Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LEO Express opinie

Ocena na podstawie 109 opinii

2.72 / 5

  • Poziom cen
    2.97
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.56
  • Wygoda
    2.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 6 z 6
  • ~Qzn / 2018-07-01 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Na trasie Kraków Praga autobus spóźnił się na tyle, że nie zdążyliśmy na pociąg tego samego przewoźnika. Rozwiazanie wg leo express? Czekać 3 godziny na kolejny pociąg. Ale jeszcze lepszy numer w drodze powrotnej. Pociąg co prawda przyjechał punktualnie natomiast chwilę przed przesiadka otrzymuje SMS-a o 4 godzinnym opóźnieniu autobusu które jeszcze może ulec wydłużeniu co zresztą się stało! Żadnej alternatywy ani propozycji rozwiązania tylko, że mamy czekać. Firma z dramatycznym podejściem do klienta natomiast emocje gwarantowane.
  • ~Ryszard / 2017-06-19 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    16.6.2017 miałem przyjemność a raczej nieprzyjemność podróżować Leo Expresem z Rzeszowa do Pragi. Podroż koszmarna to jest jakiś skandal i nieporozumienie, autobus spóźniony o 300 minut oczywiście nie zdążyłem na dalsze połączenie w Bohumíne a ukraińska stewardesa łamanym czeskim oznajmiła mi ze nie zarezerwowali mi biletu na dalsze połączenie bo nie maja miejsca i abym sobie teraz radził sam. Stewardesy nic nie wiedza i rozmawiają po ukraińsku nie interesują się podróżującym wywalić je na zbity pysk. Na jakiekolwiek pytanie odpowiadają "ja neznaju". Kierowcy ukraińscy gburowaci. Smrod w autobusie. Wykupiłem bilet typu biznes klas w którym otrzymałem tylko 0,33l wody niegazowanej. Taki standard biznes za taka cenę biletu to niech sobie te wodę wsadza. Nie polecam tego przewoźnika. To są chyba Ukraińskie standardy a nie Europejskie.
    ZaletyNie ma zalet wywalić to z Polskiego rynku niech nie drażnią podróżujących!!!!
    WadyNapisałem wyżej
    pierwszy i ostatni raz skorzystałem z tego czegoś.
  • ~Sandra / 2017-11-07 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet na tą linię, został kupiony dzień wcześniej, na przystanku w kasie. Następnego dnia na przystanku, po tym jak minął czas odjazdu autobusu a autobusu brak, dowiedziałam síę, że autobus ma opóźnienie już 150 min.... I nie wiadomo czy nie będzie więcej.... Chciałam oddać bilet na tym samym przystanku, na którym kupiłam go poprzedniego dnia i jak się okazało u tej samej sprzedawczyni... Nie chciała oddać pieniędzy.... Musiałam wydać dodatkową kasę na bilet na inną linię... Pierwszy i ostatni raz naciągnęła mnie ta linia -Leo pseudo express, na kasę. Nie ma żadnej możliwości odzyskania pieniędzy....
    ZaletyZero
    WadyOgromne opóźnienia, brak możliwości odzyskania pieniędzy.....
    Bolet do Ostravy, 30 zł
  • ~słoneczkoo / 2019-03-25 04:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy razy jechałam tym autobusem i trzy razy on się spóźniał( 1,5-2,5 godziny), przez to nawet zdarzyło mi się spóźnic na lotnisko. Toaleta nie pracuje, gniazdek nie ma(chociaż to wszystko jest w cenie)
    Zdecydowanie nie polecam.
  • ~Tomek / 2025-07-04 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w biurze Leo expres nie wie na jaki terminal przyjedzie ich pociąg, pociąg przyjechał i odjechał bez pasażerów. Mimo awantury na dworcu przez kilkudziesięciu pasażerów biuro Leo ekspres nie potrafi zmienić biletów na kolejny pociąg. Linia telefoniczna nie działa. Obsługa klienta online przez 6 godzin od zdarzenia nie potrafi wykonać zwrotu pieniędzy.

    Omijajcie szerokim łukiem !

    ZaletyBrak
    WadyNie mam tyle czasu aby wypisać wszystkie
  • ~tomo / 2018-07-15 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo, że kupiłem bilet z opcją przewozu roweru to kierowca oznajmił, że nie ma miejsca na rower przez co nie pojechałem na wakacje
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~zenek2566g / 2017-06-17 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem zamiar jechać z Katowic do Brna kursem Lwów-Wiedeń. Autobus miał być o 8:20, rano dostałem sms-a o opóźnieniu 150 min. Byłem na dworcu od 9:45 do 11:15, w tym czasie autobus się nie pojawił, więc zrezygnowałem. Na infolinii zanim ktoś odebrał minęło 10 min., chociaż byłem pierwszy w kolejce, a w rozmowie i tak były powtarzane kwestie wypisane w FAQ, a za zwrot biletu potrącili 5 zł. Ponoć gdy nie ma na przystanku pasażera to kierowca dzwoni, jednak u mnie nic takiego nie było (a bilet zwróciłem dopiero później).
    WadyDuże opóźnienie albo nawet brak wjazdu na dworzec.
  • ~darek / 2017-08-21 21:40
    Nie polecam .mam bilet z Torunia do Gdyni w dniu 18.08.17. Autobus nie przyjeżdża . Po telefonie do koordynatora mam wiadomość że autobus w łodzi ma spóźnienia 45 minut i w Toruniu będzie około 18:45 . Autobusu nadal nie ma . Dzwonię prze 19 , koordynator mówi że jest na trasie ale nie może go zlokalizować na GPS i nie ma kontaktu ze stewardem. Przy okazji przyjeżdża Polski Bus i pytam kierowcy czy nie widział czarnego autobusu Leo express. Kierowca z Polskiego Busa mówi że autobus ów jedzie bo widział g ona trasie i powinien już być . Przy okazji, oba autokary jechały z Krakowa i miały podobne opóźnienie. Dzwonie jeszcze raz do koordynatora , a on mówi że leo express jest już 40 minut za Toruniem bo się dodzwonił do stewarda. Jakieś jaja , mówię gościowi że ten autokar na pewno nie był w Toruniu , bo niby jakim cudem nadrobił 40 minut opóźnienia miedzy Łodzią a Toruniem. Nie przypadek że na pół godziny autobus zniknął z GPS-a. Tym bardziej że byłem jedyną osobą czekającą na Leoexpress. Wszyscy jadący w kierunku gdańska pojechali Polskim Busem.
    Kierowca stwierdził że lepiej nadrobić czas niż zabrać jednego nędznego pasażera , ch......j z nim niech sobie radzi. Poradziłem sobie i pojechałem pociągiem ale niesmak został . Zapewne nie skorzystam już z usług tego przewoźnika i nie polecam nikomu . Brak konkretnego kontaktu , szczanie na klienta , bo klient to menda i się czepia i jeszcze się każe wozić . A najciekawsze że miedzy łodzią a Toruniem jest jakaś czarna dziura bo autokary znikają z monitoringów , co za przypadek. Już mam wykupione bilety na Polskiego Busa , to bynajmniej pewne bo kierowcy się zmieniają w Toruniu i wiadomo że dojedzie . przykre doświadczenie dla Promińskiego , bo Polski Bus jedzie troszkę wcześniej i zabiera dwa razy więcej pasażerów .
    Zaletybrak zalet
    Wadyjedna wielka wada
    Aleksandrów Kujawski
  • ~MARZENA / 2017-08-16 13:47
    Nie polecam. Odwołują pociągi w ostatniej chwili. Nie przekazują w regulaminowym terminie zwrotu kosztów zakupionych biletów. Mają na to 30 dni, u mnie sprawa ciągnie się już trzeci miesiąc.NIE POLECAM. W skali 0 gwiazdek.
strona 6 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5337
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3288
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 905
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 732
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 366
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4747
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4535
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3986
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3081