Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 997 opinii

4.06 / 5

  • Cena/Jakość
    3.95
  • Obsługa klienta
    4.00
  • Oferta
    4.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aras / 2020-03-16 09:14
    Ocena: 4.67 / 5
    Za oferte duet za 35 zł na dwie karty powinni dostać jakąś nagrodę.
    Wszystko działa i to za pół darmo. Polecam
  • ~Paweł / 2020-03-16 03:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam ofertę nielimitowaną i 30gb internetu na początku smigało wszystko bardzo dobrze do 29 lutego gdzie wyłączyli mi rozmowy wychodzące i internet mamy teraz 16 marca i zrobili to po raz drugi Biuro obsługi klienta kłamie ze przez prace serwisowe tylko tak sie składa zs mam u nichh trzy nr telefonu a blokowany jest tylko yen który używam
    ZaletyŻadne OSZUŚCI
  • ~Andrzej B / 2020-03-15 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie nic od nich! Mam pakiet internetu 100GB. Notorycznie blokują na kilka dni możliwość korzystania z internetu. W zeszłym miesiącu wyłączyli mi całkowicie możliwość korzystania z internetu 20. lutego pomimo opłaconej faktury i pozostałego pakietu 27GB!!! Jak najdalej od tej firmy. Zasięg niby plusa a w rzeczywistości nie ma z tym nic wspólnego. W Bydgoszczy tragedia z prędkością pomimo niezłego zasięgu. Nie ma możliwości oglądanie filmów a zwykłe przeglądanie stron to koszmar oczywiście jak nie wyłączą internetu!!! Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co z nimi związane!
  • ~Basia / 2020-03-09 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    DZIADOSTWO I OSZUSTWO
    oferta nielimitowane sms, połaczenia i 30 gb
    po dwuch miesiacach uzytkowania -BLOKUJA WSZYSTKIE POŁACZNIA
    jak mi napisali -SPRAWDZAJA gdzie dzwonie i co robie z internetem
    CO TO DO CHOLERY MA BYĆl??? płace za ta taryfę i to moja sprawa do kogo dzwonie , jak uzywam internetu!!
    CHAMSTWO JAKICH MAŁO
    Zaletybrak
    WadyBlokowanie połaczen i internetu na 72h-sprawdzaja czemu tak duzo sie dzwoni
  • ~Joanna / 2020-03-07 02:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałam że gorszej sieci w swoim życiu nie napotkam, a jednak. Lite mobile jest ZDECYDOWANIE najgorszą siecią jaką kiedykolwiek miałam. W lite mobile zupełnie nie działa mi internet(nigdy nie widziałam takiego lagowania internetu) , SMS (co powinno się wysyłać w ułamek sek) wysyła się zdecydowanie za długo, nie wspominając już o wysyłaniu mms.
    NIE POLECAM!!!?
    ZaletyMms wysyłają się w dobrym stanie.
    WadyBrak zasięgu,
    Zacinanie internetu,
    Długi czas oczekiwania na wysłanie SMS oraz mms.
  • ~S.Z / 2020-03-06 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Zakupiłam kartę startową przez internet. Owszem dotarła bez zarzutów, niestety jej aktywacja nie jest możliwa. Wg informacji zamieszczonych na stronie, numer powinien być aktywny po 48 godzinach. w dniu dzisiejszym minęły 192 godziny numer jest dalej nieaktywny. Nie można wykonywać ani odbierać połączeń. Dzwoniąc na infolinię mimo iż rozmowy są nagrywane konsultanci twierdzą, że nie odnotowano zgłoszenia z dnia poprzedniego, i każdorazowo jest przekazywana inna, nieprawdziwa odpowiedź.
    Nie zdążyłam przetestować zasięgu ani polecanych ich usług ale już nie będę miała okazji. Obecnie wnoszę o zwrot wpłaconych pieniędzy aczkolwiek nie liczę by nawet tą sprawę potrafili zrealizować kompetentnie.
    Jak dla mnie oszustwo.
    Nie polecam.
  • ~Jacia / 2020-03-03 15:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Niby zasięg plusa ale jak mam tel w dual sim gdzie mam karte plusa i laita to w niektórych miejscach działa tylko w plusie internet w plusie dużo szybszy jakość rozmów dużo lepsza w plusie (ten sam tel) jak chciałem przenieść nr do plusa (próbowałem z 6 razy) to nie chcieli przenieść nr dopiero do play udało mi się przenieść. Ale za taką kasę 30gb i nielimitowane się nie dostanie, z drugiej strony wolę dopłacić 5zl i nie mieć problemów nie polecam tej sieci
    ZaletyCena
    WadyJakość rozmów
    Słaby net (przynajmniej u mnie)
  • ~Jack / 2020-02-25 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    wyłączyli mi wychodzące na trzy dni mimo opłaconych faktur, u nich to standard, ostrzegam
    Wadywyłączanie usług
  • ~Andrzej j / 2020-02-23 22:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Place 34.99 za 2 numery każdy ma 30gb neta i wszysto free nawet na stacjonarne. Przeszedłem z abonamentu plusa, net działa tak samo, pełna predkosc. Rozmowy i mmsy tak samo bez zarzutu. Nie ma się do czego przyczepić, zero różnic porównując do plusa, a miałem obawy. Żałuję że tak późno,
    ZaletyCena, wszystko działa jak w plusie, miła infolinia na której nie czekam 30 minut w klejce
    WadyBrak salonów sracjonarnych
  • ~Piotr / 2020-02-19 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra sieć, można w każdej chwili skorzystać z pomocy doradcy, w przypadku problemu z usługami otrzymać bonus. Ja nie narzekam, oby tak dalej????
    ZaletyDarmowe doładowania, promocje
  • ~Krzysztof / 2020-02-17 23:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna jakość obsługi ze strony działu Obsługi Klienta i działu Sprzedaży.
    Dział Sprzedaży wystawia zawyżone faktury za które trzeba płacić bo inaczej naliczają odsetki karne.Obsługa Klienta koryguje zawyżone faktury do 30 dni i przez ten czas nalicza sobie odsetki.Niestety klient musi płacić za ich błędy ze swojej kieszeni.Teraz czekam na kolejną korektę już 30 dni
    ZaletyCena
    WadyJW.
  • ~Jacek / 2020-02-10 11:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam internet mobilny i jestem w 100% zadowolony. Polecam tego operatora
    ZaletyŁączę i pakiet
    Wady Rak
  • ~737 rozczarowany / 2020-02-09 00:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet pierwszy miesiąc 100gb dzień i 200 noc. Po godzinie ok 1:15 było włączone pobieranie gry Xbox ok 60gb w routerze 1,02,2020 licznik danych skasowany. W sumie dzienny i nocny ok 90gb pobranych ,no i moje zdziwienie internet wyłączono. Na infolinię dowiedziałem się, że wykorzystałem limit dzienny a nocny nic nie złożona reklamacja czas rozpatrzenia 30 DNI licznik na routerze wskazuje 90 GB z tego ponad 60gb pobranych po godzinie 1:15
    Nie polecam lepiej dopłacić do zaufanego operatora. OSZUŚCI
    Sprawę zgłaszam u powiatowego rzecznika praw konsumenta.
    ZaletyDość szybki
    WadyOszuści 6 dnia wyłączono nie słusznie
    Odpowiedź na reklamację 30 dni, żenada
  • ~Zbigniew / 2020-02-07 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Od samego początku mam kłopoty z tym operatorem. Sukcesywnie blokują mi co miesiąc na kilka lub kilkanaście dni rozmowy wychodzące, sms i internet.także alarmowe, bez żadnego uprzedzenia. Reklamacje składam mailem do BOK i to jest kwestia kilkunastu dni na odp. a Wytłumaczenia są co najmniej dziwne. Specjalista Biura Obsługi Klientów wymyśla nieprawdopodobne rzeczy, zwalając winę na mnie, kpina! Telefon potrzebny mi jest do pracy, jestem dziennikarzem, także mam chore osoby w rodzinie, z którymi muszę mieć kontakt. Zostałem dziadkiem i także ta ważna okoliczność zastała mnie bez telefonu. Jak można tak postępować, za co ja płacę abonament! Także brak jest w rozliczeniu upustu za zablokowany tel. Uważam że sprawą powinny zaineresować się organa ścigania i służby kontrolne. Cieszę się, że na Forum nie jestem sam z takim problemem.
    Zaletybrak zalet
    WadyWyłączanie-blokada co miesiąc bez powiadomienia rozmów wychodzących, sms i internet. Brak szybkiego rzeczowego kontaktu z BOK. Brak poprawy tego procederu, jest stosowany sukcesywnie co miesiąc! Specjalista BOK kpi sobie z klientów w wyjaśnieniach mailowych. Operator nie przejmuje się taką sytuacją, nadal kpi z klientów bezkarnie!
  • ~Pati / 2020-02-03 17:22
    Ocena: 2.00 / 5
    witam , mam numer od około pół roku i na początku sztos !! wszystko śmigało bez większych problemów , od jakiegoś czasu (ok 2 miesiące) są problemy z zasięgiem ale to jeszcze do przeżycia, natomiast skandaliczne dla mnie jest to , że zwykle przed weekendem blokują mi połączenia wychodzące i internet .. w ciągu dwóch miesięcy miałam taką blokade 4 razy...obsługa klienta jest tragiczna , próbują z klienta zrobić idiotę i odwołują się do 72 h na usunięcie usterki tylko , że nie każdy może sobie pozwolić na brak możliwości dzwonienia przez 3 dni!! mam chorą mamę i musze mieć z nią kontakt kilka razy dziennie..nie po to mam abonament , żeby kupować starter z innej sieci i nosić ze sobą dwa telefony...także moja przygoda z tą siecią dobiega końca , jestem zmuszona zmienić operator i zrobię to bez żalu..reasumując NIE POLECAM i będę odradzać każdemu kto wpadnie na pomysł dołączenia do tej pożal się Boże sieci.
    Wadybrak punktów stacjonarnych , obsługa klienta, zasięg
  • ~Leszek / 2020-01-20 11:01
    Ocena: 2.33 / 5
    No i dzisiaj się wszystko wyjaśniło dlaczego nie mam internetu. To mogę teraz śmiało napisać, że ci którzy jak ja mają internet na kartę w Lajt-mobile z pakietem 300GB do wykorzystania (100GB w dzień + 200GB w nocy) muszą się pilnować z tym pakietem dziennym 100GB. Gdy wykorzystacie pakiet dzienny to zapomnijcie o pakiecie nocnym 200GB. Pan na infolinii mi powiedział, że skoro mam wykorzystany już pakiet dzienny to nocny mi już nie przusługuje w tym miesiącu rozliczeniowym. Tylko, że o tym nikt nie informuje na stronie internetowej, że nie można całkowicie wykorzystać pakietu dziennego bo inaczej nie będzie można korzystać z pakietu nocnego. Lipa jednym słowem. Piszę jeszcze dzisiaj rezygnację z usługi. To nic, że i tak będę musiał zapłacić za "pusty" okres rozliczeniowy ale bynajmniej nie będę robiony w "bambuko" przez kolejne miesiące.
  • ~Dawid / 2020-01-18 13:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam opinie poniżej , jestem w tej sieci od miesiąca i po raz drugi mam zablogowane połączenia wychodzące . To cyrk a nie sieć , jak mogą takie rzeczy się dziać!!! Teraz przez weekend cały jestem bez telefonu bo twierdzą że mają 72 godziny na rozwiązanie problemu. Dobrze że mam umowę na czas nieokreślony także uciekam od nich jak najprędzej. Samo działanie sieci jest dobre i zasięg plusa w pełni ale na co mi taka sieć która co tydzień mi takie cyrki robi. Jeśli zależy Tobie na niezawodności to odradzam.
  • ~Władysław / 2020-01-11 21:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam od dziś.Oferta ok,przeniesienie numeru zasięg bdb.Polecam internet4g LTE rewelka.
    ZaletyZasięg przeniesienie numeru, atrakcyjność na plus.
    WadyJeżeli blokują połączenia jak piszą inni jest to nie wporządku.Przeciesz rozmowy są nielimitowane.Zobaczymy za kilka miesięcy
  • ~robert / 2020-01-09 19:13
    Ocena: 3.33 / 5
    po prawie roku doświadczenia z lajt ,działać działa i to na zasadach plusowskich jeśli chodzi o internet ,oferta nawet ale co mnie wku... i zrezygnowałem to obsługa a dokładnie to wszystko trwa długo ,nie potrafią rozwiązać zglaszanych problemów ,aktualizacja danych na koncie nawet ponad tydzień !!! zrobić coś zgodnie z dyspozycja to sztuka dla nich nawet przeniesienie ich numeru z abonamentu na prepaid to problem który ich przerósł ,na infolinii przyjmują problem i potem czarna dziura ,eh.podziękowałem.
    Zaletyoferta
    Wadyjak wyzej
  • ~Leon / 2019-12-18 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na Lajt Mobile.Co chwilę (tak co 2,3 tygodnie) mam zakładaną blokadę na internet,sms-y i połączenia. Można do mnie dzwonić, ale ja nic nie mogę robić. Próbowałem zgłaszać sprawę na infolinii i tłumaczyć, że telefon jest mi potrzebny w pracy i bez niego nie mogę pracować. Cały czas mówią , że mają 72h na naprawę tego, ale kiedy blokada włączyła mi się przed weekendem to i 5 dni potrafiło im to zająć. Mam 3 miesiąc umowę, i 3 raz mi zablokowali ;/. Jeśli komuś zależy na ciągłym działaniu powinien unikać lajta.
    Zaletycena
    Wadyco chwilę nie działa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 997
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185