Uprzedzam wszystkich przed tą instytucją. Porażka, tragedia. Nie jestem klientem tego banku, ale miałem wielką nieprzyjemność odzyskiwania pieniędzy z konta zmarłego syna. Historia komunikacji z bankiem zaczęła się w lutym 2023 roku, zakończyła się w czerwcu 2023 roku. Infolinia porażka, osoby niekompetentne, odsyłające do komunikacji mailowej. Maile - porażka, odpowiedzi z automatu lub brak odpowiedzi. W kwietniu pojechałem osobiście do Gdańska do Oddziału Nest Banku zawieźć wymagane dokumenty, przesłałem też wymagane dokumenty, potwierdzone podpisem kwalifikowanym - ot tak z dwóch stron, żeby coś, gdzieś nie zaginęło. Żadnych odpowiedzi po miesiącu. W końcu przesłałem prośbę do Nest Banku o wypłatę ok. 1780 zł - bo o taką kwotę chodziło, ale wysłałem również informację o opieszałości postępowania banku do Super Expresu, TVN, TVP1, do instytucji nadzorujących banki i... pieniądze miałem na drugi dzień. To już nie chodzi o to, żeby być klientem tego śmiesznego banku, ale załatwić sprawę spadkowa, to urąga wszelkiemu postępowaniu Nest Banku, która mieni się na swoich stronach "instytucją zaufania publicznego". Żenada, tragedia, porażka i niech każdy zastanowi się, zanim będzie chciał mieć styczność z tą instytucją. PrzestrzegamZaletyŻadnych
WadyOpieszałość, lekceważenie interesanta, infolinia niekompetentna, bez wiedzy, brak możliwości dodzwonienia się do osób prowadzących sprawę. Głową w mur.