MiejscowośćPoznań
strona 5 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Mieszko / 2025-03-11 00:15
Inea nie wykonuje zamówionych usług, infolinię obsługuje tragiczny bot, brak kontaktu z żywymi pracownikami, aplikacja przez 90% czasu ma zablokowaną możliwość zgłaszania awarii, brak rekompensat za dni kiedy nie działa internet, jedno wielkie oszustwo i chamstwo wobec klientów. -
-
~Wojciech / 2025-03-10 12:17
Przedłużanie / zmiana umowy to makabra.
Reklamacja również. Brak osoby przypisanej do obsługi konkretnego klienta w połączeniu z brakiem obiegu informacji w firmie zmusza Ciebie jako klienta do czasochłonnego procesu nadzoru nad najprostszą sprawą. Osoby korespondujące z klientem zmieniają się jak w loteryjce i nie masz możliwości rozmowy z autorem e-mailowej odpowiedzi. E-mail negujący stanowisko Inei trafia do innej osoby, nie do autora wcześniejszej korespondencji. "ZaletyPo długich kilkudniowych wymianach korespondencji dla sytuacji jednoznacznych, gdy nie ma podstaw do podważenia stanowiska klienta, udzielą upustu w fakturzeWadyBrak obiegu informacji w firmieMiejscowośćPulawy -
~Marcin / 2025-03-07 13:31
Prawie wszystko super.czasami coś się dzieje z netem MiejscowośćKonin -
~Rehreich / 2025-03-07 07:35
Jak czytam opinie i porownuje z wlasna dochodze do wrazenia ze nowe uzywane routery obslugujace sieci 2,4 i 5 ghz winni byc standardowo ustawieni tak zeby to byly oddzielne sieci ktore mozna tez oddzielnie sterowac bo z wlasnego doswiadczenia wiem ze niektore sprzety wymagaja 2,4 ghz i tak dlugo jak sie manualnie te sieci nie podzieli nie dzialaja bo sie nie odnajduja.
do obslugi klienta rzeczywiscie jest tak ze punktow jest malo i w dodatku takie punkty w centrach handlowych zostaly zlikwidowane co utrudnia kontakt z pracownikami Inea. odmienny temat jest maks ktory bardziej szkodzi i przezkadza (mi osobiscie ani razu nie mogl pomoc) jak pomaga i trzeba sie zastanowic czy taki odstraszac klientow Ineai jest potrzebny. A procownicy obslugi klienta sa bardzo bardzo roznorodni spotykalem juz takich co w ogole lepiej by do pracy nie przychodzily ale sa tez takie perelki ktore rozumieja klienta doradza i pomoga tak zeby klient byl zadowolony. ostatnio sie przeprowadzilem i chcialem przez jakis czas w ba lokalizacjach miec dostep do netu. pierwszy kontak nic kompletnie oprocz podpisz pan nowa umowe....nastepna proba nie jest pan wpisany do umowy (bo na zone leci) wiec nie pogadamy z panemm a ja sie zajmuje technicznymi sprawami a zona platnosciami, ale to nikogo nie interesuje...trzecie podejcie przekierunkowanie do dzialu utrzymania klienta i tam moglem ustalic jak to zrobic i mozna bylo ze mna ustalic techniczen detaile kiedy co podlaczyc i wylaczyc i na koniec jak sie zblizal termin instalaicji dwa trzy telefony czy juz mozna zainstalowac pomimo ze termin byl jasno okreslony ze po pewnej dacie dopiero. na koniec sie wszystko udalo i 1 gb smiga i warto znalesc i wspierac akie perelki w waszej ekipie bo oni sprawiaja ze klienci sa z wami a tym co od bolu glowy ida do obslugi klienta podzienkowac bo sami tez by nie chcieli byc tak obslugiwani jak to robia...Zaletystabilny szybki internet 1 gb co wystarcza na trzy miejsca pracy plus dziecko w sieci i jeszcze rezerwy saWadyobsluga klientaMiejscowośćKamionki -
~Grzegorz / 2025-03-03 16:24
Posiadam od roku 1Gb, TV od miesiąca. Wszystko działa bez zarzutu. Zaletyprędkość wysyłania/odbieraniaWadyna razie brakMiejscowośćJanów -
~ZL / 2025-03-02 15:28
Od momentu przejścia z internetu światłowodowego 300/300 do teoretycznie lepszego 600/600 zaczęły się problemy. Internet dociera bez problemów i jest faktycznie szybki, choć trafiają się krótkie przerwy (1 di kilku sekund), czego poprzednio nie zauważyłem. Główny problem jest jednak z ruterem (tak podejrzewam) w zakresie współpracy urządzeń przyłączonych do wewnętrznej sieci WiFi. Chodzi o połączenia pomiędzy smartfonem a Chromecastem. Mam dwie tego typu przystawki i przez kilka poprzednich lat bez broblemów obie współpracowały z dwoma różnymi smartfonami. Z nowym ruterem takiej współpracy praktycznie nie ma, chociaż wszystkie te urządzenia zostały prawidłowo włączone do nowej sieci WiFi i każde z nich prawidłowo pracuje z internetem. Kilka razy się udało jakimś cudem, jedna z reguły smartfon nie może znaleźć Chromecasta pomimo, że oba są włączone w tej samej sieci. Pomoc techniczna to droga przez mękę, zawsze odbiera Max-sztuczna inteligencja i choć oczywiście nie może pomóc to wciąż odpowiada to samo, że internet u mnie jest prawidłowy (co sam wiem), a z konsultantem nie chce połączyć. Dwa razy po wielu minutach bezsensownych formułek połączył, jednak uzyskane odpowiedzi nie rozwiązały problemu. Bardzo nieliczne punkty obsługi, w praktyce brak w pobliżu. To chyba mój ostatni rok z INEA. ZaletyRaczej stabilne połączenie i mało awarii (w przekroju minionych kilku lat).WadySprzęt (w tym przypadku nowy ruter) stwarza problemy, jak dotąd nierozwiązane. Kontakt bezpośredni, z konsultantem a nie automatem, jest bardzo utrudniony. Zdecydowanie brak odpowiedniej ilości punktów obsługi klientaMiejscowośćDopiewo -
~Krystian / 2025-02-27 13:42
Wszystko jest dobrze do czasu podpisania umowy, obiecują lepszy sprzęt niż realnie dostajecie :) omijać szrokim łukiem, to już nie ta sama inea co kiedyś, gdzie dało się dogadać. Teraz liczy się tylko kasa i żeby podpisać umowę później jesteś ignorowany!
Oczywiście nie można liczyć na wyższe prędkości niż 1Gb/s "bo nie mamy tego w ofercie" kiedyś jak chciało się mieć dowolną prędkość to nie było problemu. Do tego fejkowy" stały adres IP który w sumie nie jest stałym adresem ;) PORAŻKA! NIEGDY WIĘCEJ INEII a to to dopiero pierwszy miesiąc umowy...ZaletyBRAKWadyCAŁA UMOWAMiejscowośćPoznań -
~Mariom16 / 2025-02-24 11:04
Właśnie zadzwoniłem do działu obsługi. Korzystam z internetu od dłuższego czasu i jestem zadowolony. Chciałem skorzystać z jakiejś oferty. Odsyłany na 3 kolejne numery. Ostatnia osoba nie wykazała się żadna inicjatywą i chęcią pomocy. Zero propozycji. Więcej wyciągania ode mnie z konsultanta niż jego pomocy. Beznadziejna obsługa. ZaletyInternet działa ok.WadyBeznadziejna obslugaMiejscowośćPoznań -
-
~Dodziu / 2025-02-20 10:35
Generalnie jestem zadowolony z działania TV i netu ZaletySzybkość internetu, oferta tvWadyczasami były problemy techniczneMiejscowośćRokietnica -
~Marek / 2025-02-17 19:01
Ogólnie jest dobrze. Prędkość jak na 1000Mbps osiąga zwykle ok. 940Mbps więc spoko. Martwi mnie co innego. Przed zwyżką przepływu z 300Mbps połączenia wi-fi nie zrywały tak często (na modemo-routerze Nokia). Obecnie oba urządzenia są osobno i rwie czasem (router ZTE). Już podnosząc ilość danych zwiększono mi opłaty i nie uśmiecha mi się dokupować wzmacniacza. Powinien być już w cenie. Warto to przemyśleć. ZaletySzybko ciągnie, szybko wysyła, ok. 940/940 [Mbps]WadyDość często (imho za często) rwie sygnał wi-fi, może to przez to, że podobno urządzenie przełącza się automatycznie pomiędzy 2,4 a 5 GHzMiejscowośćLeszno (Wlkp) -
~Mania / 2025-02-14 12:24
Drogo, zawodnie, usługi nie działają poprawnie, zero refleksji dla klienta za błędy po stronie inea, na infolinii przyjmują reklamację I proponują rabat za usługi a pisemnie odrzucają reklamację wstyd! ZaletyBrakWadySłaby internet, źle działające tv, fatalny zasięg.MiejscowośćWojnowice -
~Beata / 2025-02-05 10:15
Nie wiem dlaczego prosicie mnie o opinię dotyczącą zakupów, skoro odrzuciłam aneks do umowy, ponieważ nie zgadzały się omówione telefonicznie warunki dalszego korzystania z usług. MiejscowośćKoziegłowy -
~Patrycja / 2025-01-30 16:52
Od kiedy zdecydowałam się zwiększyć prędkość z 300 na 600 internet gorzej chodzi. Cały czas się zawiesza zarówno wi-fi na telefonie i nawet Netflix w tv ci się nigdy wcześniej przy prędkości 300 nie zdarzało. Place więcej za gorszą jakość WadyZawieszanie się internetuMiejscowośćPudliszki -
~Stanislaw / 2025-01-30 13:03
Nie działają programy informacyjne Polsat News i TVN24. Byłem osobiście w INEA przy ul. Polnej. Poradzono mi przycisnąć żółty przycisk na pilocie ale nie działa. Niemożliwe jest się do Państwa dodzwonić:(( Chyba rozwiążę tę umowę. IDK 631803 -
~Agata / 2025-01-30 10:27
Internet działa dobrze, obsługa klienta w salonie - ok, bywa lepiej, bywa gorzej.
Obsługa klienta zdalnie nie istnieje, czekam ponad 2 miesiące na odpowiedzi na maile, cisza, nie odpisują.
Faktur np. do rozliczeń z pracodawcą bez dodatkowych opłat za ich wystawienie nie uświadczycie, takie ukryte dodatkowe koszty.
Cyberbezpieczeństwo, ochrona danych klientów, RODO na najniższym możliwym poziomie. Dane wykorzystywane w sposób nieprawidłowy i przesyłane i przetwarzane bez wskazania celu użytkownikowi, bez jego zgody w sposób niezabezpieczony.ZaletyInternet, cenaWadyObsługa klienta, nieprawidłowa ochrona danych, brak RODO, dodatkowe ukryte kosztyMiejscowośćPoznań -
~Filip / 2025-01-23 13:43
1) Problem z terminem instalacji, muszelismy szukac inny do tego ktory byl umowiony. Uzywam pierwszy miesiac i juz byla awaria prawie pol dnia. Wiekszego rotera chyba juz nie moglo byc, potrzebne 2 gniazdka do podlaczenie rotera. No cena to wynagradza, ale ...... ZaletyTanio na ta chwileWadyPotrzebne 2 gniazdka do podlaczenie, pierwszy miesiac juz awaria, problem z umowieniem tterminu intalacjiMiejscowośćGdansk - siedlce -
-
~Magda / 2025-01-23 13:20
Ogromny problem z umówieniem terminu montażu, do tego umówiony termin okazał się nieaktualny!!! Innym razem po 2 godzinach oczekiwania na montera dostałam telefon, że wizyta nieaktualna. Długi czas oczekiwania na kolejny termin. Brak poszanowania czasu klienta. MiejscowośćSwarzędz -
~DJ ZG / 2025-01-20 12:55
Polecam po 1 miesiącu używania światłowodu.
+ Stabilny, szybki, tani.
Montaż (za drugim podejściem) bardzo sprawny i czysty.
- Problem z dotrzymaniem terminu montażu. Instalator nie dość, że nie przyjechał to jeszcze nikt mnie ne powiadomił i straciłem cały dzień urlopu.ZaletyStabilny, szybki, tani.
Montaż (za drugim podejściem) bardzo sprawny i czysty.WadyProblem z dotrzymaniem terminu montażu. Instalator nie dość, że nie przyjechał to jeszcze nikt mnie ne powiadomił i straciłem cały dzień urlopu.MiejscowośćZielona Góra -
~Aleksandra / 2025-01-16 18:33
Nie mam dostępu do faktury.Drukarka nie współpracuje z laptopem, pomimo,że wcześniej była niezawodna.Teraz jest wciąż problem ale tylko w sieci INEA.Obraz w telewizji często jest przerywany i występuje komunikat,że zmień kanał albo czekaj na łącze??!! MiejscowośćLipnica -
~Tomasza / 2025-01-16 09:26
Chciałabym zobaczyć fakturę, ale nigdzie nie można jej znaleźć, chociaż miała być dostępna przez aplikację.
Kontakt z obsługą niedostępny.MiejscowośćGoliszow
strona 5 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »