strona 8 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Roman / 2024-02-05 20:31
nie polecam konto zamkniete za brak aktualizacji danych firmy wysłana raz prosba listownie po tym znikneło konto firmowe wraz z pieniedzmi prez co bardzo duze kłopoty firmynie polecam nigdy wiecej -
-
~ypsylon / 2024-02-05 12:26
Po zablokowaniu aplikacji ,brak dostepu do konta ,tylko osobista wizyta w placówce 40km.Zablokoać konto to umieją ,jednak odblokować już nie .Porażka całkowita .
Odradzam każdemu ten bank najgorszyz możliwych.ZaletyTanio- już byłoWadyKontak jest do bani ,nic nie pomogą ,nic nie poradzą ,tylko wizyta osobista w banku ):
Brakk dostępu do swoich środków
Mam wrażenie ,że się zatrzymał z 20 lat temu -
~KINGA / 2024-02-02 12:09
CIĄGLE PODWYŻKI Z WYPŁAT , CZAS ZMIENIĆ BANK
BRAK WYPŁAT MAŁYCH KWOT -
~Piotrek / 2024-02-01 19:43
Wiecznie nic nie działa, co chwile jakieś problemy. Placówka główna w Łodzi to jakaś kpina. Nie ma ludzi ale trzeba czekać 30-40 minut, żeby paniusia przyszła bo kawkę musi dokończyć. Dodatkowo wiedza pracowników jest tragicznie kiepska. Mocny wstyd, żeby klient mówił pracownikowi co i jak ma robić. Dodatkowo co chwila podwyżki wszystkiego. Zaraz nawet aplikacja będzie płatna. ZaletybrakWadywysokie ceny, brak kompetentnych pracowników, ciągłe awarie i podwyżki. -
~klalak80 / 2024-02-01 18:13
Złodzieje podwyżki, nic tylko pieniadze brac. byl wosp teraz podwyzki nigdy wiecej zadnej wspolpracy z tym gnem WadyZłodzieje podwyżki -
~Saki / 2024-01-31 21:25
Coraz gorzej i droższej. Czas na zmianę, po 6 latach. Nie komu nie polecam -
~Crowley93 / 2024-01-31 16:29
Porażka, zwiększenie opłat co chwilę i na wszystkim gdzie jest taka możliwość,czas na zmianę banku po ponad 10 latach -
~Andrzej P / 2024-01-31 08:24
Brawo, wydać kasę na WOŚP i ściągnąć sobie z nawiązką od klientów. Oferta słaba, drążenie kieszeni klient ana każdym kroku. Wszystko płatne, obsługa w porządku, ale długi czas oczekiwania. ZaletyDużo spraw można załatwić bez potrzeby odwiedzania placówkiWadyjak napisał poprzednik, krętacze, dodam jeszcze wyzyskiwacze -
-
~Dariusz / 2024-01-31 07:32
Po prawie 16 latach opuszczam tych złodziei. Wywalili w niedzielę 25mln na WOŚP a teraz już podwyżki???? Masakra!!!! -
~Maro / 2024-01-30 15:02
własnie otrzymałem nowe warunki i opłaty dla konta Intensiv, powiem tak NARA!!!!! zmieniam bank po 20 latach ZaletybrakWadykrętacze -
~Expert / 2024-01-26 14:03
Jakosc obsługi w Banku nie znosi krytyki. Jest poniżej jakichkolwiek oczekiwań. Bank traktuje klienta jak mu się podoba. Pomimo utrudnionego kontaktu z doradca Bank nie przyznaje się do winy. ZaletyBrakWadyBardzo slaba obsluga, lekceważenie klienta, brak zaufania do Banku -
~Justyna / 2024-01-25 15:46
Najgorszy z Banków, nigdy nie powietrze mu żadnych swoich pieniędzy.Aplikacjs szwankuje na całego, na infolinii totalna olewka i przez tydzień brak dostępu do swoich środków ponieważ trzeba udać się osobiście do placówki, tragedia żeby nie można było zdalnie pomoc. Oczywiście tak lipny Bank ma placówki, oddziały partnerskie tylko w większych miastach. Tragedia. Naprawdę nie polecam i ostrzegam żeby nie tracic nerwów potem. ZaletyBrakWadyNie działają aplikację, wszystko się wiesza brak pomocy na infolinii -
~Anna / 2024-01-23 18:23
Tragedia!!! Okradają klienta poprzez np bezpodstawne zabieranie środków z konta ( za opłatę karty) , spełniam wszystkie warunki przy płatnością kartą,a tak już kolejny raz pobrano mi środki, że niby nie zapłaciłam kartą kwoty min 350 zł. Mam konto bankowe intensive i nie obowiązują mnie te ustalenia, ale i tak place karta powyżej tych 350 zł.
Złożyłam reklamacje i nadal mBank podprowadza mi opłaty potajemnie z konta,a reklamacji nie rozpatruje!!!ZaletyBrakWadySame -
~Kamil / 2024-01-22 20:25
Najgorsza instytucja pod względem obsługi klienta. Wpłatomat wciągnął mi 10000 zł i po 5 dniach nawet nie powiadomili operatora. Bagatelizują sprawę mówiąc że mają czas. Dramat!!!! ZaletyZeroWadyObsługa klienta -
~analop / 2024-01-19 20:17
Założyłam 2 konta, firmowe i osobiste w mKiosku w Askanie Gorzów. Po załatwieniu wszelkich formalności pani miała mi pomóc się zalogować. Nie dała rady, mimo szczerych chęci i 2 godz prób). W końcu kazała mi jechać do domu i próbować ponownie w mlinii lub innym oddziale. poprosiłam by zamknęła więc konto i pójdę gdzie indziej - NIE DA SIĘ. Po 6 godzinach prób, mam 2 konta i zero możliwości dostępu do nich. Pani z mlinii (enty telefon) obiecała mi, że bedzie to już ostatni wykonany. Po kilku minutach rozmowy uznała, ze jednak mi nie pomoże i mam dzwonić jutro, bo dziś się już nie da (godz 16). Obsługa miła, sympatyczna, ale na X rozmów nikt nie umiał mi pomóc, a sprawa przecież dziecinnie prosta - założyłam konto i chcę mieć dostęp! czy to tak wiele? ZaletyżadnychWadymeeega ciężko uzyskać dostęp do konta -
~Zniesmaczony do cna / 2024-01-19 15:18
Klient mBank od 19 lat. Dowiedziałem się właśnie, że dla mBanku nie jest możliwe udzielenie mi informacji o wysokości kapitalizowanych odsetek w rachunku bieżącym firmy na piśmie, chociaż te same informacje są bez problemu dostępne telefonicznie na mlinii, bo dowolny konsultant mlinii ma w nie wgląd. (i może ich udzielić głosowo).
Koszt uzyskania informacji o płaconych przeze mnie odsetkach z kredytu w rachunku bieżącym firmy to 100zł, bo jest to zapytanie "niestandardowe" (!), ale najpierw "pracownik banku będzie badał czy wystawienie dokumentu o wysokości płaconych odsetek jest dla mBanku w ogóle możliwe.”
Jeśli mają Państwo taką możliwość – proszę zabrać swoje sprawy finansowe gdzie indziej.ZaletyPani z mLinii miała dość przyjemny tembr głosu.WadySame. Ale główną wadą jest całkowity brak zalet. -
-
~rozczarowany / 2024-01-17 15:06
Pracownik mKiosku w Galerii Aura Olsztyn zachował się w sposób rasistowski odmawiając założenia konta osobie mającej wszystkie niezbędne dokumenty (mojej żonie). Jego zachowanie było karygodne, bezczelne i poniżające. W jego zachowaniu było mnóstwo sygnałów pogardy i nienawiści na tle rasistowskim. Pracownicy pobliskiego oddziału banku stwierdzili, że nie mogą interweniować w tej sprawie bo oddział mBank to co innego niż mKiosk i są to jakby dwie odrębne organizacje. Pracownicy oddziału mBank dodali, że nie jestem pierwszą osobą, która chce złożyć na tego młodego rasistę. Otóż okazuje się, że złożenie skargi na pracownika MKiosku lub rozmowa z jego przełożonym jest niezwykle trudna i pewnie większość ludzi rezygnuje z tego. Sprawia to, że taki pracownik mBank finanse czuje się bezkarny i robi co chce. Jego zachowanie doprowadziło do tego, że moja żona rozpłakała się ponieważ poczuła się poniżona i urażona jako cudzoziemiec. Żyjemy w cywilizowanym kraju i takie zachowanie pełne nienawiści na tle rasowym i pogardy jest niedopuszczalne. W pewnym momencie byłem już tak zdeterminowany, żeby ujawnić szerszemu gronu zachowanie niniejszego pracownika, że zacząłem go nagrywać. Oczywiście poinformowałem go o tym z chwilą włączenia nagrywania video. Rozpoczynam analizę prawną możliwości opublikowania tego nagrania w mediach społecznościowym aby pokazać wszystkim i przestrzec wszystkich przed arogancją pracowników mBank oraz obnażyć zachowania rasistowskie, które są karalne. Odradzam wszystkim mBank i oczywiście konto moja żona założy w innym banku. Zaletywybierzcie inny bank bo ten nie ma zaletWadyrasistowskie i aroganckie zachowania pracowników -
~Meghan / 2024-01-15 22:30
Nie jestem zadowolona z uslug banku mianowicie pobieranie pieniedzy za karte ZaletyBrakWadyBrak -
~Minio / 2024-01-14 19:13
https://tmlead.pl/redirect/753552_2705
https://tmlead.pl/redirect/753552_2698
https://tmlead.pl/redirect/753552_2696 -
~Dick / 2024-01-14 12:42
mBank wyłudza pieniądze za połączenia telefoniczne ZaletyBrakWadyOszuści
strona 8 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »