Dzwonili w maju z działu utrzymania klienta - sprytnie błagali o pozostanie w firmie, błagalnym głosikiem "NAPRAWDĘ DOPILNUJEMY BY PARAMETRY BYŁY W PORZĄDKU, TYLKO BŁAGAMY NIE ODCHODŹCIE". Oj, naiwność nie popłaca, o czym się boleśnie przekonałem, dając trzecią szansę. Definitywnie już to jest ostatnia szansa, którą zresztą ta korporacja straciła...
Skutki - jak widać. Z 20 Mb/s dalej jest nędzne 7 z hakiem, do tego niespodzianka sprzed chwili - AWARIA, musiałem dzwonić na infolinię 10 minut, oczywiście nikt nie odebrał (ciekawe czemu), a internet o dziwo sam się naprawił.
Zawsze dawałem oceny w przedziale od 1,50 do 2,75. Teraz firma ta dostaje ode mnie ocenę 1:
Parametry - 1, KIEPSKIE.
Cena - 1, ZA DUŻA JAK NA TAKIE "USŁUGI". Dobrze, że chociaż darmowe połączenia z telefonu do wszystkich...
Obsługa - 1, gadaj do słupa a słup jak d**a.
Niezawodność - 1, ciągle się zastanawiam "PADNIE, NIE PADNIE?"
Czyli konkretnie - firma ta to jedno wielkie zaściankowo. Dziękuję, chyba jednak się zastanowię co do złożenia papierów rozwodowych...
ZaletyOczywiście brak
WadyOczywiście cała masa, mógłbym napisać książkę o N(i)etii.
4 lata 100 ziko