Netia w mojej opinii to kompletne "0" na usługi telew. jak i (int. 50MG technicznie na moim łączu stwierdzone przez obsługę w salonie)w dniu 05.09.2013 podpisałem umowę na ww. warunki do dnia dzisiejszego tj. 11.12.2013 płacę za zrywanie łącza i klatkującą telewizję. Obsługa na infolinii w ogóle nie zorientowana trudno połączyć się z działmi (AWARI faktur finansów jak i korekt do faktur) mój czas bagatela to 50 min. Awarie zgłaszane na infolinii to u nich standard i konsultanci zbywają indywidualnych klientów, standardówką, (PROSZĘ UZBROIĆ SIĘ W CIERPLIWOŚĆ CZAS NAPRAWY 48H "ROBOCZYCH")to mają perfekcyjnie wyuczone, albo wmówione przez siły wyższe odgórnie. Ja do dnia dzisiejszego od uruchomienia usług tj 4-miesiące nie mogę doprosić się o usunięcie awarii. Przestrzegam wszystkich klientów niech się zastanowią co robią podpisując umowę na świadczenie usług absurdalne reklamy w telewizji nie odwzorowują rzeczywistości z jakimi się napotkają.
Zaletybrak
Wadyabsurdalne zero
cztery miesiące
~jacekrml / 2014-12-13 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Bardziej chorej firmy nie ma na świecie , internet jako tako działa , telewizja zawiesza się regularnie , a na podłączenie telefonu czekam już 2,5 miesiąca i dalej nikt nic nie wie. NIE POLECAM NIKOMU TEJ CHOREJ FIRMY
Zaletybrak
Wadyniedouczeni konsultanci i praktycznie wszystko co może być nie tak
2 lata
~Jaces / 2016-12-03 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Jakieś nieporozumienie, trzeci dzień nie potrafią naprawić zrywającego się połączenia. prędkość na speed teście to 0,1 łącza 10Mb, oczywiście jeśli nie zerwie wcześniej połączenia. Praca konsultantów polega na zaznaczaniu pozycji w arkuszu zgłoszenia awarii , co oczywiście służy tylko celom statystycznym w tej korporacji .
Takie awarie są normą, zwłaszcza w czasie weekendu,
Zaletybrak
Wadywszystko
~jag / 2018-08-03 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to jakiś koszmar , sam naprawiłem uszkodzone urządzenie i internet , bo przez dwa dni nikt nie raczył się pojawić z serwisu a na tzw.infolinii powiedzieli , że zgłoszenie przyjęte i oni tylko tyle mogą zrobić . Z internetu we Wrocławiu jestem zadowolony , ale z obsługi klienta i serwisu absolutnie nie.
Zaletydobry internet
Wadyobsługa serwisowa i dział klienta
MiejscowośćWrocław
~jaga / 2014-05-27 12:15
Ocena: 1.00 / 5
odkąd Netia przejęła Dialog , to maja same nietrafione posunięcia. Umowa z Ericsonnem na całość obsługi , Ericsonn natomiast dzięli Polskę na cztery wybrane przez siebie firmy , które oczywiście są też tylko posrednikiem danych , no i wybierani z przypadku podwykonawcy. Jak taka machina może dobrze funkcjonować .Sami pośrednicy a na koniec ludzie ,którzy zaczynają historię z instalacjami, uszkodzeniami. Brak słów!!!
Wadysame
~Jager / 2011-02-10 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Witam Zakupiłem internet 8mb w neti. Zostałem poinformowany ze internet zostanie podłączony za miesiąc. Czekałem ponad 2 miesiąc a konsultanci przedłużali termin i tłumaczyli się podwykonawcą. Plus że umowa była podpisywana w domu lecz na umowie nie został dodany pin i nr klienta więc musiałem pojechać do Wrocławia do punktu bo telefonicznie nie mogłem tego załatwić. Oferowali mi pół roku za darmo jednak po 1 miesiącu przyszedł rachunek na 170pln zapłaciłem i zamówiłem fakturę aby wyjaśnić sprawę miną 2 miesiąc a z 8 mb spadło do około 2. Konsultanci zwalili winę na komputer więc wymieniłem kartę sieciową i oddałem do sklepu w celu przeinstalowanie Windowsa jak mi doradzili nic się nie zmieniło a od paru internet chodzi mi jak chce. Wczoraj miałem tak slaby transfer ze żadna strona nie wchodziła a tak to chodzi jak 3/6 MB a stron otwierają mi się gorzej niż na bezprzewodowym internecie.
Więc 1 + za podpisanie umowy ale reszta to same minusy Astronomiczny rachunek Słaba jakość internetu Długi czas oczekiwania na internet. Zła obsługa klienta.
Mam zamiar rozpisać umowę i udać się do po poradę do adwokata bo z tego co czytałem w internecie to dużo osób ma problemy z Netią i dużo jest masowych pozwów :)
Tak że nie polecam tej firmy!
3 miesiące i powinno być za darmo a zapłaciłem 170pln
~Jakc / 2017-09-22 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodzieje płacisz za to czego nie dostaniesz umowa na 50mb a mam od 8-10mb A złodzieje z netii twierdza ze to zgodnie z umowa i maja cię W DUPIE i spróbuj coś zrobić niemożliwe jak podpiszesz to mogiła do końca umowy
ZaletyBrak
WadyPrzerwy i brak zamówionej prędkości
~Jakis nick / 2022-05-10 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Taki internet jaki oni oferują to nadaje się do oglądania youtube
Zaletyżadne
Wadywszystkie
Miejscowośćxd
~Jakub / 2018-05-18 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Osobiście nie polecam styczności z tą firmą. Obsługa klienta jest nie kompetentna, nie wiedzą co się dzieje w ich systemie, wprowadzają klienta w błąd. W tamtym roku miałem okazję korzystać przez chwile z usług netii ale przez ciągłą zawodność ich usług musiałem zrezygnować. tj. bardzo duży ping, niestabilne łączę. Zamawianie samego internetu również było kabaretem. Trzech konsultantów ze mną rozmawiało, koniec końców błędy w umowie - w moim nazwisku. Zły wpisany pakiet oraz w momencie, kiedy przyjechał technik okazało się, że urocza Pani, z którą zdarzyło mi się rozmawiać totalnie wszystko przekręciła i okazało się, że nie mam routera. Mija praktycznie rok czasu, kiedy nie korzystam z ich usług i dopiero teraz okazuje się, że mam niedopłaty. Nikt łaskawy z firmy netii nie był, aby zadzwonić i poinformować mnie o takiej sytuacji, a przy wypowiedzeniu również ani słówka, gdzie sami mieli problem z tym moim wypowiedzeniem, ponieważ ta kochana Panna, zaznaczyła aktywacje usługi w dniu rozmowy a nie w dniu, kiedy technik podłączy mi router przez co wyszły komplikacje, ale koniec końców wyszło na moje. Jak dla mnie ta firma to jeden wielki żart. Oferują coś, a mają bałagan w systemie. Dodam jeszcze sytuacje z 2013 roku, kiedy to wprowadziłem się do Wrocławia i Netia była głównym dostawcą internetu na moim osiedlu. Korzystaliśmy z internetu tam przez 3 miesiące i w momencie, kiedy chcieliśmy się przeprowadzić wyszło na jaw, że nie mieli nas w systemie. Klient o danym imieniu i nazwisku nie widniał i musieliśmy zamawiać nową usługę a przez trzy miesiące za darmo korzystaliśmy z internetu. Byłem wtedy zdziwiony, że żadne faktury do nas nie dochodzą i później wszystko się wyjaśniło.
Osobiście polecam omijać tą firmę szerokim łukiem. Za pewne znajdą się osoby, które są zadowolone z ich usług aczkolwiek ja osobiście radzę uważać. :)
Zaletybrak
Wadypowyzej wypisane
MiejscowośćWrocław
~Jan / 2018-11-10 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Podczas instalacji internetu monterzy uszkodzili kobel domofonu a dodzwonic sie do netii nie moźna się dodzwonić poniewaz wszyscy konsultanci są cały czas zajęci.Rozwazam zrezygnowanie z ich usług
MiejscowośćŻory
~Jan / 2022-02-04 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Powiem tak jeśli chodzi o netie jest to jeden z najgorszych dostawców z jakim miałem do czynienia częste przerwy powodujące brak internetu stacjonarnego, mobilnego na okres nawet kilku tygodni! Dodatkowo zawsze to samo dlaczego nikt nie odbiera telefonu, dlaczego nie ma internetu bo jest pandemia i tak już 2 lata...
MiejscowośćKraków
~Jan Nowak Nie POLECAM NETII / 2017-11-26 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam
Niue miałem internetu przez 1 miesiąc
Jestem Złamany i zasypiam przy komórce gdy chcę się dodzwonić do Neti Obsługi Klienta
ZaletyJeśli nie chcesz mieć internetu przez 1 miesiąc to wspaniała okazja dla Ciebie <3
WadyNETIA
MiejscowośćPolska
~Jan50 / 2010-01-08 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Mój przypadek niech bedzie ostrzeżeniem dla innych!!!!Wmiesiącu lipcu 2009 podpisałem umowe na telefon i internet z NETIA na warunkach że przenosze dotychczasowy numer telefonu z TP do neti. Po podpisaniu umowy okazało sie że z ...przyczyn technicznych nie da sie uruchomic internetu ani tez telefonu!!!!!Przed podpisaniem umowy Netia zapewniła mnie że nie bedzie żadnych problemów z przeniesieniem numeru jak i z zainstalowaniem internetu.Po kilkudziesieciu złożonych reklamacjach telefonicznych w BOK za każdym razem byłem zapewniany że za ...kilka godzin usługa będzie działąć. Trwało to ok. 2 tyg. kiedy to wypowiedziałem umowę.Netia przyjeła wypowiedzenie ,ja zwróciłem sprzęt i zaczeły sie ......schody. NETIA NIE CHCE ODDAĆ ŁĄCZA TELEFONICZNEGO TP!!!!na moje interwencje składane pisemnie otrzymuje po miesiacu informację że.....moja reklamacja jest rozpatrywana i w najbliższym czasie otrzymam odpowiedz!!!!TRWA TO JUZ 4 MIESIĄCE!!!Co 3-4 tygodnie wysyłam do nich kolejne pismo w sprawie oddaniaPRZYWŁASZCZONEGO ŁĄCZA /nie można to inaczej nazwać/ Nawet TP nie może odzyskac łacza ponieważ jak sie dowiedziałem nieoficjalnie ....nie chca zadzierac z Netia ponieważ Ci od razu leca na skarge do UKE!!!! Odpowiedzi jakie otrzymuje od p. Renaty Bukowskiej Koordynatora Sekcji reklamacyjnej wołaja o pomste do nieba!!!! Pani ta ma w komputerze wzór odpowiedzi bo każda zawiera sformułowanie: JEDNOCZEŚNIE UPRZEJMIE INFORMUJEMY ŻE DECYZJA W PRZEDMIOTOWEJ SPRAWIE ZOSTANIE NIZWŁOCZNIE PRZESŁANA PO ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO. Od tej uprzejmości NETI to sie człowiekowi juz niedobrze robi. jedyny ratunek to UKE w Krakowie do którego udaję się 12 stycznia . Dlatego też OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED PRZEKAZYWANIEM NETI ŁĄCZY TELEFONICZNYCH!!!!! jestem otwarty na każdy Państwa pomysły abym odzyskał przywłaszczony przez NETIĘ numer telefonu.
ZaletyŻADNYCH JAK NAJDALEJ OD TEJ FIRMY
WadyTraktowanie klientów jak przedmioty!!!!Żadnego poczucia uczciwości !!!!
~Janek / 2024-01-26 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Nic dodać nic ująć bardzo słaby internet i tv nie polecam cały piątkowy wieczór zje...
MiejscowośćPoznań
~Janusz / 2010-04-27 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowę z NETIĄ 18-02-2010, po pewnym czasie zacząłem się dowiadywać kiedy? Reklamowałem wielokrotnie otrzymując sukcesywnie następujące odpowiedzi: 1. muszę odczekać 30 dni i nie ma możliwości przyspieszenia, 2. muszę odczekać 40 dni i nie ma możliwości przyspieszenia 3. muszę odczekać 30 dni, licząc od dnia 2 marca (przesłanie dokumentów z jednego działu do drugiego trwa 2 tygodnie) i nie ma możliwości przyspieszenia 4. połączenie zostanie wykonane po 20-02-2011 po wygaśnięciu umowy z TPSA (UMOWA TA JUŻ NIE ISTNIEJE) 5. umowa nie może być zrealizowana, ponieważ NETIA nie może dostarczyć internetu mobilnego tak jak to jest zapisane w umowie (miała to być opcja dodatkowa oferowana w promocji o którą się nie starałem) 6. moja umowa została wykasowana z systemu, mam prawo podpisać nową umowę, która zostanie rozpatrzona w regulaminowym czasie. I PO SPRAWIE
ZaletyBRAK
WadyNie potrafię ocenić
~janusz / 2010-06-16 11:55
Ocena: 1.00 / 5
bałagan i kłamliwa niekompetencja - dwa miesiące od podpisania umowy na internet okazuje się , że nie może go być bo coś się wydarzyło . W międzyczasie same kłamstwa co do możliwości technicznych i formalnych- najpierw możliwe jest wszystko - po prawie dwóch miesiącach kłamstw i niedotrzymywania terminów okazuje się , że nic nie jest możliwe. I żeby ktoś zadzwonił i zawiadomił klienta o statusie umowy - to bajka . Maja klienta gdzieś .
~jarek / 2010-10-04 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie ludzie tą pseudo firme co tylko wyłudza pieniądze od ludzi.Do czasu podpisania umowy niby ok ale pózniej zaczynają się cyrki. Od tygodnia czekam na zgłoszoną awarię!!! Paranoja!!!!!!!!!!!!
Wadyobsługa klienta, awaryjność, olewatorskie podejście do ludzi
~Jarek / 2023-02-07 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa prawidłowo ponad miesiąc (od momentu aktywacji) bardzo niski poziom obsługi klienta na infolinii. Powinno być 0 gwiazdek ale się nie da.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćNieszawa
~Jarek Berg z Wrocławia / 2020-05-20 00:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Netii bo ten internet od nich to dramat jest, a jak masz problem i chcesz się do nich dodzwonić to można se dzwonić.... Reasumując, do dupy.
ZaletyBrak
MiejscowośćWrocław
~Jarek59 / 2015-11-05 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Tak złodziejskiej instytucji dawno nie spotkałem, na każdym kroku starają się oszukać klienta. Mimo złożenia wypowiedzenia na usługi cały czas pracownicy Netii starali się doprowadzić do przedłużenia umowy i nie dopuść do przekazania numeru telefonu innemu operatorowi. Bezczelnością jest wystawianie faktur po upływie terminu wywiedzenia. Nie wiążcie się umową z tą firmą.