Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 245 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.27
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.43
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna CM / 2022-06-28 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Koszmar, nie jest to firma która traktuje klienta po parntnersku. Za wszystko trzeba płacić i to nie małe pieniądze. Zero wsparcia technicznego. Regularne wykorzystywanie niewiedzy zwykłego klienta, co powoduje dodatkowe spore koszty. Ciągłe wysyłanie faktur pro forma za nowe produkty bardzo podobne do używanych przez klienta, trzeba bardzo uważać aby niechcący nie kupić podwójnego produktu. Moją czare goryczy przekroczyli po zablokowaniu opłaconego w terminie hostingu. Zdecydowanie nie polecam jeśli ktokolwiek się zastanawia nad jakimkolwiek produktem z home.pl
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~NIEZADOWOLONY / 2022-06-28 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli firmy, osoby czują się poszkodowane przez home.pl i współprace z nimi, zapraszam do kontaktu. Niestety, ale moja firma ponosi ogromne szkody w związku z podjęciem prac z home.pl. Już po pierwszych dwóch tygodniach widzieliśmy, że coś tu nie gra. Totalny bałagan i szereg nieścisłości. Zero profesjonalizmu, w jednym momencie pisało 5 osób z tłumaczeniami. Wykonali zle prace, po czym więcej trwało przeczuwanie się odpowiedzialnością. To banda dzieci, zero szacunku i konkretów. Ładne rozmowy i zapewnienia na początku. Nawet taka podstawa jak słowa kluczowe nie były brane pod uwagę, cały czas tylko gadanie o audytach. Tych smaczków jest więcej.
  • ~Daniel / 2022-06-27 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, niestety muszę napisać mocno negatywną opinię o tym serwisie. Nie dość że nie polecam ich oferty to na dodatek przestrzegam przed korzystaniem z jakichkolwiek ich usług.
    Nie są pomocni, a jedynie czego chcą to naciągnąć klienta na dodatkowe koszty, zwiększenie wielkości wykupionej usługi zasłaniając się tajemniczym zwiększeniem requestów na stronie sklepu.
    Masakryczna obsługa, zero chęci pomocy ...w kółko jedynie zapłać 200 zł netto za audyt :)
    Bez wniesienia tej opłaty nic ci nie pomogą.
    Nie mają na tyle super niskiej ceny by tolerować taki brak szacunku do klienta dlatego jesli planujesz zakupić u nich usługę serwera to mocno się nad tym zastanów byś nie tracił nerwów jak my gdy zaistnieje taka dziwna sytuacja jak u nas powstałą.
    ZaletyBRAK
    Wadyzła obsługa klienta, zerowa chęć pomocy w rozwiązaniu problemu, tworzenie wyimaginowanych sytuacji informatycznych powodujących konieczność wnoszenia dodatkowych opłat
  • ~Marta Skoczylas / 2022-06-20 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecie, zaskoczona jestem ilością negatywnych opinii o home.pl bo laurka na FB śliczna. Ja realizowałam dwa projekty z nimi, i oba były opóźnione. Komunikacja z zespołem home.pl jest kompletnie nieskuteczna. Koordynatorzy projektów, w moim przypadku Pan Dawid Kaczmarek odrzucają połączenia,jak już zapłaci się, z góry oczywiście rachunek.

    Ciekawa jest korespondencja z klinetem, home.pl wysyła wszystko anonimowo u mnie z adresu: projekt.home.pl. Ja nie wiem czy wysyła to do mnnie bot, czy człowiek, na moje odpowiedzi albo nie reaguja. albo reagują po 2 tygodniach.
    Wszystkim przyszłym kientom serdecznie odradzam.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak komunikacji z klientem
    brak koordynnacji działań w ramach grupy home.pl
    anonimowość osób z którymi współpracujemy, nie wiadomo do kogo wysłac prośby o poprawki
  • ~M / 2022-06-14 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa. Biuro obsługi nawet nie potrafi zweryfikować dzwoniącego. Rozwiązanie problemu uniemożliwiającego wrzucenie strony trwa dwa tygodnie. 10 miesięcy przed końcem umowy przenoszę się gdzie indziej.
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
  • ~Paweł / 2022-06-13 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny mają astronomiczne, stały klient nie ma co liczyć na rabaty, twoje dane nie są chronione wydają je dowolnie jak chcą bez twojej wiedzy i zgody, strony ładują sie drastycznie wolno. Infolinia ma cię gdzieś, za sprawdzenie twojego zgłoszenia każą sobie słono płacić. Chwalą się wsparciem 24h jednak zapomnij żeby cokolwiek załatwić po godzinach czy w weekend, konsultant przyjmie zgłoszenie ale techniczni zajmą się nim w poniedziałek czyli wielka ściema, nawet sprawy płatności nie załatwisz a jedynie możesz zgłoszenie założyć do rozwiązania w godzinach pracy. Domeny zabrałem do innego operatora home straszył mnie że nie będą działać że to się posypie itd. jakoś do dzis działają poprawnie a płacę 1/3 tego co w home. Ogólnie home ma cię gdzieś ich dewiza płać i nic nie wymagaj jak sie o cokolwiek upomnisz to policzymy dodatkowo.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2022-06-11 12:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak pomocy technicznej w weekend, sklep zablokowany nie z naszej przyczyny!!! Pani na infolinii jak zwykle nic nie wie, ciągle popełniają błędy i naciągają na dodatkowe koszty. Ta firma to kpina z ludzi i firm, pracują tam osoby niekompetentne, bez doświadczenia i wiedzy. Jesteśmy narażani przez nich na straty , sprawa o odszkodowanie trafi do sądu. Uwzajcie na nich!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyDrogo, brak profesjonallizmu, brak wsparcia techniczenego, prawie za każdy rodzaj pomocy każą płacić.
  • ~Krzysztof / 2022-06-08 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem XXX nie firma. Poczta na gmail, wp i jeszcze parę innych nie dociera. REZYGNUJEMY Z ICH USŁUG.
  • ~Adrian / 2022-06-06 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na swoje dane!!. Usuneli mi hosting co mialem ponad rok bez ani jednego maila ze konczy sie okres rozliczeniowy, stracilem mnostwo danych. Support bezuzyteczny, nigdy w niczym nie pomogli. Dla porownania dla VPS dostaje mnostwo maili przed koncem okresu rozliczeniowego a tu nawet jenego ze usuwaja. ogromne ryzyko dla danych nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadyryzyko danych
    support
  • ~www.basap.pl / 2022-06-06 15:01
    Ocena: 3.50 / 5
    Drogo ale profesjonalnie. Serwery jak za taką cenę działają średnio. Dużo funkcji jest z automatu wyłączonych i brak jest możliwości ich samodzielnego włączenia.
    Zalety- szeroka oferta
    Wady- cena
    - wydajność
  • ~Marek Glonek / 2022-05-28 13:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Jakikolwiek kontakt z pomocą techniczną to kontakt z firmą trzecią. Nie porozmawiacie z pracownikiem home.pl
    Niby nic wielkiego ale za każdą pomoc/back up danych zapłacicie dodatkowo! Wisienką na torcie są wolne serwery, system zacina się przy logowaniu do panelu administracyjnego. I niestety to nie wina internetu, jakoś inne strony www ładują się błyskawicznie! Przykre ale kasują więcej a oferują mniej niż zagraniczna konkurencja...krajowa pewnie też. WSTYD!
    Zaletyaktualnie chyba już brak
    Wadyduża cena
    za każdą pomoc płacisz dodatkowo
    bardzo powolne serwery
    kontakt z pomocą to rozmowa z całkiem inną firmą!
  • ~ar7i / 2022-05-26 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z mailami. Nie dochodzą maile do domeny @gmail.com. Pomoc techniczna to kpina - bez danych logowania problemu nie chcę nawet ruszyć, czyli widać jak nie zależy im na rozwiązaniu problemu, tylko olaniu klienta. Szeregowy pracownik z problemem nie może zgłaszać dysfunkcji, wszystko przez osoby uprawnione. Parodia a nie Pomoc Techniczna.
  • ~kris / 2022-05-05 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukują na każdym kroku
    tworzą promocje a potem się z nich nie wywiązują ....
    klasyczne oszustwo
    odradzam
    Wadysame
  • ~Stały Klient / 2022-04-28 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafię zrozumieć jak po tylu latach współpracy, można w ten sposób traktować klienta. Krótko mówiąc hieny i nic więcej...
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać, drogo i nieprofesjonalnie.
  • ~zdzichu / 2022-04-25 20:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Moja rekomendacja
    UCIEKAJ NATYCHMIAST Z HOME!!!
    Przeniesienie rekordów MX (poczty) z jednego serwera w home.pl do innego serwera w home.pl trwało 40 (słownie czterdzieści) godzin! Przez 2 dni 160 skrzynek w firmie nie mogło otrzymywać poczty z zewnątrz.
    Wyprowadziłem pocztę z home.pl w trybie natychmiastowym!
    Mimo, że domena firmowa NIE jest zaparkowana w home.pl i rekordy MX od kliku dni NIE prowadzą na home.pl to nadal poczta wysłana z domeny należącej do home dochodzi na STARY serwer, a nie tam gdzie kierują rekordy MX. To jakiś obłęd

    Obsługa "techniczna", a właściwie obsługa odbieraczy telefonów, czatersów i messengerowców jest mówiąc delikatnie na poziomie niezadowalającym.

    Po 20 latach w home.pl uciekam ze wszystkim co tam jeszcze mam. Prywatne domeny i usługi wyprowadziłem już kilka lat temu
  • ~Aneta / 2022-04-22 21:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Czy robienie sklepu pod klucz przez 2 lata i jeszcze nie skończony sklep coś państwu mówi? No właśnie . Mam nadzieję że dokończą te stronę!
    ZaletyTylko jeden pan Norbert coś umie ale w sumie nie chce za bardzo podzielić się wiedzą bo ciagle ma jakieś narady, spotykania.
    WadyCzas na pomoc
  • ~M / 2022-03-30 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno serwisowe.
    Spóźniłem się z płatnością o 1 dzień. Dzień zapłaty wypadał w niedzielę. Przelew zleciłem w piatek i nie przyszło mi do głowy że w cywilizowanym kraju nie nadje się chociaż jednodniowej tolerancji.
    Moja domena została odłączona.
    Odzyskiwanie jej zajeło 4 dni !!!
    Najpierw oczekiwanie na przelew ( zrobiłem z mojego konta mbanku do ich konta w mBanku - więc przelew był natychmiast). Potem oczekiwanie na ksiegowanie. Co kontakt to inna osoba i tłumaczenie sprawy od poczatku.
    Po 2 dniach okazało się że jest potrzebna ponowna rejestracja domeny i ponowne wysyłanie dokumentów które wysyłałem im juz 3 lata wczesniej.
    Za każdym razem tłumaczenie sprawy od nowa i na koncu odpowiedz "Nie posiadam takich informacji ponieważ zajmuje się tym inny zespół".
    Nie polecam nikomu.
  • ~Krzysiek / 2022-03-18 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie jak otrzymuję spam to jest to z domen zarejestrowanych u nich. Obsługa klienta ma gdzieś sprawę.
    Zaletyżadnych
    WadyLekceważenie zgłoszeń
  • ~TOMASZ / 2022-03-16 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby się kasa zgadzała, a dalej radź sobie sam i nie zawracaj głowy.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, bez wsparcia.
  • ~Robinsonka / 2022-03-15 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Partnerów poznaje się w momencie kiedy coś nie działa. U nas firma stała 2 dni bo ktoś wprowadził nas w błąd. na infolinii niekompetentni ludzi, przełączają od działu do działu...czekałam 20 minut na połączenie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.11, ilość opinii: 233
Superhost.pl
Ocena: 2.78, ilość opinii: 49
Netart.pl
Ocena: 4.04, ilość opinii: 35
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901