strona 5 z 58
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~M-M / 2024-12-30 10:55
Jestem zadowolona z oferty Inei, korzystam od kilku lat i jeżeli były jakieś usterki, to były szybko usuwane. Kontakt z obsługą klienta dobry, w zasadzie bez zastrzeżeń. Tylko denerwują mnie przerwy w odbiorze TV światłowodowej, zanika sygnał ( komunikat BRAK SYGNAŁU ), co zdarza się od czasu do czasu. -
-
~Jolanta / 2024-12-22 18:35
od tygodnia przed godz. 18,00 jest brak dostępu do internetu. jest to bardzo denerwujące mimo że jest to kilka minut.
Miało nie być przerw z korzystania (bo to światłowód), jak dzwoni na infolinię to czas oczekiwania jest ok. 30min. Proszę o zlikwidowanie usterkiMiejscowośćJaników -
~Kasia / 2024-12-16 09:15
Internet dobrze działa obecnie po wymianie sprzętu na nowszy. Telewizja również w nowym mieszkaniu działa lepiej niż w poprzednim. Czasem ciężko skontaktować się z infolinią. Problemem jest że w aplikacji w ustawieniach jest YouTube którego nie da się usunąć ani założyć blokady rodzicielskiej. Proponuję zmianę tego w ustawieniach. ZaletyDobry internet, szeroki zakres kanałów telewizyjnychWadyCiężki kontakt z infolinią, wgrane na stałe w ustawieniach aplikacje których nie można usunąć i zablokowaćMiejscowośćKruszewnia -
~jaki / 2024-12-11 23:18
Co do internetu to nie mam zastrzeżeń, śmiga tak jak tego oczekiwałem, ale jeśli chodzi o abonament telefoniczny, to nigdy więcej. Stanowczo odradzam, zapomnijcie o włączeniu lub wyłączeniu jakiś usług na koncie, takie rzeczy to tylko można załatwić osobiście, dno na całej linii. Dokupienie usług czy cokolwiek to tylko w bezpośrednim kontakcie, ani na stronie, ani w tej ich dziadowskiej aplikacji. Aplikacja służy tylko do tego abyście nie zapomnieli opłacić rachunku za usługi. Całkowicie niejasne i celowo zagmatwane umowy abyście się nie połapali co i jak. Dobrze że internet jak narazie działa jak należy reszta to kpina Zaletytylko internetWadyobsługa, niejasne warunki umowy, abonament telefoniczny i ich cena -
~Ewa / 2024-12-11 21:58
Nie podoba mi się nowe rozmieszczenie kanałow. Ograniczony wybór pakietów, drugi miesiąc po podpisaniu umowy i mam zablokowane kanały które lubie ... MiejscowośćMieszków -
~Anna / 2024-12-11 19:16
Obsługa okropna, brak wsparcia technicznego,przedłużenie umowy internet wiązało się z wymianą rutera, który zasięg ma tylko na odległość 2 metrów, w pozostałych pomieszczeniach już nie działa, gdzie wcześniej zasięg był w całym domu, na zgłoszony problem zaproponowano mi wzmocnienie siły sygnału z podwyższonym abonamentem. ZaletybrakWadysłaby zasięg, brak wsparcia technicznegoMiejscowośćSiedlików -
~Zbigniew / 2024-12-11 18:58
Internet działa dobrze . Telewizja czasami ma chwilowe zaniki sygnału , po których rozjeżdża się w czasie głos z obrazem . MiejscowośćKonin -
~xdd / 2024-12-11 11:10
Oferta w internecie ma się nijak do aktualnej. Umowę można zawrzeć właściwie tylko i wyłącznie przez telefon, pod presją czasu i wmawiania większego pakietu. Niejasne warunki, nieregularne daty faktur za usługę, ceny za usługe nie ma po prostu napisanej na pierwszej stronie umowy, musicie sobie zjechać na sam dół 13 stronicowego dokumenty i wyczytać cenę z tabelki xDDD
Na plus Pan montujący modem i router, załatwił wszystko w 5 minut.ZaletyStabilne łącze
Ok cenaWadyProces zawieranie umowy to skandal
Router jeśt większy niż PS5MiejscowośćPoznań -
-
~Janusz / 2024-12-08 22:00
Beznadziejny kontakt, albo przerywa rozmowę, a na czacie kończy się wystawieniem opinii MiejscowośćWielka Wieś -
~Barbara / 2024-12-08 16:22
Od 11 Ła jestem waszą klientką chciałam tylko przedłużyć umowę i ją zmienić pan mi tak tłumaczył że nic nie zrozumiałam l nie wiem jaką mam umowę jestem bardzo niezadowolona. Barbara piaskowska MiejscowośćGrodzisk wlkp, -
~Darek / 2024-12-07 08:09
Brak odpowiedzi na reklamacje, brak kontaktu z obsługą klienta ZaletyBrakWadyBrak obsługiMiejscowośćPoznań -
~Inna / 2024-12-02 16:09
Jestem nie do końca zadowolona internetem. Każdego wieczoru występują przerwy w Internecie. Modem chyba za słaby do naszego mieszkania, w sypialni internet ledwo działa. Uważam, że cena za taki internet jest zbyt wysoka. MiejscowośćPoznań -
~Arkadiusz / 2024-11-29 10:43
Faktycznie lipa,po rozmowie i zawarciu umowy z konsultantem niby ok,jak się później okazuje przychodzą rachunki za korzystanie mimo iż 6 miesięcy za darmo.. zwykle przepraszam i nic więcej,jak w drugą stronę nie daj Boże opoznij się z rachunkiem jeden dzień odrazu upomnienia itd. Zero kontaktu z pracownikiem ( żywym) nie jakimś śmiesznym botem który chyba jest upośledzony i brakuje zwoju,nic nie rozumie,przełącza gdzie sam chce mimo wyraźnego polecenia. Kupiłem największy pakiet z kanałami sportowymi i one są,bajki miały być a już kilka programów nie działa, w dodatku przestawiają co chwile coś jakieś.modernizacje a tak naprawdę nic się nie zmienia prócz tego że kanały są na innych pozycjach,jedyne co dobre to internet. Reszta farsa. ZaletyInternet - i tylko na tym powinni się skupić, bo reszta kuleje i to bardzo jak nasz rządWadyŚmieszny bot , zero kontaktu z żywym konsultantemMiejscowośćŚroda Wielkopolska -
~Klaudi / 2024-11-27 18:42
Najsłabszym elementem firmy jest obsługa klienta i serwis techniczny. Kontakt telefoniczny z BOK poniżej krytyki, totalnie głupi Alex, który nie rozpoznaje poleceń i nie łączy z odpowiednią osoba czy działem. Nie można doprosić się wizyty technika. MiejscowośćPoznań -
~Cyberhaker / 2024-11-27 11:14
Uwaga na niebezpieczną aplikację - zgłoszone w NASK oraz deweloperom w SklepPlay. Aplikacja wykorzystuje numer PESEL zamiast loginu. Uwaga na kradzieże tożsamości - takie dane mogą wyciec, na numery PESEL oszuści biorą kredyty, pożyczki, podszywają się na stronach OLX i innych. Nie podawajcie numeru PESEL w niezaufanych aplikacjach jak aplikacja INEA, żeby tego uniknąć WadyWyłudzenia danych, zabawa danymi osobowymi klientów, niebezpieczna aplikacjaMiejscowośćSwarzędz -
~Robert / 2024-11-27 11:08
Nieuczciwe praktyki - umowa od 1 listopada, plus 80zł za montaż. Nagle pojawia się ponad 100zł faktura za październik, bo włączyli wcześniej w niezamieszkanym mieszkaniu - wyłudzenia i oszustwo - uważajcie na tę firmę WadyWyłudzenia, oszustwaMiejscowośćNowy Tomyśl -
-
~Maria / 2024-11-27 11:05
Fatalna obsługa klienta, zamiast odpowiedzi na pytania tylko ta sama reklama aplikacji 'kopiuj-wklej'. WadyBrak obsługi klientaMiejscowośćSzamotuły -
~Stefan / 2024-11-27 11:02
Firma nie wystawia paragonów ani faktur za świadczone usługi, mimo wielu próśb. Powinien się tym zainteresować urząd skarbowy i prokuratura, coś tutaj jest podejrzane. ZaletyInternet jestWadyBrak faktur, przestępstwa skarboweMiejscowośćPoznań -
~ja / 2024-11-22 13:32
Powinni już dawno wyłączyć bota i zamknąć biuro obsługi klienta skoro nie chce im się pracować. ZaletyParametry techniczne okWadyBrak biura obsługi - to co jest to jakaś parodia / kpina.MiejscowośćSwarzędz -
~Magdalena / 2024-11-22 13:22
Polecam jestem zadowolona sprawna obsluga..mmmnnnm ZaletySzybką reakcjaWadyBrakMiejscowośćWronki
strona 5 z 58
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »