strona 4 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Michal / 2023-06-30 21:35
Podobnie jak inni.
Bus transferwy miał czekać godzinę od wylądowania samolotu. Samolot sie spóźnił i bus odjechał. Podobnie jak u innych klientów nie oznaczone miejsce exim do odbioru podróżnych. Od razu po przylocie niepotrzebne nerwy. -
-
~masti / 2023-06-30 19:13
Biuro Porażka. Amatorzy, Chciałem z nimi jechać na wycieczkę na Maltę. Jak mawia klasyk pierwszy i ostatni raz. Po rezerwacji, zrobieniu przelewu, potwierdzeniu zakupu wyjazdu po około godzinie telefon z biura że wycieczka jest niemożliwa chyba, że 1,5 tys. zł dopłaty za lot... pięknie podziękowania i wyjazd na własną rękę czyli tak ok. 80% wyjazdów zagranicznych. Pozostałe 20% nie zwiększy przez tych amatorów. Pieniądze oddali po kilku dniach. PS. Wyjazd na Maltę na własną rękę mega, byliśmy zachwyceni. Ostrzegam przed sezonem wakacyjnym Zaletytylko kontakt tel miłyWadywszelkie; najważniejsze to brak profesjonalizmu, najgorsze biuro podróży z jakim miałem styczność, stanowczo odradzam -
~Mateusz / 2023-06-29 17:13
Ostatnie co zrobię w życiu to polecę exim tours, wprowadzają klienta w błąd. Przy oferowaniu wyjazdu lot podają rejsowy( który nie może ulec zmianie jest planowany na cały rok) w naszym przypadku lot miał być o godzinie 22 okazało się w dzień wylotu ze jest zmiana na 10:30 ( gdzie nie może to mieć miejsca przy lotach rejsowych, jedynie przy czarterach) . Pełen profesjonalizm pracowników związanych z działem reklamacji wskazuje iż wysyłają w argumentacji regulamin lotów czarterowych mimo ze loty w umówię są rejsowe…
Wiśnia na torcie to transfer z hotelu i ludzie siedzący na podłodze w busie … creme de la creme
Omijajcie ludzie to biuro bo oszukają was na 99.9%
Atfuu pluje na nichZaletyBrakWadyCałe biuro i obsługa -
~Megi / 2023-06-20 20:20
Najgorsze biuro, unikajcie jak ognia, kłamstwa, zepsute wakacje, kasa wyrzucona w błoto i nic więcej! -
~Barbara / 2023-06-14 10:34
Pobyt 14 -21 maj 2023 Nasza sytuacja po przylocie na lotnisko w Maladze była identyczna jak opisana przez Pana Stefana.
Po przylocie do Malagi nie było żadnej osoby z tabliczka z naszymi nazwiskami z firmy Bravo ani kierowcy. Po wielu telefonach i poszukiwaniach dowiedzieliśmy się, ze należy czekać przy kiosku z pamiątkami; "czekac tyle ile trzeba", bo autobus nie będzie jechał z dwoma pasażerami. Jak się okazało musieliśmy czekać na pasażerów z innych lotów.
Transfer dziesięciu kilometrów z lotniska do hotelu trwał 3,5 godziny od przylotu. Oczywiście nie zdążyliśmy na opłacony obiad.
W drodze powrotnej nie ryzykowaliśmy i skorzystaliśmy z TAXI. Oferowany przez biuro Exim sposób transferu jest nie do przyjęcia.Wadytransfer lotnisko - hotel -
~Ala / 2023-06-08 18:21
Jestem aktualnie w hotelu. Sam obiekt piękny, jedzenie pyszne, ciepłe choć jednostajne. Hotel spełniający 5 gwiazdek ale tym samym przez wysoką jakość trochę nudny. Tutaj teraz podobno jest jest przed sezonem i może dlatego nie ma żadnych animatorów a może nie ma ich także w trakcie sezonu z racji rangi hotelu. Okolica przy plaży jest ok ale już poza nie specjalnie, brud, walające się śmieci. Woda w morzu cieplejsza od wody w basenie, trochę glonów na brzegu ale jest ok. Przy basenie jest mało leżaków, za to stolików dużo. Jest oczywiście restauracja hotelowa ( nie all inclusive) tam też stolików dużo tylko klientów dwóch, trzech na dzień. W tym momencie jest to hotel do wypoczynku umysłowego, cisza, spokój. Jesteśmy na półmetku wypoczynku więc zobaczymy co będzie dalej. Bar przy basenie ok, piwo, wino, drinki lokalne. W tym momencie nie ma przekąsek między obiadem a kolacją, tylko jakieś ciasteczka. Tego brakuje bo długi odstęp między obiadem a kolacją. Ale nie ma tragedii. Obsługa miła, hotel piękny. A i zagęszczenie hoteli jest ogromne. Jedne w budowie, drugie w remoncie. Jest jakieś 8 metrów między budynkami, także tego hotelu. Mamy pokoje z widokiem na morze ale z boku bo na wprost normalny blok a obok remonty i kupa gruzu. To tyle na tą chwilę, resztę opiszę jak skończę urlop???? ZaletyCzystośćWadyNuda -
~Patrycja / 2023-06-07 15:22
Biuro podróży ocenia się zazwyczaj wtedy, gdy w podróży pojawia się problem. W naszej podróży pojawił się jeden z najgorszych - odwołany lot. I choć wiem, że to nie jest wina biura podróży, to jesteśmy w szoku, że w takiej sytuacji biuro nie dało nam żadnej pomocy ani wsparcia. Lot powrotny organizowaliśmy na własną rękę nie mogąc doprosić się o potrzebne do tego informacje, które moglyby nam pomóc zrobić to szybcjej, kilka telefonów do rezydenta, który NIC !!! PODKREŚLĘ NIC NIE WIEDZIAŁ powtarzał zdawkowo "Proszę się o nic nie martwić" nie potrafił odpowiedzieć na żadne pytanie. Wrecz Pani byla oburzona, że stresuje się odwołanym lotem a 7 osobowej rodziny, w tym 2 dzieci i starszej osoby. Zero wsparcia, nawet maila z informacjami jak wygląda procedura przy odwołaniu lotu, jakie mamy prawa itd. Po to kupowalam wycieczkę przez biuro, a nie organizowałam jej na własną rękę, by w takich sytuacjach móc na kimś polegać. Dobrze, że rozmowy z infolinią są nagrwyane - Panie również niemiłe, niechętne do pomocy, wręcz obrażone, że dzwonię o coś dopytywać.
DRAMAT. Nigdy więcej tego biura.
Ostatnie 2 dni wakacji wycięcie z życia, wycieczkę fakultatywną kupioną na własną rękę za kupę kasy spędziłam na telefonowaniu na infolinie - agenta, biura i linii. -
~Monika / 2023-06-07 11:35
Jestem obecnie na Majorce z Eximem . Pierwszy i zdecydowanie ostatni raz. Wybrałam hotel na podstawie zdjęć i opisu. Zgadza się jedynie nazwa ponieważ zdjecia są z sąsiedniego hotelu i opis rowniez. Wybrałam butikowy hotel dla dorosłych a zastałam moloch dla rodzin z dziećmi. Rezydent stwierdził ze kod oferty się zgadza i nawet nie pofatygował się aby przyjechać do hotelu. Po powrocie składam reklamacje i mysle ze sprawa trafi do sądu. Przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy. ZaletyBrak -
-
~Agnieszka / 2023-06-03 21:53
Witam nie polecam tej firmy ,ponieważ po wylądowaniu na lotnisku w Barcelonie nie otrzymaliśmy bagażu, że wstępnych informacji dowiedzieliśmy że prawdopodobnie był strajk ale na drugi dzień sie okazało z innego źródła informacji że ponoć linie lotnicze nie opłaciły obsługi i na lotnisku nasze bagaże nie zostały wyładowane z samolotu poczym tym samym samolotem wróciły do Wrocławia, zostały złożone reklamacje i wszelkiego rodzaju dokumenty o zaginięcie bagażu, oczywiście po zadzwonieniu na różne numery telefonów, nikt nie był nam wstanie powiedzieć gdzie jest nasz bagaz ,a o rezydencie wycieczki nie było śladu, ani razu nie pojawił się w hotelu ,a numer nie odpowiadał, a już jak się dodzwoniliśmy do jakiś osób to nikt nie był w stanie nam powiedzieć gdzie bagaże i czy do nas dotrą ,zero pomocy ,wiec vzesc naszej grupy spędziła wakacje bez ubrań, tylko te w których przyjechali ,bez leków ,musieliśmy kupić szczotecki ,pasty ,ręczniki na plażę, klapki,sukienki ,spodenki ,bieliznę, oraz leki ,spędziliśmy tak 7 dni w Hiszpanii z trójką dzieci ,później po dalszych interwencjach nasze bagaże przyleciały do Barcelony, mieli 24g na dostarczenie nam bagaży do hotelu ,nie wiemy ile procent ludzi go otrzymało, ale my wróciliśmy bez nich do domu po 7 dniach ,poczym po wylądowaniu we Wrocławiu poszliśmy się dowiedzieć o nie, pan nas poinformował, że są w Barcelonie...także firma ta jest firmą nie dbającą o klienta ,to jest odbijanie piłeczki i zwalanie winy z jednego na drugiego vzyli exim Tours na linie lotnicze i odwrotnie, -
~Grzesiek. / 2023-06-03 11:04
Pojechałem pierwszy i ostatni raz gdziekolwiek z Exim tours. Tragedia. Zaczeło sie przed wyjazdem, zadzwoniłem do nich z prosym pytaniem dot pobytu w Hiszpani. Odpowiedzieli, że nic mi nie powiedzą, bo wakacje.pl wzieli prowizję za wyjazd i do wyjazdu mi nic nie pomogą. Po przylocie zero obsługi rezydenta. Spacer 30 min na koniec lotniska, aby usłyszeć od wynajętej hiszpanskiej firmy, że mamy czekać na autobus 2 godziny. Przylecieliśmy do Barcelony o 19.00 i w hotelu 100 km przyjechaliśmy o 23.30. Gdyby na naszym miejscy byli starsi ludzie na znający angielskiego myślę, że mieliby wielkie problemy. Po dwóch dniach przybył oczywiście spóźniony na spotkanie Rezydent i co chwila patrząc na zegarek coś tam powiedział, po czym poinformował , że juz jest spóźniony i musi jechać. Jedyne na plus tego wyjazdu to hotel i samo miejsce oraz warunki, obsluga, jedzenie - naprawdę ok. itp. No ale to nie zasługa Exim Tours. Z tym biurem nigdy więcej. Nie polecam. ZaletyHotel warunki i okolica.WadyExim Tours nigdy więcej. Jw. -
~Bogusia / 2023-05-31 18:28
Wakacje udane. Kontakt z pracownikami rzeczowy i sympatyczny. Oferta zgodna z opisem . Powyżej oczekiwań.
Destynacja Gran Canaria maj 2023 -
~Jakub / 2023-05-29 12:09
Oferta niezgodna ze stanem faktycznym: nieaktualne zdjęcia, niezgodny opis infrastruktury hotelu jak również jego kategorii. Do tego brudne pokoje i zepsute jedzenie. ZaletyBrak -
~Anna / 2023-05-29 12:03
Przebywamy w Hotelu Sentido od 21.05 i niestety z plaży nie korzystamy. Od początku naszego przyjazdu plaża jest zasypana glonami, hotel twierdzi że to taka anomalia występująca raz na 20 lat i nie sprzątają bo nie widzą problemu. Dodatkowo od kilku dni są temperatury po 26+ i to wszystko śmierdzi. Rezydent z Eximu dnia 22.05 zapewnił nas że plaża będzie posprzatana, na słowach się skończyło. -
~AnnaM / 2023-05-17 11:09
Nie polecam tego biura i zgadzam się z wieloma opiniami w necie. Zakup wczasów poszedł sprawnie, ale realizacja gorzej. Dwa największe mankamenty:
1. Rezydenci- niestety, dodzwonienie się pod jakikolwiek podany numer nie było możliwe, mimo wielokrotnych prób. Zatem płacisz za fikcję.
2. Transfer na lotnisko- nikogo to nie obchodzi, że masz zapłacone śniadanie w ostatnim dniu pobytu przed wylotem, ale nie możesz go zjeść, bo transfer jest skoro świt, a potem czekasz x godzin na lotnisku... SłabeZaletyNie zmienili nam hotelu 24 h przed wylotem, co ponoć nie jest rzadkie;) -
~Stefan. / 2023-05-15 18:14
Właśnie dzisiaj wysłałem pisemne zażalenie do turoperatora EximTours ( zobaczymy ile będę czekał na odpowiedź i czy wogóle otrzymam ) ale nie odpuszczę. Opieka tegoż biura nad jego klientami przebywającymi za granicą woła o pomstę do nieba. Wycieczka była zorganizowana do Andaluzji w Hiszpanii z przelotem liniami rejsowymi WizzAir i lądowaniem w Maladze. W informacji do kart pokładowych było z góry podane, że na lotnisku nie będzie przedstawiciela EximTours, a jedynie osoba z "firmy partnerskiej Grupo Bravo" z tabliczką z naszym nazwiskiem przy drzwiach wyjściowych z holu lotniska lub na zewnątrz będzie stał kierowca również z tabliczką z naszym nazwiskiem. Nic takiego nie miało miejsca i po ok. 20 minutach poszukiwań tych osób zjechaliśmy na poziom -1 na parking, gdzie jak podano miał stać samochód realizujący nasz tranfer z lotniska do hotelu. Na parkingu byliśmy ok. 40 minut od wylądowania samolotu ( w informacji było napisne, że kierowcy będą czekali do 60 minut od wylądowania samolotu ) i również samochodu tego nie było. Zaczęliśmy interweniować do pani rezydent ( której numer telefonu był podany w informacjach przed wylotem ) oraz na numer infolinii lotniskowej gdzie kazano dzwonić w przypadku opóźnień i przesunięcia godziny transferu. Żadne z naszych kilkakrotnych połączeń nie zostało odebrane. Musieliśmy zatem zorganizować sobie prywatny transport z lotniska do hotelu za dodatkową opłatą. Po interwencji nazajutrz w centrali w Polsce raczyła się odezwać pani rezydent i oznajmiła, że akurat w dniu wczorajszym tj. 03.05.2023 r. miała dzień wolny i ona nie pracuje 24 godziny na dobę a jedynie od 9.00 do 15.00. Jest niewyobrażalnym aby rezydent biura podróży nie była dostępna o każdej godzine dnia i nocy w nagłych przypadkach. Ponadto jak podano w informacji rezydent osobiście obsługuje część Andaluzji od Malagi w kierunku Gibraltaru natomiast kierunek od Malagi do Almerii ( my byliśmy w miejscowości Almunecar ) obsługiwany jest przez panią rezydent jedynie telefonicznie, który nie można się dodzwonić. Nie mieliśmy żadnych informacji bądź to o miejscowości i miejscowych atrakcjach jak również na temet organizowanych wycieczek. ZaletyBrak.WadyJak opisane powyżej ( na pewno w przyszłości będę omijał to biuro szerokim łukiem ). -
~Aleksandra M. / 2023-05-14 18:44
Exim Tours wykazuje brak profesjonalizmu i dbałości o interesy swoich klientów. Udzielanie nieprawidłowych informacji na stronach hotelu oraz przez infolinię to niedopuszczalne zachowanie w branży turystycznej, gdzie uczciwość i rzetelność powinny być priorytetami.
W tym konkretnym przypadku zostałam wprowadzona w błąd co do opłat za internet w hotelu i zdecydowała się na zakup karty sim, który okazał się zbędny. Niestety, Exim Tours nie poczuł się odpowiedzialny za błędną informację i nie zaoferował zwrotu kosztów, co wydawalo mi sie logiczne, ze po powrocie z urlopu dostane na 100% zwrot, bo to wina biura podrozy, bo polegam na informacjach przez nich dostarczanych.
Dla klienta, który wydał ponad 30 K złotych na wakacje, oczekuje się pełnego wsparcia i pomocy ze strony biura podróży, zwłaszcza w przypadku błędów związanych z informacjami na stronach hotelu oraz infolini. W tym przypadku, Exim Tours nie wywiązał się z tej roli i doprowadził do niepotrzebnych kosztów i kłopotów.
Mając na uwadze powyższe, nie polecam Exim Tours jako biura podróży, ze względu na ich nieprofesjonalizm i brak troski o interesy klientów oraz narazanie na niepotrzebne wydatki. -
-
~Damian / 2023-05-07 16:07
Eximtour = oszuści i złodzieje. 40 dni przed wakacjami złożyłem rezygnację.
Exim tours obciążył mnie na 65% kwoty całkowitej.
Składały się na to koszty administracyjne i rezerwacja biletów rejsowych Kraków-Pafos.
Chciałem cokolwiek odzyskać, więc poprosiłem o bilety lotnicze których nie da się anulować
ale można zmienić datę lub uczestników. Odmówili mi. Jakby tego było mało oddano niezwłocznie
sprawę do windykacji pomimo zapisu w OWU, że rozliczenie kosztów imprezy z przelotem rejsowym
może nastąpić dopiero po terminie zakończenia imprezy. Zero empatii i jakiejkolwiek propozycji
wyjścia z zaistniałej sytuacji. Przestrzegam. Uważajcie na siebie. Korzystajcie z rozszerzonych ubezpieczeń.Zaletybrak -
~Natalia / 2023-05-05 21:49
Dwa tygodnie temu wróciłam z Egiptu, był to pierwszy wyjazd z biurem eximtours i jestem bardzo miło zaskoczona
Opieka biura super na lotnisku w Hurghadzie osoby które reprezentowały biuro były wszędzie Transfer do hotelu odbył się bez problemu, na lotnisku witał nad przedstawiciel exim mówiący świetnie po polsku.
Od razu w dniu przylotu spotkanie z rezydentką panią Grażynką z którą do końca pobytu byliśmy w stałym kontakcie na Whatsappie.
Przewodnicy na wycieczkach cudowni
Ahmed, Zigo... Robią świetną robotę
Byliśmy dwa tygodnie i przeżyliśmy najlepsze wakacje w życiu
Hotel mnie nie zaskoczył gdyż przed decyzją wystarczyło poczytać opinie
Na pewno jeszcze skorzystamy z usług tego biuraZaletyOpieka na miejscu
Stały kontakt z rezydentem
Duży wybór wycieczek fakultatywnychWadyBrak wad -
~IM / 2023-05-05 13:39
Wymarzona podróż poślubna stała się koszmarem za pośrednictwem biura Exim Tours.
W dużym skrócie - Hiszpania, 11 dni, ok. 10 tyś. zł, ładny folder, przekonująca pani w biurze - za tę kwotę nie może się nie udać, a jednak... Trudność z odnalezieniem transportu do hotelu, na miejscu brud, smród i ubóstwo. 4 gwiazdki chyba dodane w photoshopie do broszury. Monotonne i niestety nieświeże jedzenie, które spowodowało problemy żołądkowe, uciekający recepcjoniści, brak kontaktu z rezydentem, niemiła obsługa, alarm ppoż. w środku nocy - bez słowa wyjaśnienia i bez powodu, jak się okazało, dwa pojedyncze łóżka (różnej wielkości) dla pary młodej :), zaśmiecony basen, całonocne imprezy przed hotelem z hiszpańskim disco polo, do którego bawiło się stado emerytów, którzy opanowują ten hotel, podobno na okrągło, choć miała być to "świeża" okolica, czyli ogółem - brak snu i głodówka z oczekiwaniem na powrót.
W odpowiedzi na reklamację otrzymaliśmy bezczelne pismo, którego fragment zacytuję: "Skoro nie mogliście państwo spać w nocy, to mogliście spać w ciągu dnia, podczas siesty." Marzyliśmy o tym, by wydać 10 tyś., żeby spać w dzień, ale w Hiszpanii ;) Totalne chamstwo ze strony Exim Tours, zero odpowiedzialności i oczywiście, odrzucona reklamacja.
Odradzamy stanowczo korzystania z usług Exim!WadyZa długo by wymieniać... -
~Krzysztof / 2023-05-04 17:22
Niezgodność pokoju z ofertą Brak reakcji po zgłoszeniu problemów Traktują klienta z góry ZaletyBrakWadyNiezgodność z ofertą to jedno, ale brak wsparcia i chęci załatwienia sprawy jest jeszcze gorsze
strona 4 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »