Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MOICO opinie

Ocena na podstawie 178 opinii

2.67 / 5

  • Niezawodność
    2.32
  • Obsługa klienta
    2.51
  • Cena
    2.96
  • Parametry
    2.91

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 9
  • ~ktoś / 2021-01-07 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużo ładnych opinii. Sami je piszecie. Przecież wasz internet to produkt niestabilny , działa jak mu się podoba a z prędkości 100mb jak jest 10 to święto. Do tego częste zawiechy. Jeśli możecie to omijajcie tego dostawce. Nie wiem który dostawca będzie lepszy ale ten po dwóch latach stal się głuchy na wszystko. Szczególnie na problemy z siecią. Infolinia to dno. Jeżeli poczytać odpowiedzi na maile to formuła typu << kopiuj wklej<< tam króluje. A uzyskanie pomocy to już cud. Pozdrawiam CAŁA zadowoloną z siebie ekipę MOICO. Znaleźli sposób jak zarobić i nic nie robić. Szkoda ze to na mnie trafiło.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilne i rwące łącze. predkość to fikcja.
    Miejscowośćwrocław
  • ~stach / 2021-01-07 17:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Od października problem z sygnałem telewizji,od 30,12,2020 po "pracach modernizacyjnych",sygnał minutowy(po niespełna minucie"pikselowanie" i całkowite zawieszenie sygnału).Problem zgłoszony w październiku trzykrotnie(telefonicznie)-bez reakcji,w tym roku również trzykrotnie(telefonicznie) plus formularz zgłoszeniowy-bez reakcji.Najgorsza firma z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tadeusz / 2021-01-05 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat korzystałem z "sygnału internetowego" Moico, w cenie 55 zł miesięcznie, miałem automatyczne zlecenia stałe - płatności. Gdy zakończył się termin automatycznych przelewów zablokowano łącze internetowe. Po rozmowie z pracownikiem MOICO dowiedziałem się, że sygnał został zablokowany z powodu 2 miesięcznego braku opłaty. Powiedziałem "sory", pracownik nadmienił, że mam dokonywać wpłaty = 50 zł, / a nie 55 zł, jak było płacone zleceniem stałym. Po około 2 latach ponownie brak sygnału. no tak bo nic nie wiedziałem , że zalegałem każdego miesiąca 5 zł, ..../ po 2 latach ..hi.hi.hi./ Nazbierało się z ODSETKAMI około 300 zł. ole...thanks MOICO.!!! rezygnuje z Waszych usług, tym bardziej, że w miesiącu korzystałem z sygnału w granicach 5 - 15 godzin.
    Zaletybrak kontaktów,!!!
    Wadyole....................
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krzysztof / 2021-01-04 21:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Tragedia, w grudniu 5 dni bez telewizji i Internetu, dzisiaj znowu.
    Krzysiek
    MiejscowośćWROCŁAW
  • ~Kamila / 2021-01-01 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Do kitu internet i kablówka w Sylwestra od 16.00 do dzisiejszego dnia brak telewizji brawo????????????
    Jestem mega szczęśliwa,że w Sylwestra w dobie pandemii bawiłam się bez telewizji i internetu poprostu SUPER POLECAM WAS????????
    ZaletyŻadne
    WadyDo kitu internet i kablówka wieczne awarie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ola / 2020-12-30 09:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Skusiłam się na MOICO, bo od znajomych usłyszałam o promocji 'płać ile chcesz'. Bardo fajna opcja, póki co jestem zadowolona! Oby tak dalej:D
    Zaletyfajne promocje, prędkość
    MiejscowośćWrocław
  • ~Misia / 2020-12-19 16:11
    Ocena: 2.00 / 5
    W Moiko jestem od 7 lat i czas najwyższy się z nim rozstać. Ciągle awarie, neiko. Niekompetentna obsługa. Właśnie po raz kolejny zostawiono nas, czyli dwa budynki, od 18 do nie wiadomo kiedy bez telewizji i internetu. Dyspozytor nieudolny i kłamie. A te wspaniałe opinie sami pewnie piszą.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Artur / 2020-12-17 18:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam MOICO od 5 lat i jestem bardzo zadowolony. Pojawiło się kilka awarii w tym czasie, ale ogólnie net daje rade. Fajne, ze dają znac wczesniej, bo mozna sobie wszystko zaplanować. Pingi też są całkiem, calkiem. Szacun za podkręcenie predkosci do 333 Mb/s.
    Zaletycena
    stabilność
    informowanie o awariach
    MiejscowośćWrocław
  • ~Cygg4n / 2020-12-16 14:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Solidny dostawca internetu, pan Adam monter to zuch chlopak polecam serdecznie jak montaz to tylko u pana Adama jest super jeszcze podloge w mieszkaniu mi umyl!!!!

    ZaletyCena
    Stabilnosc
    Szybki pan Adam
    Wady
    Brak


    MiejscowośćBrochuw
  • ~Dagmara / 2020-12-15 15:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Na naprawę czekałam od piątku do środy. W umowie jest napisane że Moico się zobowiązuje do naprawy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Dalekie jest to od prawdy. Musiałam zadzwonić 6 razy, żeby wysłano technika.
    ZaletyInternet jest ok chociaż nigdy nie sięga parametrów najwyższych.
    WadyObsługa klienta okłamuje klienta. Jeden pracownik nie odpowiada za słowa drugiego, a przecież wszyscy są przedstawicielami jeden firmy i ich słowa są słowami i obietnicami firmy, z którą mam kontrakt.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ryszka / 2020-12-03 14:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest ok. Jak narazie najlepsza obsługa jaka miałem. SZybka reakcja mail/panel klienta. Korzystam z pakietu 100 Mb/s i tv z mulitroomem, o dziwo teraz taka opcja się przydaje.
    ZaletyInternet, dobra obsługa, nazwy pakietów poprawiaja humor
    WadyNope
    MiejscowośćOława
  • ~Janka / 2020-12-03 14:20
    Ocena: 5.00 / 5
    W czasie gdy wszyscy operatorzy mają notorycznie awarie. Moico się broni. Szybko rozwiązali moja usterkę mimo, że na start usłyszałem, że w najgorszym możliwym scenariuszu prace potrwają dwa dni. Udalo sie zamknąć temat w godzine. To nie pierwszy raz, gdy w najgorszej możliwej sytuacji mogłam liczyć na szybką reakcję. Polecam każdemu we Wrocławiu kto docenia dobra obsługę techniczną.
    ZaletyObsługa techniczną, szybkie rozwiązanie awarii, jakość połączenia i koszt internetu
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Gawel / 2020-12-02 10:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, jeżeli można brać inną firmę. Na naprawę czeka się czasami ponad tydzień , na infolinii nie potrafią udzielić żadnych odpowiedzi
    Zaletybrak
    Wadyprędkoś 5 razy mniejsza niż sprzedawana w pakiecie, brak pomocy na infolinii
    Miejscowośćwrocław
  • ~Agata / 2020-11-19 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie, nie polecam Kiepski sygnał, kiepska obsługa techniczna Jak macie wybór nie podpisujcie z nimi umowy
    ZaletyZero
    WadyJak u gory
    MiejscowośćBielany Wroclawskie
  • ~wroc / 2020-11-15 22:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Zwykle inetrent działa super ale w kluczowych momentach, wieczorami, w weekendy poprostu padaka. Mam duze opoznienia i utraty pakietów. Na obsludze klienta siedza chyba jakies dzieci ktore tylko powtarzaja zeby resetowac router albo podlaczyc pod kabel komputer. Zero diagnostyki czy konkretów. Ten internet mógłby być swietny ale zatrudnijcie sieciowców i inżynierów a nie studentów "informatyków" ktorzy znaja sie na wymianie tonera drukarki w domowym HP.
    Zaletyszybkość
    Wadypomoc techniczna
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marcin / 2020-11-10 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta katastrofa. Awarie zgłaszam co najmniej raz w tygodniu. Telewizji nie da się oglądać, klatkuje i zrywa obraz. Internet muli. Czas się pożegnać. Moico na nowych osiedlach staje się monopolistą ale jakość usług jest bardzo, bardzo słaba. Szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySerwis, obsługa klienta, przepływ informacji, awaryjność
    MiejscowośćWrocław
  • ~Magda / 2020-11-09 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Coraz częściej a właściwie każdego dnia nasz światłowód nie daje sobie rady i filmy oglądane są w pixelach o ile uda nam się je w ogóle włączyć.. Jesteśmy zawiedzeni! Nawet przeglądanie Instagrama to ogromny wyczyn. Dzwoniąc na infolinię od lat jest ten sam komentarz.. Proszę zresetować router lub wymienić bo widoczna przez konsultanta siła sygnału jest super szybka i to nie jest możliwe że coś nie działa..
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyKoszt
    Jakość
    Obsługa
    Wszystko jest wadą
    MiejscowośćOława
  • ~Bartek / 2020-10-18 18:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety to najgorsza firma z jaką miałem okazję współpracować od 16 lat. Obsługa klienta nie istnieje, serwis po po 5 dniach od zgłoszenia usterki. W umowie 24h na usunięcie usterki. Po prostu dramat, rezygnuję po 2 miesiącach z tej koszmarnej firmy.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, serwis nie istnieje
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wojciech / 2020-10-08 22:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Super, każą pisać więcej to napiszę wiecej : okk obsługa, ceny konkurencyjne, publiczny adres IP za free i symetryczne łącze.
    MiejscowośćWrocław
  • ~#9 / 2020-10-02 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa i podejście do klienta bardzo złe. Cena mało konkurencyjna. Niekompetentni pracownicy.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćBielany Wrocławskie
strona 1 z 9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2529
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2269
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2145
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1937
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1691
Play Online
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1508
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1059
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1005
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 937
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 853
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 743
Plus
Ocena: 1.55, ilość opinii: 703