Żal.PL. - kable wystają ze ściany od 3 miesięcy a Moico tylko obiecuje „za tydzień” wiecznie. Nie dajcie się nabrać! Omijajcie z daleka!
ZaletyBrak
WadyWszystko!
MiejscowośćWroclaw
~Jakub D / 2021-05-28 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Żart a nie firma! Awaria goni awarie. Jedyne co potrafią to piękne reklamy robić. Stanowczo odradzam!
ZaletyZero!!!
WadyIch istnienie
MiejscowośćWroclaw
~Maciej / 2021-05-28 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Wystawiam negatywną opinię z uwagi na brak rzetelnego podejścia do klienta. Od 4 tyg oczekuje na zakonczenie podlaczenia do internetu. Zamiast sprawnego łącza mam wiszące, bezużyteczne kable na ścianie
ZaletyBrak
WadyZero profesjonalizmu, opieszałość, brak kontaktu, brak reakcji na prośbę kontaktu
MiejscowośćWrocław
~Cezary / 2021-04-28 11:58
Ocena: 4.50 / 5
Dla mnie super- od ponad roku ani jednej awarii, a w tym samym miesjcu UPC to była awaria co 2 tygodnie
Zaletypłynność, szybkość, pomoc techniczna
Wadydługo czekałem na podłaczenie
MiejscowośćWrocław
~Mat / 2021-04-27 12:50
Ocena: 1.00 / 5
Witam, mało brakowało i stałem się ich klientem. Na początku formularz "koszyk" na ich stronie. Drogą mailową skontaktował się przedstawiciel firmy. Zaznaczyłem promocję na ich stronie 3 miesiące za darmo co się później okazało w wymianie mailowej że jest ona już nieaktywna. Postanowiłem dać szansę temu panu i odpisać wspomagając się screenem z tego koszyka oraz z informacją na AKTUALNEJ stronie z AKTUALNĄ ofertą. Mija dzień i mimo moich wiadomości nie otrzymuje żadnej odpowiedzi.
Firma totalne dno bardzi się cieszę że nie nawiazalem z tymi amatorami współpracy. Serdecznie odradzam.
ZaletyBrak
WadyMnóstwi
MiejscowośćWrocław
~Agata / 2021-04-07 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny dostawca zarówno internetu jak i telewizji. Ciągłe awarie i brak sygnału. Nie polecam!!!!
~Pawel / 2021-03-11 20:23
Ocena: 1.25 / 5
Nowe osiedle. Nowy budynek.
Walka z moico. I ciągle zanikający sygnał kilka razy dziennie. Oni oczywiście twierdzą że zanikający sygnał na 20-30 sekund czy minutę. Nie jest u nich widoczny.
Nie polecam.
Dział techniczny jak i dział obsługi klienta. Brak współpracy między nimi.
Próbują cała winę nie działającego internetu zagonić na klienta. Lub na jego sprzęt. I na włamanie sąsiada do sieci ????odpowiedzi jest wiele z Moico. Dziwnych odpowiedzi.
O korekcie do usługi nie ma mowy.
Po rozeznaniu w swojej bramie zostałem już sam z Moico. Sąsiedzi zakończyli współpracę z tą firmą
I czas uciekać do konkurencji.
I jeszcze jedno przy którymś przyjściu technika . Może on zażądać opłaty. Bo usługa akurat przy jego wizycie działa. I został bezpodstawnie wezwany.
A na drugi dzień Moico dzwoni . Że jednak coś polepszą i możliwe że to ich wina.
Nie polecam szkoda nerwów i czasu na telefony. Pisanie mejli i czekania na technika.
ZaletyBrak
WadyNie da się korzystać przy pracy czy nauce zdalnej. O filmach czy grach nie wspominając
MiejscowośćWroclaw
~Artur / 2021-03-11 19:05
Ocena: 2.75 / 5
Niestety mogę potwierdzić wszystkie negatywne opinie o tej firmie. W szczególności odpowiadają powoli i przeciągają korespondencję, aby rozpocząć nowy okres rozliczeniowy. Pracownicy firmy, a konkretnie pan Andrzej H., próbują oszukać klienta dla 59 złotych.
Radze koniecznie przeczytać umowę, zwłaszcza drobny druk. Jeszcze lepiej, po prostu wybrać innego dostawcę, ponieważ nie chodzi o ilość pieniędzy, ale o stosunek do klientów. Ceny od wszystkich dostawców są mniej więcej takie same, ale dla MOICO ty jesteś nikim. Oszczędzaj nerwy i czas.
MiejscowośćWroclaw
~Herbata / 2021-03-10 01:27
Ocena: 1.25 / 5
Jeśli ktoś zastanawiał się nad Moico i jest miłośnikiem gier online, niech omija taką firmę z daleka!!! Zrywanie połączenia i niestabilność jest na porządku dziennym, jak i częste awarie... Oczywiście przy próbie zgłoszenia nieprawidłowości, pracownicy firmy usiłują wmówić, że problem leży po stronie użytkownika bądź jego routera. Brak profesjonalizmu i nabijanie kasy kosztem braku jakości to główne cechy tej firmy!!!!
ZaletyŻadne
WadyNiestabilność
Awarie
Zamiatanie problemu pod dywan, brak pomocy
Kiepska obsługa klienta
MiejscowośćWrocław
~Andrzej / 2021-03-02 06:37
Ocena: 5.00 / 5
Beż żadnych trudności od 2 lat polecam wszystkim za dobre pieniądze
ZaletyDziała
MiejscowośćWrocław
~worek / 2021-03-01 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Moico na nowopowstałym osiedlu Słowik we Wrocławiu bawi się w chuliganerkę i wyrywa przewody Orange w rozdzielni. Bardzo to chamskie i nieprofesjonalne, firmy nie potrafiły się dogadać co do infrastruktury i wyrywają sobie przewody. Zdecydowanie odradzam. Rozczarowujące, wojny podjazdowe kosztem klientów.
MiejscowośćWrocław
~Perła / 2021-02-05 20:13
Ocena: 2.00 / 5
Ta firma to jakaś pomyłka. Jak działa to jest dobrze, ale jak coś nawali to spróbuj zgłosić awarie! Rozmowa jak ze ścianą, to samo miałem w Play. Zmieniłem operatora i inna rozmowa. Taka duża firma i brak kontaktu z działem technicznym to kpina z klienta i robienie durnia. Mówię ze nie działa mi światłowód a on czy restartowaniem komputer i czy próbowałem podłączyć bezpiosrednio do komputera ( ! )
ZaletyWąski, są jakieś zalety ?
WadyBrak wsparcia technicznego
MiejscowośćWroclaw
~Kacper / 2021-02-05 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Ten wasz internet to jedno wielkie dno.Nikomu nie polecam oklamuja ludzi .Internet dziala kiedy chce.Zwiekszylismy pakiet a internet ze 100mbs skoczyl do 114 BARDZO DZIEKUJE I KAZDEMU POLECAM TRZYMAC SIE Z DALEKA.
Zaletybrak
WadyNAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU
MiejscowośćWrocław
~P / 2021-01-28 11:16
Ocena: 2.00 / 5
System zgłoszeń Klienta nie efektywny. Przyjmowane zgłoszenia (np. o zmianę istniejącej umowy/przyłącza na internet światłowodowy) przekazywane są do innych komórek z informacją że nastąpi kontakt zwrotny ze strony firmy Moico.
Niestety po 2 tygodniach i 5 ponowionych zgłoszeniach brak kontaktu zwrotnego.
Ustawienia telefonicznego systemu zgłoszeń mają na celu zniechęcić Klienta i uniemożliwić śledzenie statusu sprawy.
WadyUstawienia telefonicznego systemu zgłoszeń mają na celu zniechęcić Klienta i uniemożliwić śledzenie statusu sprawy
MiejscowośćWrocław
~Andrzej / 2021-01-21 09:05
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam z Moico od 3 lat i do tej pory jeszcze mnie nie zawiodło. Zdarzyły im się jakieś małe awarie, ale w miarę szybko udało się z tym uporać. Polecam!
ZaletyPrędkość, cena
MiejscowośćWrocław
~ktoś / 2021-01-07 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Dużo ładnych opinii. Sami je piszecie. Przecież wasz internet to produkt niestabilny , działa jak mu się podoba a z prędkości 100mb jak jest 10 to święto. Do tego częste zawiechy. Jeśli możecie to omijajcie tego dostawce. Nie wiem który dostawca będzie lepszy ale ten po dwóch latach stal się głuchy na wszystko. Szczególnie na problemy z siecią. Infolinia to dno. Jeżeli poczytać odpowiedzi na maile to formuła typu << kopiuj wklej<< tam króluje. A uzyskanie pomocy to już cud. Pozdrawiam CAŁA zadowoloną z siebie ekipę MOICO. Znaleźli sposób jak zarobić i nic nie robić. Szkoda ze to na mnie trafiło.
Zaletybrak
Wadyniestabilne i rwące łącze. predkość to fikcja.
Miejscowośćwrocław
~stach / 2021-01-07 17:47
Ocena: 2.00 / 5
Od października problem z sygnałem telewizji,od 30,12,2020 po "pracach modernizacyjnych",sygnał minutowy(po niespełna minucie"pikselowanie" i całkowite zawieszenie sygnału).Problem zgłoszony w październiku trzykrotnie(telefonicznie)-bez reakcji,w tym roku również trzykrotnie(telefonicznie) plus formularz zgłoszeniowy-bez reakcji.Najgorsza firma z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia.
MiejscowośćWrocław
~Tadeusz / 2021-01-05 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku lat korzystałem z "sygnału internetowego" Moico, w cenie 55 zł miesięcznie, miałem automatyczne zlecenia stałe - płatności. Gdy zakończył się termin automatycznych przelewów zablokowano łącze internetowe. Po rozmowie z pracownikiem MOICO dowiedziałem się, że sygnał został zablokowany z powodu 2 miesięcznego braku opłaty. Powiedziałem "sory", pracownik nadmienił, że mam dokonywać wpłaty = 50 zł, / a nie 55 zł, jak było płacone zleceniem stałym. Po około 2 latach ponownie brak sygnału. no tak bo nic nie wiedziałem , że zalegałem każdego miesiąca 5 zł, ..../ po 2 latach ..hi.hi.hi./ Nazbierało się z ODSETKAMI około 300 zł. ole...thanks MOICO.!!! rezygnuje z Waszych usług, tym bardziej, że w miesiącu korzystałem z sygnału w granicach 5 - 15 godzin.
Zaletybrak kontaktów,!!!
Wadyole....................
MiejscowośćWrocław
~Krzysztof / 2021-01-04 21:56
Ocena: 3.25 / 5
Tragedia, w grudniu 5 dni bez telewizji i Internetu, dzisiaj znowu.
Krzysiek
MiejscowośćWROCŁAW
~Kamila / 2021-01-01 17:28
Ocena: 1.00 / 5
Do kitu internet i kablówka w Sylwestra od 16.00 do dzisiejszego dnia brak telewizji brawo????????????
Jestem mega szczęśliwa,że w Sylwestra w dobie pandemii bawiłam się bez telewizji i internetu poprostu SUPER POLECAM WAS????????