Potwierdzam wszystkie poprzednie opinie.
Firma nieuczciwa. Brak kontaktu z infolinią. Umieją tylko upominać się o pieniądze. Jakaś amatorszczyzna. Nie polecam!!!
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~Adam / 2025-03-17 18:46
Ocena: 1.00 / 5
W tej firmie nie sposób uzyskać odpowiedzi na najprostsze pytanie.
Każdy konsultant odpowiada co innego. Zero przepływu informacji. Dno
ZaletyBrak
WadyInfolinia, niekompetencja konsultantów
~Aga / 2025-03-16 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie posiada infolinii. Od 4 dni nikt nie, jest w stanie odpisać na pytania wysyłane w formularzu. Kompletnie mają w dupie klienta
ZaletyBrak zalet
WadyBrak infolinii
~Marcin / 2025-03-16 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Skusiłem się a po podpisaniu umowy okazała się, że trzeba zapłacić 35zł za aktywację. Nigdzie nie ma o tym informacji. Kpina
Wady35zł dodatkowo za aktywację, więc gdzie tutaj promocja 10zł przez 3 miesiące? OSZUSTWO
~Jan / 2025-03-16 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Niestety za niską ceną nie idzie jakość. Zasięg to MA-SA-KRA.
Szybkość Internetu mobilnego, jak 20 lat temu.
Obsługa klienta nie odpowiada na zadane wprost pytania.
ZaletyBrak
WadyInternet jak 20 lat temu
~Seba / 2025-03-16 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Dziady jakich mało. Nie polecam tych oszustów. Przenoszę się do nju
~Srajt / 2025-03-14 17:33
Ocena: 1.00 / 5
Firma krzak. Angelika i Sebastian z obsługi klienta mistrzowie ściemy.
Wady"specjaliści" Angelika i Sebastian
~Już niedługo były klient / 2025-03-14 14:28
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieuczciwa firma! Szczerze nie polecam.
Internet u nich działa skandalicznie wolno i nie pomaga wymiana karty sim z Plus na Orange. U mnie, mimo nadajnika 5G na sąsiednim budynku prędkość Internetu 5G na nowym telefonie nie przekracza 27/8 MB/s.
Dodatkowo za polecenie znajomej przeniesienia dwóch numerów do nich, nie otrzymałem obiecanego rabatu a pracownicy infolinii kłamią, wprowadzają w błąd, co do powodów nie przyznania tego rabatu.
Firma usuwa wszystkie negatywne komentarze i opinie na swój temat, gdzie tylko jest to możliwe m.in. na FB i reklamuje się później, jako ta otrzymująca większość pozytywnych. Bardzo nieuczciwe.
Reklama na ich stronie również wprowadza klientów w błąd, ponieważ nie mają najtańszego abonamentu komórkowego na rynku a taką informację umieszczają na swoich stronach.
ZaletyNIE ZNAJDUJĘ
WadyOpieszałość, niekompetencja pracowników infolinii. Nieuczciwe praktyki reklamowe
~Art / 2025-03-14 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Mnie też ignorują na infolinii. Można do nich pisać, jak na Berdyczów.
WadyNikt tam chyba nie pracuje oprócz księgowej wystawiającej faktury :-)
~~Piotr / 2025-03-14 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Działanie Internetu niezadowalające.
Infolinia niepomocna.
ZaletyNie ma
WadyBeznadziejna infolinia. Kiepska prędkość Internetu
~Bartosz / 2025-03-13 20:56
Ocena: 1.00 / 5
DNO i WODOROSTY. Prędkość Internetu baaaaardzo słaba
ZaletyNie trzeba brać leków na podniesienie ciśnienia
WadyInternet MEGA wolny na obu zasięgach. Infolinia matoły
~Agnieszka / 2025-03-13 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia w tej firmie to kompletna porażka. Totalna spychologia. Działają na zasadzie, jak jeden konsultant po kilkunastu mailach nie jest w stanie udzielić odpowiedzi przydzielają kolejnego, który udaje, że nie ma pojęcia o sprawie i tłumacz człowieku od początku.
Nie są w stanie udzielić mi odpowiedzi na proste pytanie od kilku dni.
Żenada.
Jedyne, co im wychodzi bezbłędnie to wystawianie faktur i upominanie siebie płatności.
ZaletyBrak
WadyNa infolinii pracują sądząc po inteligencji dzieci z podstawówki.
~Andrzej / 2025-03-13 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Cwaniaczki, oszuści.
Sprawdziłem oferty innych podobnych operatorów wirtualnych i rzeczywiście lajt nie jest najtańszy.
Są inni sporo tańsi.
ZaletyBRAK
WadyWPROWADZANIE KLIENTÓW W BŁĄD. NIEPRAWDZIWE INFORMACJE NA STRONIE WWW
~Agnieszka / 2025-03-12 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Na stronie podają, że mają najtańszy abonament komórkowy. A to kłamstwo. Wystarczy poszukać w sieci innych ofert i np. a2-mobile ma najtańszy abonament na 19.90zł a u nich najtańszy jest za 25zł.
Kłamią na stronie WWW to czego się po nich spodziewać
ZaletyBrak
WadyKłamią co do cen
~Robert / 2025-03-12 19:20
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i krętacze. Programy poleceń to fikcja. Zawsze znajdą jakiś powód, żeby nie dać rabatu za polecenie klienta.
Infolinia beznadziejna. Nie odpowiadają na zadawane pytania.
Nie jest to również najtańsza sieć, jak się reklamują. Są tańsze oferty z większą ilością Internetu.
ZaletyBRAK
WadyCena abonamentu nie jest najtańsza, jak kłamliwie reklamują. Beznadziejna infolinia.
~Token / 2025-02-12 20:40
Ocena: 4.00 / 5
Lajt jest tani ale jeszcze lepszy jest Cross Mobile.
~Piotr / 2025-02-10 15:17
Ocena: 5.00 / 5
Chciało by się rzec "cudze chwalice, lajta nie znacie". Lajt to polski operator z bardzo konkurencyjną ofertą względem dużych sieci. Bardzo polecam.
TOM jesteś trollem czy tylko idiotą? Zastanawiam się co masz między uszami. Ciekawe jest to, że ten twój idiotyczny komentarz pojawia się także na innych stronach odnośnie opinii o Lajt Mobile. Przytuliłeś fajną kaskę czy chwalisz się swoją głupotą w zakresie funkcjonowania umów telekomunikacyjnych???
~Rock / 2025-01-29 21:42
Ocena: 4.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: jak trzeba być ograniczonym żeby nie wiedzieć PODSTAW, że przy przenoszeniu numeru do innego operatora kiedy numer ma nadal umowę terminową, takie przeniesienie dojdzie bez żadnych problemów do skutku, bo przeniesienie numeru to taka sama forma zakończenia umowy jak zwykłe złożenie wypowiedzenia (świadome od strony operatora). Idź człowieku i nie pisz już więcej (gdziekolwiek).
ZaletyLajt Mobile sieć tylko dla świadomych klientów
~TOM / 2025-01-27 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Przestroga dla nowych klientów Lajt Mobile
Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem z firmą Lajt Mobile, które może stanowić przestrogę dla osób planujących przeniesienie numeru do tej sieci. Podczas procesu przenoszenia aż sześciu numerów telefonów z dotychczasowego operatora, na jednym z nich, przez pomyłkę błędnie założyłem, że umowa z T-Mobile jest już zakończona lub zawarta na czas nieokreślony. W rzeczywistości okazało się, że umowa na ten konkretny numer obowiązywała jeszcze ponad rok.
Przed przeniesieniem numeru skontaktowałem się z konsultantem Lajt Mobile, aby poinformować, że źle zaznaczyłem rodzaj umowy, i wyjaśnić sytuację. Konsultant zapewnił mnie, że w związku z trwającą umową T-Mobile odrzuci wniosek o przeniesienie numeru. Niestety, informacje te były błędne – przeniesienie zostało zrealizowane, a ja zostałem obciążony wysoką karą (faktura na kwotę 3176,47 zł) przez T-Mobile za przedwczesne zerwanie umowy.
Gdybym nie został wprowadzony w błąd przez konsultanta Lajt Mobile, zrezygnowałbym z przeniesienia tego numeru i poczekał na zakończenie trwania umowy. Kara, którą musiałem zapłacić, wyniosła trzykrotność pozostałych opłat abonamentowych, co stanowiło ogromny, niepotrzebny koszt. Niestety, pomimo mojego wyjaśnienia sytuacji i złożenia reklamacji, Lajt Mobile odmówił wzięcia odpowiedzialności za błąd swojego konsultanta, uznając reklamację za niezasadną.
Przestroga: Jeśli planujecie przeniesienie numerów do Lajt Mobile, upewnijcie się, że dokładnie sprawdziliście okres obowiązywania umowy z dotychczasowym operatorem. Nawet jeśli uzyskacie od konsultantów Lajt Mobile zapewnienie, że wniosek o przeniesienie zostanie odrzucony, lepiej samodzielnie zweryfikować te informacje. W przeciwnym razie możecie znaleźć się w sytuacji, gdzie pomyłka w dacie zakończenia umowy lub błędne informacje od konsultanta mogą skutkować poważnymi kosztami, a Lajt Mobile odmówi jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu.
Dbałość o szczegóły i samodzielna weryfikacja są kluczowe, aby uniknąć podobnych trudności.