Porażka . Nic nie umieją załatwić . 3 h na lini i ciagle mnie przełączają
ZaletyNie ma juz
WadyNie ma kudzi widać ze upada
~Ewa / 2022-07-26 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt ograniczony, dodzwonienie graniczy z cudem. Pozdrowienia dla Zarządu, zabierzcie się do organizacji pracy, płacimy wam za to i to sporo.
~Magdalena / 2022-07-26 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu najbardziej nieudolny bank jaki jest zero kontaktu telefonicznego blokują świadczenia mimo tego że nie podlegają zajęciom komorniczym transakcja kartą cena z kosmosu za transakcję nigdy więcej żadnych usług w tym banku
ZaletyBrak
WadyNieudolny bank
~Marcin / 2022-07-25 12:03
Ocena: 1.33 / 5
Totalne dno bank zaksięgował mi odrzucony przelew, i ma niby pełno procedur do odzyskania pieniędzy, a otrzymuje informacje że wiedza jak je odzyskać. totalna porażka od jakiegoś czasu. już raz miałem naliczanie niesłuszne prowizje od płatności, ale je wyjaśniłem i odzyskałem pieniądze.
ZaletyAplikacja w miarę dobra
Wadyinfolinia tragedia
co chwile jakieś błędne prowizje lub błędy w płatnościach
~funiek / 2022-07-25 11:30
Ocena: 2.00 / 5
NIE DA SIĘ W OGÓLE DODZWONIĆ!!!! 3 dzień z rzędu 45 min oczekiwania i nic.
ZaletyBRAK
WadySAME WADY i BRAK KONTAKTU Z BANKIEM
~gość / 2022-07-22 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Czas połączenia z konsultantem 40 MIN i zero reakcji - ten bank nie jest dla Kowalskiego - ODRADZAM!!!
~Alessandro / 2022-07-21 17:41
Ocena: 1.33 / 5
Od chwili obowiązkowego przejścia z Noble do Getin Banku to tak, jak z nieba spaść do piekła. Nikt nic nie wie, bez szans dodzwonienie się na infolinię i ogólnie kpina z klientów. Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyJeśli ktoś zna, chętnie poznam. Ja nie znam.
WadyZa mało miejsca aby wymienić chociażby te największe.
~namenessy / 2022-07-18 16:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecę tego banku najgorszemu wrogowi. Osoby na infolinii bardzo nieuprzejme, niekompetentne.
~agnieszka / 2022-07-15 11:05
Ocena: 1.00 / 5
na infolinie się nie dodzwonisz ...
wiszę już 1;15min ...
dramat
~jacek / 2022-07-14 12:07
Ocena: 1.00 / 5
nie można się dodzwonić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletynie można się dodzwonić
Wadynie można się dodzwonić
~klev / 2022-07-14 09:34
Ocena: 1.33 / 5
Nie można się dodzwonić........ od rana próbuję już 48 minut i nikt nie odbiera.
Wadyinfolinia, brak banków w duzych miastach
~Dominik / 2022-07-13 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Od dwoch dni nie moge wykonac przelewu, bo nie otrzymuje kodu na SMS do transakcji.
Mysle ze specjalnie utrudniaja wyplyw pieniedzy z banku.
ZaletyDotychczas bylo OK
~Joanna / 2022-07-13 13:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie można się dodzwonić wykonałam 2 połączenia łącznie na ich linii byłam 60 minut i nikt nie odebrał to są żarty na automatycznym komunikacie było powiedziane ze większość połączeń odbierają po 10 minutach dla wiarygodności wstawiam zdjęcie z ich numerem telefonu i czasem oczekiwań.
ZaletyBrak zalet
WadyW kulki lecą i oszukują banda debili
~Paweł Pe / 2022-07-13 09:21
Ocena: 1.00 / 5
Witam, radze omijac ten bank, 3 tygodnie temu ich wpłatomat porwał mi 200 zł. Zadzwoniłem na infolinie po około godzinie oczekiwania na polaczenie z konsultantem złożyłem zgłoszenie, zostałem poinformowany ze reklamacja zostanie rozpatrzona do 15 dni. Pomijam fakt ze w podobnym przypadku mbank odrazu zaksiegowal wplate i dopiero pozniej weryfikował przyczyne. Dzis mija 15 dni i otrzymałem sms z informacją że rozpatrzenie rekalmacji zostalo przedluzone o 30 dni :)
~Michał S / 2022-07-12 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed tym bankiem 2-3 dni spóźnienia w spłacie przekazują do windykacji największe k***stwo na rynku proszę wiązać
ZaletyOmijac łukiem
WadyChamska obsługa brak profesjonalizmu nękanie
~Mateusz / 2022-07-07 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Dno, totalne dno. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Czas oczekiwania to co najmniej 1,5 godziny. Nie polecam
Zaletybrak
Wadybardzo długi czas oczekiwania na infolinii
~Rafał / 2022-07-02 22:31
Ocena: 5.00 / 5
Posiadam ROR od ponad roku, kartę płatniczą i kredytową. Nie znikają mi pieniądze z ROR ani karty kredytowej. Nie mam problemu z zalogowaniem się do systemu transakcyjnego banku. Sam system transakcyjny jest prosty w obsłudze, czytelny bez zbędnych gadżetów, w biało zielonych barwach. Z infolinii korzystałem, dodzwoniłem się szybko i konsultant mi wszystko wytłumaczył. W naszym oddziale w Gdyni stoi bankomat-wpłatomat Planet Cash, pieniądze w nim są, można też pieniądze do niego wpłacić i nie została mi pobrana z tego powodu żadna prowizja. Produkty które proponują są atrakcyjne finansowo. Polecam.
~Jachoo / 2022-07-01 13:53
Ocena: 2.00 / 5
Coś strasznego. To mój pierwszy kontakt z tym bankiem i nigdy więcej. Na kazdym kroku są problemy, logowanie do bankowości internetowej graniczy z cudem bo przy pierwszym logowaniu człowiek dostaje 2 loginy 3 hasła i ciężko się w tym połapać. Kobieta na infolinii niemiła przy odpowiedzi na podstawowe pytania. Strona bankowości jak dla mnie niejasna i wspomniane już logowanie to droga przez mękę i to nie jest przesada. Chciałem skorzystać z lokaty ale po tym co zobaczyłem przy próbie jej założenia nie chce mieć z tym bankiem nic wspólnego. Utrudniona opcja wpłaty środków na lokatę co powinno być podstawą. Niejasne zasady zmiany odnawialnosci lokaty. Nic dziwnego że bank od miesięcy jest na granicy upadłości jeśli w taki sposób zabiega o kapitał klientów. Radzę omijać szerokim łukiem
ZaletyAtrakcyjne oprocentowanie lokat, ale bez możliwości skorzystania z tego przy tak dziwnym i skomplikowanym procesie złożenia lokaty
WadyZ mojego doświadczenia na każdym kroku napotkałem na problemy, nigdy więcej
~bd / 2022-06-28 09:48
Ocena: 1.00 / 5
Zamknięcie konta po zmarłej osobie wymagało już 3 wizyt w Banku i nie wierzę że po 4 się zakończy. Przy każdej kolejnej wizycie jesteśmy informowani o brakujących dokumentach (po wcześniejszych zapewnieniach że już są kompletne). Dla mnie to jakaś kpina ze mnie i mojego czasu. Nie polecam!
Zaletybrak
~Krzysiek / 2022-06-27 12:50
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt telefoniczny nie możliwy, na wiadomości też nie odpisują, idą dobrą drogą w kierunku upadku. Nie polecam!!!