Podpisaliśmy umowę, zapłaciliśmy zaliczkę i po dwóch miesiącach okazało się, że ... nie mamy miejsca w hotelu ... oczywiście nie z winy biura Exim, zaproponowano nam hotel znacznie odbiegający od pierwszej oferty (tz dno i 3 metry mułu), lub zwrot kosztów.
Czas mija, ceny rosną
Dziękuję EXIMTOURS
Serdecznie odradzam
ZaletyBRAK
WadyEXIMTOURS
~Alicja / 2023-10-20 00:37
Ocena: 4.00 / 5
Portugalia Sesimbra "Hotel Do Mar"10.2023.Biuro sprawdzilo sie w 90% dosc sprawnie przebiegl zakup wycieczki.Transwer z lotniska do hotelu i na powrot znakomity pomimo opoznienia przylotu o 2 godziny w nocy kierowca czekal na nas 2 osoby aby zawiezc do hotelu 40km.Droga powrotna rowniez bez zarzutu.Hotel lata 60 te.Niestety pokoj kiepski musielismy czekac 5 dni na zmiane z powodu pelnego oblozenia.Nowy pokoj byl bez zarzutu.Sniadania monotonne identyczne kazdego dnia bardzo skromne dobry sok pomaranczowy kawa ciasto pieczywo reszta sredniej jakosci.Czysto.Pokoje sprzatane recepcja pomocna.Plaza obok.Basen na zewnatrz oraz kryty.Teren zadbany.Blad w info ze hotel wynajmuje auta zapewnia jedynie bezplatny parking.W Sesimbra znajduje sie jedyna wypozyczalnia aut bardzo droga.Rezydenta nie bylo ale bylismy tylko w dwojke wiec rozumie ze nie bylo takiej mozliwosci.Samoloty byly opoznione w obie strony ponad 2,5 godziny.Wakacje zaliczamy do udanych.Z biura EXIM korzystalam wiele razy i wyglada na to ze mialam szczescie nie napotykajac tak powaznych problemow jakie mieli inni turysci opisujacy swoje niezadowolenie.
Zaletyudane wakacje z EXIM
Wadykiepski pokoj na poczatku, opoznienia samolotu w obie strony co bylo dosc uciazliwe
~Kacder / 2023-10-03 19:26
Ocena: 1.67 / 5
Odradzam zadawanie się z tym biurem. Transfery spod lotniska do hotelu i z powrotem to jakiś dramat pierwsze co musieliśmy szukać jakiego kolwiek rezydenta na lotnisku nie było go, a z powrotem kierowca autobusu postanowił zmienić miejsce odbioru i taksówką musieliśmy jechać na lotnisko. Mało tego reklamacja nie była uznana bo tak twierdzi biuro exim my pomyliliśmy miejsce a tak nie bylo... porażka
ZaletyBrak
WadyNiekonkretne, nie słowne, brak możliwości reklamacji i zwrotu kosztów
~Sokół / 2023-10-03 16:07
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem wprowadzony w błąd Oferta różniła się bardzo co co późniejszego planu. min to lotnisko od hotelu i transfer lotnisko miało być 28 km od hotelu a wylądowaliśmy 95 km . transfer trwał 6 godzin na z i lotniska do hotelu podróż bardzo męcząca. Hotel 5 piętro bez windy ponieważ była w remoncie . reklamacja nie uznana ponieważ składa się po wakacjach a nie przed wiec uznali ze powiadomili nas (ze odkryłem po kodach lotu sam) ze lotnisko to nie to co w ofercie i po powrocie nie powonieniem mieć za złe :D śmieszne wręcz
ZaletyTylko jedna rezydent na miejscu bardzo pomocny
WadyKłamstwo w ofercie do zakupu wycieczki a późniejsza realizacja, hotel i fotografie oferty zupełnie nie podobne do siebie co zastaliśmy na miejscu. krótko mówiąc celowe wprowadzenie w błąd i brak możliwości wycofania się pod groźba utraty wpłaconych funduszy
~Kornelia / 2023-09-29 17:38
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam biura. 3 lata podróżowałam z nimi, 2 razy było wszystko w porządku. Za 3 razem był problem z bagażem. Mimo wykupienia bagażu musiałam zapłacić dodatkowo na lotnisku, bo nikt nie poinformował mnie o zmianie bagażu z podręcznego na rejestrowany. Opiekun rezerwacji nic o tym nie wiedziała i zaleciła złożenie reklamacji. Została ona odrzucona ignorując moje argumenty i zrzuty z konwersacji. Brak kontaktu innego niż mailowy z działem reklamacji, na który nikt nie odpowiada. Prośba o kontakt do kogoś przełożonego również zignorowana. W obsłudze klienta nikt nie jest w stanie mi pomoc.
~byłyklient / 2023-09-20 09:25
Ocena: 1.00 / 5
Rzną głupa. Odwołałem wycieczkę ze względów zdrowotnych. Była to wycieczka rejsowa a więc koszty odwołania znaczące. Sami się jednak złapali w swoja pułapkę. Aby naliczyć koszty odwołania, zgodnie z ustawą maja obowiązek rozliczenia kosztów i korzyści. Tu jest złapanie się w swoja pułapkę. Koszty liczą ale nie chcą ich wykazać, wygląda że z kapelusza. Korzyści zupełnie pomijają, nawet w pismach pomijają tę część ustawy, która mówi o uwzględnieniu korzyści. W moim przypadku pierwotnie zarezerwowana wycieczka była w atrakcyjnym czasie i miejscu (Sycylia), i wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że została sprzedana innemu klientowi i to po znacznie wyższej cenie niż w moim przypadku.
Sprawa trafiła do sądu, który nakazał zwrot zapłaconej zaliczki, czekam na uprawomocnienie orzeczenia
Zaletykiedyś było to bardzo dobre biuro
WadyBrak jakiejkolwiek etyki biznesowej. Sądzę, że oszczędzają na wynagrodzeniach kadry merytorycznej i zatrudniają na nisko płatnych stanowiskach
~Kornelia / 2023-09-18 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Dzis taka sytuacja po kilku dniach po zakupie wycieczki ... Po zaliczce i umowie zatwierdzonej nie wstepnej nagla zmiana ceny... Bravo exim dziekujemy za udany dzien i wakacje które napewno sie nie od beda nie tylko moje a dla wielu ludzi bó zmiane ceny nazwaliscie sobie błąd systemowy. Po za warciu umowy po jej zatwierdzeniu taki absurd,,,,, Ze względu na wzrost ceny (błąd systemowy) Organizator nie może potwierdzić Państwa wyjazdu. Aktualna cena wyjazdu wynosi: 7178zł/rez. ,,Zamiast 4.5tys
ZaletyBrak
WadyRobienie ludzi w balona
~Pola / 2023-09-15 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Biuro Exim Tours to oszuści z wycieczki 15 dni zostało 13. Wielkie oszustwo . Oprócz tego rezydent który olał klienta jak była potrzebna pomoc w znalezieniu kliniki ponieważ dziecko dostało 40 c gorączki twierdząc że skoro najpierw poszliśmy sami do kliniki bez konsultacji z nią to teraz sobie zapłacimy i musimy sami sobie radzić dzwoniąc do swojej ubezpieczalni ( czyli nie przez biuro tylko ubezpieczenie dodatkowe które wykupiliśmy sobie sami ) która wskaże najbliższa klinikę gdzie w ramach ubezpieczenia będą mogli udzielić pomocy dziecku Tragedia nigdy więcej z tym biurem . Nie polecam jedno wielkie oszustwo
WadyOszuści , zostawiają klienta bez żadnej pomocy .
~maciej / 2023-09-12 14:04
Ocena: 1.00 / 5
wszystko pięknie, cacy póki nie zechcesz zrezygnować z wycieczki. na dzień dobry dostajesz karę umowną wynoszącą ok. 50% ceny wycieczki, którą rzekomo rozliczą po zakończeniu imprezy (w trybie art. 47 ustawy o imprezach turystycznych). na wniosek o rozliczenie i udokumentowanie poniesionych kosztów podali jedynie, że w ich ocenie są uzasadnione (bez wskazania co się na nie składa) i że reklamacja nie jest rozpatrzona po czym zablokowali mój adres email. chamskie odpowiedzi, spychologia i działanie mające zniechęcić do kontynuowania postępowania reklamacyjnego. aktualnie w toku skargi do UOKiK, Izby Turystyki i przedsądowe wezwanie do zapłaty. zdecydowanie odradzam
Zaletybrak
~Małgorzata / 2023-09-08 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Biuro podróży Exim Tours to dno. Wycieczka była wykupiona na 11 dni, a było 9 dni. Reklamacja nie została uznana, bo pięniądze zgarneli i klient już ich nie obchodzi.
WadyExim Tours ma w nosie klientów
~Maciej / 2023-08-30 16:07
Ocena: 1.00 / 5
Biuro podróży nie wywiązało się z jasnych zapisów w umowie. W odpowiedzi na reklamację przytaczali zapisy nie związane z tematem zarzutów, zbywając reklamację. Na kolejne prośby wyjaśnień odpisali, że sprawę już zamknęli i nie będą już odpisywać. Nie polecam.
~Krzysztof / 2023-08-21 23:38
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA!!!!!!!! Proszę o omijanie tego biura podróży!!! Miałem rezerwację w hotelu w Grecji Princes Sun, który spalił się podczas pożarów w tym roku. Od miesiąca moje lokalne biuro podróży jak i ja osobiście kontaktowaliśmy się z Exim Tours w celu wysłania alternatywnej oferty, po czym biuro odpisywało, że czeka na odpowiedź kontrahenta. Po miesiącu, zresztą po naszej kolejnej interwencji Exim Tours zaproponował ofertę wręcz TRAGICZNĄ (opinie na Google 3,2), mój hotel 4 gwiazdkowy Princess Sun który cieszył się bardzo dobrą opinią został potraktowany jak hotel mający tragiczne opinie.!!!! Do którego nie pojechał bym nawet za 5tys zł!!!! A Exim twierdzi że to jest ten sam standard. Nawet pracownikom z mojego lokalnego biura podróży jak mówili był wstyd wysyłać mi taką ofertę!!! W zdjęciach pokazuję różnicę którą Exim ma głęboko gdzieś i na siłę chce oszukać klienta celowo wcisnąć w tragiczne warunki. Żądam przeprosin od Exim Tours za lekceważące traktowanie klienta przez miesiąc czasu, przez co, uciekło nam bardzo dużo innych ofert. Będę ta opinię rozpowszechniał wszędzie gdzie tylko się da. A sprawę kieruję do sądu.
ZaletyZadnych
WadyUwaga!!! Omijajcie to biuro!@
~Krzysztof / 2023-08-21 23:36
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA!!!!!!!! Proszę o omijanie tego biura podróży!!! Miałem rezerwację w hotelu w Grecji Princes Sun, który spalił się podczas pożarów w tym roku. Od miesiąca moje lokalne biuro podróży jak i ja osobiście kontaktowaliśmy się z Exim Tours w celu wysłania alternatywnej oferty, po czym biuro odpisywało, że czeka na odpowiedź kontrahenta. Po miesiącu, zresztą po naszej kolejnej interwencji Exim Tours zaproponował ofertę wręcz TRAGICZNĄ (opinie na Google 3,2), mój hotel 4 gwiazdkowy Princess Sun który cieszył się bardzo dobrą opinią został potraktowany jak hotel mający tragiczne opinie.!!!! Do którego nie pojechał bym nawet za 5tys zł!!!! A Exim twierdzi że to jest ten sam standard. Nawet pracownikom z mojego lokalnego biura podróży jak mówili był wstyd wysyłać mi taką ofertę!!! W zdjęciach pokazuję różnicę którą Exim ma głęboko gdzieś i na siłę chce oszukać klienta celowo wcisnąć w tragiczne warunki. Żądam przeprosin od Exim Tours za lekceważące traktowanie klienta przez miesiąc czasu, przez co, uciekło nam bardzo dużo innych ofert. Będę ta opinię rozpowszechniał wszędzie gdzie tylko się da. A sprawę kieruję do sądu.
ZaletyZadnych
WadyUwaga! Omijać te biuro podróży!!
~Pepe / 2023-08-18 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Pobierają 100% kwoty za wycieczki, których nie mają. Pobrali nam 26.000 zł za wycieczkę na Mauritius, która nie odbyła się bo nie było miejsc w hotelu. Dowiedzieliśmy się o tym 2 dni przed wylotem. Zaproponowano nam inną wycieczkę, za którą pobrano 27.000 zł a następnego dnia okazało się, że ta również jest nieaktualna bo nie będzie miejsc w samolocie. Na zwrot pieniędzy mimo licznych monitów czekaliśmy 6 dni. Spieprzyli nam wakacje bo zostaliśmy bez pieniędzy a urlop minął.Omijać z daleka!
ZaletyBrak!
WadySprzedają wycieczki, których nie mają.
~Katarzyna / 2023-08-13 19:48
Ocena: 2.33 / 5
Właśnie wróciłam z tygodniowego pobytu w. Alanyi. Zostałyśmy ulokowane w pokoju z grzybem na ścianach i zapachem stęchlizny, tak że w nocy nie dało się spać choć według oferty hotel miał być 4-gwiazdkowy. Całe szczęście ze menedżer okazał się bardzo miły, przychylił się do mojej prośby i zmienił nam pokój na lepszy. Rezydentki nie widziałam na oczy.
WadyKwaterowanie w pokojach poniżej standardów
~Aga / 2023-08-07 14:52
Ocena: 4.67 / 5
Wróciłam z wakacji z tym biurem i nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko było zgodne z opisem, żadnych problemów na lotnisku ani hotelu. Ponadto kontakt z rezydenką był natychmiastowy.
WadyZbyt krótkie godzimy pracy telefonicznego biura obsługi klienta
~Greta / 2023-08-06 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze biuro z jakim miałam do czynienia przez 12 lat intensywnych podróży, lekceważą klienta na każdym kroku, nie uwzględniają reklamacji, kwaterują w dusznych norach, transfer tragedia, opieka żadna, a oferta niezgodna z opisem, odradzam wszystkim, nigdy więcej nie chcę już o nich usłyszeć!
ZaletyŻadnych
WadyLekceważący stosunek do klienta. Oferta niezgodna z opisem.
~Radosław / 2023-07-27 23:17
Ocena: 2.00 / 5
Oczekiwanie ponad godzinę na transfer z Lotniska , jeden wielki bajzel.
~malgprzata K . / 2023-07-21 17:43
Ocena: 5.00 / 5
Witam.Po raz drugi korzystam z uslug biura EXIM. Bez zarzutu ,Pani z biura bardzo mila,konkretna,wszystko mi zalatwila.Bylam z Mezem w Bulgarii.Piekny hotel,super obsluga,pyszne jedzenie,pokoje czysciutkie z klimatyzacja.Biuro EXIM zalatwilo wszystko,lot,bus do hotelu.Wczasy zaliczone na 6 z +.Bardzo polecam biuro EXIM
ZaletyWszystko super,idealnie,bardzo polecam.Bra
WadyBrak.
~ZABIX / 2023-07-19 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Żałuje, że dopiero teraz przeczytałam te wszystkie negatywne opinie. W życiu bym sie nie zdecydowała na to biuro i ABSOLUTNIE ODRADZAM WSZYSTKIM. Biuro nie bierze odpowiedzialności absolutnie za nic. Nie mówiąc już o kontakcie z nimi.
Po wylądowaniu brak jakichkolwiek oznaczeń, brak busa, nikt nic nie wie. Nerwy, szukanie transportu - ostatecznie pomogli nam inni Polacy.
Hotel - totalna porażka.
Powrót - niedopuszczalne rzeczy. Czekaliśmy w umówionym miejscu 45 minut przed czasem - TRANSFER W OGÓLE PO NAS NIE PRZYJECHAŁ - co więcej, w busie byli Polacy, którzy poprosili kierowce, aby po nas przyjechał, kierowca z premedytacją odmówił i tego nie zrobił.
Ostatecznie musielismy zaplacic ok 200 zl z własnej kieszeni za transfer na lotnisko ktory rzekomo BYŁ W CENIE. prawie spóźniliśmy sie na samolot, nie mówiąc juz o nerwach, ile nas to kosztowało.
Po zgłoszeniu reklamacji i przedstawieniu dowodów z godzinami itd - rozmowy z innymi Polakami oraz screenów pobranych pieniędzy za taxi, rzekome biuro wypiera sie sytuacji twierdząc, ze kierowca po nas był. Przestali odpisywać.
Dawno nie spotkaliśmy sie z takim brakiem kompetencji.