strona 5 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Bogusia / 2023-05-31 18:28
Wakacje udane. Kontakt z pracownikami rzeczowy i sympatyczny. Oferta zgodna z opisem . Powyżej oczekiwań.
Destynacja Gran Canaria maj 2023 -
-
~Jakub / 2023-05-29 12:09
Oferta niezgodna ze stanem faktycznym: nieaktualne zdjęcia, niezgodny opis infrastruktury hotelu jak również jego kategorii. Do tego brudne pokoje i zepsute jedzenie. ZaletyBrak -
~Anna / 2023-05-29 12:03
Przebywamy w Hotelu Sentido od 21.05 i niestety z plaży nie korzystamy. Od początku naszego przyjazdu plaża jest zasypana glonami, hotel twierdzi że to taka anomalia występująca raz na 20 lat i nie sprzątają bo nie widzą problemu. Dodatkowo od kilku dni są temperatury po 26+ i to wszystko śmierdzi. Rezydent z Eximu dnia 22.05 zapewnił nas że plaża będzie posprzatana, na słowach się skończyło. -
~AnnaM / 2023-05-17 11:09
Nie polecam tego biura i zgadzam się z wieloma opiniami w necie. Zakup wczasów poszedł sprawnie, ale realizacja gorzej. Dwa największe mankamenty:
1. Rezydenci- niestety, dodzwonienie się pod jakikolwiek podany numer nie było możliwe, mimo wielokrotnych prób. Zatem płacisz za fikcję.
2. Transfer na lotnisko- nikogo to nie obchodzi, że masz zapłacone śniadanie w ostatnim dniu pobytu przed wylotem, ale nie możesz go zjeść, bo transfer jest skoro świt, a potem czekasz x godzin na lotnisku... SłabeZaletyNie zmienili nam hotelu 24 h przed wylotem, co ponoć nie jest rzadkie;) -
~Stefan. / 2023-05-15 18:14
Właśnie dzisiaj wysłałem pisemne zażalenie do turoperatora EximTours ( zobaczymy ile będę czekał na odpowiedź i czy wogóle otrzymam ) ale nie odpuszczę. Opieka tegoż biura nad jego klientami przebywającymi za granicą woła o pomstę do nieba. Wycieczka była zorganizowana do Andaluzji w Hiszpanii z przelotem liniami rejsowymi WizzAir i lądowaniem w Maladze. W informacji do kart pokładowych było z góry podane, że na lotnisku nie będzie przedstawiciela EximTours, a jedynie osoba z "firmy partnerskiej Grupo Bravo" z tabliczką z naszym nazwiskiem przy drzwiach wyjściowych z holu lotniska lub na zewnątrz będzie stał kierowca również z tabliczką z naszym nazwiskiem. Nic takiego nie miało miejsca i po ok. 20 minutach poszukiwań tych osób zjechaliśmy na poziom -1 na parking, gdzie jak podano miał stać samochód realizujący nasz tranfer z lotniska do hotelu. Na parkingu byliśmy ok. 40 minut od wylądowania samolotu ( w informacji było napisne, że kierowcy będą czekali do 60 minut od wylądowania samolotu ) i również samochodu tego nie było. Zaczęliśmy interweniować do pani rezydent ( której numer telefonu był podany w informacjach przed wylotem ) oraz na numer infolinii lotniskowej gdzie kazano dzwonić w przypadku opóźnień i przesunięcia godziny transferu. Żadne z naszych kilkakrotnych połączeń nie zostało odebrane. Musieliśmy zatem zorganizować sobie prywatny transport z lotniska do hotelu za dodatkową opłatą. Po interwencji nazajutrz w centrali w Polsce raczyła się odezwać pani rezydent i oznajmiła, że akurat w dniu wczorajszym tj. 03.05.2023 r. miała dzień wolny i ona nie pracuje 24 godziny na dobę a jedynie od 9.00 do 15.00. Jest niewyobrażalnym aby rezydent biura podróży nie była dostępna o każdej godzine dnia i nocy w nagłych przypadkach. Ponadto jak podano w informacji rezydent osobiście obsługuje część Andaluzji od Malagi w kierunku Gibraltaru natomiast kierunek od Malagi do Almerii ( my byliśmy w miejscowości Almunecar ) obsługiwany jest przez panią rezydent jedynie telefonicznie, który nie można się dodzwonić. Nie mieliśmy żadnych informacji bądź to o miejscowości i miejscowych atrakcjach jak również na temet organizowanych wycieczek. ZaletyBrak.WadyJak opisane powyżej ( na pewno w przyszłości będę omijał to biuro szerokim łukiem ). -
~Aleksandra M. / 2023-05-14 18:44
Exim Tours wykazuje brak profesjonalizmu i dbałości o interesy swoich klientów. Udzielanie nieprawidłowych informacji na stronach hotelu oraz przez infolinię to niedopuszczalne zachowanie w branży turystycznej, gdzie uczciwość i rzetelność powinny być priorytetami.
W tym konkretnym przypadku zostałam wprowadzona w błąd co do opłat za internet w hotelu i zdecydowała się na zakup karty sim, który okazał się zbędny. Niestety, Exim Tours nie poczuł się odpowiedzialny za błędną informację i nie zaoferował zwrotu kosztów, co wydawalo mi sie logiczne, ze po powrocie z urlopu dostane na 100% zwrot, bo to wina biura podrozy, bo polegam na informacjach przez nich dostarczanych.
Dla klienta, który wydał ponad 30 K złotych na wakacje, oczekuje się pełnego wsparcia i pomocy ze strony biura podróży, zwłaszcza w przypadku błędów związanych z informacjami na stronach hotelu oraz infolini. W tym przypadku, Exim Tours nie wywiązał się z tej roli i doprowadził do niepotrzebnych kosztów i kłopotów.
Mając na uwadze powyższe, nie polecam Exim Tours jako biura podróży, ze względu na ich nieprofesjonalizm i brak troski o interesy klientów oraz narazanie na niepotrzebne wydatki. -
~Damian / 2023-05-07 16:07
Eximtour = oszuści i złodzieje. 40 dni przed wakacjami złożyłem rezygnację.
Exim tours obciążył mnie na 65% kwoty całkowitej.
Składały się na to koszty administracyjne i rezerwacja biletów rejsowych Kraków-Pafos.
Chciałem cokolwiek odzyskać, więc poprosiłem o bilety lotnicze których nie da się anulować
ale można zmienić datę lub uczestników. Odmówili mi. Jakby tego było mało oddano niezwłocznie
sprawę do windykacji pomimo zapisu w OWU, że rozliczenie kosztów imprezy z przelotem rejsowym
może nastąpić dopiero po terminie zakończenia imprezy. Zero empatii i jakiejkolwiek propozycji
wyjścia z zaistniałej sytuacji. Przestrzegam. Uważajcie na siebie. Korzystajcie z rozszerzonych ubezpieczeń.Zaletybrak -
~Natalia / 2023-05-05 21:49
Dwa tygodnie temu wróciłam z Egiptu, był to pierwszy wyjazd z biurem eximtours i jestem bardzo miło zaskoczona
Opieka biura super na lotnisku w Hurghadzie osoby które reprezentowały biuro były wszędzie Transfer do hotelu odbył się bez problemu, na lotnisku witał nad przedstawiciel exim mówiący świetnie po polsku.
Od razu w dniu przylotu spotkanie z rezydentką panią Grażynką z którą do końca pobytu byliśmy w stałym kontakcie na Whatsappie.
Przewodnicy na wycieczkach cudowni
Ahmed, Zigo... Robią świetną robotę
Byliśmy dwa tygodnie i przeżyliśmy najlepsze wakacje w życiu
Hotel mnie nie zaskoczył gdyż przed decyzją wystarczyło poczytać opinie
Na pewno jeszcze skorzystamy z usług tego biuraZaletyOpieka na miejscu
Stały kontakt z rezydentem
Duży wybór wycieczek fakultatywnychWadyBrak wad -
-
~IM / 2023-05-05 13:39
Wymarzona podróż poślubna stała się koszmarem za pośrednictwem biura Exim Tours.
W dużym skrócie - Hiszpania, 11 dni, ok. 10 tyś. zł, ładny folder, przekonująca pani w biurze - za tę kwotę nie może się nie udać, a jednak... Trudność z odnalezieniem transportu do hotelu, na miejscu brud, smród i ubóstwo. 4 gwiazdki chyba dodane w photoshopie do broszury. Monotonne i niestety nieświeże jedzenie, które spowodowało problemy żołądkowe, uciekający recepcjoniści, brak kontaktu z rezydentem, niemiła obsługa, alarm ppoż. w środku nocy - bez słowa wyjaśnienia i bez powodu, jak się okazało, dwa pojedyncze łóżka (różnej wielkości) dla pary młodej :), zaśmiecony basen, całonocne imprezy przed hotelem z hiszpańskim disco polo, do którego bawiło się stado emerytów, którzy opanowują ten hotel, podobno na okrągło, choć miała być to "świeża" okolica, czyli ogółem - brak snu i głodówka z oczekiwaniem na powrót.
W odpowiedzi na reklamację otrzymaliśmy bezczelne pismo, którego fragment zacytuję: "Skoro nie mogliście państwo spać w nocy, to mogliście spać w ciągu dnia, podczas siesty." Marzyliśmy o tym, by wydać 10 tyś., żeby spać w dzień, ale w Hiszpanii ;) Totalne chamstwo ze strony Exim Tours, zero odpowiedzialności i oczywiście, odrzucona reklamacja.
Odradzamy stanowczo korzystania z usług Exim!WadyZa długo by wymieniać... -
~Krzysztof / 2023-05-04 17:22
Niezgodność pokoju z ofertą Brak reakcji po zgłoszeniu problemów Traktują klienta z góry ZaletyBrakWadyNiezgodność z ofertą to jedno, ale brak wsparcia i chęci załatwienia sprawy jest jeszcze gorsze -
~bosyl / 2023-04-30 10:58
Na Cyprze byliśmy od 12 do 19 kwietnia. Były trudności ze skontaktowaniem się z rezydentem a kiedy to sie już udało to usłyszałam poradę, żebym organizowała sobie wolny czas we własnym zakresie bo nie możemy liczyć na żadną wycieczkę z uwagi na okres świąteczny. Myślę, że dla takich rad nie ma potrzeby zatrudniać rezydenta - wystarczy poinformować,że jest się zdanym wyłącznie na siebie przed wykupem imprezy i dać szansę na decyzję czy to biuro jest dobrym wyborem. Z pewnością gdybym wiedziała wcześniej, że nie mogę liczyć na żadne wsparcie ze strony biura, wybrałabym wycieczkę indywidualną za niewątpliwie niższą cenę. WadyUtrudniony kontakt z rezydentem, brak profesjonalizmu i chęci zaspokojenia podstawowych oczekiwań klienta, jakim jest chęć poznania miejsca, do którego się przyjechało -
~Agnieszka / 2023-04-25 22:39
Biuro to oszuści. Dopłaty, brak wywiązania się z umowy czyli transfer lotnisko-hotel o 3 w nocy sama czekałam z dzieckiem na nikogo!!! Hotel na Zanzibarze miałam mieć widok na ocean nie było, doba zaczynała się o 14:00 dotarłam do hotelu 6 rano i zero zakwaterowania. Dotarłam na własna rękę! Narażając siebie i syna 4l ZaletyBrak!Wady Rak wywiązywania się z umowy, olewaja klientów -
~Agnieszka / 2023-04-25 22:39
Biuro to oszuści. Dopłaty, brak wywiązania się z umowy czyli transfer lotnisko-hotel o 3 w nocy sama czekałam z dzieckiem na nikogo!!! Hotel na Zanzibarze miałam mieć widok na ocean nie było, doba zaczynała się o 14:00 dotarłam do hotelu 6 rano i zero zakwaterowania. Dotarłam na własna rękę! Narażając siebie i syna 4l ZaletyBrak!Wady Rak wywiązywania się z umowy, olewaja klientów -
~Aniela / 2023-04-19 10:21
Mam pytanie. Mam 34 dni do rozpoczęcia imprezy,która kosztuje 1399 zł , chcę zrezygnować z niej o czym poinformowałam ,dostałam zwrotną informację,że muszę zapłacić-UWAGA -3455 zł bo to jest lot nie czarterowy tylko Rejsowy Mam umowę ,gdzie jasno jest napisane jakie są koszty w wypadku rezygnacji w zależności od czasu jaki jest do imprezy mnie dotyczy 20 procent ceny imprezy do Bułgarii. Czy taka sytuacja jest możliwa? Pomóżcie proszę -
~Bartek / 2023-04-17 13:22
Właśnie wróciliśmy z Malty. Czytając opinie o Exim miałem spore obawy.... zwłaszcza ze już w dniu zakupu wycieczki godzina odlotu na stronie ryanair była inna niż ta przez którę podejmowaliśmy decyzję o akurat tej ofercie - miał być wylot o 21 a było 6 rano więc jakby dzień w plecy ale...
już sam wyjazd od początku wszystko jak należy
Bilety na czas na mailu z dokłądnym opisem co i jak i gdzie znajdziemy na miejscu
na lotnisku dobrze oznaczone miejsce spotkania wraz z panią wyłapującą klientów z logo firmy.
transfer porządnym autokarem
sam hotel zgodnie z oczekiwniami, jedzenie dobre dużo różnorodnych alko w cenie. Sama obsługa hotelu pomocna, w ostatnim dniu sami do pokoju przynieśli bilety na samolot i tranfer. Wyjazd uważam za udany.
Zaletywszystko na czas i wyczerpująco opisaneWadyw dniu zakupu wycieczki godziny znacząco różniły się od tego co otrzymaliśmy na umowie, firma nie zaktualizowała sobie godzin odlotów. -
~Rafał / 2023-04-16 21:01
Eximtours to troche takie Biuro Podróży widmo. Wykupiłem wycieczkę z rodziną na Kretę, na miejscu nie było polskiego rezydenta, na lotnisku nie dostaliśmy koperty z informacjami potrzebnymi w hotelu. O informację na temat godziny transferu z hotelu do lotniska musiałem wypraszać wręcz przez emiale, gdzie odsyłali mnie do "koperty" której nie dostałem albo do jakiegoś linku do niemieckiej strony. Totalny brak informacji, traktowanie klienta lekceważąco i totalnie niepomocny costumer service to powinien być nowy slogan Exima.
Swoją drogą widziałem jak turyści z niemieckiego biura byli traktowani całkowicie inaczej...ZaletybrakWadyniski poziom obsługi klienta, brak informacji, lekceważenie klienta, nie dotrzymanie umowy (brak polskiego rezydenta na miejscu) -
-
~Damian / 2023-04-13 18:50
Ponad miesiąc przed wyjazdem musiałem z niego zrezygnować. Obciążyli mnie na 65% kwoty całkowitej.
Składowe to koszty administracyjne i bilety lotnicze na Ryanaira. Nie ma możliwości anulowania biletów lotniczych
ale jest opcja zmiany nazwiska i daty podróży. Chciałem z tej opcji skorzystać ale odesłano mnie do reklamacji gdzie
obowiązuje termin 30 dni na rozpatrzenie wniosku. Dodam tylko że nie otrzymałem ułamka empatii ze względu na zaistniałą sytuację. Przestrzegam wszystkich. -
~Darek / 2023-04-07 13:42
rezydent masakra, obsługa Exim Tours masakra. Olewatorskie podejście podczas składania reklamacji. My napisaliśmy 2 strony, a oni jednym zdaniem odrzucili reklamację dwukrotnie. Jeśli ktokolwiek ma okazję do pojechania z tym biurem podróży, to odradzam w 100%. -
~Lukasz / 2023-04-03 21:31
Wybrałem się (sam!) na Teneryfę z EximTours - trochę się obawiałem bo nie znam języka ale zupełnie niepotrzebnie. Wszystko dograne i jak nie umiałem czegoś to pomógł mi rezydent. Dobra robota! ZaletyPomocna obsługaWadySłaba strona internetowa -
~Anna / 2023-03-31 08:43
Jestem zadowolona z wakacji z Malce co prawda wybrałem dosyć tani hotel nie był najlepszy ale za to pieniądze uważam że było warto ZaletyCana
strona 5 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »