strona 110 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »
-
~rysiek / 2013-08-05 20:55
Ich strategia: gdy podpiszesz umowę na krótki okres, 9 miesięcy, dowiesz się po swojej interwencji o techników, że umowa nie może być zrealizowana, bo nie dają umów na 9 miesięcy tylko na 24 miesiące. Pierwszy kontakt próbuje zrobić debila z człowieka i zmusić do podpisania umowy na 24 miesiące. Jak stawiasz opor prawny, to w końcu usłyszysz - zobaczę, co się da zrobić - i po godzinie zadzwoni miła pani z centrali z warszawy i powie, że wszystko w porządku, proszę spodziewać się technika. Spodziewam się więc technika.......
Przygotować się więc na akcję z anulowanie umowy przez netię i wciskaniem umowy na 2 lata. -
-
~Irek Gant / 2013-08-04 11:06
Nie kupujcie tego badziewia sam się dałem nabrać na tą reklamę. Popatrzecie jak sprytnie napisane do 20Mbs i się zgadza bo jest przy dobrych warunkach 4Mbs i sie zgadza a gdzie tam do 20?????.
Dla nich zrezygnowałem z Vectry ale jak pisali 10Mbs to byłe 10 a cenowo tyle samo ale jeszcze rok i tyle mnie tam widzą i większość sąsiadów.Zalety???????????Wadygdzie ta prędkośćjeden rok -
~Adam Knochowski / 2013-08-03 14:16
Od 12.07.2013 do dziś czyli do 03.08.2013 nie mogę się doprosić utrzymania stabilności konta bo zrywa mi połączenie i świadczenia usługi za jaką płacę czyli za 20 mb. Poza tym nie działa mi również telefon za który im płacę. Już trzeci raz im to zgłaszać i nic iciągle i mówią że mogą przyjąć tylko reklamację. Sprawa do sprawdzenia i w 100% pewna. Jeśli jest ktoś zainteresowany opisaniem tego w gazecie to służę materiałami. To na pewno przyda się konkurencji do osiągnięcia lepszej sprzedaży. Tak być nie może że taka firma będzie naciągać bezkarnie ludzi. Sądzą że mam łącze do 20 mb więc jak mam 5 mb to jest ok bo to jest nadal do 20 a nigdzie nie jest zapisane że ma być 20. To rzenada. Nie polecam takich problemów ńikomu i ludzie bierzcie sprawdzonych operatorów (ja wcześniej miałem TP i nie było ńigdytakich problemów i chyba wrócę do nich spowrotem tylko się rozstanę z tyi patyrakami). Nigdy więcej i ńie zależy mi a tym żeby kouś dokuczyć tylko przedstawiamy całą prawdę o nich a jak ktoś chce to medialniewykorzystać to zapraszam do kontaktu i materiałów na porządny artykuł wystarczy i sądzę że kilka tysięcy klientów im odejdzie. Wady100%Ponad pól roku -
~Max91 / 2013-08-02 09:17
Jezeli zamierzasz korzystac z uslug Netii to musisz miec stalowe nerwy. Nie ma dnia zeby cos sie z internetem nie dzialo. Czesto sprawdzanie polaczenia i rozlacza Cie na minute (bedac w czasie rozmowy na skype, grajac w jakies MMO - cokolwiek), lub przez ok. godzine albo i wiecej wlaczanie i wylaczanie sie internetu (wlasnie w tej chwili mi sie tak dzieje, pisze tego posta jak mi odpali). Poza tym konsultanci ktorzy podpisuja umowy to zwykli oszusci i naciagacze. Podaja sprzeczne dane, nieprawdziwe. Poza tym internet za ktory place 100 zl, jego predkosc 10 mb/s (co jest o 2,5x mniej niz powinienem miec) jest mega naciagnieciem! Za internet kablowy placilem 60 i byl szybszy od tego - wymienilem siekierke na kijek myslac ze bedzie 25 mb/s - ogolnie mega dno, oszustwo i naciaganie ludzi! ZaletyBrak - jak dziala, jest o zwykly internetWadyCzesto nie dzialaPonad rok -
~INA / 2013-08-02 08:48
Od MIESIĄCA NIE MOGĄ DOTRZEĆ ŻEBY ZAINSTALOWAĆ INTERNET.
POMIMO WIELOKROTNYCH USTALEŃ CO DO DNIA CIĄGLE ZMIENIAJĄ TERMIN I NIE POTRAFIĄ SIĘ OKREŚLIĆ CO DO GODZINY PRZYJAZDU - DZWONIĄ ŻE STOJĄ POD DOMEM-MIMO IŻ MIĘLI ZQZNACZONE ŻEBY UPRZEDZIC MIN. 2H WCZESNIEJ ŻE SIĘ POJAWIĄ (WIADOMO KAŻDY PRACUJE A KTOŚ MUSI IM DRZWI OTWORZYĆ). OBSŁUGA KONSUMENTA POŻAL SIĘ BOŻE -PRZEŁANCZAJĄ PO 5 RAZY I ŻADNYCH KONKRETÓW. ZASTANAWIAM SIĘ JAK ODSTAPIĆ OD TEJ "UMOWY" JEŚLI DZIŚ ZNOWU ZROBIA TEN SAM NUMER, DODAM ŻE JESTEM DZIĘKI NIM M-C BEZ INTERNETU. NIE POPEŁNIAJCIE MOICH BŁĘDÓW!!!!!!!!!!ZaletybrakWadyGIGANTYCZNE1m-c -
~yankes / 2013-08-01 16:38
tu jest jedna ze spraw opisana http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2191232&highlight=netia& ;sid= nigdy wiecej netii pozdrawiam ZaletybrakWadybezlikunie mialem a płace -
~Alina Kot / 2013-07-30 13:08
Też wzięłam internet z netii... Straszne to było, netia - koszmar ZaletybrakWadyzła jakość usług -
~Kordelia85 / 2013-07-29 14:05
Masakra!!!!Ponad 4 tyg czekam na podłączenie usługi!! Nikt się niczym nie interesuje, pomoc techniczna na infolinii ma wszystko gdzieś!!!! Żałuję , że podpisałam z nimi umowę... Kurier przychodzi nagle w dzień roboczy o 13, instalator od linii telefonicznej również w dzień roboczy o 12 bez wcześniejszego uprzedzenia... ZaletybrakWadyza mało miejscanadal nie mam podłączonej usługi, koszt 99 zł -
-
~nasti / 2013-07-26 21:15
Koszmar!!! nie podpisujcie z nimi umowy, bo sie nie uwolnicie. Probujemy rozwiazac z nimi umowe od 3 miesiecy i ciagle do nas dzwonia konsultacji i pytaja o powod!! przeciez maja to wszystko na pismie albo na poprzednich rozmowach telefonicznych. Do tego podaja sprzeczne informacje. Jesli chodzi o internet, ciagle cos przerywa, rozlacza sie, telewizja sie zawiesza. Naliczaja na fakturze dodatkowe oplaty. Najgorszy dostawca jakiegokolwiek znalam. ZaletybrakWadyzła jakość uslug, oszukiwanie i naciąganie Klienta -
~Kowalex42 / 2013-07-25 14:44
Netia... mimo wszystko malo mamy dostawców netu i to pozwala np Netii na takie "numery". Mam umowe na 10Mb i jakos do tej pory nie udało sie osiagnąc tej predkosci. Jest w granicach 4 do 5Mb. Podczas podpisywania umowy zapewniano mnie, ze bedzie to min 70% tej wartosci... i przez okres kilku miesieczy z tego powodu otrzymywałem rabat 30% za net... i jakos sie z tym pogodzilem, bo w takim ukladzie bylo to warte tej oplaty. Nagle sie urwał rabat i... otrzymalem informacje z Netia
"Dzień Dobry Panu
dziękuję za kontakt z Netią
Odpowiadając na Pana pytanie, formalnie według zapisów umowy, którą Pan podpisał posiada Pan łącze do 10mb/s co oznacza że router łączy się z prędkością jak pozwala na stabilną współprace z centralą z zakresu od 1 do 10 mb/s i każda prędkość z tego zakresu formalnie jest prawidłowa.
Pozdrawiam Serdecznie
Tomasz Rogoziński
Centrum Obsługi Biznesu"
Oznacza to tyle, ze predkosc w umowie nie jest wiążąca dla Netii bo jest tam magiczne słowo "DO" co oznacza włąsnie powyzszą odpowiedz.
Mysle, ze trzeba zwracac na to uwage, bo cóz... płace wiecej - za 10 Mb a otrzymuje tyle co w nizszej cenie !Zaletyjedyna zaleta to ze jest.WadyPrzestrzegam przez słowem "do" w umowach !Od kilku miesiecy, standartowa cena. -
~Maciej / 2013-07-17 21:39
Od 3 tygodni, mam awarie Internetu polegającą na systematycznym rozłączaniu, czasem kilka razy na dobę czasem kilkanaście razy na godzinę, cholery można dostać. Kontakt na infolinii tylko z automatyczną sekretarką, podaje numer kontaktowy do siebie, smsy ślą do Żony, dzwoni jakiś idiota z obsługi i mówi, że według niego wszystko jest w porządku, a jeśli uważam inaczej to on może zmniejszyć mi prędkość łącza, może wtedy będzie działać stabilniej. Tłumaczenie, że przez 2 lata działało dobrze przy tej prędkości, Pana z obsługi nie przekonuje.
Debilna firma, z debilnymi pracownikamiZalety-Wadyzrywa połączenie2,5roku -
~Darek / 2013-07-10 18:34
Dramat, mam linię od Orange i internet z Netii, nowe osiedle, nowe kable, sąsiedzi mają bez problemu 10 Mbits/s a u mnie w porywach 5 Mbits/s. Zgłaszam awarie i Netia twierdzi, że parametry linii nie pozwalają na więcej, Orange twierdzi że na tej linii może działać 20 Mbits/s i tak sobie piłeczkę odbijamy. Nigdy więcej Netii!!! Kilka razy prosiłem o podanie dokładnej przyczyny technicznej, odpowiedź:
"Odpowiadając na wiadomość informuję, że zgodnie z zawartą umową dostarczamy usługę o maksymalnej prędkości, która gwarantuje stabilne działanie usługi. Maksymalna przepływność została potwierdzona w ramach przeprowadzonych interwencji.Zaletyżadnych -
~Adikss / 2013-07-10 00:38
Najgorszy provider, z którego to usług korzystałem i korzystam obecnie. Na szczęście jeszcze tylko pół roku i uciekam od tych złodziei. Na początku było bardzo dobrze. Wziąłem ofertę No Limits, która zapewniała mi przepustowość rzędu 20 Mbits'ów. Niestety po niedługim czasie została ona obniżona do 15 Mbits'ów, ale nie było to bardzo odczuwalne. Pod koniec 2012 roku, do mojego bloku został przyłączony światłowód. Niezmiernie się ucieszyłem z tego faktu i miałem nadzieję, że zostanę na niego przełączony. Zawsze marzyłem, aby zobaczyć magiczną liczbę 100 Mbits'ów na domowym internecie. Po sprawdzeniu możliwości łącza na stronie http://skantarek.netia.pl/ wyświetliło tylko 30 Mbits. No, ale cóż, pomyślałem - lepszy ryc niż nic. Napisałem do Netii z pytaniem czy przełączą mnie na światłowód, ale w ramach odpowiedzi dostałem informację, że nie jest to możliwe. Lecz stałoby się możliwe w momencie, w którym wziąłbym sobie telewizje, której nigdy w życiu bym nie chciał - niezłe naciągactwo z ich strony. Dodatkowo dodam, że internet doprowadzany jest na łączach TP'sy przez co muszę co miesiąc płacić 30 zł za dzierżawę. Przełączenie na światłowód zwolniło by mnie z tej opłaty, więc wyszło na to, że Netia nie chce dla klienta jak najlepiej, a chce po prostu jak najwięcej wydoić. W ostatnim czasie bardzo często przerywa mi łącze w sumie 10-20 razy dziennie. Niedawno zadzwoniłem na infolinię, aby zgłosić, iż coś jest nie tak. Jak zwykle przywitał mnie przemiły automat. Po 5 minutach wyklikiwania odpowiednich numerów usłyszałem od automatu - "Usterka została zgłoszona..." i rozmowa została zakończona. Zawsze jak dzwoniłem na infolinię, to od razu kierowano mnie do działu technicznego i po kilku razach udawało się trafić na osobę, która miała wiedzę i potrafiła rozwiązać mój problem. Niestety teraz problemy zgłasza się do automatu i nie wiadomo kto się nimi zajmuje. Właściwie teraz wiem kto... BARANY, a dlaczego barany? Dlatego, iż baran, który odebrał moje zgłoszenie zmienił mi profil łącza, bo stwierdził, że skoro internet przerywa, to trzeba obniżyć przepustowość i obecnie mam 6 Mbits'ów (http://results.tester.netia.pl/mkqwcikmfb) za które płacę PONAD 100 zł!!! A problem ze zrywaniem połączenia dalej występuje... BA! Nawet jeszcze częściej. Strach dzwonić i ponownie zgłasząć usterę, bo po kilku takich telefonach przełączą mnie na przepustowość modemową - 56 kbps i dalej będę płacił ponad 100 zł i powiedzą z uśmiechem - "Jaki masz drut, taki masz internet". Teraz rozumiem dlaczego ofertę No Limits reklamowały małpy, bo to internet dla małp, które dają się wykiwać - tak jak ja. ZaletyCzasem niskie pingiWadyNiestabilne łącze, niskie przepustowości, beznadziejna obsługa,Około półotrej roku. Ponad 100 zł miesięcznie. -
~majster / 2013-07-09 22:06
Info dla użytkowników będzie przydługie ale proponuje przeczytać żeby zaznajomić się trochę z tematem Netii dla segmentu klientów prywatnych: Najpierw trochę o technologii:
Technologia LLU - Netia posiada tylko centralę i końcowy odcinek linii. Na infolinii technicznej mają dostęp do DSLamów i mogą sprawdzić prędkość tłumienie itd. Jednak kable należą nadal do TP. W przypadku awarii jeżeli centrala Netii oraz port odpowiada sprawa trafia do TP, która musi zweryfikować linię oraz część swojej infrastruktury. TP każdorazowo na obsługę zgłoszenia ma czas 24 godziny nie licząc świąt dodatkowo Netia musi jeszcze wysłać do nich zgłoszenie na co technicy mają także czas 24h. Dlatego zgłoszenia często się przeciągają. Jeżeli ktoś miał wcześniej TP i przechodzi do Netii może liczyć na bardzo podobne parametry stan usługi jaki w TP. Różnica może być w transferze jeżeli problemem była przeciążona centrala TP oraz cenie.
Technologia BSA - całkowicie obsługiwana przez TP. Netia jedynie dzierżawi linie. Konsultanci mogą jedynie sprawdzić czy jest nawiązane połączenie oraz czy użytkownik nie wpisuje błędnego hasła. Weryfikacja awarii na infolinii opiera się na informacji uzyskanych od klienta. Zgłoszenia awarii jw obsługuje TP znowu mają czas na odpowiedź 24h. Jakość usługi po przejściu do Netii identyczna jak w TP lub gorsza ponieważ często TP przepina klienta na wydzierżawione urządzenia, które oczywiście są często już wysycone.
Technologia - CU
Własna infrastruktura Netii Kable + urządzenia. Jakość usługi zależy w główniej mierze od odległości od centrali. Konsultanci mają dostęp do urządzeń i infrastruktury. Czas reakcji na awarię szybki najczęściej usuwają problem tego samego dnia. Obsługą zajmuje się podwykonawca Netii.
IPTV + VDSL tak samo własna technologia z początku problemy z konfiguracją urządzeń aktualnie jedna z lepszych technologii Netii.
Czas reakcji bardzo szybki
NGA czyli nowy foton w głównej mierze opiera się na infrastrukturze córki spółki internetii Jakość bardzo dobra o ile nie najlepsza czas usówania szybki.
Podsumowując biorąc usługę od Netii warto się zastanowić jak to działa i mieć cierpliwość jeżeli decydujemy się na łącza po TP. Wiadomo, że nie będzie im zależało na czasie reakcji na zgłoszenia.
Obsługa klienta Home ... średniactwo ponieważ jest zbyt duża rotacja osób. 80 % ludzi to pracownicy na zlecenie którym wiadomo jak się chce pracować za parę złotych.
Właśnie zmienia się sytuacja na rynku małego biznesu. Netia naprawdę podnosi jakość obsługi prostuje własne procesy. Najlepiej mają się klienci Korporacyjni dla których jest dedykowana infolinia obsługa tam po prostu miodzio.ZaletySzybki czas reakcji na zgłoszenia na własnej infrastrukturze.WadyWymuszona dosprzedaż usług na infolinii konsultanci stają na rzęsach żeby sprzedać usługę. Przez co osaczają klientaPonad 6 lat najpierw internetia (ComNet) aktualnie VDSL + IPTV -
~nycek / 2013-07-08 14:09
Nie polecam od póltorej tygodnia nie mam internetu, totalna ignorancja i brak informacji kiedy przywrócą dostsęp do internetu. ZaletyBRAKWadyignorancja, brak szacunku dla klienta, brak profesjonalizmu. -
~elk11 / 2013-07-02 18:05
jest do niczego Niema takiego tygodnia azeby sie nie psuło Czyli bardzo czesto zrywa połaczenie Mam tez razem telefon ktory tez jak internet nie dziala Wiec nie dzwonie do neti z komorki bo to drogo kosztuje Kiedys dzwonilem to wiem Proponowali mi tez tv O to wtedy bym niemiał nawet co oglądać w tv Ale do konca umowy jakos sie wytrzyma Wadybardzo czesto zrywa lacza -
-
~kokos / 2013-07-02 08:58
serdecznie odradzam ZaletybrakWadynachalny, arogancki marketing bezposredni2 lat , nie pamiętam -
~posiadacz / 2013-06-28 11:44
jak działa to może być, jak przestaje to zaczynają się schody. Jakiś miesiąc temu popsuł się ruter. Dostarczenie nowego trwało prawie tydzień, a miało być jakieś 2 dni jak zapewniali. tydzień temu popsuło się ponownie. Awaria którą zgłaszałem w piątek 21 wcale nie odnotowana. W sobotę kiedy dzwoniłem do konsultantów usłyszałem że nie ma żadnego zgłoszenia awarii więc je przyjęli (naprawa do 48 godzin). W poniedziałek nie zrobione więc wieczorem telefon, pan na inforlinii że 90% awarii naprawiają w tym czasie, wykazuje zdziwienie, że nikt się nie kontaktował, wiec zrobi ponaglenie. We wtorek nie działa więc telefon do konsultantów a ci że mają w systemie, że przecież się ze mną kontaktowali w poniedziałek, na prośbę o połączenie z przełożonym, że nie mogą, po chwili, że zrobił adnotacje o kontakt ze nmą ze strony opiekuna zgłoszenia ale do przełożonego nie przełączy bo ten rozmawia a jak powiedziałem, że zaczekam to usłyszałem, że on nie może mnie trzymać na linii i ma zgodę na rozłączenie (czyją?) i rozłączył. W środę zero kontaktu ze strony netii, internet nie działa, więć wieczorem telefon. Pan konsultant, że trwają prace, że do jutra zrobią, na pytanie dlaczego nie skpontaktował się opiekun zgłoszenia - bo nie ma takiego opiekuna zgłoszenia. Na pytanie co zostało zrobine w sprawie awarii - nic, bo dopiero zostało to zgłoszone technikom. W czwartek internet nie działa, konsultant informuje, że tachnicy pracują. Na pytanie dlaczego nie zostało naprawione w ciągu 48 godzin jak zapewniali usłyszałem, że przecież technicy nie pracują soboty i niedziele więc nie mogli tego zrobić. Na pytanie dlaczego nik się ze mną nie kontaktował z firmy mimo mojej prośby usłyszałem, że widocznie nikt nie widział potrzeby. Prośba o połączenie z przełożonym - nie ma takiej możliwości. Po tygodniu od zgłoszenia nie działa i nie zanosi się żeby działał bo za chwilę jest sobota i niedziela a jak już wiem w tym czasie technicy nie pracują Zaletytakie ja u innychWadyjak się popsuło, to masz problem, zrobimy jak się nam uda i kiedy będziemy chcieli -
~netia_nigdy_wiecej / 2013-06-27 13:35
odp. email z 26:
Dzień dobry Panu, dziękuję za kontakt z Netią.
W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że zleciłem udostępnienie nagrania. Rozmowa będzie udostępniona w ciągu 14 dni od rejestracji zlecenia na stronie www.netiaonline.pl.
odp. z 27-06
Szanowny Panie, dziękuję za kontakt z Netią.
W związku ze zlecenim na odsłuch rozmowy z dnia 10 stycznia 2013 informuję, że niestety nie ma możliwości udostępnienia jej zapisu.ZaletyzadneWadyteraz juz wszystkie6 lat ~50 zl/mc -
~netia_nigdy_wiecej / 2013-06-27 11:35
zachecili mnie kosztami - na laczach tpsa mialem nie ponosic oplaty za utrzymanie lacza. po kilkudziesieciu miesiacach (4 m-ce po podpisaniu nowej umowy) dopatrzyli sie jednak, ze to CYTAT: blad systemu i musze ponosic dodatkowa oplate. zadnego ostrzezenia przy podpisaniu nowej umowy... ani nawet sory... Zaletykiedys cena i chyba troska o klienta - teraz to przeszlosciWadytraktowanie klienta, cena, elastycznosc, ZMIANA warunkow w TRAKCIE TRWANIA UMOWY6 lat ~50 zl/mc
strona 110 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »