Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtekos / 2008-11-13 22:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Niestety, konto dobre do wpłacania i wypłacania - jak chcesz kartę czy limit zadłużeniowy to zaczynają się schody na maksa.
    Niestety - za duzo rzeczy trzeba załatwiać osobiście w oddziale jak na konto internetowe a poziom obsługi jest lekko mówiąc.
    ZaletySystem komunikatów sms - o operacjach na koncie
    WadyObsługa, niedopowiedzenia na stronach internetowych
    6 miesięcy
  • ~adam / 2021-05-02 10:26
    Ocena: 3.00 / 5
    ING , ma zamiarb likwidowac w niektorych miejscowosciach kasy co to bedzie za bank bez KAS . Lepiej w takim razie zmienic bank
  • ~Adam Znamiec / 2024-02-15 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam nie polecam placówki w Skoczowie na spotkanie z doradcą nie mam co liczyć jedynie umuwienie się daje rade, obsługa klienta bardzo słaba.
    WadyBrak profesjonalnej obsługi na miejscu w Skoczowie
  • ~Agnieszka / 2022-04-21 18:09
    Ocena: 3.00 / 5
    W galerii Sfera w Bielsku-Białej pracują prostacy a nie dojrzali i odpowiedni ludzie. Obrażają klientów i wyśmiewają prosto w twarz. Jak bank jest dobry tak pracownicy fatalnie, przez nich rezygnuje z banku.
    WadyW galerii Sfera w Bielsku-Białej pracują prostacy a nie dojrzali i odpowiedni ludzie. Obrażają klientów i wyśmiewają prosto w twarz. Jak bank jest dobry tak pracownicy fatalnie, przez nich rezygnuje z banku.
  • ~asdasd / 2022-12-28 20:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Boty wydzwaniają kilka razy dziennie wciskając kredyty - przesada

    poza tym ok
  • ~Gaga / 2018-10-12 12:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem klientką tego banku już od kilku lat i właściwie nie mogę narzekać kiedy korzystam z ich usług przez internet, natomiast dokonanie wpłaty lub wypłaty w samej placówce to dramat. Ostatnio spędziłam tam prawie pół godziny aby wypłacić pieniądze (musiałam zrobić to w banku). Dwa stanowiska które zajmują się takową obsługą i kolejka oczekujących. Obok dwie panie które stały i nie bardzo wiedziały co zrobić ze zdenerwowanymi klientami więc proponowały kawę, żenada taka obsługa.

    ZaletyDobrze działające aplikacje przez internet
    WadyZbyt długi czas oczekiwania na obsługę w samym banku i zbyt częste przerwy techniczne
  • ~jerzy / 2020-11-05 12:23
    Ocena: 3.00 / 5
    NIE POLECAM usług ING emerytom. W przypadku zajęcia komorniczego ,niezależnie od egzekucji ZUS ,Bank dokonuje kolejnej egzekucji./ jak przy wynagrodzenia za prace !! /. W m-cu 10/2020 ZUS zajął dopuszczalne 25% , a ING nielegalnie dodatkowe 33 % . Reklamacja w tej sprawie + skarga nie załatwiona od 24.09. 2020.
  • ~kolas / 2021-07-13 19:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Potrzebowałem na cito pożyczki na wadium aby wzić udział w przetargu.W aplikacji jak i po zalogowaniu na stronie widnieje spory limit promocyjnej pożyczki specjalnie dla mnie. Tylko nie ma jak jej wziąć, po kliknięciu "weź pożyczkę" przetwarza chwilę i pojawia się komunikat "nie udało się pobrać danych" i to trwa przez tydzień i przez tydzień nie są w stanie zdiagnozować i poprawić usterki co po telefonachz przeprosinami, liczy się pewność wsparcia finansowego.W sumie jako partner w biznesie ocena 0.
    ZaletyMoże i byly ale się zmyły
    WadyObecnie same
  • ~Krystyna / 2023-03-28 16:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem długoletnim klientem tego banku ale zamierzam go zmienić. Wprowadza często zmiany to nie daje poczucia bezpieczeństwa. W moim mieście jest bardzo mało bankomatów i mimo moich kilku próśb o zwiększenie liczby bankomatów likwiduje kolejne. W bankomatach usytuowanych są oddziale głównym brak jest mniejszych nominałów. Dzisiaj otrzymałam kolejną informacje o zmianach w bankowości internetowej. Mam wrażenie, że kolejne zmiany są wyłącznie korzystne dla banku. Na pisma kierowane do banku otrzymuje odpowiedzi bardzo na okrągło albo wcale. Mam już upatrzone dwa inne banki. Wiem, że przez moje odejście bank nie zbankrutuje. Może jednak zaczną bardziej dbać o tych co jeszcze maja
    ZaletyZalety zaczęły schodzić na dalszy plan
    WadyBrak poczucia stabilności
    Likwidacja bankomatów
  • ~Lukasz / 2022-07-24 05:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem czy wszystkie banki mają takie złodziejskie sposoby okradania ludzi, ale w ING na pewno. Cwaniactwo tego banku nie zna granic. Wziąłem w 2021 dwie spore pożyczki, bo wiedziałem, że będę mógł spłacić je szybko i przed datą zawarta na umowie. Pierwsza z nich była na 60 miesięcy, druga na 96(!). Taka była oferta dla mnie i nie dało się na krótszy okres. Dlaczego? A dlatego, że jak teraz spłacam częściowo te kredyty, kwota odsetek ani okresu spłaty nie maleje. Co miesiąc odnawia się liczba miesięcy spłaty do końca. I tak naliczają takie same odsetki niezależnie od wielkości pozostałego zadłużenia do spłaty. Kapitał maleje, a odsetki zostają na tym samym poziomie. No. Miałem rete w wysokości 850zl. W tym 350 odsetek i 500 kapitał. Teraz po nadpłacie prawie 40tysiecy w ciągu roku odsetki są na tym samym poziomie 350, a kapitał spadł do 240. Wychodzi na to, że tak czy siak będę musiał tym złodziejom oddać wszystkie odsetki, niezależnie od czasu spłaty tego oszukańczego kredytu. I to po tylu latach z nimi.
    ZaletyŁatwość obsługi aplikacji
    WadyNiezliczone
  • ~marko / 2024-06-25 15:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Blokada konta . Skandal. Rok temu otworzylem konto w ing przelalem kase ze swojego konta z innego banku. Nagle Teraz po roku ing kaze mi przedstawiac dokumenty skad te pieniadze. Absurd , przeciez widac na przelewie ze to od siebie. Jaki poza tym dokument przedstawic ze to byly oszczednosci?
    Ja Nie mam na to dokumetu. Ing zablokowal mi konto. Ja wiec zablokuje Inga.Gdytylko odzyskam moje pieniadze koniec z Ing.
    ZaletyNie bylo zle do czasu
    WadyBardzo zle gdy problemy. Nagle zostawia klienta bez dostepu do swoich wlasnych pieniedzy.A za granica to tragedia.
  • ~Mraj / 2021-08-29 10:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam konto kilka lat. Mam kartę kredytową. Założyłam konto oszczędnościowe i wpłacałam sobie tam końcówki z konta.
    Moje wynagrodzenie przyszło zamiast w piątek to w poniedziałek...a w piątek był czas na spłatę karty. Oczywiście zabrało mi wszystko z konta oszczędnościowego..to nie fair. Ja nie ruszałam tych pieniędzy a bank sobie je wziął. Dlaczego nie z konta głownego zamrożone nie zostały najbliższe wpływy. Założyłam konto w innym banku. Wkurzyłam sie
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZły system informatyczny
  • ~Ola / 2021-02-01 17:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam bardzo zadowolona do czasu źle wpłaconych pieniędzy przez wpłatomat.Po złożonej reklamacji okazało się że sprawdzony został nie ten wpłatomat z którego korzystałam.Po ponownej reklamacji dostałam informacje,że nie znaleziono nadwyżki gotówki.Nie ma nr. telefonu który umożliwiłby kontakt z osobą decyzyjną.Wyszło na to,że po kilkunastu latach bycia bezproblemową klientką chciałam wyłudzić 400,00zł.od banku.Jestem rozżalona.
  • ~Tomek / 2023-11-20 15:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Tragedia , chyba zmienię bank ci informatycy nie dają rady.
    Zaletytrudno się doszukać
    Wadysame
  • ~tomek .o / 2024-03-17 01:02
    Ocena: 3.00 / 5
    w kazdy weekend robia aktualizacje i nie mozesz korzystac z blika to jest jakis zart
    Wadyprace serwisowe to zart
  • ~Ursgru / 2019-09-12 23:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja nie działa, brak możliwości zalogowania do aplikacji mobilnej poza domowa siecią wi fi
  • ~A / 2024-02-20 18:38
    Ocena: 2.67 / 5
    15 lutego wpłacałam euro na konto walutowe w Szczecinie przy ulicy Wyszyńskiego. Pani oglądała 500 euro chyba 10 minut. Prościej i szybciej byłoby skorzystać z odpowiedniego sprzętu do sprawdzania banknotów i bank taki sprzęt powinien mieć. 50 euro nie zostało przyjęte, bo niby było zniszczone. Z jednej strony było delikatnie pobrudzone od długopisu a tak poza tym całe. To już drugi raz jak ten bank ma jakiś wyimaginowany problem z przyjęciem waluty., która jest dobra. Trzeciego razu nie będzie , bo zamykam konto i otwieram w moim drugim banku.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Adroan / 2023-08-30 20:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Jezeli chodzi o Bank to spolo ale o obsluga klkenta to masakra! Zrobiłem przelew Expresowy ok 16 i teraz jest 20:55 i nadal kolega nkeotrzymał kasy. Popimo zapłaciłem dodatkowo t zł ze ELIXIR SŁABO......
  • ~Aga / 2024-04-24 19:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadam konto w ING od końca lat 90-tych, jednak zaczynam się zastanawiać nad wyprowadzką. Zgadzam się z innymi wpisami, że bank zanadto ingeruje w prywatność klientów i nadinterpretuje przepisy ustawy o praniu brudnych pieniędzy. Niedawno próbowałam zapłacić kartą debetową za zakup herbaty w brytyjskim sklepie. Transakcja nie została wykonana, a po chwili się dowiedziałam, że moja karta i konto zostały zablokowane. Na infolinii mi powiedziano, że konto zostało zablokowane, bo "algorytm wykrył, że jest to dla mnie nietypowa transakcja"! Czy jeżeli będę na Madagaskarze i będę musiała pilnie zapłacić za usługę medyczną (na przykład ratującą życie), to algorytm też to zablokuje, bo nigdy przedtem nie płaciłam za lekarza na Madagaskarze??? Przecież to jest jakaś paranoja!
    ZaletyObsługa klienta raczej OK, ale nigdy nie przeprowadzałam w banku żadnych skomplikowanych czynności, typu umowa kredytowa itd.
    WadyIngerencja w prywatność, schizofreniczne algorytmy, fatalna oferta oszczędnościowa
  • ~BarBara / 2019-05-19 12:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Ewentualne wypłacanie gotówki w oddziale to porażka. Pieniądze zamówione odpowiednio wcześniej, a w oddziale znudzone panie, znudzony i przygłuchych pan kierownik. Trzeba mu wykrzykiwać nazwisko tylko po to, aby następnie odesłał do kolejki do kasy. Pani z koleżanką obok ustala w jakich nominałach ma wypłacić... pieniądze wcześniej zamówione (celowo powtarzam). Zgłoszenie uwag o tej sytuacji powoduje, że dostaniecie śmieszną odpowiedź od pani „specjalistki” ds. relacji z klientem, że ona sugeruje, aby dokonywać przelewów w zaciszu domowym, bo oni działają transparentnie i jawnie, a bezpieczeństwo klienta mają gdzieś. I gdzie tu jest to ich „liczą się ludzie”?
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960