecz już dałem sobie spokój bo łącze było stabilne i nie kombinowałem bo miałem możliwość albo TP albo netia. Po 3-4 miesiącach przełączyli mnie nie gorszą kartę na centrali , gorszy kabel... Przyjechał facet powiedział mi że mnie przepieli i powiedział że przepną ale nic się nie zmieniło. Ostatnio dzwoniłem na infolinie ,powiedziałem facetowi co o jak ,a on na to : "Nie potrafię Panu pomóc". W porównaniu ceny do produktu Netię oceniam poniżej 0 i nie polecam nikomu. Dzwoniąc na infolinię można się spodziewać kompletnego braku wiedzy. Nie polecam nikomu! Kto ma wybór należy się poważnie zastanowic. Pozdrawiam!
ZaletyStałe łącze (przynajmniej u mnie)
WadySłaby internet , kompletny brak wiedzy pracowników i ich totalna olewka...
ponad rok, przepłacone
~GrzegorzR / 2013-05-09 17:55
Ocena: 2.50 / 5
Naprawa usługi "Szybki Internet 1M" jak na razie 3 tygodnie. Połączenie dsl raz jest raz go nie ma. Podczas rozmowy konsultanci mówią że przekazują ponaglenie do techników, ale jak dla mnie nic z tego nie wynika. Na moja prośbę o wystawienie korekty do faktury za czas kiedy usługa nie działa przekazano mi odpowiedź, że korekta może być wystawiona dopiero po usunięciu awarii. Czyli największy syf jaki można sobie wyobrazić. Nie polecam nawet wrogowi.
KOMPLETNA TRAGEDIA!!! unikajcie Netii jak ognia. Firma beznadziejna. Miałem usługę na wynajmowanym mieszkaniu, potem się przeprowadziłem. Nie dość, że nie dało się przenieść usługi jak zapewniano wcześniej to jeszcze co chwilę naliczają jakieś śmieszne opłaty. Obsługa strasznie niemiła. Problemy na każdym kroku. ODRADZAM WSZYSTKIM.
Zaletybrak
~fishe27 / 2013-05-06 22:06
Ocena: 1.75 / 5
ODRADZAM! Mam internet - problemy z DNS, zrywanie połączenia. Jak na internet przewodowy parametry niedopuszczalne. To taka firma krzak: kilka zł można oszczędzić, jakość denna, obsługa beznadziejna.
~Ferondix / 2013-04-28 23:16
Ocena: 1.50 / 5
Ta Netia to istna tragedia! Okropnie wolny internet JAK W SZKOLE PUBICZNEJ!!! Nie mogę oglądać filmów na YouTube w 720p!!!
ZaletyChociaż działa...
WadyOkropnie wolny internet
Pół roku lub więcej. Kosztu nie znam rodzice kupili
~jalesio / 2013-04-25 17:03
Ocena: 2.00 / 5
Zmieniłem z Neostrady 6 Mbps na Netię 20 max. Przed podpisaniem umowy upewniałem się trzykrotnie. Obiecywali 12-13 Mbps - mam 2-3 Mbps. O uploadzie lepiej w ogóle neie mówić. Za 59 PLN miesięcznie! Po prostu tragedia! Kwidzyn, woj. pomorskie. http://results.tester.netia.pl/goludfkmfb
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie przed podpisaniem umowy.
Mam od dwóch dni. Abonament za 59 PLN
~jabac / 2013-04-24 23:20
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej netii !
~TRAGEDIA!!!!!! / 2013-04-22 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Masakra jakaś!!! Według umowy miałem mieć 17.5 Mbit/s za 59.99 a mam 0.8 Mbit/s !!!!!!!
Zaletybrak
Wadyprędkość
za długo
~nadszyszkownik / 2013-04-19 08:41
Ocena: 1.25 / 5
Netia w Rawiczu to całkowite nieporozumienie. Dałem się naciągnać na 20MB. Oczywiście wskazówka speedtest nigdy nie wychyliła się powyżej 4. Poźniej z rozbrajającą szczerością pracownik BOKU powiedział mi że u mnie "nie ma technicznych możliwości na 20" i cmoknij się pan w tyłek. Ja wiem w jakim świecie żyje ale prawdę mówiąc jeśli kupilem 20 to po cichu liczyłem przynajmniej na 10. Skoro pan z BOKU tak łatwo sprawdził ile faktycznie moge miec przepustowości to dlaczego nie zrobił tego telemarketer gdy wybierałem abonament? (pytanie retoryczne) Internet przez ponad miesiąc tracił połączenie (co 10 minut na 1 minute) BOK nawet nie przyjmował zgłoszenia awarii bo jak usłyszałem "jest to awaria ogólna o której wiedzą" Teraz "awaria ogólna" została opanowana wiec internet zrywa już tylko co godzine. Dziś kolejna awaria "nieogólna" która dała mi motywacje do napisania tej opinii. Nie polecam!
Zaletyczasem działa
Wadyawaryjna i powolna (uważaj przy wyborze abonamentu!)
od stycznia 2013, pakiet 20MB ~65zł/miesiąc
~Brak słów / 2013-04-18 22:28
Ocena: 1.33 / 5
Netia ... mogę wypowiedzieć się tyle, że jeżeli masz internet na ich łączu to wszystko super, ale jak korzystasz z usług na łączach dzierżawionych od TP to jest katastrofa. Ceny są wyższe parametry łącza gorsze, obsługa dla tych klientów wolniejsza. Kiedyś kontakt Netią był lepszy teraz (chyba poszła wymiana towaru) konsultanci nic nie wiedzą podczas kontaktu telefonicznego, na wiadomości e-mail trzeba czekać po dwa tygodnie. Dno totalne. Zepsuła się ta firma i to po połączeniu się z dialogiem.
Zaletymiłe logo
Wadynie starczy miejsca na pisanie
Już nie mam, miałam 2,5 roku.
~R4mpage / 2013-04-14 18:52
Ocena: 4.50 / 5
Poprostu cudo. Ping po 15-20ms, download 1,5mb/s. Ludzie jeśli 6.5gb w 1h to wolny nnet to kude weźcie z nasa albo coś. Bqrdzo polecam ten internet. Żadnej awarii od 3 miechów,zawsze jest, czekajà na opłatę rachunku dość długo, ogólni jest okay. Mam oferte 20mb/s
ZaletySzybki, stałe łacze, nie wiesza, caly czas jest
Wadybrak
3 miesiące. Oplata miesieczna 45,90, umowa na 2lata
~gość / 2013-04-08 15:22
Ocena: 1.00 / 5
nikomu nie polecam, klamcy i zlodzieje, strasza jesli nie chce sie a nimi przedłuzyc umowy
Zaletyżadnych
Wadywszystkie z możliwych
~dzi4 / 2013-04-08 11:43
Ocena: 1.00 / 5
ostzregam wszystkich zainteresowanych zeby nie popelniali tego bledu i odpuscili sobie netie bo to jest jeden wielki balagan!!!!! korporacja nastawiona na zysk... jak juz podpiszesz umowe to maja czlowieka w d... biuro obslugi czy pomoc techniczna to jest absolutny brak kompetencji poprostu porazka!!! przelaczaja od konsultanta do konsultanta nie potrafia pomoc w najprostszych rzeczach. dwa tygodnie temu przyszli do mnie technicy i ladnie pociagneli kabel, z usmiechem podpisalem umowe i tak zaczely sie problemy!!! internet mial zaczac dzialac w ciagu 48 h i nie dziala do dzisiaj. w koncu po tygodniu udalo mi sie zglosic awarie co wymagalo spedzenia polowy dnia na telefonie i stracenia wielu nerwow!!! minal kolejny tydzien od zgloszenia awarii (w umowie maja niby 48h na usuniecie usterki) dzwonie dzisiaj a konsultant mi mowi ze zgloszenie jest w trakcie realizacji... poczekam sobie jeszcze pewnie tydzien az ktos laskawie sie u mnie zjawi a wtedy zastrzele niewinnego technika bo to bedzie jedyna fizyczna osoba z ktora moge porozmawiac... tak naprawde jedyna opcja to wystapic na droge sadowa i bujac sie z nimi przez kolejne lata, ale czy ta cala gra jest warta swieczki?????? ja chcialem miec tylko internet! dodam jeszcze tylko ze nidgy wczesniej nie pisalem na zadnym forum nie wspominajac o skarzeniu sie...
Zaletybrak
Wadyoszustwo, skandal, brak kompetencji, wogole brak slow!!!
nie chce juz tego miec
~arktos / 2013-04-07 10:14
Ocena: 1.50 / 5
Szczerze, nie polecam!!! Umowę łatwo podpisać, ale już rezygnacja(wypowiedzenie umowy) z korzystania z usług trwała prawie pół roku i to nie z mojej winy. I do tego drogo!