Nigdy więcej!Podpisałam umowę na początku grudnia (najwyższy pakiet tv). Przed podpisaniu umowy powiedziałam, że zależy mi na czasie. Dostałam informację, że po max tygodniu dostanę sprzęt. Upominałam się o sprzęt po 2, 3 i 4 tygodniach - bezskutecznie. Odstąpiłam od umowy z ich winy. W dniu, gdy dostałam potwierdzenie rozwiązania umowy w związku z usługą telewizji, dostałam również informację, że wysłali dekoder... i to na adres zameldowania (rodziców), a nie ten wskazany w umowie (wynajmuję mieszkanie). Na dodatek kazali mi odesłać sprzęt na własny koszt (pisałam maila, by wysłali swojego kuriera i niech zabierają sprzęt, ale dostałam odpowiedź zwrotną, że nie, bo tak jest w umowie, a jak tego nie zrobię, to jeszcze mam im zapłacić za sprzęt. Żałosne.
WadyOlewanie klienta, naciąganie na koszty
MiejscowośćLublin
~Kleszcz12 / 2022-04-20 12:06
Ocena: 1.00 / 5
Powiem tyle mieszkam blisko centrum Wrocławia. 3 największe miasto w Polsce
. Światłowodu nie ma, na osiedlu 7 tys. Osób, "gwarantowana" prędkość internetu 5,7 mb/s powinno być 10 mb/s, internet wywala tak minimum 20 razy dziennie.
Pomoc techniczna mówi: jest zawsze dobrze.
Cisną 110zl miesięcznie.
Polecam!
ZaletyZero
WadyNa każdym kroku
~klient / 2020-05-13 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Cena jako tako, ale bardzo wolny i zanika bardzo czesto. Nie polecam.
Zaletycena
Wadybrak internetu
MiejscowośćGłowno
~Klient / 2023-01-04 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką przyszło mi podpisać umowę. Ciężko obejrzeć cokolwiek w telewizji bez zacinania . Nie polecam. Omijać szerokim łukiem
ZaletyBrak
~Klient Netii / 2015-10-27 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Jakiś rok, dwa lata temu internet rozłączał się przynajmniej 2 razy w ciągu godziny codziennie, problem znikł po telefonie gdzie wyraziłem swoją opinie na temat ich łącza. Jakiś czas spokój i teraz znów się zaczęło, tym razem dosłownie co 5-10 minut :) Z całym szacunkiem to są jakieś JAJA.
~Klient Netii (do czasu) / 2022-02-19 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Od 16 lat mojego skromnego życia nie widziałem gorszego Internetu. Działa tak jakby chciał a nie mógł. Gdyby jeszcze był w miarę stabilny nie byłoby mnie tutaj. Jedyna rada jaką daję moim znajomym to żeby nie wybierali usług netii, ponieważ gorszego Internetu nie ma na tym świecie. Powinni dostać order za najgorszy Internet pod względem dostępności oraz prędkości
ZaletyNie ma
Wady-Mała stabilność łącza
-Brak Internetu na porządku dziennym
-Prędkość najniższa w mojej miejscowości za najwyższą cenę
-Obsługa klienta myśli że jak nam wmówi że już działa to magicznie zadziała
-
MiejscowośćGóra
~klient_netii_niestety / 2009-12-27 00:14
Ocena: 1.00 / 5
Od 3 miesiecy prosze ich zeby przeniesli mi internet. Zrobilem wszystko tak jak kazali, najpierw przeniaslem linie tp na nowe mieszkanie a potem zglosilem nowy nr na jakim mają mi zalozyc neta. Nie dosc ze nie przeniesli mi go do tej pory to dostalem od nich fakture na 500zł za niby wczesniejsze zerwanie umowy! Twierdza ze zerwalem umowe poniewaz zlikwidowałem linie TP na starym mieszkaniu a co za tym idzie nie mogą mi dostarczac internetu - problem w tym żę SAMI MI KAZALI ODLACZYC TAMTĄ STARĄ LINIE!
Ludzie, uczcie sie na bledach innych i nie korzystajcie z uslug tej firmy. Na infolini pracują ludzie wzieci chyba z ulicy, kazdy mowi co innego, a jak jest jakis problem to mowia "musi sie pan wstrzymac i z cierpliwoscia czekac jeszcze do 7 dni". To nic ze tych dni czeka sie juz ponad 100, wg nich kolejne 7 czekania to nic zlego!
Zaletybrak
Wadyniekompetencja obsługi, olewanie klientów, działania niezgodne z ustawami i obowiązującymi standardami, głupie reklamy z KOTEM
rok, 80 zł/m-c
~kms / 2019-06-11 23:08
Ocena: 1.00 / 5
mam to GUW.O od 3 miesięcy i walczę bez poz. rezultatów
netia to wielkie oszustwo
po kablu 150kB/s po wi fi ok 20kB/s
kto dzisiaj lata z kablem po domu ?
nigdy nie podpisujcie odbioru jeśli nie macie 80% zamowionego pakietu ( podpisałem bo na drógi dzień będzie w pelni śmigał , pan technik tak powiedział a ja uwierzyłem )
mają tandetne rutery i techników bez wiedzy i polotu
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćWarszawa
~Kn / 2022-03-24 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Dramat nie polecam wieczne problemy a dodzwonić sie do nich sie nie da!
ZaletyBrak
WadyWszystko!
MiejscowośćSiechnice
~kokos / 2013-07-02 08:58
Ocena: 1.00 / 5
serdecznie odradzam
Zaletybrak
Wadynachalny, arogancki marketing bezposredni
2 lat , nie pamiętam
~konik / 2015-01-11 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Brat nieszczęsny podpisał umowę na dwa lata. Naciągacze. Internet po linii telefonicznej kapie ledwie. Telefon niby działa ale wyjątkowo drogi. Taniej wychodzi komórka. Zaleciłem zakończenie umowy. Uciekajcie od NETII jak najdalej. Życzę im bankructwa przy obecnej polityce cenowej.
Zaletyżadnych
Wadytyle, ze brakuje tutaj miejsca
~Konrad / 2018-08-08 08:23
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsza firma na rynku, nigdzie nie znajdziecie tylu oszustów co w tej firmie. Miałem z nimi do czynienia zarówno prywatnie jak i służbowo. Prywatnie to przyjechał do mnie ich przedstawiciel, nagadał głupot, autentycznie nałgał, aby tylko podpisać z nim umowę. Okazało się, że pracownik z największą liczbą podpisanych umów dostawał jakąś nagrodę (chyba wycieczkę). Tak więc łgarz latał po terenie gdzie nie było możliwości technicznych na korzystanie z ich usług i robił z ludzi balona. Człowiek po miesiącu oczekiwań dzwonił do tej pseudo firmy i słyszał tylko, że umowa jest nieważna, oczywiście bez żadnych konsekwencji z ich strony.
W firmie niestety jestem zmuszony korzystać z ich usług (to nie moja decyzja), ale na każdym kroku wykazuję jacy to oszuści. Zadzwonili na początku roku z informacją, że mogą ZA DARMO zwiększyć prędkość łącza i to ośmiokrotnie, w trakcie rozmowy zaproponowali też kartę dotyczącą internetu mobilnego z limitem 10 GB. Powiedziałem, że nie potrzebuję, ale stwierdzili, że jest za darmo więc może mi się przyda, więc zgodziłem się. Po kilku miesiącach sprawa wygląda tak, że internet jaki był taki jest (nie zwiększyli prędkości łącza nawet 0,5 Mb), a za kartę doliczają 20 zł. miesięcznie, choć miała być za darmo i nie została nawet aktywowana do dnia dzisiejszego.
Autentycznie to jest najgorsza firma na rynku, która głównie zajmuje się robieniem z ludzi balonów.
ZaletyBRAK ZALET
WadyOSZUŚCI
MiejscowośćWarszawa
~Korek / 2019-09-16 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj to już chyba z 10 raz mi się odłączył internet z tego ich bezużytecznego netia spotu. Uciekać gdziekolwiek, byleby zdala od tego.
ZaletyNic
WadyKatorga przy oglądaniu filmów w jakości większej niż HD albo w graniu online.
MiejscowośćGdańsk
~Kosia43 / 2014-07-26 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie moje wkurzenie na firmę Netia osiągnęło zenit.W maju tego roku zaczęłam po 2 latach mieć problemy z internetem (posiadam telefon+internet).Zgłosiłam problem i przyjechali technicy którzy stwierdzili, ze to szwankuje router.I wtedy zaczęłam próby telefonicznego zgłoszenia tego faktur, niestety połączenie się z infolinią graniczy z cudem.Rozpoczęłam korespondencję , niestety nikt nie potrafił odpowiedzieć na zadane pytania jak mam otrzymać nowe urządzenie.Pisano coś o nowej umowie, choć stara była bezterminowa.Niestety z korespondencji nic nie wynikło i powróciłam do prób dodzwonienia się. Osiągnęłam sukces, dodzwoniłam się, panienka powiedziała że nowy oczywiście otrzymam odpłatnie jak przedłużę tę bezterminową umowę, uległam i podpisałam bo był już to drugi miesiąc bez internetu i telefonu, a w domu starsi rodzice potrzebujący zadzwonić do lekarza. Pani przedłużyła umowę , poprosiłam o jej wysłanie na skrzynkę powiedziała że wyśle, Zapytałam kiedy otrzymam ruter otrzymałam odpowiedź , ze ok 5 lipca, a nowa umowa od 15 lipca (dzwoniła 23 czerwca). Po zakończeniu rozmowy czekałam na obiecany sprzęt i umowę, sprzęt nie przyszedł, umowa owszem, a zaraz po umowie rachunek.21 lipca postanowiłam sprawdzić co się dzieje z routerem dla mnie, i tu niespodzianka okazało się że router powinien być wymieniony bezpłatnie po zgłoszeniu problemu technicznego jeszcze w maju, ze nie musiałam przedłużać bezterminowej umowy i że zostałam wprowadzona w błąd przez konsultantkę z infolinii.Pan z działu technicznego powiedział, ze już robi zlecenie na wysyłkę sprzętu i w ciągu 2, 3 dni roboczych otrzymam ja.Minęły 4 dni robocze i nic. Dzisiaj zadzwoniłam po raz kolejny i co się okazało , ze panienka widzi informację, ze usługa została dostarczona do ponownej wysyłki 24 lipca. Jestem tak wściekła na nich, gdybym wiedział ze będę tak potraktowana prędzej zrezygnowałbym z ich internetu niż jeszcze przedłużała umowę.
Zaletybrak
Wadysame
ponad 3 lata
~kosmos1 / 2007-10-08 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Moi drodzy mysle ze takich osob jak ja jest wiela - totalnie sie zawiodlem na firmie Netia po 50 telefonach do tej nie kompetentnej firmy i dwumiesiecznym okresie oczekiwania na nternet nadal go nie mam .Pytam co to za firma ktora obiecuje internet i po tak dlugim czasie nie potrafi nic zrobic niech sie zajma rozwozem prezerwatyw lepiej albo hodowl? rybek .Zauwazy?em ?e jest teraz moda na wirtualne firmy takie w?asnie jak Netia która nie ma nawet pracowników tylko" lale "ktore po wypranym mózgu potrafia tylko zbywac i prze??cza? ludzi .
Zaletybrak
Wadyk?amstwo, oszustwo itd.
dwa miesi?ce jeszcze nic tylko wydalem duzo na telefony
~Kostek / 2009-11-25 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów .Dalisny namówic się przedstawicielowi netii opowiadał ze przełączenie z tp będzie niezauważalne .Dostalismy sms że 19 będzie wszystko aktywne jest 25 a tu lipa .Nikt nie potrafi powiedziec kiedy wszystko będzie aktywne . Potencjalni klienci omijajcie tę firmę
~krabka / 2015-10-29 18:21
Ocena: 1.00 / 5
W zeszłym roku namówili mnie na przedłużenie umowy.Mieli mi podnieść szybkość do 20MB.Szybkości nie podnieśli a odkąd zleciłam przeniesienie nr do innego operatora kilka razy w ciągu godziny mnie rozłączają.Oczywiście reklamacji nie uznali bo stwierdzili,że skoro 10MB i 20MB kosztuje tyle samo to nie ma problemu.Oszuści.Nie dajcie się nabierać
Mam Netię i od kwietnia ciągłe awarie a na dodatek od 3 tygodni transfer 540 kb/s, mieszkam na ruczaju i za dużo sprzedali usług a za słabe łącza no i okazało się że infrastruktura padła. Dzwonię na infolinię i mnie zbywają a na dodatek nie wiedzą kiedy naprawią łącza. Nie polecam
Zaletybrak
WadyNie kompetencja infolinii i techników, awaryjność i olewanie klietów
3 lata za 40zł
~Kri / 2023-10-04 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Okropna obsługa! Po pół roku od zerwania umowy żądają pieniędzy. Nie polecam.
~Krio / 2023-02-08 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Każdy polecał szybki internet dużo kanałów bez anteny wszystko internetowo ... jedynie przez dwa miesiące później nie można nawet telewizora wlaczyc bo zacina nie samowicie 3/4 dni brak internetu a do nich dodzwonić się to wyczyn