Skusiłam się na MOICO, bo od znajomych usłyszałam o promocji 'płać ile chcesz'. Bardo fajna opcja, póki co jestem zadowolona! Oby tak dalej:D
Zaletyfajne promocje, prędkość
MiejscowośćWrocław
~Misia / 2020-12-19 16:11
Ocena: 2.00 / 5
W Moiko jestem od 7 lat i czas najwyższy się z nim rozstać. Ciągle awarie, neiko. Niekompetentna obsługa. Właśnie po raz kolejny zostawiono nas, czyli dwa budynki, od 18 do nie wiadomo kiedy bez telewizji i internetu. Dyspozytor nieudolny i kłamie. A te wspaniałe opinie sami pewnie piszą.
MiejscowośćWrocław
~Artur / 2020-12-17 18:27
Ocena: 5.00 / 5
Mam MOICO od 5 lat i jestem bardzo zadowolony. Pojawiło się kilka awarii w tym czasie, ale ogólnie net daje rade. Fajne, ze dają znac wczesniej, bo mozna sobie wszystko zaplanować. Pingi też są całkiem, calkiem. Szacun za podkręcenie predkosci do 333 Mb/s.
Zaletycena
stabilność
informowanie o awariach
MiejscowośćWrocław
~Cygg4n / 2020-12-16 14:38
Ocena: 5.00 / 5
Solidny dostawca internetu, pan Adam monter to zuch chlopak polecam serdecznie jak montaz to tylko u pana Adama jest super jeszcze podloge w mieszkaniu mi umyl!!!!
ZaletyCena
Stabilnosc
Szybki pan Adam
Wady Brak
MiejscowośćBrochuw
~Dagmara / 2020-12-15 15:36
Ocena: 2.50 / 5
Na naprawę czekałam od piątku do środy. W umowie jest napisane że Moico się zobowiązuje do naprawy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Dalekie jest to od prawdy. Musiałam zadzwonić 6 razy, żeby wysłano technika.
ZaletyInternet jest ok chociaż nigdy nie sięga parametrów najwyższych.
WadyObsługa klienta okłamuje klienta. Jeden pracownik nie odpowiada za słowa drugiego, a przecież wszyscy są przedstawicielami jeden firmy i ich słowa są słowami i obietnicami firmy, z którą mam kontrakt.
MiejscowośćWrocław
~Ryszka / 2020-12-03 14:39
Ocena: 5.00 / 5
Jest ok. Jak narazie najlepsza obsługa jaka miałem. SZybka reakcja mail/panel klienta. Korzystam z pakietu 100 Mb/s i tv z mulitroomem, o dziwo teraz taka opcja się przydaje.
ZaletyInternet, dobra obsługa, nazwy pakietów poprawiaja humor
WadyNope
MiejscowośćOława
~Janka / 2020-12-03 14:20
Ocena: 5.00 / 5
W czasie gdy wszyscy operatorzy mają notorycznie awarie. Moico się broni. Szybko rozwiązali moja usterkę mimo, że na start usłyszałem, że w najgorszym możliwym scenariuszu prace potrwają dwa dni. Udalo sie zamknąć temat w godzine. To nie pierwszy raz, gdy w najgorszej możliwej sytuacji mogłam liczyć na szybką reakcję. Polecam każdemu we Wrocławiu kto docenia dobra obsługę techniczną.
ZaletyObsługa techniczną, szybkie rozwiązanie awarii, jakość połączenia i koszt internetu
MiejscowośćWroclaw
~Gawel / 2020-12-02 10:50
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam, jeżeli można brać inną firmę. Na naprawę czeka się czasami ponad tydzień , na infolinii nie potrafią udzielić żadnych odpowiedzi
Zaletybrak
Wadyprędkoś 5 razy mniejsza niż sprzedawana w pakiecie, brak pomocy na infolinii
Miejscowośćwrocław
~Agata / 2020-11-19 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Fatalnie, nie polecam Kiepski sygnał, kiepska obsługa techniczna Jak macie wybór nie podpisujcie z nimi umowy
ZaletyZero
WadyJak u gory
MiejscowośćBielany Wroclawskie
~wroc / 2020-11-15 22:50
Ocena: 2.50 / 5
Zwykle inetrent działa super ale w kluczowych momentach, wieczorami, w weekendy poprostu padaka. Mam duze opoznienia i utraty pakietów. Na obsludze klienta siedza chyba jakies dzieci ktore tylko powtarzaja zeby resetowac router albo podlaczyc pod kabel komputer. Zero diagnostyki czy konkretów. Ten internet mógłby być swietny ale zatrudnijcie sieciowców i inżynierów a nie studentów "informatyków" ktorzy znaja sie na wymianie tonera drukarki w domowym HP.
Zaletyszybkość
Wadypomoc techniczna
MiejscowośćWrocław
~Marcin / 2020-11-10 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta katastrofa. Awarie zgłaszam co najmniej raz w tygodniu. Telewizji nie da się oglądać, klatkuje i zrywa obraz. Internet muli. Czas się pożegnać. Moico na nowych osiedlach staje się monopolistą ale jakość usług jest bardzo, bardzo słaba. Szczerze nie polecam
Coraz częściej a właściwie każdego dnia nasz światłowód nie daje sobie rady i filmy oglądane są w pixelach o ile uda nam się je w ogóle włączyć.. Jesteśmy zawiedzeni! Nawet przeglądanie Instagrama to ogromny wyczyn. Dzwoniąc na infolinię od lat jest ten sam komentarz.. Proszę zresetować router lub wymienić bo widoczna przez konsultanta siła sygnału jest super szybka i to nie jest możliwe że coś nie działa..
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyKoszt
Jakość
Obsługa
Wszystko jest wadą
MiejscowośćOława
~Bartek / 2020-10-18 18:20
Ocena: 1.50 / 5
Niestety to najgorsza firma z jaką miałem okazję współpracować od 16 lat. Obsługa klienta nie istnieje, serwis po po 5 dniach od zgłoszenia usterki. W umowie 24h na usunięcie usterki. Po prostu dramat, rezygnuję po 2 miesiącach z tej koszmarnej firmy.
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta, serwis nie istnieje
MiejscowośćWrocław
~Wojciech / 2020-10-08 22:36
Ocena: 5.00 / 5
Super, każą pisać więcej to napiszę wiecej : okk obsługa, ceny konkurencyjne, publiczny adres IP za free i symetryczne łącze.
MiejscowośćWrocław
~#9 / 2020-10-02 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa i podejście do klienta bardzo złe. Cena mało konkurencyjna. Niekompetentni pracownicy.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
MiejscowośćBielany Wrocławskie
~Zakład / 2020-09-28 11:45
Ocena: 5.00 / 5
Polecam na ul. Zakładowej. Dobry Internet, bezproblemowa obsługa, choć zamiast infolinia lepiej korzystać z panelu klienta i maila.
Zalety1gb/s i symetryczne łącze
WadyInfolinia
MiejscowośćWrocław
~PsychoKiller / 2020-09-24 16:01
Ocena: 5.00 / 5
Jest dobrze, jestem z nimi od 10 lat i jeszcze mnie nie zawiedli. Cieszę się, że zaktualizowali stronę i przygotowali zakładkę awarię, dzięki temu nie muszę już korzystać z wykopu, by wiedzieć gdzie i kiedy pojawiła się awaria, a ostatnio taka była. Mimo to wiem, że u każdego operatora czasami takie występują. Podsumowując - polecam, szczególnie ofertę na 1 gb/s. Śmiga bez problemów.
ZaletySzybkość łącza, obsługa klienta, promocje
Wadyzdarzają się awarie
MiejscowośćWrocław
~Adrian / 2020-09-08 12:13
Ocena: 2.00 / 5
Mam tam internet od 12 lat. Parę dni temu przestał mi działać. Pomimo moich codziennych telefonów nikt nic nie robi. Zostałem po prostu olany. Twierdzą że usunięcie usterki zajmuje 24h robocze. Widać że od czwartku do wtorku jeszcze nie minęły. Ogólnie nie polecam.
ZaletyBrak
WadyTraktowanie klienta niepoważne.
MiejscowośćWrocław
~Pawel / 2020-08-26 13:34
Ocena: 2.50 / 5
Mam internet w MOICO od kilku lat .Było dobrze do czasu zmiany kolejności dostawy internetu .Wcześniej dostęp był bezpośrednio do budynku.Po wybudowaniu obok bloku nasz budynek był na końcu przekazu, dyndający kabel, router klejony taśmą monterską . I się zaczęło ciągłe zrywanie internetu, awarie praktycznie po każdym deszczu. Obsługa klienta to porażka.
ZaletyDość szybki internet
WadyBardzo zawodny, niestabilny,bardzo słaby kontakt i obsługa klienta.
MiejscowośćWrocław
~Krepice / 2020-08-24 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Internet mam u nich od 10 lat, wcześniej był to rede i jakoś hulał, teraz moico i od 3 miesięcy jest problem ciągły brak internetu. Jak zglasza się usterkę brak reakcji z ich strony, serwisanci nie raczą nawet oddzwonić nie mówiąc o tym że sygnału brak.
NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY
ZaletyBrak
WadyCiągły brak internetu
Obsługa nie kompetentna
Brak kontaktu mimo prosb