Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~oLo / 2022-11-20 21:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem ładnych parę lat. Generalnie nie mam problemów, czasem się zdarzy że coś nie działa ale rzadko trafiam na problemy, ogólnie śmiało mogę polecić. Obsługę ciężko mi ocenić bo wszystko udaje mi się załatwić na stronie banku. Z ofertą trochę słabo ale czy obecnie ktoś ma dobra ofertę na ten cza? Szukam i znaleźć nie mogę.
    ZaletyProstota działania
    WadySłaba oferta na ciężki czas
  • ~Tosiencja / 2017-08-29 21:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam tu konto od 2009 roku. Przez dwa lub trzy lata miałam tez akrte i regularnie, raz w miesiacu robiłam wypłaty w ich bankomatach i nigdy nie było z tym problemu (bankomat nigdsy nie zaszwankował). Jak dla mnie przejrzysta bankowość internetowa (i to głównie dla niej nadal mam u nich konto) i na tym poziomie korzystania z usług tego banku nie mam zastrzeżeń.
  • ~A / 2021-03-07 11:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Kiedyś był to bezsprzecznie jeden z lepszych banków. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, kompetentni i kulturalni ludzie. Każdy klient był ważny. To się niestety w ostatnich latach drastycznie zmieniło. Na infolinii zasiadają osoby nie rozróżniające podstawowych pojęć. Na czacie dla klientów nie jest lepiej - moje pytanie o możliwości finansowania inwestycji zostało zbyte stwierdzeniem, że mogę sobie sama przejrzeć ofertę w bankowości internetowej. Pewnie, że mogę, ale chyba jestem staroświecka i zostałam kiedyś przyzwyczajona do innych standardów obsługi. Najmniejszy problem aktualnie urasta do nienormalnych rozmiarów i załatwienie jednej sprawy zajmuje całe tygodnie, podczas których człowiek jest z każdą pierdołą odsyłany do oddziału, po czym w oddziale dowiaduje się, że nie był umówiony, więc ma się bujać. Dodatkowo sieć oddziałów kurczy się z każdym rokiem.

    Na plus zaliczam z pewnością czytelną i funkcjonalną bankowość internetową oraz aplikację mobilną i chyba tylko to mnie jeszcze trzyma w tym banku.
    Zaletyfunkcjonalna bankowość internetowa, aplikacja mobilna
    Wadypoziom obsługi klienta spadł drastycznie
  • ~Irek / 2020-11-28 21:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie ma tragedii mimo mojej rezygnacji z konta u nich polecam.Minus każde zaświadczenie kosztuje ok 20 zł i trzeba czekać tydzien
    ZaletyObsługę aplikacja
    WadyOpłata za zaświadczenie mimo tego że jest się klientem
  • ~Klientka / 2018-12-10 13:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem klientem banku od wielu lat, ale w ostatnim czasie te częste awarie systemu skłaniają mnie do zmiany banku.
    ZaletyTanie kredyty
    WadyCzęste awarie bankowości internetowej oraz bankomatów i wplatomatów.
  • ~kris / 2022-08-04 11:27
    Ocena: 3.67 / 5
    jestem klientem banku wiele lat ale takie kłody pod nogi jakie rzuca klientowi Ing to w żaden inny banku nie robi.
    Mam kr hip i w związku z rosnącymi ratami / a malejącym w nich kapitałem/ nadpłacam kredyty hipoteczny co m-c.Aby było to dla mnie korzystne wnioskuję /na czacie okres oczekiwania nawet 1,5 dnia/ o skrócenie okresu kredytowania i tu zaczyna się mega problem dla banku....
    Musi przygotować stosowny aneks - min czas 14 dni roboczych/ to jeszcze nic/ trzeba się umówić do banku na podpisanie takiego dokumentu - brak personelu powoduje ze zaproponowano mi wczoraj termin na wrzesień albo przejażdżkę do innego miasta i oddziału... JAKAŚ KPINA ostatni aneks którego termin był ustalony grubo przed podpisaniem i potwierdzany 2 smsami z banku -w momencie pojawienia się w banku zgodnie z wytycznymi okazało się ze nie ma osoby która mogla by dok podpisać po godzinie udało się sprawę załatwić..i tak co m-c....
    Można to zrobić w aplikacji bankowej albo podpisać aneks np poprzez kod sms...Ale po co lepiej utrudniać .....
    Wadyutrudnianie Klientowi procedur
  • ~Marek / 2023-11-21 11:48
    Ocena: 3.67 / 5
    K...a co to za nowa aplikacja. Nie można zmniejszyć ,czy przełączyć strony bo wylogowuje.
    ZaletyBrak
    WadyByło dobrze to żeście .....
  • ~Maro / 2023-05-18 10:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Pracownicy banku kontrolując konta starszych ludzi wysyłają im SMS-y z ofertami lokat uwaga z "funduszem" co jest dość ryzykowne... na wysoki procent , dobrze wiedząc ile mają oszczędności na kontach bankowych, osobiście mi na ten przykład takowego SMS nie przysłali tylko rodzicom i to już o czymś świadczy ...
    ZaletyDarmowe konto
    WadyKarta fizyczna tylko VISA , wypłaty za granicą z bankomatów 3% kwoty wypłacanej ... Konta oszczędnościowe z kapitalizacja na bo udowy procent dopiero po 3 miesiącach pod warunkiem, że saldo nie będzie niższe jak te sprzed wpłaty ...
  • ~Norbert / 2022-12-21 12:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Poszukuję klientów ING Banku Śląskiego, którzy posiadają kredyt hipoteczny i którym bank nie chce skrócić okresu kredytowania po wcześniejszej spłacie części kredytu.
  • ~Rafał / 2024-04-08 20:20
    Ocena: 3.67 / 5
    W banku ING w dziale KYC i AML pracują kretyni/kretynki po dietetyce,AWF,kursach żeglarstwa, pedagogice i innych tego typu śmieciowych rzeczach, którzy nie potrafią zrozumieć słowa pisanego (ustawa o przeciwdziałaniu prania pieniędzy). Ustawa mówi tylko o przelewach powyżej 15000 euro, w ogóle ,ale to w ogóle nie daje prawa bankowi do blokowania pieniędzy klienta bez porozumienia z ODPOWIEDNIM URZĘDEM PAŃSTWOWYM. Bank ING bezczelnie blokuje pieniądze zwykłych klientów ,żeby wykorzystując ustawę pożyczać ich pieniądze innym na procent.Wszystkim poszkodowanym przez te praktyki klientom radzę złożyć doniesienie na policję i prokuraturę o bezprawne zagarnięcie majątku. A bankowi ING daję dobrą radę,żeby przestał robić interesy z ukraińskimi i ruskimi żulikami( co tak naprawdę robią nadal),a debili z KYC wyrzucić na zbity pysk, bo tylko odstręczają przyszłych i obecnych klientów oraz generują niepotrzebne koszta.
  • ~Wioleta / 2023-01-23 11:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Konsultanci są chamscy,nie zainteresowani kliententem, nie wykwalifikowani,mają często problem z systemem bankowym, z kierownictwem jest tak samo, informatycy bankowi są bardzo nie wykwalifikowani nie raz nawet nie potrafią zaktualizować tu sprzętu na którym pracują bądź usunąć błędu w systemie bankowym, uważają że robią łaskę klientom,że wykonają jakąś operację bankową np. takie z przelewami własnymi lub sprawdzeniem stanu stanu konta bankowych i ogólnie personel nie potrafi skupić się na pracy tylko podrywa klientów i jest przy tym nachalny, nie potrafi zrozumieć odmowę umówienia się na spotkanie poza godzinami pracy i poza pracą. Uważam,że to powinnaś się poprawić. Dziękuję
  • ~Zawiedziona / 2024-02-21 08:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Po wielu latach użytkowania konta zwykłego jak i walutowego, jestem zmuszona odejść za wypłacenie choćby 50 zł płacić 10zl ? Kpina, gdy podpisywałam umowy wszystkie warunki były korzystne teraz to jakieś zdzierstwo jaki nie ma banku w Twojej miejscowości i masz ochotę latać tylko do ich oddziału to powodzenia. Dla mnie to okradanie .
    ZaletyTeraz to już chyba żadnych szybkie przelewy oferują też inne banki ten nie jest wyjątkowy już w noczym
    WadyGora
  • ~Autumn81702 / 2016-02-21 14:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Nowa TOiP mówi samo za siebie. Pierwsza wypłata z bankomatów innych niż firmowe i Planet Cash darmowa, każda następna 2,50 prowizji.
    Sprawdzenie stanu konta w innych bankomatach niż wskazane wyżej - 1,50 prowizji.
    Do tego wypłata gotówki za granicą - prowizja 6% wypłacanej kwoty. W przypadku płatności bezgotówkowych w walucie innej niż złotówki - 3% kwoty transakcji bezgotówkowej.

    Super, prawda? Jak zakładałem konto, było ekstra. Teraz niestety nie jest, a mogło być tak dobrze!
    ZaletyJako zaletę można podać obsługę klienta. To akurat jest spoko.
    WadyNowa TOiP. Płatne bankomaty - wstyd.
    8 miesięcy
  • ~expert2 / 2012-01-03 08:04
    Ocena: 3.33 / 5
    W jakim celu Bank zablokował możliwość drukowania miesięcznych wyciągów? Na pewno pozbawił nas możliwości prowadzenia domowego archiwum. Po zmianie banku lub awarii serwera zostajemy z ręką w nocniku. Zastanawiam się, czy jest to legalne? Jestem wieloletnim klientem ale takie postępowanie będzie przyczyną zmiany banku.
    ZaletyObsługa intuicyjna
    WadyZABLOKOWANA możliwość wydruku wyciągu
  • ~HANKA / 2023-04-14 10:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Pomimo,że jest wieloletnim, rzetelnym i wiarygodnym klientem banku od wielu lat,trzy miesiące temu zostałam zupełnie odcięta od bankowości i nie miałam żadnej możliwości dalszego funkcjonowania jako klient tego banku co zmusiłoby mnie do odejścia do konkurencji. Tylko dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracownika banku,Panu Grzegorzowi,w oddziale w Siemianowicach,mogę korzystać z bankowości ING.Dzięki kreatywności,pomysłowości i znajomości procedur przez Pana Grzegorza udało się przez nie przebrnąć,pomimo że sprawa wyglądała na beznadziejną.Dla banku indywidualny klientem nie jest pewnie znaczący więc może sobie pozwolić,by go stracić ale to właśnie dzięki jego pracownikom,ich empatyczności i zaangażowaniu bank może nadal obracać naszymi pieniędzmi,więc w takim przypadku powinno się takiego pracownika nagrodzić premią, bo dziś bardzo trudno o dobrych pracowników i to jeszcze takich,z których klienci są zadowoleni.
  • ~Ing / 2023-09-30 19:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam ING …,, niby wszystko Oki …,, ale w 40000 tysięcznym mieście ( Września WLKP ) wypłata kilkudziesięciu tysięcy złotych to przygoda całego tygodnia …,, trafiła mi się okazja kupna czegoś fajnego i niestety nie miałem gotówki, bo wypłata max 10 tyś Słabo , bardzo słabo
  • ~kristofer / 2021-12-10 14:14
    Ocena: 3.33 / 5
    świat to widział posiadam konto w Euro ale nie mogę bezpłatnie wpłacić gotówki do banku , wcześniej mozna było 1 raz na miesiąc bezplatnie , mam tez konto w PKO i tam nie ma problemu ile razy potrzeba wplacam czy to złotówki czy EURO
    Zaletyzaczyna brakować zalet
    Wadypłatne wplacanie pieniedzy EURO
  • ~Maniek / 2018-11-29 21:46
    Ocena: 3.33 / 5
    MASAKRA TEN INTERNETOWY - ING, ciągle czytam komunikaty: "Ograniczenia w dostępności niektórych usług. Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone. Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew. "
    Tak to jest, jak coś jest niby za darmo (bo za 300zł kartą), to znaczy, że tak NAPRAWDĘ jest do NICZEGO ... Stare powiedzenie ale JARE i POLSKIE, a nie ZAGRANICZNE !!
    Zaletyoprocentowanie, kredyty
    Wadydostęp do usług elektronicznych ciągle są niedostępne, zwłaszcza gdy stoję w sklepie przy KASIE
  • ~Piotr80 / 2024-03-05 16:55
    Ocena: 3.33 / 5
    To byłby dobry bank gdyby:
    - nie mieli tego świra na punkcie prania pieniędzy. Jak to jest,że Polacy muszą udowadniać skąd mają pieniądze ( A dokumenty ,powinny być tylko do wglądu w oddziale lub na wideo czacie, zmajcie swoje prawa klienci), a Ukraińcy mogą tu otwierać konta bez adresu i udowadniania niczego. Ukraina to dopiero pralnia pieniędzy.
    - na infoliniach siedzieli ludzie z porządną znajomością jęz. polskiego ZAANGAŻOWANI W ROZWIĄZANIE PROBLEMÓW.
    -nie zamykano tak wiele placówek, gdyby każdą łatwą sprawę można było załatwić, ot tak z wejścia z ulicy.
    - nie rezygnowano całkowicie z gotówki w oddziałach, bo wiem jako informatyk ,że maszyny potrafią się zawiesić ot tak , a potem żądanie zwrotu pieniędzy na infolini to jest droga przez mękę i raczej nie odzyskasz.
  • ~ToJa / 2022-09-01 21:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeśli chodzi o aplikację to Ok. Ale wizyta w banku to na dzień dobry porażka. Pani na wejściu zaczęła mnie odpytywać jak w szkole przy tablucy, więc w końcu zapytalam, czy tu będziemy rozmawiać??? Przeszłyśmy do pomieszczenia , no i nie dosyć, że drzwi otwarte, to o ironio weszła nastepna klientka i zaczęła być odpytywana na stojąco, wszystko było słychać, a to nie do konca chyba o to chodzi.
    ZaletyMiła i kompetentna obsługa.
    WadyZbyt bliska odległość między klientami, prz załatwianiu formalności.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960