Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 240 opinii

1.94 / 5

  • Obsługa klienta
    1.82
  • Oferta
    2.04
  • Prostota obsługi
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Max / 2024-05-27 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nest Bank oszust bankowy zawierają umowy o oprocentowanie z którego nie wywiązują się wprowadza w błąd przez cały czas trwania umowy a na koniec 3000zl masz w plecy ,konsultanci wprowadzają w błąd,banku należy unikać
    ZaletyBrak
    WadyNie rzetelny,manipulanci
  • ~Niezadowolony klient / 2023-02-18 17:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam nikomu zakładać jakiegokolwiek konta w tym banku. Blokują konto- nikt na infolinii nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek informacji o powodzie zaistnienia powyższej sytuacji. Każdy tam mówi co innego... nikt nie jest w stanie podać kontaktu żeby ta sytuację wyjaśnić. Blokują i odblokowują konta co drugi dzień...
  • ~Nowi / 2023-09-14 08:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kontaktu z klientem. Bez ich chęci współpraca nie ma sensu. Dziwne bo mieli ochotę powalczyć o rynek
    ZaletyDobre pierwsze wrażenie
    WadyOlewka
  • ~paweł / 2023-10-20 18:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Przelewy wychodzący zrobiłem po 21:00-na inny bank= chciałem przelew anulować-czyli wycofać, nie da się z punktu panelu.
    Ich śmieszna infolina jest czynna od 8 :00 do 20:00- dzwonie następnego dnia 8:01 Pani odpowiada ze przelew już poszedł tuż po 8:00 i się nie da, ale zobaczy co da się zrobić .Zadzwonił do mnie konsultant po godzinie 13:00 odpowiada ze się nie da. Pewnie by się dało to zrobić, ale po co sobie robotę dodatkową robić.Tak więc jesli zrobicie przelew tam gdzie nie potrzeba to oni będą mieli cię głęboko w dddd.
    Zaletydarmowe konto
    Wadybrak anulowania przelewu
    infolinia czynna zbyt krótko
  • ~pks / 2023-02-06 14:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Z dużą ulga zlikwidowałem konto w tym pseudo banku. Brak obsługi lokalowej. wszystkie reklamacje tylko przez internet, albo telefonicznie...jak ci sie uda dodzwonić.Zaraz po zlikwidowaniu konta tracisz możliwość skorzystania z historii i za każde poświadczenie przelewu np. do urzędu skarbowego musisz im słono płacić i cierpliwie czekać. Konsultant nie jest pewien, czy bank mi wyda to poświadczenie. I tu jest paradoks, bo ja nie moge sprawdzić czy bank wykonał moje zlecenie przelewu. Uciekajcie z kontem daleko od tego banku. taka jest moja opinia, mam przykre doświadczenia
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by pisać
  • ~robert / 2022-12-01 12:08
    Ocena: 1.67 / 5
    bank działa tylko na swoja korzyść nie pacząc na fakty które wskazują klient ze bank popełnił błąd a ściślej placówka w Bydgoszczy przez która poniosłem straty i nerwy oraz czas dlatego musiałem pojechać do poznania 150 km by tam mi zamknęli kredyt na który miałem złożone pismo Bydgoszczy a oni tego nie przyjęli wiec po miesiącu pojechałem do poznania złożyłem odwołanie a bank odpisali ze to moja wina i nie zwrócili żadnych odsetek ani ubezpieczenia wiec z calom pewnością nikomu nie polecam tego banku a wręcz ostrzegam w ogóle oddziału z Bydgoszczy z pozdrowieniami bardzo niezadowolony klient
    Wadyzłe podejście do klient i reklamacji
  • ~Tomasz / 2022-08-04 09:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam serdecznie obsługa klienta bardzo miła Aczkolwiek żeby załatwić potwierdzenie o spłacie kredytu trzeba czekać niewiarygodną ilość dni obiecano nam że 4 dni do tej pory nie mamy opieszałość i ignorancja ze strony w banku skłoniła nas do napisania tej opinie
  • ~turek / 2022-06-29 10:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie warto korzystać. Nagle odcięto mi dostarczanie SMS-ów uwierzytelniających. Straciłem dostęp do operacji na koncie. Infolinia zwodzi i kręci,zwala na telefon, nic nie pomaga a czas leci Z innymi bankami jest OK, wszystko działa, a z tym jednym nie. Lepiej nie ryzykować bo można zostać "na lodzie"
  • ~Zdzisław / 2023-12-05 08:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank najpierw przez pół roku wprowadzał mnie w błąd z uwolnieniem środków z zamkniętego konta VAT, można domniemywać że świadomie. Gdy już załatwiłem pozytywną decyzję US to teraz bez podania przyczyn nadal blokuje zwrócenie moich pieniędzy. Gdy do nich pisze to nie dostaje odpowiedzi. Porażka. Odradzam korzystanie z tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzi na wysłane wiadomości. Wprowadzanie w błąd klientów
  • ~Piotr / 2022-04-28 13:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeśli nie chcesz być oskubany to unikaj tego banku. Przy zadłużeniu próbują uzyskać dwa tytuły wykonawcze na ten sam kredyt. Doliczają sobie jakieś opłaty z sufitu. Obsługuje ich kancelaria ryszewski&szubierajski a jak do nich dzwonisz to nic nie wiedzą. Najlepiej nagrywaj rozmowy. Spróbuj zamknąć konto to robią pod górkę. Chcesz przyłączyć się do wniosku o odebranie licencji bankowej dla nest banku to zapraszam. Nie przesyłaj dokumentów tylko kontakt telefoniczny i mailowy wtedy się skontaktuje i umówimy się na obejrzenie dokumentów.

    stopzlodziejomznestbanku@gmail.com
    ZaletyBrak
    WadyProvident jest lepszą firmą niż ten bank.
  • ~ewa z. / 2024-04-11 11:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam banku. Konsultantki z infolinii (bardzo miłe) nie są w stanie rozwiązać najprostszych spraw, a jednocześnie nie mogą przekierować rozmowy do osoby kompetentnej.
    ZaletyJest ok, jeśli nie pojawi się jakikolwiek problem.
    WadyBank nie jest w stanie naprawić najmniejszej usterki. Trzeba czekać do 30 dni na odpowiedź. Tak nie może działać instytucja finansowa dysponująca pieniędzmi klienta. Nie polecam!
  • ~Kmita / 2024-01-26 10:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziwaczny bank. Z tego co wiem przez wiele lat miał straty i chyba dopiero ostatnio wyszedł na plus. Próbowałem założyć konto firmowe w 15 minut aktywne - według reklamy. Reklama okazała sie kłamliwa a procedury są tak mega dziwaczne, że nie mogę uwierzyć że ta instytucja ma jakiś zarząd. Konto założyłem w jeden dzien w dobrym państwowym banku,,
    ZaletyBrak
    WadyDziwne zarządzanie
  • ~Mariusz / 2022-05-13 22:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to jakiś kiepski horror. Ostatnio próbuję zrobić przelew z konta oszczędnościowego na rachunek rozliczeniowy w ramach tego samego banku (czyli w nest bank), a tu wyświetla mi się że brak środków na przelew bo wykonując przelew ze swojego konta oszczędnościowego na zwykły rachunek w ramach tego banku muszę zapłacić blisko 10 zł opłaty. Szok... potem czytam że w miesiącu mogę wykonać tylko jeden przelew więc wykonam dwa przelewy: jeden na konto w mBanku z konta oszczędnościowego drugi za miesiąc lub jeśli system pozwoli na konto mBanku z rachunku zwykłego i zamknę to g...wno jakim jest nestKupa
    Zaletybrak, jedyną zaletą jest to że dzięki temu g...wnu można zrozumieć w co się wdepnęło.
    Wadyopłaty, drogie opłaty
  • ~MS / 2023-06-21 11:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank to czy instytucja piorąca...? Ukryte opłaty, wysokie koszty kredytu, ogromna prowizja za wcześniejszą spłątę, wymuszanie ujawnienia szczegółowych danych firmowych, konieczność składania wniosków niby "zgodnie z przepisami prawa", zero elastyczności, brak placówek. Wystarczy? Spłacam kredyt mimo prowizji i NIGDY WIĘCEJ kontaktów z tym czymś.
    Zaletybrak
    Wadywysokie koszty i pseudobiurokracja
  • ~onyx / 2023-04-25 18:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Lichwa patrz opłaty np zajęcie egzekucyjne - 200 zł - Złodzieje!!! Omijać szerokim łukiem
    WadyLICHWIARZE!
  • ~Patryk Smółka / 2024-10-09 10:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystkim odradzam tego banku.. Każdy z konsultantów telefonicznych mówi co innego w jednej sprawie nie znają się na swojej pracy w niczym mi nie pomogli tylko ola wcza potraktowali i mimo jestem wiele lat klientem tego banku Z wielką przyjemnością z niego odchodzę i wszystkim będę go odradzał
    ZaletyZa darmo = Fatalny bank
  • ~Poszkodowany / 2023-02-02 10:32
    Ocena: 1.33 / 5
    UWAGA PO ŻADNYM POZOREM NIE ZAKŁADAJCIE KONTA W NEST BANKU, MOGĄ WAM PRZEPAŚĆ PIENIĄDZE BANK IGNORANTWÓ BEZ KOMPETENCJI, ZERO WSPARCIA W OBSŁUDZE.
    Szanowni Państwo, w Nest Banku zaginęły mi pieniądze z przelewu zagranicznego w PLN wysłanego do Francji 15 tyś PLN. Na dzień pisania tej informacji minęło 21 dni od potwierdzenia wykonania przelewu wystawionego przez Nest Bank. Bank nie wie, gdzie są pieniądze i odmówił mi zwrotu. Cała obsługa tylko przez CC, zbywanie i odwlekanie w czasie, nie reagowanie na prośbę kontaktu, zero opieki przez indywidualnego konsultanta. W oddziale jeden pracownik do obsługi, który nie ma żadnych kompetencji. Po wezwaniu Policji do oddziału w związku z podejrzeniem przestępstwa przywłaszczenia, łaskawie wyszła do mnie Dyrektor Oddziału, bardzo niegrzeczna arogancka, nadal nie mam pieniędzy. Napisałem pismo do Prezesa tego Banku, wysłałem maila, brak odzewu...potrzbowałem bezkoszowego banku do prostych przelewów, okazało się, że nawet z tym nie radzą sobie. Nie tracicie nerwów omijajcie ich z daleko, nie zdjadziecie tutaj żadnej fachowej obsługi w biznesie..muszę walczyć dalej, zgłosić sprawę na prokuraturę do KNF itp. Być może mają też problemy z płynnością finansową. Ze spraw technicznych, bank biznesowy (jego strona internetowa) źle współpracuje z przeglądarką Apple, żenada...
    WadyBRAK OBSŁUGI, KOMPETENCJI,
  • ~robert / 2022-05-05 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Polecam wszystkim klientom tego "banku" przyjrzeć się DOKŁADNIE oprocentowaniu zdeponowanych tam środków. Okazuje się bowiem, że konto NEST OSZCZĘDNOŚCI, które zakładamy w rzekomej promocji, jest oprocentowane w okresie PROMOCYJNYM niżej niż oprocentowanie STANDARDOWE. W moim przypadku oprocentowanie "PROMOCYJNE" wynosiło 2,0%, w czasie gdy oprocentowanie standardowe wynosiło 2,8%. Czyli "NEST BANK" robi z klientów IDIOTÓW i udaje że nic się nie stało. Złożyłem reklamację, którą bank odrzucił i uzasadnił następująco, cyt: " Konsultantka wyraźnie Panu wskazała, że zgodnie z obowiązującą Pana promocją oprocentowanie środków do wysokości 100 000 zł zdeponowanych na Pana koncie Nest Oszczędności wynosi 2%. Natomiast oprocentowanie w systemie (2,8%) dotyczyło rachunku nie objętego promocją. Ciekawe jak do tego ustosunkuje się UOKiK .... ?
    Na "infolinii" tego banku obok głosu konsultanta możecie usłyszeć w tle szczekające psy, ćwierkające ptaszki, itp. BANK twierdzi, że konsultanci pracujący na infolinii czasami wykonują pracę zdalną. Zapytałem oficjalnie, czy DANE OSOBOWE klientów są w takiej sytuacji bezpieczne, bo przecież na infolinii podlegamy weryfikacji, po której pracownik ma wgląd do naszych danych objętych TAJEMNICĄ BANKOWĄ. Bank twierdzi, że wszystko odbywa się zgodnie z procedurami bezpieczeństwa, bo pracownicy wykonujący pracę zdalną przechodzą regularne szkolenia oraz pracują na sprzęcie dostarczonym przez bank. Mam jednak obawy co do bezpieczeństwa naszych danych, bo skoro w prywatnym mieszkaniu konsultanta słychać np. psa, to kto zagwarantuje, że na sofie obok konsultanta nie siedzi ktoś z domowników lub inna osoba postronna, która również w tej sytuacji widzi co jest wyświetlane na ekranie BANKOWEGO KOMPUTERA. W mojej ocenie to zupełnie NIEPROFESJONALNE !!!

    Zaletyja nie dostrzegam....
    Wadynierzetelne informacje, oszukańcze praktyki
  • ~Sławek / 2024-01-09 17:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno,dno i jeszcze raz dno mam nadzieję że nestbank jak najszybciej ogłosi upadłość
    ZaletyTylko wady
    WadyWady za mało powiedziane
  • ~Tom / 2023-05-23 16:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak placówek, obsługa na infolinię to jakieś nieporozumienia.Nic nie mogą.
    Szkoda nerwów.Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyObsluga
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1528
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971