W mojej firmie przestało działać kilka e-mailów z powody odnowienia certyfikatu SSL ,po setkach próśb z naszej strony w kierunku firmy home.pl ,firma zdecydowała się pomóc i naprawić błędne rekordy lecz przez około 30 godzin wszystkie firmowe e-maile nie działały ,klienci nie mogli wysłać do nas e-mail w zamian tego otrzymywali informację że prawdopodobnie ich zablokowaliśmy na poczcie.
Gdy już kilka e-mailów zaczęło działać to firma uznała że "zawiesi" kolejny firmowy (główny) e-mail od zamówień z strony.
Po ponownym kontakcie otrzymaliśmy informację że musimy zapłacić 100 zł netto.
Przecież to jest kabaret a nie poważna firma, postaram się aby jak najwięcej Państwa obecnych i przyszłych klientów zostało poinformowanych o zaistniałej sytuacji.
Zakończę z Państwem współpracę najszybciej jak to tylko możliwe.
Zauważyłem że nie tylko ja tak myślę i macie Państwo fatalne opinie ,żałuję że nie widziałem ich wcześniej.
Nie pozdrawiam
WadyPRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!
W mojej firmie przestało działać kilka e-mailów z powody odnowienia certyfikatu SSL ,po setkach próśb z naszej strony w kierunku firmy home.pl ,firma zdecydowała się pomóc i naprawić błędne rekordy lecz przez około 30 godzin wszystkie firmowe e-maile nie działały ,klienci nie mogli wysłać do nas e-mail w zamian tego otrzymywali informację że prawdopodobnie ich zablokowaliśmy na poczcie.
Gdy już kilka e-mailów zaczęło działać to firma uznała że "zawiesi" kolejny firmowy (główny) e-mail od zamówień z strony.
Po ponownym kontakcie otrzymaliśmy informację że musimy zapłacić 100 zł netto.
Przecież to jest kabaret a nie poważna firma, postaram się aby jak najwięcej Państwa obecnych i przyszłych klientów zostało poinformowanych o zaistniałej sytuacji.
Zakończę z Państwem współpracę najszybciej jak to tylko możliwe.
Zauważyłem że nie tylko ja tak myślę i macie Państwo fatalne opinie ,żałuję że nie widziałem ich wcześniej.
Nie pozdrawiam
W mojej firmie przestało działać kilka e-mailów z powody odnowienia certyfikatu SSL ,po setkach próśb z naszej strony w kierunku firmy home.pl ,firma zdecydowała się pomóc i naprawić błędne rekordy lecz przez około 30 godzin wszystkie firmowe e-maile nie działały ,klienci nie mogli wysłać do nas e-mail w zamian tego otrzymywali informację że prawdopodobnie ich zablokowaliśmy na poczcie.
Gdy już kilka e-mailów zaczęło działać to firma uznała że "zawiesi" kolejny firmowy (główny) e-mail od zamówień z strony.
Po ponownym kontakcie otrzymaliśmy informację że musimy zapłacić 100 zł netto.
Przecież to jest kabaret a nie poważna firma, postaram się aby jak najwięcej Państwa obecnych i przyszłych klientów zostało poinformowanych o zaistniałej sytuacji.
Zakończę z Państwem współpracę najszybciej jak to tylko możliwe.
Zauważyłem że nie tylko ja tak myślę i macie Państwo fatalne opinie ,żałuję że nie widziałem ich wcześniej.
Nie pozdrawiam