strona 2 z 42
-
~Aleksandra / 2023-11-08 16:46
Szkoda czasu i pieniędzy na polisy zawierane z tą firmą brak odpowiedzialności -
-
~Andrzej / 2023-11-06 11:39
Ergo Hestia najgorsza firma ubezpieczeniowa z jaką miałem do tej pory doczynienia .Pani która pracuje w dziale likwidacji szkód za uszkodzenie dachu przyznała kwotę bezsporną 500zł???????? jednak nie chce przysłać ekipy która naprawi Dach ,pani nie przygotowana do pracy w zawodzie niski poziom wiedzy i kultury osobistej. Odradzam ubezpieczenie nieruchomości w tej firmie!!! -
~Patrycja / 2023-11-03 08:24
Najgorsza firma ubezpieczeniowa. Człowiek płaci za dodatkowe ubezpieczenie sprzętu, a ci oszuści każą dopłacać do naprawy 2/3 wartości sprzętu.
Obsługa klienta również poziom poniżej dna, nie da się tam dodzwonić, kierują do formularza na stronie. Poza tym najpierw piszą SMS i maile, a potem nagle na odwołanie wysłane MAILOWO odpowiadają listem poleconym.
Żenada, totalnie nie polecam, oszuści jakich mało.ZaletyŻadnychWadySame wady i tylko wady -
~Aga / 2023-10-31 10:35
Wypowiedzenie umowy OC na samochodód trwało pół godziny zamiast pół minuty.
Dostałam maila z info - wypowiedzenie przez formularz na stronie, agenta ub, lub listownie na odres.
Krok 1. Próbowałam przez stronę, najpierw bez logowania. Wymagają zdjęcia odręcznie wypisanego wypowiedzenia. Zwykłe zdjęcie z telefonu nie zostało załadowane przez ponad 5 minut (mój internet działa normalnie).
Krok 2. Zalogowałam się, musiałam wyrazić jakieś zgody, których wcale nie chciałam wyrażać i przepisać ręcznie 10 znaczków z SMS. Wskazałam datę rozwiązania umowy - dzień końca ochrony ubezpieczeniowej. Przycisk 'zatwierdź' nie działa. Świetnie. Dopatrzyłam się, że data jest w czerwonej ramce i po najechaniu na nią jest komunikat "zbyt późna data".
Krok 3. Dzwonię na infolinię, czekam swoje, później potwierdzają moje dane i wreszcie mogę uzyskać jakieś informacje. Okazało się, że jednak mogę rozwiązać umowę przez infolinię, łaskawcy! Szkoda, że nie napisali w mailu ani na swojej stronie, że w ogóle jest taka możliwość, nie wspominając o tym, że numer kontaktowy musiałam poszukać sobie sama.
Teraz się zastanawiam, czy chce mi się pisać skargę do UOKiK... Pozdro, Hestia!WadyUtrudnienie wypowiedzenia umowy, podejrzewam, że celowe... -
~Maria / 2023-10-26 09:30
Dzień dobry Państwu, chciałabym ostrzec przed zawieraniem umów ( w moim przypadku ubezpieczenie podróżne ) z Towarzystwem Ergo Hestia. Miałam polisę która obejmowała również następstwa nieszczęśliwych wypadków i taki mi się zdarzył tuż przed powrotem do Kraju. Przewoźnik dochował wszelkich starań aby pomóc mi bezpiecznie wrócić samolotem, gdyż incydent wydarzył mi się na trzy godziny przed wylotem tego samego dnia udałam się na SOR gdzie zdiagnozowano u mnie w moim mieście sporą szkodę na zdrowiu która uniemożliwiała mi przez kilka następnych tygodni naturalne funkcjonowanie( polisa nadal działała do północy tego dnia ). Hestia przekazała moją sprawę jakiejś instytucji "uduś" : ISON Care Sp. z o.o. Moja sprawa To nr:bCA20/188014/23; Potwierdzenie zgłoszenia szkody z dnia 26-09-2023 r.
Instytucja wysłała mi formularz gdzie jasno podałam kontakt do osoby która była świadkiem mojego incydentu w Wielkiej Brytanii , dołączyłam dokumentację medyczną, informację o zmianie mojego powrotu samolotem z funkcją assistance oraz inne dokumenty i fotografie potwierdzające moją prawdomówność. Czekałam miesiąc, nikt nawet nie pokusił się aby skontaktować się ze świadkiem mojego wypadku w Wielkiej Brytanii, podejrzewam iż nawet nie rozszyfrowano języka angielskiego informującego iż Ryanair informował o konieczności zapewnienia mi assistance, a pod wskazanym nr telefonu osoby z obsługi praktycznie nie miały pojęcia o co pytam zbywając mnie z niechęcią, że musi minąć czas na rozpatrzenie mojej sprawy, czyli 30 dni. Oczywiście, tuż po mojej interwencji ( tak, tak, po 30 dniach ) dostałam obszerny dokument wysyłający mnie na przysłowiowe drzewo. STANOWCZO ODRADZAM zawierania wszelkich umów z tym Towarzystwem.Zaletyszkoda że nie ma opinii minus pięć gwiazdek!Wadyjw. -
~Eee / 2023-10-23 12:04
Nie polecam najgorsza firma, mimo ubezpieczenia dodatkowego nie naprawili sprzętu.
-
~Kris / 2023-10-22 12:18
Tragedia, wymyslaja wszystko byle nie przyjac sprzetu do naprawy. Mam nauczke na przyszlosc, ze nie kupowac dodatkowych ubezpieczen bo to nic nie wnosi WadyOszukują -
~ANIA / 2023-10-16 14:04
Brak kontaktu, Zero informacji,
Jest to NAJGORSZA obsługa klienta z jaką miałam do tej pory do czynienia.
od 2 dni próbuje uzyskać informację o stanie zaległości aby opłacić i zamknąć sprawę - jest to niemożliwe ponieważ brak jakiegokolwiek kontaktu.
WadyNAJGORSZY KONTAKT -
-
~KDP / 2023-10-10 09:22
Okazuje się że "ubezpieczenie pełne" sprzętu AGD nie obejmuje naprawy/wymiany nowego (Użytkowany od 2 miesięcy ) sprzętu jeśli dokładnie nie jestem w stanie podać przyczyny uszkodzenia a uszkodzenie nie wpływa na działanie sprzętu.
Jakiś żałosny żart. NACIĄGACZE I ZŁODZIEJEZaletyNie polecamWadySame wady -
~samtron122 / 2023-10-09 14:17
Czekam 6 godzinę na lawetę od nich, porażka. Nie korzystajcie z tej wfirmy. -
~Irek / 2023-10-09 13:14
Brak kontaktu. Opiekun jaki opiekun nikkt nie odbiera na mejle nikt nie odpisuje . Orzeczenie kpina trzy lata leczenia kolana zdalne nauczanie dziecka , wypłacono 2% 300zl ZaletyBrakWadySame wady -
~ / 2023-10-02 11:16
Brak kontaktu z firmą ubezpieczeniową nie odbierają telefonów a jak już zrobią wycenę szkody lepiej nie patrzeć na kwotę -
~MM / 2023-09-29 09:44
Likwidacja z OC sprawcy.Naprawa w serwisie. Teoretycznie bezgotówkowa.Hestia na oględzinach stwierdziła, że wymienia błotnik (uszkodzony w wypadku) który miał ślady korozji na nowy. Tym samym zwiększa nam wartość pojazdu???? Ciekawe. Jak auto po wypadku jest więcej warte niż przed. Chyba tylko Hestia tak potrafi. Koszt 990 zl ZaletyŻadnychWadyBrak kontaktu, naliczanie kosztów dodatkowych -
~MM / 2023-09-29 02:33
likwidacja szkody z AC trwała 3 miesiące z winy ubezpieczyciela, a tak dokładnie rzeczoznawcy, który podstawowych elementów związanych ze szkodą nie chciał uwzględnić. Po 3 oględzinach w serwisie i mojej interwencji u rzecznika, w końcu zlikwidowali szkodę.
Obsługa klienta dramat, rzeczoznawcy bez kompetencji i logicznego myślenia.
Najgorszy ubezpieczyciel do likwidacji szkody z AC. Serdecznie nie polecam i odradzam.ZaletybrakWadylikwidacja szkody z AC, zaniżanie stawek, brak kontaktu -
~Przemek / 2023-09-27 10:28
Brak kontaktu z firmą ubezpieczeniową nie odbierają telefonów a jak już zrobią wycenę szkody lepiej nie patrzeć na kwotę ZaletyBrakWadyNie polecam -
~KarolinaMM / 2023-09-27 08:50
Dobra obsługa - świadczenie wypłacone. świadczenie za nagłą śmierć. Polisa ubezpieczenia na życie -
-
~Robert / 2023-09-26 12:45
Ostatnio upadło mi zdrowie a należę do Hestii składki odprowadzam i wszystko tak pięknie na początku oferowali, dwa lata temu byłem już jedną nogą na tamtym świecie i dwa tygodnie w szpitalu i za szpital i za chorobę 800zl a takie tysiące mieliśmy otrzymywać za leczenia wstyd, teraz byłem znowu w szpitalu miałem operacje i dali tylko 300zl a. Za dni niezdolności do pracy 200 zł. Chamstwo nie wierzcie im w nic okłamują i nie wypłacają tego co oferowali ZaletyNie wyplacalnkWadyBrak -
~Ewa / 2023-09-26 11:20
Firma patologiczne Gia, złodzieje i oszuści..... ZaletyBrakWadyOszusci -
~Sylwester / 2023-09-25 20:53
Absolutnie odradzam korzystać z opcji ubezpieczenia wariant maksymalny. Nic nie pomogli podczas awarii akumulatora w niemieckim Hanower. Zrzucają wine na stronę niemiecką. Kogo co obchodzi płacisz wymagasz i tyle w temacie. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Lilith / 2023-09-23 18:13
Uszkodzenie pojazdu nie z mojej winy maska, błotnik, zderzak szyba, wszędzie odpryski i wgniotki, szyba oryginalna niedostępna już trzeba by kupić zamiennik z czasem przez co auto straci na wartości. W skrócie do malowania mam całe auto i z czasem jak zacznie pękać - szybę. Auto niedługo miało trafić do sztuk kolekcjonerskich... Wyceniono szkodę na 3 tyś zł. Odwołałam się, przyjechał rzeczoznawca i po prawie miesiącu upominania się i pytań kiedy w końcu rozpatrzą wniosek, dostałam odpowiedź że przyznano mi 1200 zł jednocześnie uznanie kosztorysu 3496 zł zostanie mi przyznane gdy otrzymają faktury potwierdzające wykonanie naprawy?! Jest to niezgodne z prawem i czuje się oszukana! Zaletybrak!Wadyprzedłużanie rozpatrzenia wniosku
oszukano mnie w sprawie wypłacenia pieniędzy
strona 2 z 42