Masakra!!!!Ponad 4 tyg czekam na podłączenie usługi!! Nikt się niczym nie interesuje, pomoc techniczna na infolinii ma wszystko gdzieś!!!! Żałuję , że podpisałam z nimi umowę... Kurier przychodzi nagle w dzień roboczy o 13, instalator od linii telefonicznej również w dzień roboczy o 12 bez wcześniejszego uprzedzenia...
Zaletybrak
Wadyza mało miejsca
nadal nie mam podłączonej usługi, koszt 99 zł
~nasti / 2013-07-26 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Koszmar!!! nie podpisujcie z nimi umowy, bo sie nie uwolnicie. Probujemy rozwiazac z nimi umowe od 3 miesiecy i ciagle do nas dzwonia konsultacji i pytaja o powod!! przeciez maja to wszystko na pismie albo na poprzednich rozmowach telefonicznych. Do tego podaja sprzeczne informacje. Jesli chodzi o internet, ciagle cos przerywa, rozlacza sie, telewizja sie zawiesza. Naliczaja na fakturze dodatkowe oplaty. Najgorszy dostawca jakiegokolwiek znalam.
Zaletybrak
Wadyzła jakość uslug, oszukiwanie i naciąganie Klienta
~Kowalex42 / 2013-07-25 14:44
Ocena: 2.00 / 5
Netia... mimo wszystko malo mamy dostawców netu i to pozwala np Netii na takie "numery". Mam umowe na 10Mb i jakos do tej pory nie udało sie osiagnąc tej predkosci. Jest w granicach 4 do 5Mb. Podczas podpisywania umowy zapewniano mnie, ze bedzie to min 70% tej wartosci... i przez okres kilku miesieczy z tego powodu otrzymywałem rabat 30% za net... i jakos sie z tym pogodzilem, bo w takim ukladzie bylo to warte tej oplaty. Nagle sie urwał rabat i... otrzymalem informacje z Netia "Dzień Dobry Panu dziękuję za kontakt z Netią
Odpowiadając na Pana pytanie, formalnie według zapisów umowy, którą Pan podpisał posiada Pan łącze do 10mb/s co oznacza że router łączy się z prędkością jak pozwala na stabilną współprace z centralą z zakresu od 1 do 10 mb/s i każda prędkość z tego zakresu formalnie jest prawidłowa.
Pozdrawiam Serdecznie Tomasz Rogoziński Centrum Obsługi Biznesu" Oznacza to tyle, ze predkosc w umowie nie jest wiążąca dla Netii bo jest tam magiczne słowo "DO" co oznacza włąsnie powyzszą odpowiedz. Mysle, ze trzeba zwracac na to uwage, bo cóz... płace wiecej - za 10 Mb a otrzymuje tyle co w nizszej cenie !
Zaletyjedyna zaleta to ze jest.
WadyPrzestrzegam przez słowem "do" w umowach !
Od kilku miesiecy, standartowa cena.
~Maciej / 2013-07-17 21:39
Ocena: 1.75 / 5
Od 3 tygodni, mam awarie Internetu polegającą na systematycznym rozłączaniu, czasem kilka razy na dobę czasem kilkanaście razy na godzinę, cholery można dostać. Kontakt na infolinii tylko z automatyczną sekretarką, podaje numer kontaktowy do siebie, smsy ślą do Żony, dzwoni jakiś idiota z obsługi i mówi, że według niego wszystko jest w porządku, a jeśli uważam inaczej to on może zmniejszyć mi prędkość łącza, może wtedy będzie działać stabilniej. Tłumaczenie, że przez 2 lata działało dobrze przy tej prędkości, Pana z obsługi nie przekonuje. Debilna firma, z debilnymi pracownikami
Zalety-
Wadyzrywa połączenie
2,5roku
~Darek / 2013-07-10 18:34
Dramat, mam linię od Orange i internet z Netii, nowe osiedle, nowe kable, sąsiedzi mają bez problemu 10 Mbits/s a u mnie w porywach 5 Mbits/s. Zgłaszam awarie i Netia twierdzi, że parametry linii nie pozwalają na więcej, Orange twierdzi że na tej linii może działać 20 Mbits/s i tak sobie piłeczkę odbijamy. Nigdy więcej Netii!!! Kilka razy prosiłem o podanie dokładnej przyczyny technicznej, odpowiedź: "Odpowiadając na wiadomość informuję, że zgodnie z zawartą umową dostarczamy usługę o maksymalnej prędkości, która gwarantuje stabilne działanie usługi. Maksymalna przepływność została potwierdzona w ramach przeprowadzonych interwencji.
Zaletyżadnych
~Adikss / 2013-07-10 00:38
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy provider, z którego to usług korzystałem i korzystam obecnie. Na szczęście jeszcze tylko pół roku i uciekam od tych złodziei. Na początku było bardzo dobrze. Wziąłem ofertę No Limits, która zapewniała mi przepustowość rzędu 20 Mbits'ów. Niestety po niedługim czasie została ona obniżona do 15 Mbits'ów, ale nie było to bardzo odczuwalne. Pod koniec 2012 roku, do mojego bloku został przyłączony światłowód. Niezmiernie się ucieszyłem z tego faktu i miałem nadzieję, że zostanę na niego przełączony. Zawsze marzyłem, aby zobaczyć magiczną liczbę 100 Mbits'ów na domowym internecie. Po sprawdzeniu możliwości łącza na stronie http://skantarek.netia.pl/ wyświetliło tylko 30 Mbits. No, ale cóż, pomyślałem - lepszy ryc niż nic. Napisałem do Netii z pytaniem czy przełączą mnie na światłowód, ale w ramach odpowiedzi dostałem informację, że nie jest to możliwe. Lecz stałoby się możliwe w momencie, w którym wziąłbym sobie telewizje, której nigdy w życiu bym nie chciał - niezłe naciągactwo z ich strony. Dodatkowo dodam, że internet doprowadzany jest na łączach TP'sy przez co muszę co miesiąc płacić 30 zł za dzierżawę. Przełączenie na światłowód zwolniło by mnie z tej opłaty, więc wyszło na to, że Netia nie chce dla klienta jak najlepiej, a chce po prostu jak najwięcej wydoić. W ostatnim czasie bardzo często przerywa mi łącze w sumie 10-20 razy dziennie. Niedawno zadzwoniłem na infolinię, aby zgłosić, iż coś jest nie tak. Jak zwykle przywitał mnie przemiły automat. Po 5 minutach wyklikiwania odpowiednich numerów usłyszałem od automatu - "Usterka została zgłoszona..." i rozmowa została zakończona. Zawsze jak dzwoniłem na infolinię, to od razu kierowano mnie do działu technicznego i po kilku razach udawało się trafić na osobę, która miała wiedzę i potrafiła rozwiązać mój problem. Niestety teraz problemy zgłasza się do automatu i nie wiadomo kto się nimi zajmuje. Właściwie teraz wiem kto... BARANY, a dlaczego barany? Dlatego, iż baran, który odebrał moje zgłoszenie zmienił mi profil łącza, bo stwierdził, że skoro internet przerywa, to trzeba obniżyć przepustowość i obecnie mam 6 Mbits'ów (http://results.tester.netia.pl/mkqwcikmfb) za które płacę PONAD 100 zł!!! A problem ze zrywaniem połączenia dalej występuje... BA! Nawet jeszcze częściej. Strach dzwonić i ponownie zgłasząć usterę, bo po kilku takich telefonach przełączą mnie na przepustowość modemową - 56 kbps i dalej będę płacił ponad 100 zł i powiedzą z uśmiechem - "Jaki masz drut, taki masz internet". Teraz rozumiem dlaczego ofertę No Limits reklamowały małpy, bo to internet dla małp, które dają się wykiwać - tak jak ja.
Info dla użytkowników będzie przydługie ale proponuje przeczytać żeby zaznajomić się trochę z tematem Netii dla segmentu klientów prywatnych: Najpierw trochę o technologii:
Technologia LLU - Netia posiada tylko centralę i końcowy odcinek linii. Na infolinii technicznej mają dostęp do DSLamów i mogą sprawdzić prędkość tłumienie itd. Jednak kable należą nadal do TP. W przypadku awarii jeżeli centrala Netii oraz port odpowiada sprawa trafia do TP, która musi zweryfikować linię oraz część swojej infrastruktury. TP każdorazowo na obsługę zgłoszenia ma czas 24 godziny nie licząc świąt dodatkowo Netia musi jeszcze wysłać do nich zgłoszenie na co technicy mają także czas 24h. Dlatego zgłoszenia często się przeciągają. Jeżeli ktoś miał wcześniej TP i przechodzi do Netii może liczyć na bardzo podobne parametry stan usługi jaki w TP. Różnica może być w transferze jeżeli problemem była przeciążona centrala TP oraz cenie.
Technologia BSA - całkowicie obsługiwana przez TP. Netia jedynie dzierżawi linie. Konsultanci mogą jedynie sprawdzić czy jest nawiązane połączenie oraz czy użytkownik nie wpisuje błędnego hasła. Weryfikacja awarii na infolinii opiera się na informacji uzyskanych od klienta. Zgłoszenia awarii jw obsługuje TP znowu mają czas na odpowiedź 24h. Jakość usługi po przejściu do Netii identyczna jak w TP lub gorsza ponieważ często TP przepina klienta na wydzierżawione urządzenia, które oczywiście są często już wysycone.
Technologia - CU
Własna infrastruktura Netii Kable + urządzenia. Jakość usługi zależy w główniej mierze od odległości od centrali. Konsultanci mają dostęp do urządzeń i infrastruktury. Czas reakcji na awarię szybki najczęściej usuwają problem tego samego dnia. Obsługą zajmuje się podwykonawca Netii.
IPTV + VDSL tak samo własna technologia z początku problemy z konfiguracją urządzeń aktualnie jedna z lepszych technologii Netii. Czas reakcji bardzo szybki
NGA czyli nowy foton w głównej mierze opiera się na infrastrukturze córki spółki internetii Jakość bardzo dobra o ile nie najlepsza czas usówania szybki.
Podsumowując biorąc usługę od Netii warto się zastanowić jak to działa i mieć cierpliwość jeżeli decydujemy się na łącza po TP. Wiadomo, że nie będzie im zależało na czasie reakcji na zgłoszenia.
Obsługa klienta Home ... średniactwo ponieważ jest zbyt duża rotacja osób. 80 % ludzi to pracownicy na zlecenie którym wiadomo jak się chce pracować za parę złotych.
Właśnie zmienia się sytuacja na rynku małego biznesu. Netia naprawdę podnosi jakość obsługi prostuje własne procesy. Najlepiej mają się klienci Korporacyjni dla których jest dedykowana infolinia obsługa tam po prostu miodzio.
ZaletySzybki czas reakcji na zgłoszenia na własnej infrastrukturze.
WadyWymuszona dosprzedaż usług na infolinii konsultanci stają na rzęsach żeby sprzedać usługę. Przez co osaczają klienta
Ponad 6 lat najpierw internetia (ComNet) aktualnie VDSL + IPTV
~nycek / 2013-07-08 14:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od póltorej tygodnia nie mam internetu, totalna ignorancja i brak informacji kiedy przywrócą dostsęp do internetu.
ZaletyBRAK
Wadyignorancja, brak szacunku dla klienta, brak profesjonalizmu.
~elk11 / 2013-07-02 18:05
Ocena: 1.00 / 5
jest do niczego Niema takiego tygodnia azeby sie nie psuło Czyli bardzo czesto zrywa połaczenie Mam tez razem telefon ktory tez jak internet nie dziala Wiec nie dzwonie do neti z komorki bo to drogo kosztuje Kiedys dzwonilem to wiem Proponowali mi tez tv O to wtedy bym niemiał nawet co oglądać w tv Ale do konca umowy jakos sie wytrzyma
Wadybardzo czesto zrywa lacza
~kokos / 2013-07-02 08:58
Ocena: 1.00 / 5
serdecznie odradzam
Zaletybrak
Wadynachalny, arogancki marketing bezposredni
2 lat , nie pamiętam
~posiadacz / 2013-06-28 11:44
Ocena: 1.00 / 5
jak działa to może być, jak przestaje to zaczynają się schody. Jakiś miesiąc temu popsuł się ruter. Dostarczenie nowego trwało prawie tydzień, a miało być jakieś 2 dni jak zapewniali. tydzień temu popsuło się ponownie. Awaria którą zgłaszałem w piątek 21 wcale nie odnotowana. W sobotę kiedy dzwoniłem do konsultantów usłyszałem że nie ma żadnego zgłoszenia awarii więc je przyjęli (naprawa do 48 godzin). W poniedziałek nie zrobione więc wieczorem telefon, pan na inforlinii że 90% awarii naprawiają w tym czasie, wykazuje zdziwienie, że nikt się nie kontaktował, wiec zrobi ponaglenie. We wtorek nie działa więc telefon do konsultantów a ci że mają w systemie, że przecież się ze mną kontaktowali w poniedziałek, na prośbę o połączenie z przełożonym, że nie mogą, po chwili, że zrobił adnotacje o kontakt ze nmą ze strony opiekuna zgłoszenia ale do przełożonego nie przełączy bo ten rozmawia a jak powiedziałem, że zaczekam to usłyszałem, że on nie może mnie trzymać na linii i ma zgodę na rozłączenie (czyją?) i rozłączył. W środę zero kontaktu ze strony netii, internet nie działa, więć wieczorem telefon. Pan konsultant, że trwają prace, że do jutra zrobią, na pytanie dlaczego nie skpontaktował się opiekun zgłoszenia - bo nie ma takiego opiekuna zgłoszenia. Na pytanie co zostało zrobine w sprawie awarii - nic, bo dopiero zostało to zgłoszone technikom. W czwartek internet nie działa, konsultant informuje, że tachnicy pracują. Na pytanie dlaczego nie zostało naprawione w ciągu 48 godzin jak zapewniali usłyszałem, że przecież technicy nie pracują soboty i niedziele więc nie mogli tego zrobić. Na pytanie dlaczego nik się ze mną nie kontaktował z firmy mimo mojej prośby usłyszałem, że widocznie nikt nie widział potrzeby. Prośba o połączenie z przełożonym - nie ma takiej możliwości. Po tygodniu od zgłoszenia nie działa i nie zanosi się żeby działał bo za chwilę jest sobota i niedziela a jak już wiem w tym czasie technicy nie pracują
Zaletytakie ja u innych
Wadyjak się popsuło, to masz problem, zrobimy jak się nam uda i kiedy będziemy chcieli
~netia_nigdy_wiecej / 2013-06-27 13:35
Ocena: 1.50 / 5
odp. email z 26: Dzień dobry Panu, dziękuję za kontakt z Netią. W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że zleciłem udostępnienie nagrania. Rozmowa będzie udostępniona w ciągu 14 dni od rejestracji zlecenia na stronie www.netiaonline.pl.
odp. z 27-06 Szanowny Panie, dziękuję za kontakt z Netią. W związku ze zlecenim na odsłuch rozmowy z dnia 10 stycznia 2013 informuję, że niestety nie ma możliwości udostępnienia jej zapisu.
Zaletyzadne
Wadyteraz juz wszystkie
6 lat ~50 zl/mc
~netia_nigdy_wiecej / 2013-06-27 11:35
Ocena: 1.50 / 5
zachecili mnie kosztami - na laczach tpsa mialem nie ponosic oplaty za utrzymanie lacza. po kilkudziesieciu miesiacach (4 m-ce po podpisaniu nowej umowy) dopatrzyli sie jednak, ze to CYTAT: blad systemu i musze ponosic dodatkowa oplate. zadnego ostrzezenia przy podpisaniu nowej umowy... ani nawet sory...
Zaletykiedys cena i chyba troska o klienta - teraz to przeszlosci
Wadytraktowanie klienta, cena, elastycznosc, ZMIANA warunkow w TRAKCIE TRWANIA UMOWY
6 lat ~50 zl/mc
~Szymon / 2013-06-24 18:45
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na podłączenie internetu od 17.05 a mamy koniec czerwca.Dziesiątki tel do konsultantów- a to problem z wydrukiem umowy a to z czasem techników...być może podłączą mi internet do 17.07 ale nikt nie daje gwarancji!!!!
Zaletybrak
Wadysame
~finka / 2013-06-24 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, zerwałam umowę mimo kary. Notoryczne problemy, zrywanie internetu kilka razy dziennie, żadnej pomocy na infolinii, za każdym razem rozmawiasz z inną osobą, która nic nie może. Ostatnio zgłosiłam brak netu w poniedziałek, mimo miliona ponagleń do technika sprawa trafiła w piątek, zjawił się w poniedziałek( po tygodniu!!) Wyobrażacie sobie firmę bez netu przez tydzień?? Na koniec okazało się że oczywiście była to moja wina i nawet reklamacji nie będzie mimo, że nie doczekałam się żadnej konkretnej informacji na czym by ów problem miał polegac . NIGDY NIE PODPISUJCIE UMOWY Z NETIĄ !!!
Zaletybrak
Wadybrak przepustowości sieci, podłączanie wielokrotnie więcej odbiorców niż sieć ma możliwości
4 lata
~Orzesznik / 2013-06-23 20:50
Ocena: 1.25 / 5
Problemy w trakcie umowy z Netią to pryszcz w porównaniu z zerwaniem tej umowy. W trakcie nawet kradzież kabla Netii opisywana w gazetach nie był przyczyną reklamacji. A przy rozstaniu dopiero się zaczęło : manipulacja rozmowami, jedne nie można odtworzyć ale się na nie powołują , drugie wymuszają reakcje dzięki kłamstwom , pisma zaprzeczające sobie nawzajem, wystawianie faktur z coraz to lepszymi błędami, korekty tych faktur, wystawianie not obciążeniowych za zerwanie umowy, wycofywanie tych not i twierdzenie że zerwania nie było. Dwa miesiące po wysłaniu do nich pisma rozwiązującego umowę niczego nie jestem pewny. Najlepiej byłoby się skrzyknąć i wystąpić z pozwem zbiorowym przeciw tej firmie.
ZaletyZero
WadyDodam jeszcze mały kwiatek : prędkość przesyłu do XXX. Świetna ściema - nawet 0,001 będzie do XXX i nie ma powodu do reklamacji
3 lata .2 po 110 pln a póżniej miało być po 90 / promocja/ a było 105
~rozgoryczonyklyent / 2013-06-21 13:06
Ocena: 1.75 / 5
Firma tragedia. Oszukuja na czym sie da, a ich pracownicy na infolini niekompetentnii. Dzwonisz, oni sie zgadzaja, wystawiaja zlecenie ktorego nie sa wstanie zrealizowac bo im sie nie oplaca, ale biora wszystko. JEZELI KTOS MA PAKIET INTERNET 20MB PLUS TELEFON NA LINII NETII TO MOZE ODRAZU ZAPOMNIEC O PODNIESIENIU PRZESYLO LACZA DO 50MB CHOCIARZ W SKANTERKU MA TAKA MOZLIWOSC. NETII SIE NIE OPLACA, ALE JAK DOKUPIECIE TV GDZIE ZMIENIA SIE TELEFON Z NIELIMITOWANYCH ROZMOW NA 200MIN DO WSZYSTKICH TO SIE OPLACA I PRZEJSCIE NA NIZSZY ABONAMENT. PARANOJA. MOZE POJDE DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA BO NIE ZNALAZLEM W REGULAMINIE TAKIEGO WPISU ZE SIE NIE NALEZY WIEKSZY TRANSFER.
ZaletyJEDNA, TROCHU TANIEJ OD KONKURENCJI
WadyKONKURENCJA JEST LEPSZA JAKOSCIOWO!!! WIELE INNYCH WAD ZA MALO MIEJSCA DO OPISANIA!!
3 lata w netii, z poczatku internet teraz telefon plus itnernet za 106zł
~UWAGA-NA-NETIE / 2013-06-19 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Netia to manipulanci, ich nowa promocja "Foton" to kolejna ściema, ktoś pomyślał by że "foton internet z prędkością światła" to jakaś nowa technologia internetu, nic bardziej mylnego to kolejne ich G***O tylko pod inną nazwą. NIE POLECAM NETIE!!!!
Zaletybrak
Wadywszystko
za długo
~Jacek / 2013-06-13 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Usterka- nazwa która oddaje profil działalności firmy. Nieustające zrywanie internetu, wymiana routera, dziesiątki zgłoszeń na infolinii i .... nic. Teraz nie można się dodzwonić na infolinię więc będą mieli mniej zgłoszeń ale czekając w kolejce do konsultanta płacicie za połączenie. To jest deal.Nie dajcie się robić w ... misia.
ZaletyLubię Kota
Wadygdyby działało to wiedziałbym jakie ma wady ....
za długo, za drogo
~remioslaw / 2013-06-13 11:17
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam Netii. Wziąłem w promocji iternet, telefon i telewizję, najpierw wysłano mi zepsuty dekoder, później przy podłączaniu nowego dowiedziałem się, że do podłączenia kilku telewizorów będzie dodatkowa opłata abonamentowa, oczywiście sprzedawca na infolinii zataił to ale przez problemy z dostarczeniem mi sprzętu było już dawo po 10 dniowym okresie, w którym mógłbym zrezygnować. Wysłałęm reklamację, na infolini ajpierw powiedziano mi, ze mogę zrezygnować z nowego pakietu, a po przywróceniu starego mogę wybrać sobie nowy. Oczywiście kolejny konsultant wprowadził mnie w błąd bo później dostałem wiadomość, że nie można wprowadzać żadnych zmian, że stara umowa teraz obowiązuje na 2 lata, a za zrezygnowania z nowego pakietu mam zapłacić karę prawie 200zł, oczywiście reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Każdy na infolinii mówi co inego i ogólnie panuje w firmie jeden wielki burdel, a klienta kara się chyba już za samą chęć rozmowy.