Piszę z perspektywy klienta, który obserwował jak od lat jakość usług leci na łeb na szyje. Zero pokrycia się obietnic z rzeczywistością, ustalenia telefoniczne można wrzucić między bajki, a na zgłoszenia mailowe nie odpisują - konsultant zadzwoni powie, że coś jeszcze sprawdza i to się przedłuży, a zgłoszenia są w tym momencie zamykane. Konsekwentnie wynoszę domeny i serwery hostingowe - teraz daleko mi do polecania kogokolwiek, bo to czas pokaże, tutaj na początku też było super. Ze sklepami internetowymi mam problem, bo nie są takie łatwe wyemigrowania. Odradzam. Zostawiałem 38k netto / rok, nie miałem szansy przebić się do kogoś kompetentnego, posiadać opiekuna, a co dopiero liczyć na konsekwencje w działaniach...
ZaletySzybkość rozpoczęcia współpracy
Wsparcie podczas migracji do home.pl
WadyIlość otrzymywanego spamu
Samodzielne wyłączanie/włączanie opłaconych funkcji bez informowania Abonenta
Utrudnianie proceduralne w załatwianiu spraw
Niekompetentni konsultanci "to jakiś błąd systemu" to ulubiona fraza
Reklamacje na korzyść Abonenta, które od początku wiadomo, że wynikają z błędu Dostawcy rozwiązywane w kilka tygodni - blokowanie dalszych działań Abonenta (tutaj mowa o sklepach)
Problemy z aktualizacjami danych
~Marek / 2022-03-07 23:07
Ocena: 1.00 / 5
Poczta Home.pl to dramat !!!!! Ilosc spamu jest taka ,ze nie mozna sie pogubic w waznych emailach. Obsluga klienta to totalna porazka. I za to wszystko jeszcze trzeba placic nie male pieniadze.
Zaletyzadnych
Wadysame wady
~Bartosz / 2022-02-23 11:13
Ocena: 1.50 / 5
Praca z nimi to jest jakiś dramat. Od kilku miesięcy nie potrafią sobie poradzić z ustawieniem serwera pocztowego tak aby był stabilny. Czyli raz mam dostęp do miala innym razem nie. Dodam, że korzystam z Outlooka zarówno na telefonie jaki i na komputerze. Kumpel z firmy pracuje na applu i tam mamy w ogóle dramat raz tak, raz tak.
Przepychanie się przez niekompetentnych konsultantów. Rozmowa z klientem jakbym był po informatyce etc. Mam dość, tęsknię za darmową pocztą
Najgorsza firma hostingowa - poziom obsługi klienta 0/10. Na czacie i infolinii sami ignoranci. Jak chcesz poczuć jak to jest gdy dostawca usług ma Cię w dupie to skorzystaj z home.pl
Zaletybrak
~Bogdan / 2022-01-22 08:47
Ocena: 2.50 / 5
Mam niestety złe do świadczenia z tą firmą. Właśnie przechodzę proces migracji domeny do innego dostawcy i mam z tym bardzo duży problem. Trwa to już 4-ty dzień i dalej nic. Jeśli kupujesz usługę wystarczy parę minut, jeśli chcesz uzyskać coś innego kilka dni to za mało.
ZaletySzybka płatność
WadyUtrudnienia dla klientów
~Gielo / 2022-01-13 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z gorszych usługodawców w Polsce. Praktycznie same wady i brak zalet.
Zaletybrak
Wadycena, wydajność, obsługa, nierzetelne informacje, długo by wymieniać
~RONO / 2022-01-03 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu, chcecie sie denerwować, chcecie być traktowani jak intruz, chcecie byc naciagani na nie uzasadnione koszta typu "oplata serwisowa" to biezcie a jezeli chcecie spokoju to warto poszukac innego dostawcy...jestem Klientem od dawna i rezygnuje bo pokonczyly sie wszystkie mozliwosci wspolpracy....
ZaletyNie ma ....nawet Pani w info lini jest nie miła
WadyBardzo duzo zaczynając od cen i obslugę a konczać na nie jasnych zasadach.
~WALOR / 2021-12-17 16:04
Ocena: 1.00 / 5
ODRADZAM HOME PL. ICH OBSŁUGA, WSPARCIE I TO CO PROPONUJĄ TO KATASTROFA!!!
PRZYKŁAD: CAŁY DZIEŃ NIKT NIE POTRAFI POMÓC W ZAINSTALOWANIU TAGÓW MENEDŻERA GOOGLE ! DO TEGO POTRAFIĄ WYŁĄCZYĆ OBSŁUGĘ WSPARCIA BO MAJĄ SPOTKANIE FIRMOWE. MASAKRA ! SZCZERZE ODRADZAM WSZYSTKIM!
~Dan / 2021-12-07 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Wsparcie techniczne to katastrofa.
Od dwóch lat domagam się scalenia kont w jedno i okazuje się, że jest to niewykonalne.
Właśnie straciłem kolejny dzień na próby kontaktu i ustalenia działań, po czym żadne z deklarowanych czynności nie zostały wykonane.
Za każdym razem dostaję potwierdzenie przyjęcia zlecenia i nic z tego nie wynika.
To było czwarte podejście. Ostatnie.
Zaletybrak
Wadykatastrofalna obsługa klienta
~Mariusz / 2021-12-06 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Niestety potwierdzam słowa poprzedników. Poniedziałek godzina 16:45, od 20 minut czekam na połączenie z pomocą techniczną. Strona sklepu padła na dobre 20 minut. Problem był już zgłaszany w zeszłym tygodniu, nawet jeszcze maila z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia nie zdążyli wysłać. Omijać szerokim łukiem.
Zaletycena
Wadywszystko inne
~wkuKlient / 2021-12-05 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Czas realizacji płatności powyżej 7 dni i żadnej informacji dlaczego.
Kpina dno i badziewie totalne.
Witam,
ponad miesiąc temu wykupiłem usługę sklep internetowy, niestety wszystko jest tak tragicznie przygotowane, że nie może indeksować stron, chociaż jedyne co robię dodaję produkty bez ingerencji w skrypty.
Osobiście nie polecam. Pomoc techniczna dramat. Sam się dopominam co kilka godzin o jakąś informację, jedyne co uzyskuje, to informacja typu "jesteśmy bardzo zajęci".
Konkurencja droższa, ale może skuteczniejsza. Nie polecam sklepu internetowego w Home.pl.
Michał.
Zaletybrak
Wady- Słaba pomoc techniczna
- Brak reakcji na problemy
- Długi czas oczekiwania na pomoc (długi ma się wrażenie, że w nieskończoność internetu.... Może czekają na śmierć klienta?
- sklep internetowy nawet za darmo to dramat, po co potrzebny skoro nie działa?
~Lechu / 2021-12-02 07:56
Ocena: 1.75 / 5
Współpracuję z home niemal od początku. Ostatnio jestem traktowany jak śmieć. Oszukiwane proformy, dodawanie jakichś dziwnych usług których nie zamawiam, próby naciągania na każdym kroku. Z jednej strony dają zniżkę przeciągają temat aż usługa wygaśnie i dodają opłaty aktywacyjne. Banda gnojków, wierzyć się nie chce że 10 lat temu to był najlepszy hosting w Polsce.
Zaletybrak
Wadyobecnie same
~Sylwia / 2021-10-28 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Poprzez wprowadzanie błąd i wysyłanie FV, które odnoszą się do nieistniejących domen (a co nie jest ujęte w tytule) firma wyłudza pieniądze. Zalecam ostrożność przy dokonywaniu płatności. ja, żeby nie złapać się na haczyk już więcej i zapłacić za fakturę która nie dotyczyła przypomnienia zmieniłam firmę. Po zgłoszeniu reklamacji pani poinformowała mnie, ze mogłam sobie id zamówienia sprawdzić wchodząc na www home.pl i że wysłana proforma może dotyczyć ochrony nieistniejącej domeny
Wadysame
~Piotr / 2021-10-28 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Okropna firma, z totalnie niezrozumiałym podejściem do klienta. Naciągają na pieniądze nawet jeśli błąd leży po ich stronie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem trwa nawet pół godziny. Nikomu nie polecam
~GRZEGORZ / 2021-10-21 23:46
Ocena: 1.00 / 5
Trudno uzyskać konkretną pomoc w dokonywaniu zmian płatnika na fakturze. Skomplikowany system dokonywania zmian. Konsultanci tylko mówią że chcą pomóc ale nie pomagają. Mało empatii do klienta.
ZaletyBrak
WadySkomplikowany system dokonywania zmian
~Klaudia / 2021-10-20 22:32
Ocena: 1.50 / 5
Notoryczne przerwy techniczne, brak reakcji wsparcia technicznego na spamy. Płaci się a tak na prawdę nie wiadomo za co. Gdyby nie nasza rozbudowana pozycja na rynku zmienilibyśmy obsługę
~Przemek / 2021-10-18 07:33
Ocena: 1.75 / 5
złe podejście do klienta, oni nie zasługują na obsługe dużej firmy
~Przesiębiorca / 2021-10-08 13:35
Ocena: 1.25 / 5
Potwierdzam, czuje się oszukany.
Przysłali maila, że mam opłacić za domenę wchodząc w maila z nazwą domeny okazało się, że zapłaciłem za zupełnie inne domeny.
Omijać z daleka !!!