Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 258 opinii

1.91 / 5

  • Obsługa klienta
    1.80
  • Oferta
    2.00
  • Prostota obsługi
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~robert / 2022-05-05 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Polecam wszystkim klientom tego "banku" przyjrzeć się DOKŁADNIE oprocentowaniu zdeponowanych tam środków. Okazuje się bowiem, że konto NEST OSZCZĘDNOŚCI, które zakładamy w rzekomej promocji, jest oprocentowane w okresie PROMOCYJNYM niżej niż oprocentowanie STANDARDOWE. W moim przypadku oprocentowanie "PROMOCYJNE" wynosiło 2,0%, w czasie gdy oprocentowanie standardowe wynosiło 2,8%. Czyli "NEST BANK" robi z klientów IDIOTÓW i udaje że nic się nie stało. Złożyłem reklamację, którą bank odrzucił i uzasadnił następująco, cyt: " Konsultantka wyraźnie Panu wskazała, że zgodnie z obowiązującą Pana promocją oprocentowanie środków do wysokości 100 000 zł zdeponowanych na Pana koncie Nest Oszczędności wynosi 2%. Natomiast oprocentowanie w systemie (2,8%) dotyczyło rachunku nie objętego promocją. Ciekawe jak do tego ustosunkuje się UOKiK .... ?
    Na "infolinii" tego banku obok głosu konsultanta możecie usłyszeć w tle szczekające psy, ćwierkające ptaszki, itp. BANK twierdzi, że konsultanci pracujący na infolinii czasami wykonują pracę zdalną. Zapytałem oficjalnie, czy DANE OSOBOWE klientów są w takiej sytuacji bezpieczne, bo przecież na infolinii podlegamy weryfikacji, po której pracownik ma wgląd do naszych danych objętych TAJEMNICĄ BANKOWĄ. Bank twierdzi, że wszystko odbywa się zgodnie z procedurami bezpieczeństwa, bo pracownicy wykonujący pracę zdalną przechodzą regularne szkolenia oraz pracują na sprzęcie dostarczonym przez bank. Mam jednak obawy co do bezpieczeństwa naszych danych, bo skoro w prywatnym mieszkaniu konsultanta słychać np. psa, to kto zagwarantuje, że na sofie obok konsultanta nie siedzi ktoś z domowników lub inna osoba postronna, która również w tej sytuacji widzi co jest wyświetlane na ekranie BANKOWEGO KOMPUTERA. W mojej ocenie to zupełnie NIEPROFESJONALNE !!!

    Zaletyja nie dostrzegam....
    Wadynierzetelne informacje, oszukańcze praktyki
  • ~Sławek / 2024-01-09 17:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno,dno i jeszcze raz dno mam nadzieję że nestbank jak najszybciej ogłosi upadłość
    ZaletyTylko wady
    WadyWady za mało powiedziane
  • ~Tom / 2023-05-23 16:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak placówek, obsługa na infolinię to jakieś nieporozumienia.Nic nie mogą.
    Szkoda nerwów.Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyObsluga
  • ~Tttt / 2022-12-19 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Brakuje placówek biuro obsługi klienta żenada ciągle mówią to samo w niczym nie potrafią pomóc syf Syf syf
    ZaletyŻadne
    WadySzkoda słów
  • ~witold / 2023-07-26 09:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem tego banku 5 lat
    Praktyka rozbójnicza banku polega na :
    zajecie komornicze Urzędu Skarbowego na 12 000 zł
    Bank zajmuje - Centrum rozliczeniowe 19 000 zł z konta złotówkowego i 4000 euro ( 19000 zł ) z konta walutowego
    Maja czas 7 dni na rozliczenie tego , proste jasne i oczywiste 26 000 zł różnicy posotaje w obrocie 7 dniowym dla Banku , na kolejna reklamacje odpowiadaja że to wina systemu
    To się nadaje do rzecznika praw konsumentów ?
    czy od razu zgłaszać do prokuratury ?
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak placówek stacjonarnych , infolinia dramt , aplikacja dramat
  • ~Wnerwiony / 2023-05-08 14:33
    Ocena: 1.33 / 5
    To nie jest bank tylko jakiś quasi bankowy potworek, dzisiaj kolejny z tych dni gdy przelewy złożone rano w godzinach popołudniowych nadal nawet nie wyszły. Infolinia zapchana i nie można się doczekać połączenia z jakimś statystą udającym konsultanta.
    TANIE MIĘSO PSY JEDZĄ i tyle w temacie...
    ZaletyTanie konto
    WadySzkoda gadać
  • ~Zawiedziony / 2023-09-18 22:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Brak szacunku do klienta, osoby na infolinii bez kompetencji. Za zaksięgowanie raty kredytu liczą sobie 180 zł ( wliczone w ratę miesięczna).
    Miałem przypadek, że fiskus nie rozłożył mi podatku rocznego na raty (wiec po otrzymaniu pisma spłaciłem zaległość) ale fiskus wszedł mi na konto - to fakt nie wina banku że na czas nie odnotowali mojej wpłaty, ale odrazu przesłali do banku stosowną informację i fiskus powiedział że bank powinien odblokować mi pieniądze na koncie do 24h, może inne banki do 24h odblokowuja ale nie Nest Bank.. Po kontakcie na infolinii usłyszałem - cytuje "to Pan sobie poczeka parę dni i pieniądze wrócą na konto..." - odebrałem to tak że "bank" chyba chciał mnie ukarać że nie zapłaciłem podatku dla fiskusa na czas. W sumie na odblokowanie pieniędzy na koncie czekałem 12 dni, ponieważ bank nie wiadomo dlaczego zaczął przesyłać dwa razy moje środki dla fiskusa bez żadnych podstaw!! Nawet fiskus do mnie dzwonił z informacją dlaczego bank im ta kasę przesyła a oni robią zwroty... I to jest niby "bank" przyjazny przedsiębiorcom.
    ZaletyŻadne
    WadyJest ich cała masa...
  • ~Zbigniew / 2025-10-16 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadzieja Komunikacja z infolinią beznadziejna, obsługa dramat.
    ZaletyBrak
    WadyJ. W
  • ~. / 2022-04-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    najgorszy bank, jeżeli nie chcesz tracić czasu i pieniędzy to z dala od Nest Banku.

    Podczas wypłaty z bankomatu firmy Euronet bankomat nie wydał gotówki - pojawił się komunikat "Bankomat chwilowo nieczynny". Po zalogowaniu się na konto okazało się że kwota wypłaty jest zablokowana. Kontakt z infolinią a Pani uprzejmie informuje, że jeżeli kwota jest w blokadzie to nie może przyjąć reklamacji. Trzeba poczekać aż kwota pojawi się w historii. Na pytanie ile trzeba czekać - odpowiedź: "do 11 dni".

    Inne Banki reagują od razu a nie po 11 dniach.
    Pani na infolinii twierdzi, że "NIESTETY NIC NIE MOŻE ZROBIĆ".

    Takie zasady w Bankach były 30 lat temu a nie w XXI wieku.


    Po ponownym kontakcie z infolinia i żądaniu złożenia reklamacji - Pani z infolinii przyjęła reklamację i kazała czekać 30 dni na jej rozpatrzenie!!!!!

    EKSPRESOWA OBSŁUGA - HA,HA,HA
    Zaletymniej niż zero
    WadyBrak profesjonalnego podejścia do Klienta. Brak nowych rozwiązań systemowych.
  • ~A-S / 2023-09-14 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, brak kontaktu, osoby za infolinią niekompetentne, zdecydowanie nie polecam, bank utrudnia klientom funkcjonowanie , brak oddziałów gdzie można załatwić pilną sprawę , tylko kontakt mailowy na odpowiedź i reakcję czeka się 15 dni
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak oddziałów , bardzo niewiele wpłatomatów
  • ~a.m / 2022-06-19 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem tego banku. Pomyłka. Wziąłem kredyt 60 tysięcy, spłaciłem po dwóch miesiącach, wpłaciłem kwotę podaną przez bank, po dwóch miesiącach domagali się ode mnie kolejnych rat, naliczali karne odsetki, po interwencji dowiedziałem się, że kredyt jest nispłacony, brakuje słownie 28 groszy. Po paru miesiącach uwzględnili reklamacje. Prosiłem o rozliczenie kredytu i zwrot odsetek za skrócenie terminu spłaty z 5 lat do dwóch miesięcy. Rozliczenia do dzisiaj nie mogę się doprosić, nie potrafią - nie chcą odpowiedzieć na pytania. Dokonali zwrotu 160zł i uważają sprawę za zkończoną.
    Zmuszony jestem sprawę skierować do postępowania sądowego.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWszystkie wady jakie można sobie wyobrazić, które mogą mieć miejsce w obsłudze bankowej.
  • ~Adam / 2022-02-23 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    bank złodziej i oszust!!!! miało być wszystko darmowe a jak tylko się pojawiła
    kasa na ich koncie to zaraz 20gr UKRADLIŚCIE na jakieś powiadomienie sms które sobie sami aktywowaliście z automatu bez mojej zgody i wiedzy. Jesteście OSZUSTAMI I TYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gdyby to było z moje pensji to uniósłbym się honorem i kiwnął palcem, ale ta kasa jest z dotacji a ja się z tego muszę rozliczyć do złamanego grosika. K*** ZAJEBA**E!@!! Wpłaciłem kasę na konto a w w podzięce mnie okradacie, super bank
    Wadyoszuści pod każdym względem
  • ~Adiku / 2023-06-23 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uprzedzam wszystkich przed tą instytucją. Porażka, tragedia. Nie jestem klientem tego banku, ale miałem wielką nieprzyjemność odzyskiwania pieniędzy z konta zmarłego syna. Historia komunikacji z bankiem zaczęła się w lutym 2023 roku, zakończyła się w czerwcu 2023 roku. Infolinia porażka, osoby niekompetentne, odsyłające do komunikacji mailowej. Maile - porażka, odpowiedzi z automatu lub brak odpowiedzi. W kwietniu pojechałem osobiście do Gdańska do Oddziału Nest Banku zawieźć wymagane dokumenty, przesłałem też wymagane dokumenty, potwierdzone podpisem kwalifikowanym - ot tak z dwóch stron, żeby coś, gdzieś nie zaginęło. Żadnych odpowiedzi po miesiącu. W końcu przesłałem prośbę do Nest Banku o wypłatę ok. 1780 zł - bo o taką kwotę chodziło, ale wysłałem również informację o opieszałości postępowania banku do Super Expresu, TVN, TVP1, do instytucji nadzorujących banki i... pieniądze miałem na drugi dzień. To już nie chodzi o to, żeby być klientem tego śmiesznego banku, ale załatwić sprawę spadkowa, to urąga wszelkiemu postępowaniu Nest Banku, która mieni się na swoich stronach "instytucją zaufania publicznego". Żenada, tragedia, porażka i niech każdy zastanowi się, zanim będzie chciał mieć styczność z tą instytucją. Przestrzegam
    ZaletyŻadnych
    WadyOpieszałość, lekceważenie interesanta, infolinia niekompetentna, bez wiedzy, brak możliwości dodzwonienia się do osób prowadzących sprawę. Głową w mur.
  • ~administartor / 2025-10-22 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bezprawnie przejmuje mienie, blokując pieniądze na koncie pod pozorem braku jakiś bezprawnych wniosków , które podpisują zarząd wspólnoty mieszkaniowej , zarządca i wszystko mało. Kompletny brak obsługi klienta . Traaaaaagediaaaaaa.

    jak najdalej od tego banku
  • ~AGGILOTYNA / 2023-04-22 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza instytucja psedubankowo - omijać szerokim łukiem , dla mnie to oszuści i kombinatorzy , TO NIE POWINNO BYĆ DOPUSZCZONE DO UŻYTKU - ZAMKNĄ GÓWNO I ZLIKWIDOWAĆ KWSETIA CZASU KIEDU LUDZI OSZUKAJĄ.
    ZaletyBRAK - OSZUŚCI
    WadyOSZUŚCI I KOMBINATORZY
  • ~Agix / 2022-04-23 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie banku napisane jest, że w sobotę infolinia czynna do godziny 20:00. Po 1:55 sekundzie rozmowy Z BOTEM okazuję się, że infolinia czynna do 14:00. Wypadałoby poprosić BOTA ŻEBY OD RAZU INFORMOWAŁ KLIENTÓW O NIE CZYNNEJ INFOLINII, nie o klientów Waszego banku.
    WadyKosztowny.
  • ~aisza / 2023-06-09 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale przekręty rodem ze starego "meritum banku i fm banku" poszły razem z ludźmi do Nest.
    - Uważajcie przy kredytach ! Za zaksięgowanie raty 180 PLN; za wcześniejszą spłatę - zgodnie z tabelą prowizji !!! może być 6- 8 a nawet 10 % - jak się jąkającemu zarządowi zamarzy.Czyli zmienna - w innych Bankach - przynajmniej pozory równego traktowania 3 procent a w nest - sami sprawdźcie.
    Obecne kierownictwo nest stosuje identyczne metody, jak wcześniej w Fm banku i meritum banku. Uważajcie ! Czytajcie wszystko do podpisu !
    Pamiętajcie - konto i kredyt w nest to niewola. Nawet moi doradcy z banku obarczeni tą niewolą, biorą L4 / depresja?/ albo uciekają gdzie indziej. Wchodzisz do banku - widzisz albo młodych przerażonych, albo bardziej doświadczonych stażem ze świecącą twarzą i mową ciała symbolizującą kleszcze pracodawcy. Nigdy nie polecę tego banku ! w żadnym zakresie.
    ZaletyZaletą jest brak jakichkolwiek kontaktów z nimi
    WadyZamęczają pracowników
  • ~AM / 2025-10-07 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Debile.
    W aplikacji mobilnej pojawia sie komunikat o uzupelniniu danych. Mialam wprowadzić dane nowego dowodu osobistego, bo stary się skończył. W przeciwnym razie mialam stracić dostęp do konta.
    Wprowadziłam dane nowego dowodu,a oni to odrzucili. Kurtyna
  • ~amanda / 2023-10-24 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Co się dzieje w Polsce z tymi bankami????!!! tO JUŻ TRZECI ZŁODZIEJ PO PEKAO I SANTANDERZE PRZEZE MNIE PRZYŁAPANY NA KRADZIEŻY I OSZUSTWIE. cZY JEST W TYM KRAJU JAKIŚ DOBRZE FUNKCJONUJĄCY BANK, kTÓREMU MOŻNA ZAUFAĆ. TE WSZYSTKIE OPINIE BARDZO ŹLE ŚWIADCZĄ O NASZEJ BANKOWOŚCI. W MOMENCIE KIEDY BANK PRZESTAJE BYĆ BANKOWY PRZESTAJE BYĆ BANKIEM. CHYBA PRZYJDZIE NAM FAKTYCNIE TRZYMAĆ PIENIĄDZE W SKARPETACH.
  • ~amanda / 2023-10-24 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę zmieniam bank bo co rusz jakieś kwiatki się pojawiają. Kierowanie się opiniami czy rankingami nie ma żadnego sensu. Tutaj wszystkie opinie są jednakowo złe. Zatrważająca większość banków oscyluje wokół oceny1.5 a 2. Tam gdzie ta opinia jest wysoka rażąco rzuca się w oczy fakt, że opinia ta została dodana przez jakiegoś moderatora, pracownika banku lub kogoś z jego rodziny co tutaj postanowili się powymieniać pozdrowieniami. Wszystkie rankingi można o dupę potłuc bo opierają się jedynie na ofertach banku(czyli tych reklamach), a nie na faktycznym stanie zadowolenia klientów. BankPolski wydaje się bezpieczny ale obsługa klijenta jest dramatyczna. Ten nest to poraża. Konto za zero nie jest za zero. Ja rozumiem, że chwyt marketingowy ale wszystko ma jakieś swoje granice. Tylko czekać nna reklamę w stylu "Pyszna bułka*" a pod gwiazdką wyjaśnienie, że tak naprawdę to gówno nie bułka a tekst jest jedynie chwytem marketingowym i nie stanowi oferty. Nie ma tu możliwości na bieżąco być ze stanem swojego rachunku operacje są księgowane potem blokowane środki na koncie na poczet tej operacji jeszcze raz i na koniec miesiąca niby ma się wyrównać a tak na prawdę w rezultacie znikają pieniądze z konta i jeszcze pojawiają się opłaty o których w ofercie nie było mowy, może dopiero w umowie gdzieś małym druczkiem. No to jak to nie jest złodziejstwo i oszustwo to ja nie wiem co jest. Dodać do tego jeszcze inwigilowanie klijentów i mamy pełny obraz polskiej bankowości. Czemu politycy się za to nie wezmą tylko jak już dopiero ludziom grube miliony znikają to dopiero się lansują na aferach. Wystarczy wejść na jedną czy drogą stronę z podobnymi opiniami żeby zauważyć że coś tu jest nie tak. Co to za różnica czy komuś zniknie 10 zł 100 czy 100 tysięcy. Kradzież to kradzież i nie wolno n to przyzwalać.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1100
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 954
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170