Pracownicy są niekompetentni i nie wywiązują się ze swoich obowiązków!!!
Moja paczka miała dojść do mnie 21.07 natomiast w wyniku mojej nieobecności umówiłam się z konsultantem firmy GLS, by kurier przyszedł do mnie w piątek 25.07 - nie przyszedł.
Czekałam cały dzień w poniedziałek 28.07 na przybycie kuriera - również nie przyszedł.
Zdecydowałam się na zmianę adresu doręczenia do domu rodzinnego ze względu na stałą obecność moich rodziców w domu, którzy nie mieliby problemu z oczekiwaniem na kuriera.
29.07 we wtorek paczka nie dotarła, a dodatkowo kurier w systemie zaznaczył, że z powodu nie obecności odbiorcy, co jest NIE PRAWDĄ !!! Moi rodzice oraz ja byliśmy w domu. Zadzwoniłam na infolinię i wyjaśniłam sytuację, konsultant zapewnił mnie, że następnego dnia, w środę 30.07 paczka do mnie dojdzie. Nie ma jej, dzwonię na infolinię i dostaje informację, że czas dostarczenia mojej paczki upłynął i wraca ona do nadawcy! KOSOMS!!!! W dodatku kurierzy nie odbierają telefonu i nie da się nic załatwić, paczki dostarczają jak im się podoba, albo i w ogóle ich nie dostarczają!
Ta firma to jedno wielkie OSZUSTWO!
ZaletyBrak
WadyPolityka dotyku, kurierzy, cały system