Posiadam konto osobiste i firmowe od 2012 roku. Testowałam różne konta i niezmiennie uważam że ten bank jest najbardziej przyjazny klientowi. Oferty nie są szałowe, ale wolę spokój, kulturę i chęć dogadania się, która Bank się już wielokrotnie wykazał przez te 10 lat
WadyBrak IKE maklerskiego
Mało atrakcyjne oferty oszczędnościowe
~Krysia / 2022-08-03 17:47
Ocena: 4.67 / 5
Przemiła, profesjonalna obsługa. Od lat z przyjemnością odwiedzam ten bank. Jak nigdzie Panie proponują pyszną kawę i częstują czekoladą. Bank ma sporą ofertę do zaproponowania. Polecam.
~malgos / 2010-08-23 11:13
Ocena: 4.67 / 5
konto super ale z tymi kartami do bankomatu? jak nie zaplacisz karta 100 to 5zl oplaty a nie we wszystkich sklepach te karty czyta?
~maniek1245 / 2013-03-12 17:47
Ocena: 4.67 / 5
Mam konto direct w którym jest także internetowe działające bez problemu za 0 zł . Wszystkie bankomaty w Polsce za 0zł. Koszt jest tylko za utrzymanie karty 7 zł, nie płaci się wtedy kiedy zapłacimy w ciągu miesiąca kartą 200zl.
Zalety-utrzymanie konta 0zl, wszystkie bankomaty bez wpłaty prowizyjnej, przelewy przez internet za 0zł , dobrze funkcjonujące konto internetowe
Wadymalutka wada koszt 7zł za utrzymanie karty ( jeżeli zapłacimy karta w ciągu miesiąca 200zł to koszt utrzymania wynosi 0zl)
~moniczkia / 2014-08-11 12:04
Ocena: 4.67 / 5
wg mnie brak jakichkolwiek komplikacji. Nigdy się nie zawiodłam. Gorąco polecam. Przy płaceniu kartą nie ponoszę żadnych opłat, przelewy bezpłante, wypłacanie gotówki w bankomatach bezpłatne.
Zaletyj.w
Wadybrak
5 lat
~Monika / 2021-03-19 18:41
Ocena: 4.67 / 5
Witam. Myślę że pracownicy świadczą o instytucji w której pracują. Poszłam załatwić pilna sprawę ale bank był zamknięty. Pomogła mi pracownica banku. Nie wiem jak Pani miała na imię ale jestem jej wdzięczna. Dziękuję.
ZaletyProfesjonalizm.
~ZADOWOLONA / 2021-11-23 08:35
Ocena: 4.67 / 5
Posiadam konto w ING od około dwóch lat. Miałam tez konto w mBANK. Jak nie trzeba było to mBANK dzwonił do mnie co tydzień w sprawie pożyczki i kredytu, jak faktycznie potrzebowałam tej pożyczki to okazało się, że nie mam zdolności kredytowej na 1300 PLN. W ING dostałam pożyczkę na 15 000 bez żadnych problemów.
Aplikacja trochę oporna w użytkowaniu, obsługa na +. Jak się nie spłaca pożyczek i kredytów na czas, to wtedy bank jest "nie fajny". Większość opinii tutaj to pretensje, że bank upomina się o swoje pieniądze....
ZaletySzybka decyzja kredytowa
Miła obsługa
Brak problemów przy ustalaniu zdolności kredytowej
Szybka decyzja
WadyMała czytelna aplikacja
~Adam / 2022-04-24 10:28
Ocena: 4.33 / 5
Bank Ing to jeden z najlepszych banków w Polsce ale ma też minusy założyłem konto dziecko poniżej 13 lat i co się okazuje dziecko nie ma aplikacji mobilnej a prawie każdy bank to oferuje i Ing nie posiada też Obsługi WearOS (ale WearOS nie obsługuje żaden bank w Polsce(chyba millennium oferuje na apple watche))(mój zegarek to Samsung Galaxy Watch 4
ZaletyWszystko
Wady-Brak apki dla dziecka
-Brak obsługi WearOS(fajnie jakby Ing było pierwszym bankiem z tą opcją)
~Ewa / 2020-07-03 22:24
Ocena: 4.33 / 5
W piątek miałam wątpliwą przyjemność odwiedzić ING przy pl. Unii Lubelskiej w W-wie. Wizyta była koszmarem, brak dostatecznej ochrony w temacie Covid, obsługa w postaci filigranowej brunetki - wiele do życzenia;
aby załatwić temat ZAMKNIĘCIE KONTA, musiałabym uiścić 8 zł, co nie było wykonalne bo kasa czynna do 16:00.
Wróciłam do domu i nie omieszkałam zamieścić opinię ze swoimi odczuciami na str. ING.
Dziś (3 dni później, musiałam wziąć pół dnia urlopu aby zdążyć przed zamknięciem kasy.
Jakież było moje zdziwienie, kiedy powitał mnie uroczy młody człowiek koordynujący ruchem klientów. Miałam wrażenie, że jestem w innym świecie, zaopiekował się mną jakbym była jedynym klientem w banku, oczywiście robił to w sposób subtelny, nie przytłaczał swoją troską ale czuć było, że nadzoruje płynność tematu. Dodatkowym zaskoczeniem była otwarta kasa (do godz. 17:00). Ogólnie czuć było miłą atmosferę pracowników
Myślę, że trzeba było mojego negatywnego wpisu na str. ING aby stała się magia a wizyta w oddziale Banku była przyjemnością. Bardzo mnie cieszy jako, że BANKOWI powierzamy swoje pieniądze a w zamian powinniśmy czuć się bezpieczni i obdarzeni szacunkiem. Moja ocena w temacie OFERTA jest na 3 gwiazdki - z prostej przyczyny. Założyć konto jest bardzo prosto i on line, natomiast zamknąć to już duże wyzwanie - TYLKO osobiście w oddziale BANKU
Zaletyreagowanie na uwagi klienta
Wadywciąż zbędna papierologia
~Gniewosz / 2015-02-22 21:34
Ocena: 4.33 / 5
Super bank od kilku lat w oddziale w Sieradzu załatwiam sprawy bez problemu.POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletykompetencja
Wadybrak
kilka lat
~halina / 2023-05-09 15:47
Ocena: 4.33 / 5
Od kilku lat jesteśmy z mężem klientami Banku Śląskiego przy ul. Krowoderskich Zuchów 2 w Krakowie. Naszym opiekunem ze strony banku jest Pan Tomasz Chmiel, któremu tą drogą chcieliśmy podziękować za cierpliwość, przemiłą obsługę, a przede wszystkim za bardzo profesjonalne doradztwo finansowe. W naszej ocenie ( a byliśmy już klientami niejednego banku ) jest osobą o wysokiej kulturze osobistej, niezwykle empatyczną i godną polecenia. Z poważaniem Halina i Kazimierz
~Padlock / 2021-07-18 19:23
Ocena: 4.33 / 5
Na tle większości banków w Polsce i tych, u których byłem klientem. Naprawdę wyróżnia się na plus.
Aplikacja i przelewy z nowymi u nowoczesnymi sposobami. W przypadku problemów, szybka możliwość rozwiązania problemu przez aplikację, czat czy telefon. Opcji kontaktów wiele w celu uzyskania informacji czy problemów technicznych.
Ludzie kompetentni i słuchają klienta. Polecam!
ZaletyLogo, kolor, podejście do klienta, łatwość aplikacji, wiele możliwości kontaktu z bankiem
WadyNa razie nie dostrzegłem
~Szymon / 2022-12-03 18:50
Ocena: 4.33 / 5
Aplikacja działa poprawnie, jest dużo rozwiązań ułatwiających wykonywanie przelewów. Niestety minusem jest to, że muszę mieć dwa osobne telefony korzystając z dwóch kont-na osobę prywatną i spółkę Cywilnaą. To dla mnie absurd chyba, ze Pani z oddziału z Pszczyny wprowadziła mnie w błąd...
ZaletySzybkie przelewy
WadyNie można zainstalować 2 aplikacji na 1 telefonie
~Użytkownik banku / 2022-01-18 12:30
Ocena: 4.33 / 5
Posiadam konto w tym banku już kilka lat. Oferty są dobre. W razie konieczności skorzystania pomocy na infolini lub w placówce zawsze trafiłam na miły personel oraz wykwalifikowany
~Żywiciel / 2016-04-04 12:06
Ocena: 4.33 / 5
W miarę normalny bank, może dlatego, że staram się nie wchodzić z nimi w głębszą współpracę. Nie muszę odwiedzać oddziału, wszystko można załatwić przez internet. Ostatnio wprowadzili opłaty za wypłaty z bankomatów, ale przy odrobinie organizacji można ich uniknąć. Mogę śmiało polecić.
ZaletyMożna się z nimi dogadać.
WadyBrak konieczności potwierdzania każdej transakcji przelewu kodem z SMSa.
~Adam / 2019-12-30 13:05
Ocena: 4.00 / 5
Jestem w ing ponad dekade, po drodze miałem styczność z trzema innymi bankami. Ing najlepiej sobie radzi z obsługą klienta.
ZaletyAplikacja mobilna która jest bardzo intuicyjna, działa szybko, mnóstwo usług wewnątrz
Blik
Kantor
Smartsaver
Szybkie przelewy
Obsługa telefoniczna
Konsultanci sumienni i przeszkoleni
Możliwość zbierania punktów i ich spieniężenia na zniżki w sklepach
~basska / 2021-07-31 17:42
Ocena: 4.00 / 5
mam konto prawie 10 lat. i nie zamierzam się rozstawać. duzo fajnych opcji w aplikacji, pomocnych. w banku byłam kiedy musiałam zmienić dowód, tak wszystko załatwiam przez śpię.
Zaletyfajna, prosta aplikacja
Wadyopłata za wypłatę z "obcego" bankomatu
~Gwjddk / 2023-07-29 10:44
Ocena: 4.00 / 5
Zwolniona pani (ŻONA ) po 19 latach dostaje wypowiedzenie i płacze
Wyniki nie do zastrzeżeń pracodawcy
Redukcja etatu bo komputer będzie klientów obsługiwał....BRAWO
NIE DZIWIE SIE ZE MACIE NERWY NA ING ....brak ludzi...z doświadczeniem....komputer do boju.
Życzę miłego dnia banku ING że tak potraktował człowieka co ma więcej wiedzy niż wasi nadwładni dysydenci
ZaletyDepresja
WadyDepresja
~michał / 2021-07-28 13:52
Ocena: 4.00 / 5
Czekam od 07.07 na info dlaczego nie mam dostępu do opcji internetowych. Pani na infolini nie potrafi na to pytanie odpowiedzieć , pani w banku również. Zgłosiłem reklamacje w dni 07.07.2021 i nadal nic.
Wadyawarie, nieszanowanie klienta
~Nea / 2023-04-12 21:12
Ocena: 4.00 / 5
Jestem związana głownie poprzez kredyt hipoteczny z tym bankiem, ale też wykonuje podstawowe czynności "życiowe" czyli opłaty. Co do tego nie mam zastrzeżeń. Podobają mi się wszelkie nowelizacje.
Z jedną rzeczą nie mogę się zgodzić a mianowicie praktyki bankowe złodziejskie i to w porozumieniu ... podsuwają ubezpieczenia Nationale Nederlanden- oczywiście starannie w dobranej grupie wiekowej, bo z góry mają wyliczone, że jak się klient złapie to kasa leci i to przez parę ładnych lat ( wszystko online) - nie wychodzisz z domu.
W normalnych warunkach - na ten przykład w DE, jeśli chcesz zrezygnować z polisy zwracają Ci składkę z 2, 3 czy 10 lat bo są różne przypadki / zmiany firmy ubezpieczeniowej czy inne.
Nie dajcie się ludzie nabrać 150zł / msc to ściema ... ani nie daje dobrej sumy ubezpieczeniowej, ani też tego nie wycofacie jak w normalnych krajach. I to za pośrednictwem banku jawne złofdziejstwo.