Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~hardmielony / 2014-08-06 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSZMAR!!! brak osługi klienta(ograniczają się do montażu modemu),wieczne problemy z połączeniem internetowym. Wytrzymam jeszcze do końca umowy i wymazuje ich z pamięci.
    Zaletyumowa kiedyś się skończy
    Wadycały zakres tej firmy
    5 miesięcy , zbyt wiele
  • ~robert / 2014-08-06 20:06
    Ocena: 2.25 / 5
    mam internet w Netii w dwóch mieszkaniach w dwóch rożnych miastach w jednym działa rewelacyjnie żadnych uwag w drugim tragedia dziesiątki zgłoszeń do usługodawcy poprawiają parametry łącza na kilka godzin potem wraca wszystko do normy czyli nie działa już mam dość jak tylko umowa mi się skończy zmienię operatora w tym mieszkaniu gdzie nie chodzi
  • ~Hanna / 2014-08-05 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Zamówiłam usługę przez telefon (internet+ TV), miałam dostać tablet w prezencie i to by było na tyle z przyjemności związanych z tą firmą. Po pierwsze na infolinii poinformowano mnie,że tablet zostanie przywieziony przez montrera - niestety jak przyjechał monter okazało się to być wierutną bzdurą. Po drugie okazało się, że nie mam doprowadzonych kabli do mieszkania i należy wywiercić otwór aby dostać się do skrzynki. Monter powiedział,że wymaga to zgody zarządcy więc musiałam poczekać. Po tygodniu monter się nie odzywał więc zaczęłam do niego dzwonić - oczywiście bez rezultatu. W ciągu następnych 2 tygodniu wykonałam 16 (!) kilkunasto minutowych połączeń do Netii - niestety nikt nie potrafił mi pomóc, byłam ciągle przełączana do różnych działów, nie portafili znaleźć numeru do montera, nie znali firmy,która dokonywała podłączenia, a mój termin przyłączenia z 20.07.2014 zamienili na 4.09.2014 twierdząc, że było wykonane do mnie połączenie i mieli moją zgodę na to. W końcu otrzymałam numer do Pani, która pracuje w zewnętrzej firmie robiącej przyłączenia. Okłamała mnie, że pismo z prośba o przyłączenie zostało wysłane do zarządcy - niesety zarządca nie potwierdza tego faktu. Choć Pani była niezwykle miła i obiecała potraktować sprawę priorytetowo prez 5 dni się nie odzywała, a obecnie jej numer nie odpowiada. Obecnie jestem na etapie rezygnowania z usługi (co mimo formalnie nie podpisanej umowy nie powinno być trudne), a jednak jest. Generalnie jeśli ktoś nie chce tracić dużo pieniędzy i czasu to nie polecam firmy. W ich infolinii pracują wyjątkowo niekopetentni ludzi.
    ZaletyZDECYDOWANIE BRAK
    Wadybardzo, bardzo zła obsługa zarówno w punktach sprzedaży jak i na infolinii
    ponad miesiąc samego przyłączania, ok. 90 zł
  • ~LUK / 2014-07-31 16:19
    Ocena: 3.50 / 5
    Dopóki nic nie trzeba załatwić wszystko działa jak należy, ale wystarczy zmiana rutera i zaczyna się JAZDA!! Najpierw przez 4 dni przypisywali nowy adres MAC - oczywiście codziennie przez 4 dni miałem zagwarantowane że sprawa załatwiona. Później był technik - chłop nie ma pojęcia co robi. Posiedział 2 godziny po czym stwierdził iż ze strony technicznej wszystko jest OK. Zamknął zlecenie, a ty chłopie radź sobie sam bo internetu jak nie było tak nie ma.
    Już 12 dzień mija a ja nadal słyszę "ktoś się z Panem skontaktuje" i ni widu ni słychu....
    NETIA i jej serwis to jedno wielkie nieporozumienie. Ludzie tam nawet nie wiedzą jaki rodzaj połączenia ma ich abonent....
    ZaletyBRAK
    WadySERWIS + INFOLINIA TO TOTALNE DNO!
    8 lat - wcześniej dialog i serwis był wzorowy
  • ~Prokurent / 2014-07-31 15:24
    Ocena: 4.25 / 5
    Polecam! Jestem klientem Netii od 4 lat! Jeszcze do tej pory nie miałem większych problemów. Te mniejsze załatwiane są od ręki bez większych problemów!
  • ~ZielonaŻabka / 2014-07-29 14:35
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam z internetu Netii od półtora roku i jak do tej pory (odpukać) ŻADNYCH problemów :-)
  • ~lamia / 2014-07-28 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego SYFU niż netia w zyciu nie widzialam !!!! ludzie jak chcecie miec spokojne zycie za zadne skarby nie podpisujcie umowy z ta dziadoska firma.!! zlozenie awarii trzeba potwierdzac po kilka razy bo konsultanci najzwyczajniej w swiecie nie zapisuja jej w systemie SYTUACJA POWTORZYLA SIE TRZYKROTNIE SKANDAL !!! umowe trzeba podpisac na 24 miesiace !!!! wykonczyc sie nerwowo mozna !!!!!
    Zaletyzadnych
    1,5 roku
  • ~Monika Lewandowska / 2014-07-28 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, Mam usługi z firmy netia ponad rok. Totalna porażka przestrzegam wszystkich którzy chcą korzystać z ich usług. Co chwile nie mam sygnału chociaż rachunki sa płacone regularnie.
    technicy kilkakrotnie sprawdzali podlaczenie i każdy z nich twierdzi ze wszystko jest w najlepszym pożadku.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, brak usług
    1,5 roku płace 120 zl miesiecznie
  • ~Kosia43 / 2014-07-26 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie moje wkurzenie na firmę Netia osiągnęło zenit.W maju tego roku zaczęłam po 2 latach mieć problemy z internetem (posiadam telefon+internet).Zgłosiłam problem i przyjechali technicy którzy stwierdzili, ze to szwankuje router.I wtedy zaczęłam próby telefonicznego zgłoszenia tego faktur, niestety połączenie się z infolinią graniczy z cudem.Rozpoczęłam korespondencję , niestety nikt nie potrafił odpowiedzieć na zadane pytania jak mam otrzymać nowe urządzenie.Pisano coś o nowej umowie, choć stara była bezterminowa.Niestety z korespondencji nic nie wynikło i powróciłam do prób dodzwonienia się. Osiągnęłam sukces, dodzwoniłam się, panienka powiedziała że nowy oczywiście otrzymam odpłatnie jak przedłużę tę bezterminową umowę, uległam i podpisałam bo był już to drugi miesiąc bez internetu i telefonu, a w domu starsi rodzice potrzebujący zadzwonić do lekarza. Pani przedłużyła umowę , poprosiłam o jej wysłanie na skrzynkę powiedziała że wyśle, Zapytałam kiedy otrzymam ruter otrzymałam odpowiedź , ze ok 5 lipca, a nowa umowa od 15 lipca (dzwoniła 23 czerwca). Po zakończeniu rozmowy czekałam na obiecany sprzęt i umowę, sprzęt nie przyszedł, umowa owszem, a zaraz po umowie rachunek.21 lipca postanowiłam sprawdzić co się dzieje z routerem dla mnie, i tu niespodzianka okazało się że router powinien być wymieniony bezpłatnie po zgłoszeniu problemu technicznego jeszcze w maju, ze nie musiałam przedłużać bezterminowej umowy i że zostałam wprowadzona w błąd przez konsultantkę z infolinii.Pan z działu technicznego powiedział, ze już robi zlecenie na wysyłkę sprzętu i w ciągu 2, 3 dni roboczych otrzymam ja.Minęły 4 dni robocze i nic. Dzisiaj zadzwoniłam po raz kolejny i co się okazało , ze panienka widzi informację, ze usługa została dostarczona do ponownej wysyłki 24 lipca. Jestem tak wściekła na nich, gdybym wiedział ze będę tak potraktowana prędzej zrezygnowałbym z ich internetu niż jeszcze przedłużała umowę.
    Zaletybrak
    Wadysame
    ponad 3 lata
  • ~Bardzo wkurzony klient / 2014-07-22 02:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Mam internet z netii od września 2013 roku, i od początku są z nim same problemy. Modem resetuje się co chwilę przy deklarowanej prędkości łącza 10 mbit/s, i w ramach naprawy państwo specjaliści z netii ograniczyli nam prędkość do 4 mbit/s, dzięki czemu medem resetuje się trochę miej często. Jeżeli się ich przyciśnie, to przysyłają faceta z nowym modemem, po którego instalacji wszystko psuje się tak jak wcześniej. Ostatnio prędkość 10mbit/s została przywrócona, i modem resetuje się średnio co 3 minuty. Dostanie się do internetu graniczy z cudem.

    Generalnie totalna beznadzieja.Proszę omijać ten syf szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, awaryjność, niska prędkość
    10 miesięcy
  • ~Daruś / 2014-07-20 09:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam was, ta firma to oszusci swojego rodzaju, co chwila braki internetu naprawiaja te braki w ciagu 7 dni co jest kuriozalne jak na taka firme, wyłaczaja internet co burze, na 3dni , NIE POLECAM !! mam transfer do 4MB a pobieranie i wysyłanie max 200kb/s !! ODRADZAM UMÓW Z TĄ FIRMA !!
    ZaletyBrak
    WadyBraki internetu, chamska obsługa,
    mam go 2 lata, 50zł mc
  • ~Piotrek / 2014-07-17 13:57
    Ocena: 4.75 / 5
    Od ponad roku jestem użytkownikiem Netii i nie mam na co narzekać. Do tej pory miałem jedną awarię, która została naprawiona w kilka godzin. Pakiety TV wybrałem pod siebie i oglądam to co chcę, a nie to co muszę.
    ZaletyTanio, szybki internet, innowacyjność usług, wysoka jakość obrazu,
    WadyCzas oczekiwania na infolinii,
  • ~justik / 2014-07-16 11:50
    Totalny balagan. internet zrywa co chwila. nie wiem za co ja płace.czas sie przeniesc do innego operatora i kazdemu radze to samo zrobic jak bezsensownych rachunkow nie chce placic za nic.
  • ~Autumn81702 / 2014-07-15 01:29
    Ocena: 1.00 / 5
    No i jestem jednak zmuszony dać KOLEJNEGO bata po dupie tej frajerskiej korporacji.
    Dzwonili w maju z działu utrzymania klienta - sprytnie błagali o pozostanie w firmie, błagalnym głosikiem "NAPRAWDĘ DOPILNUJEMY BY PARAMETRY BYŁY W PORZĄDKU, TYLKO BŁAGAMY NIE ODCHODŹCIE". Oj, naiwność nie popłaca, o czym się boleśnie przekonałem, dając trzecią szansę. Definitywnie już to jest ostatnia szansa, którą zresztą ta korporacja straciła...

    Skutki - jak widać. Z 20 Mb/s dalej jest nędzne 7 z hakiem, do tego niespodzianka sprzed chwili - AWARIA, musiałem dzwonić na infolinię 10 minut, oczywiście nikt nie odebrał (ciekawe czemu), a internet o dziwo sam się naprawił.

    Zawsze dawałem oceny w przedziale od 1,50 do 2,75. Teraz firma ta dostaje ode mnie ocenę 1:
    Parametry - 1, KIEPSKIE.
    Cena - 1, ZA DUŻA JAK NA TAKIE "USŁUGI". Dobrze, że chociaż darmowe połączenia z telefonu do wszystkich...
    Obsługa - 1, gadaj do słupa a słup jak d**a.
    Niezawodność - 1, ciągle się zastanawiam "PADNIE, NIE PADNIE?"

    Czyli konkretnie - firma ta to jedno wielkie zaściankowo. Dziękuję, chyba jednak się zastanowię co do złożenia papierów rozwodowych...
    ZaletyOczywiście brak
    WadyOczywiście cała masa, mógłbym napisać książkę o N(i)etii.
    4 lata 100 ziko
  • ~Wero_Nika / 2014-07-14 16:56
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja mam netię i po 3 latach użerania się z konkurencyjnąfirmą, mam usługi na poziomie. Polecam.
  • ~Kaśkaś / 2014-07-10 14:22
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie rozumiem skąd tyle negatywnych opinii, ja korzystam od 3 lat i nie miałam problemów, na początku zrywało połączenie ale było coś nie tak z ustawieniami i technik na infolinii mi to ustabilizował.
    Zaletyprzystępna cena
  • ~Marek / 2014-07-08 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Netii ponad 10 lat. Miasto prawie 200 tysięczne. Umowa na telefon i internet. Przy przedłużeniu umowy 2,5 roku temu obiecano 20 Mb/s. NIGDY nie było więcej niż 17 Mb/s; zazwyczaj jest 12 Mb/s. To nie jest jednak problemem; PROBLEMEM jest to, że kilkanaście razy w ciągu dnia; niemal co godzinę następuje 2-3 minutowa przerwa w połączeniu internetu. Połączenie zostaje przerwane i komputer mieli ze 3 minuty; praca w takich warunkach to koszmar. Zgłaszanie reklamacji mailem NIC nie daje; totalne lekceważenie, zgłaszanie telefoniczne to rozmowa z ignorantami, która niczym nie skutkuje. NIKOMU nie polecam umowy z NETIĄ. Po wakacjach wypowiadam umowę (po ponad 10 latach) i nigdy do tej firmy nie wrócę.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak stabilności połączenia
    ponad 10 lat; telefon + internet 114 zł/miesiąc
  • ~firma / 2014-07-08 20:10
    Ocena: 3.00 / 5
    internet i telefon jesli działaja to jet fajnie. schody sa jak coś się popsuje. ZERO wsparcia i pomocy ze strony netii. mi telefon w firmie nie działa już od paru tygodni i nic nie chcą zrobić. KŁAMIĄ bezczelnie. ostateczna odpowiedź z netii brzmi. jak unowocześnimy łacza to telefon włączymy. i nie interesuje ich, że pracujesz przy komputerze. jak chcesz to se pan zrezygnuj...
    Zaletyrachunki przychodzą na czas
    WadyZERO WSPARCIA TECHNICZNEGO. KŁAMIĄ, KŁAMIĄ KŁAMIĄ na infolinii
  • ~XL / 2014-07-08 17:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Jakiś czas temu podpisałem umowe na tv/net/telefon. Wczoraj był monter elegancko wszystko podłączył. TV działa dobrze i telefon, no ale to za krótki okres aby oceniać :-) Natomiast net miał być max50 a mam max20 z czego sam monter powiedział że ma tak zapisane (max20) a ja mam umowę na max 50. Powiedział mi aby zadzwonił na info linie oni to sprawdzą i podniosą mi transfer. Dzwoniłem chyba z 2h ale się udało :-( Oczywiście pani twierdzi że mam max20 na umowie a ja w reku mam umowę na max50. No ale jak poszła pogrzebać w papierach okazało się że faktycznie mam umowę na max50. Powiedziała abym wysłał maila z reklamacja. Wysłałem go wczoraj zaraz po rozmowie z konsultantem.
    Zero odpowiedzi, dzisiaj kolejny i zero odpowiedzi. Chyba mogę odstąpić od umowy jeżeli nie sprzedali mi tego co ja chciałem ?
    Zaletyjedynie cena
    Wadywszystko inne
    od 2 dni
  • ~Steff / 2014-07-07 11:52
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam Netię od ponad 2 lat, na początku rzeczywiście miałem jakieś awarie, coś tam przerywało, ale naprawili i od roku, odpukać, śmiga i nie moge narzekać. Nie wiem, może to kwestia miejsca zamieszkania, może łączy.
    Zaletywszystko ok
    2 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016