strona 53 z 60
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
-
~L / 2021-09-09 21:48
Brak minusów najlepsza sieć w jakiej byłam . Obsługa zawsze chętna pomoc i bardzo dobrze przekazują informacje -
-
~M / 2021-09-07 15:34
Żadne bzdury wyssane z palca. Po nie minął miesiąc i zrezygnowałem. Po początkowym rozłączaniu internetu transfer nocny został zaliczony do pakietu dziennego. Efekt - koniec internetu po kilku dniach. Obsługa klienta to kpina, zbywanie,brak chęci wyjaśnienia sprawy. ZaletyCenaWadyCała reszta -
~Rafi / 2021-09-03 13:49
Zawsze mam z tym operatorem jakieś problemy. Parę dni nie mogłem wykonywać połączeń i wysyłać smsów. Na reklamację nawet nikt nie odpowiedział. Transfer na wsi na sieciach plusa często schodzą poniżej krytycznego poziomu 0,5Mbit. Niestety rezygnuje z usług mimo że mam nolimit i 30GB za 19,99. WadyPodnieśli ceny -
~Beata / 2021-09-02 18:00
Obsługa klienta to jakis koszmar! Konduktancji zupełnie nie przeszkoleni, nie daja klientowi dojsc do słowa wręcz przekrzykuja to skandal, zupełnie nie sa pomocni wręcz wprowadzaja w błąd, nie chce im się wyjaśnić sprawy, np.wylaczyli sami Internet a wpieraja, ze to klient zmienił ustawienia w tekefonie albo wrecz, że korzysta z innego telefonu. TA OBSŁUGA TO DRAMAT JAKIŚ ZaletyBrakWadyProblemy non stop ze wszystkim bałagan w rozrachunkach, problem poza miastem z jakością połączenia -
~Aśka / 2021-08-30 21:11
Cena i jakoś to dwa głowę powody dlaczego jestem w lajt mobile. Zasieg plusa więc nie narzekam do tego kontakt mailowy super szybki. Polecam ZaletyCena
Jakoś
Szybką obsługa -
~Damianek / 2021-08-24 08:51
Korzystam od dłuższego czasu z operatora LajtMobile. Warunki chyba najlepsze w Polsce jeżeli chodzi o cenę / usługi. Dużo internetu i oczywiście SMS/MMS/rozmowy bez limitu w rozsądnych pieniądzach. Jedynym problemem jest zasięg sieci Plus. O ile sam zasięg jest jako taki to szybkość internetu w niektórych rejonach naszego kraju jest mocno (u mnie 2,8km od nadajnika LTE szybkość to około 1-3 Mbit/s) średnia. Ale to nie wina operatora wirtualnego LajtMobile. Ogólnie - polecam - o ile macie dobry zasięg sieci Plus/Aero. ZaletyBardzo dobra cena za oferowane usługi
Dobry i szybki kontakt z BOK
Czytelny i jasny panel klientaWadyDziałanie sieci Plus -
~stały kllinet / 2021-08-23 20:33
Ja też polecam. Cena najniższa w kraju. Właśnie dodaję 3 numer, a w planach mam czwarty. Wszystko działa bez zarzutu. Poza tym wszystko załatwiam przez internet lub konsultanta. Żadnych biur i papierów ! Szybko i sprawnie. Polecam wszystkim, którzy umieją liczyć ceny. Jeszcze jedno - do BOKu zawsze się dodzwonisz.... a nie jak w wielkich innych sieciach czekasz po 30 minut na połączenie z konsultantem ! Zaletyobsługa, zasięg, jakość i CENA !Wadymoim zdaniem brak -
~Futro / 2021-08-10 15:42
Oszuści i złodzieje. Internet działa sobie jak chce, zasiegu praktycznie wcale a za granica nie działa nic i naliczają oplaty ZaletyBrakWadyLajtmobile -
-
~Irlik / 2021-07-25 00:02
3 miesiące korzystam z ich usług i nie mam zastrzeżeń. Mam u nich dwa numery i jest ok. Czytałem opinie na temat lajt mobile i się trochę bałem - ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana - ja właśnie pije Polecam ta sieć. ZaletyMałe opłaty
Pełne mozliwosciWadyBrak narazie -
~Miko / 2021-07-08 12:12
W Polsce jakos dziala chociaz internet pozostawia wiele do zyczenia. Natomiast za granica porazka. Nic nie dziala, internet czasami, nigdzie nie mozna sie dodzwonic zero komunikacji. Nie polecam nikomu!! -
~Darek T / 2021-07-03 09:31
Kilka lat już z nimi i zero problemów. polecam wszystkim szukającym dobrego operatora. -
~Tomek / 2021-06-06 13:01
A ja polecam serdecznie!!!jestem już kilka lat bez żadnych zastrzeżeń-wczesniej byłem we wszystkich możliwych sieciach i w tej jestem najbardziej zadowolony.to nie sieć dla celebrytów.poza tym wspieramy polską firmę ????☝️ ZaletyCena,brak jakichkolwiek awarii!WadyBrak -
~zt / 2021-06-01 10:13
Biuro obsługi klienta ( dużo do życzenia ) to klient powinien wiedzieć co się dzieje, że zamawiane usługi na jego aparacie nie działają prawidłowo i dlaczego. W kilkunastu rozmowach telefonicznych osobiście napotkałem na jednego konsultanta, który próbował rozwiązać problem i jakoś się udało ale tylko na jednym aparacie. Konsultanci nie życzą sobie żeby im przerywać a sami zachowują się tak samo. nie ma do kogo złożyć reklamacji ponieważ przy wyborze tematyki rozmowy jakbyśmy nie wybierali łączymy się z tym samym konsultantem jest 5to chyba jedyna firma gdzie reklamacje obiera ta sama osoba na którą jest składana reklamacja. o firmie może i dużo oferują za niewielkie pieniądze ale jakość ma dużo do życzenia. nie polecam.
Zaletyniska cena za usługi internetoweWadyInternet nie działa tam gdzie powinien tam gdzie inne firmy nie mają z tym problemów nadmieniam tylko że jestem z centralnej Polski i tutaj inne firmy nie mają takich problemów z Internetem jak ta. -
~Liza / 2021-05-20 17:51
Ja osobiście nie polecam. Wcześniej byłam u innego operatora i nie było problemów. Mogłam rozmawiać godzinami, wysyłać smsy na raz kilkanaście, aktualizować telefon i aktywnie korzystać z internetu. Wszystko działało. Przeszłam do Lajt, bo skusiła oferta. Ale to była najgorsza decyzja. Co do oferty nie mam żadnych uwag. Ceny i liczenie GB są świetne. Ale jeżeli ktoś dużo korzysta, jak ja, to tragedia. Mojemu mężowi co miesiąc (od 4 miesięcy) blokują połączenia wychodzące (rozmowy i smsy). Odpowiedź biura obsługi klienta brzmi (cytuje ich regułkę, którą usłyszą Państwo na infolinii i jako odpowiedź na reklamację):
Blokada karty SIM, która miała miejsce na Państwa karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonują Państwo w krótkim przedziale czasowym dużo połączeń lub korzystają Państwo często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Takie zgłoszenie przekazywane jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Państwa działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - karta jest odblokowywana.
Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisaliśmy wcześniej jest to automatyczny proces systemu.
Odpowiedź jest bardzo ogólnikowa i w gruncie rzeczy nie odpowiada na zasadnicze pytanie, co konkretnie powoduje blokadę. Po kilkakrotnym kontakcie z działem reklamacji, poinformowano nas, że prawdopodobnie(!) jednoczesne wysłanie na jeden numer 4 SMS. W dobie kiedy wszyscy mamy smartfony i pisząc SMS najczęściej nie wysyłamy jeden SMS. Porażka! A co jak ktoś zmieni numer i do wszystkich kontaktów wyśle wiadomość SMS z nowym numerem? Blokada na dzień dobry ????
A wczoraj zablokowano mnie. Napisałam reklamację. Przypuszczam, że odpowiedź będzie następująca: dużo korzysta z internetu. Akurat przyszło na telefon powiadomienie o aktualizacji oprogramowania telefonu. Zaczęłam pobierać. Zużyłam 2 GB na aktualizację. Ona nie została dokończona, a połączenia są zablokowane. I u mnie też to nie pierwsza blokada.
A tym, co nie wierzą, że firma ma takie praktyki, proponuję sprawdzić. Proszę wysłać dużo SMS jednocześnie. I blokada na minimum 2 dni zapewniona ????. Jestem abonentem od roku. Mąż od kilku lat. I nie jesteśmy z konkurencji.
Ale ja mam już dość i zmieniam operatora. Już nie mam sił walczyć i prosić się o swoje.
O i obsługa klienta! To odrębny temat! Na infolinii jest tylko jedna kompetentna osoba. Reszta, to chyba tylko po to by powtarzać wyuczone formułki. Opiszę sytuację:
Po przeniesieniu numeru, zmieniałam ofertę. Oczywiście to robiłam drogą elektroniczną. Na całe szczęście! Faktury przychodziły na stare kwoty. Dzwonimy na infolinię. Pani mówi: zgłosimy do działu faktur, odpowiedź w ciągu 30 dni. Opłaciłam błędną fakturę. Czekam 30 dni. Kolejna faktura ponownie z błędną kwotą. Dzwonimy znowu na infolinię. Tłumaczę, że zmieniłam ofertę, błędną faktura. A Pani mówi, że dział faktur odpowiedział, że faktury prawidłowe. Ja odpowiedzi nie otrzymałam. Kolejny raz składam zgłoszenie. Pomijając szczegóły, trwało wszystko 5 miesięcy. W końcu, po kilkakrotnym ponaglaniu wystawiono korekty po upływie 30 dni od złożenia oficjalnej reklamacji. Po zakończeniu postępowania została wystawiona faktura na której widniała kwota nadpłaty. Odjęłam ją od kwoty faktury i taką kwotę zapłaciłam. Po czym otrzymuję SMS z informacją, że mam niedopłatę. Dzwonię na infolinię. A Pani mi mówi, że tak jest niedopłata. Pytam, z czego ona wynika. W telefonie cisza. Więc próbuję dojść i mówię mam taką fakturę, taką niedopłatę. Odjęłam od kwoty faktury kwotę niedopłaty wpłaciłam taką kwotę. Więc skąd niedopłata? A Pani na to no tak Pani ma rację ale my też mamy rację. No chyba coś nie tak. Jeżeli 5-3=2 to nie może jednocześnie być 5-3=4. To chyba logicznie i zgodne z zasadami matematycznymi. Ale nie w Lajt. U nich swoją matematyka. Wyjaśnienie trwało 2 miesiące. I polegało na tym, że ktoś, kto nawet nie raczył się podpisać wysłał zestawienie faktur po korekcie i wpłat. Czyli i tak sama miałam do tego dochodzić. Właśnie na tym polega obsługa w Lajt. Osoby na infolinii nie słuchają co się do nich mówi.
Więc reasumując. Jeżeli ktoś mało korzysta, to wszystko świetnie działa. A jeżeli ktoś jest aktywnym abonentem i jednocześnie dociekliwym, to nie polecam. Będzie dużo nerwów. Ja rezygnuję. Od lipca 2020 roku nie było jeszcze miesiąca w którym nie kontaktowaliśmy się z infolinią bądź elektronicznie. Za każdym razem coś. Albo faktury albo blokada. Dlatego szukam czegoś lepszego. Bo dobra cena nie zawsze idzie w parze z dobrą jakością. A ja stawiam na jakość.ZaletyLiczenie GB, ofertaWadyBlokada usług jeżeli dużo korzysta się, kiepska jakość obsługi klienta. -
~Andrzej / 2021-05-20 13:15
trudno się z nimi rozstać. 2 miesiące prawie na przeniesienie nru??! w kółko trzeba odblokowywać karty. -
~nick / 2021-05-12 12:40
Najwyższa jakość i najniższe koszty.Konkurencja jest bardzo daleko w tyle,bo za dwa razy gorsze usługi pobiera minimum dwa razy więcej. W forum negatywne opinie chyba tylko oni sami piszą i sami siebie chwalą, żeby wszyscy ich nie pozostawili na zawsze. ZaletyWszystko na piątkę a oprócz tego nie wciskają naiwniakom złomu za bardzo zawyżone raty jego spłaty jak większość pozostałych operatorów.WadyBrak -
-
~Coolio / 2021-05-02 21:50
Sieć w pełni wywiązuje się z usług. Zarówno BOK jak i,, utrzymanie klienta,, spełnia swoją rolę.. Nigdy nie miałem jakichkolwiek problemów które opisywane są poniżej. Polecam ZaletyCena, uslugiWadyNic -
~Tomek / 2021-04-29 16:39
Jakość to porażka. Co chwilę tracę dostęp do internetu. Miałem takie sytuacje że znajomi zgłaszali że nie mogą się do mnie dodzwonić. Okazało się że nie ja jeden w lajt mobile mam ten problem i to nie moja wina. Okresowo mój telefon jest "po za siecią". Wolę dopłacić niż używać takie badziewie. Nie polecam i zmieniam jak najszybciej.
Również od czasu do czasu zdarzają mi się dziwne głosy podczas rozmów (słyszę rozmówcę bardzo cicho albo on mnie nie słyszy, zakłócenia)ZaletyCenaWadyKiepsko zasięg, przerywający internet -
~kamis / 2021-04-20 07:26
Obsługa ok, kontakt szybki, wszystko super, rozmowy, sms, mms wzorowo. Jakość internetu TRAGEDIA. Zasięg chyba cięty na maksa. Wadyinternet -
~Jerzy / 2021-04-15 13:58
Nie polecam tego operatora, bardzo słaby zasięg, ciągłe problemy mimo tego że jestem blisko nadajnika plusa. ZaletyCenaWadyBardzo słaby zasięg telefonu, brak lub niestabilny internet.
strona 53 z 60
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »