Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 197 opinii

2.21 / 5

  • Cena/Jakość
    2.25
  • Obsługa klienta
    1.89
  • Oferta
    2.51

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agi12129 / 2024-05-05 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczasy do Marsa Alam zakupione first minute pół roku wcześniej. Na ofercie podane godziny wylotów (wylot nad ranem, powrót wieczorem) i linie lotnicze (EnterAir). Pracownik biura zapewnia, że godziny mogą ulec nieznacznej zmianie rzędu 2-3 godziny max. Kilka dni przed wylotem informacja, że wylot będzie nocą (19:15) liniami FlyEgipt, dzień przed wylotem, że wylot o 21:15, a w dniu wylotu (!), że lot jest opóźniony i PRAWDOPODOBNIE wylecimy o 1:15 kolejnego dnia. Samolot po nas nie przyleciał! Przed północą informacja od obsługo lotniska, że nie wiedzą dlaczego, i że samolot ma być podstawiony o 6:40 rano! Całą noc koczowaliśmy z dziećmi na lotnisku wraz z innymi pasażerami. Infolinia Exim to kpina, w weekendy nie pracują. Na lotnisku nie było rezydenta. Straciliśmy ponad dobę hotelową, w hotelu byliśmy na 14:30 drugiego dnia. Exim zwalił winę na przewoźnika, oni nie widzą problemu ani konieczności zadośćuczynienia. Przestrzegam przed tym biurem! To kombinatorzy, oszukujący w ofertach i manipulujący klientami.
    WadyWyjazdy 7 dniowe okazują się być krótsze o dzień lub dwa, biuro nie ponosi za nic odpowiedzialności
  • ~Małgorzata / 2024-05-01 23:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Dziś Majorka,czekaliśmy na transfer po pół godzinie zaczęliśmy się zaczęliśmy martwic więc po wykonaniu paru telefonów alarmowych których nikt nie odebrał ,dodzwoniliśmy się do pani rezydentki że czekamy już godzinę . Ta krzykiem że dla tego tak późno dzwonimy?? Ja pierwsze słyszę że mam gdzieś dzwonić ! Siedzę na recepcji i czekam. Autobus nie przyjechał a my za 100 euro musieliśmy wziasc taxi Masakra, napisz reklamacje i do sądu się do nadaje. Oszustwo i nerwy. Zepsuty urlop na koniec . Złodzieje
    ZaletyHotel i obsługa.
    WadyOrganizacja turystyczna exim tour. Nieszczelność i nie wywiązanie się z umowy zawartej w biurze w Krakowie
  • ~Aga / 2024-04-23 23:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszukują klientów przedstawiając oferty, po wpłacie zaliczki na niespełna miesiąc przed wylotem zmieniają drastycznie godziny lotów (nam o ponad 20 godzin). Zameldowanie w otelu dzień później, nad ranem! Podróż nocą z dziećmi, a miała być rano. Strata ponad jednego dnia wypoczynku i jednej całej nocy. Bezkosztowo nie pozwolili zrezygnować z tak niekorzystnych warunków. Sprzedają wycieczki 6 dniowe w cenie 7 dni! Reklamacji nie uznają, zasłaniają się zapisami w umowie. Uważać na tego pseudo touroperatora. Masa nerwów i stracone praktycznie dwa dni z oferowanych i oplaconych 7-u.
    ZaletyBardzo zachęcające oferty
    WadyOszustwo polegające na sprzedaży wycieczek 6 dniowych w cenie 7. Mydlenie oczu klientom, bezduszne wykorzystywanie zapisów z umowy na niekorzyść klientów, nie uznają reklamacji. Praw można dochodzić tylko w sądzie.
  • ~Goophy / 2024-04-15 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie exim jak ognia!!! Jezeli w ogole chcecie gdzies poleciec. Nasz urloo zaplanowany na 26 maja sie nie odbedzie bo Wizzair odwolal lot! Mozna to sprawdzic. inne biura z ta sama oferta juz miesiac temu poinformowaly o tym klientow m.in. naszych znajomych ktorzy mieli poleciec razem z nani. Po dziesiatkach telefonow i maili kompletna ignorancja ze strony exim ktory w odoowiedzi wysyla na nadal info, ze lecimy 26 maja co jest nierealne. Po przedstawieniu potwierdzenia, ze tego lotu nie ma w koncu dostalismy inna odpowiedz. Mianowicie: do Panstwa rezerwacji zostanie wydany stosowny komunikat. Koniec cytatu. Zgroza i jeszxze raz zgroza
    ZaletyZero
    WadyKompletna olewka klienta i arogancja na infolini
  • ~Gregorek / 2024-03-15 07:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie pojawił się transfer, który powinien być po przylocie z tabliczką z naszym nazwiskiem. Zadzwoniłem do dyżurującego, który doradził mi jechać taxi, wziąć rachunek i reklamować o zwrot pieniędzy. Dział reklamacji zrobił że mnie głupka winiąc mnie za sytuację i zwrotu kosztów nie otrzymałem. Jestem osobą która mówi kilkoma językami obcymi i byłem na wielu lotniskach.
    ZaletySam pobyt był udany. Dobry hotel, miła, pomocna obsługa. Super lokalizacja.
    WadyExim Tours jest totalnym ignorantem. Nie jestem pewien czy kierownictwo jest świadome ilu tracą klientów przez takie praktyki.
  • ~abba / 2024-02-26 15:25
    Ocena: 1.67 / 5
    - Zmiana wagi bagażu, a przede wszystkim sposobu odprawy nastąpiła bez uzgodnienia ze mną, wwięc musiałam dopłacić na lotnisku zaa wniesienie bagażu rejestrowwanego.
    - żadne informacje o rezygnacji jednej uczestniczki nie dotarły ani do przewoźnika (również na drogę powrotną dostałam odprawę dla 2 osób, ani do hotelu, ani do współpracującego biura lokalnego.
    2. Kontakt z biurem Exim Tours
    - brak kontaktu ze strony polskiego rezydenta, który powinien wysłać sms powitalny - jak sam przyznał w czasie rozmowy w połowie pobytu. Zamiast pomocy okazał się bardzo napastliwy i niegrzeczny (mówiąc łagodnie), nie przedstawił żadnych propozycji, a samą rozmowę zakończył rzuceniem słuchawki.
    - lokalne biuro wzorowo zorganizowało transfer z lotniska, jego przedstawiciel podał kontakt do siebie i okazał się kompetentny, bardzo życzliwy i pomocny w organizacji wycieczek. Tak więc zaplanowany program zorganizowałam sobie sama.
    2. Kontakt z przedstawicielami biura – bardzo sympatyczna i kompetentna obsługa przed wykupem wycieczki, kontakty mailowe i telefoniczne z obsługą posprzedażową na granicy niegrzeczności.
    3. Hotel:
    - na pewno nie spełnia standardów czterogwiazdowych obiektów, które zgodnie z przepisami powinny oferować większy niż standardowy komfort pobytu. Wydaje się, że już dawno nikt z biura Exim Tours nie weryfikował tego hotelu.
    - posiłki były monotonne, bez odpowiednio szerokiego wyboru dań.
    - absolutnie podstawowy zestaw kosmetyków: mydło i szampon nienajlepszej jakości
    - zużycie pokoju widoczne przede wszystkim w łazience: lustro, uchwyt na papier toaletowy, do tego brak wieszaków na ręczniki i półek na kosmetyki (tylko blat przy umywalce)
    - brak oświetlenia przy biurku
    - brak krytego basenu, który jest w opisie.
    Wadyreklamacja oczywiście nie zostałą uwzględniona, nie otrzymałam odpowiedzi na wszystkie zarzuty.
    Absolutne lekceważenie klienta - postawa: klient zapłacił i niech nam da spokój
  • ~Angelika / 2024-02-22 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura Exim Tours. Niestety po przylocie nie czekał na nas żaden transfer. Po wymienionej korespondencji z biurem otrzymałam odpowiedź, iż transfer czekał na nas dopiero 2 godziny po przylocie! W życiu nie spotkałam się z sytuacją, aby czekać na lotnisku 2 godziny na przyjazd transferu, a gdzie jeszcze droga do hotelu, gdzie przylot był na 22:20. Szczerze odradzam.
  • ~polerd / 2024-02-22 11:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Nieźle!! Kupiłem wyjazd a okazało się że atrakcje dla dorosłych mam w cenie :) Fajnie że współpracujecie z lnstagram: znieprawiona - kobieta idealna!!
    Zaletyhindispi
  • ~Des / 2024-02-14 14:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyjazd z Exim Tours na Teneryfę. Po przylocie o godzinie 20 nie było autobusu w wyznaczonym miejscu. Dzieci były zmęczone po długim locie. Po telefonie do rezydenta bus pojawił się dopiero po około godzinie czekania. Jeszcze gorzej było w czasie powrotu. Transfer miał być o godzinie 5 rano z hotelu. Wchodząc do recepcji widzieliśmy, że autobus czeka na ulicy. Mąż szedł pierwszy z dwiema walizkami, za nim starszy syn i ja z wózkiem z młodszym dzieckiem. Kiedy mąż doszedł do bagażnika autobusu i zatrzymał się czekając na otwarcie kierowca ruszył i odjechał. Byliśmy zszokowani. Rezydent w sms pisał, że kierowca będzie miał listę pasażerów, a okazało się, że jej nie respektował (po przylocie też nie było listy). Nie wiemy czy trafiliśmy na kierowcę pod wpływem narkotyków, psychopatę czy zwykłego chama. Zadzwoniliśmy do rezydenta, który powiedział, że nic nie może zrobić. Jest 5 rano, biuro zamknięte i nie ma telefonu do kierowcy. Kazał dzwonić po taksówkę i wziąć paragon do reklamacji. Ogólnie rzecz biorąc rezydent był mało pomocny. Nie było go w hotelu i nie oferował żadnych wycieczek. O informację o transferze powrotnym musieliśmy się u niego upomnieć. Koniec końców na lotnisko dotarliśmy taksówką. Dobrze że było to tylko 20km. Exim reklamacje odrzucił. Stracili stałych klientów za 35 euro...
  • ~Daniel / 2024-02-14 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Exim ma źle opisany pokój hotelowy. Zakwaterowanie miałem w innym budynku niż w umowie w dodatku w budynku przyległym do obory skąd smród był niemiłosierny i nie dało się tam przebywać. Na miejscu żadnej pomocy tylko przyjęte zgłoszenie i totalne olanie klienta. Na miejscu żeby nie spać w samochodzie bo nie dało się przebywać tam gdzie mnie zakwaterowali dopłaciłem do pokoju w budynku hotelowym jednak Exim nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie chce zwrócić kosztów. Nie tylko ja zostałem wprowadzony w błąd, ale także 3 innych uczestników. NIE POLECAM TEGO BIURA !!! Omijać z daleka.
    Zaletyhotel i jedzenie ok
    Wadywprowadzenie w błąd klienta ws zakwaterowania, brak pomocy ze strony biura
  • ~Bartosz / 2024-02-01 12:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety oferta wczasów w hotelu Mamlouk Sunrise nie odpowiada rzeczywistości. Brak dostępu do a la carte bo restauracje zimą praktycznie pozamykane bo gosci niewiele i chyba sie nie opłaca otwierać, wylaczone oprogramowanie i tablet do rezerwacji restauracji a la carte, zablokowany serwis interia, co potwierdza lokalny informatyk, więc nie mozna nawet zglosić mailowo reklamacji. Obsługa ignoruje a biuro exim tours twierdzi zdalnie ze wszystko działa i po prostu robi z turysty idiotę. Na szczęście mamy nagrania. Szkoda ze biuro świadomie oszukuje i ignoruje turystow.
    WadyBardzo zla obsluga ze strony biura.
  • ~Katarzyna / 2024-01-22 18:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Exim Tours nie jest biurem przyjaznym dla osób niepełnosprawnych.
    Podczas rezerwacji ważne informacje o tym, co się kupuje, nie są pokazane np. dodstkowy bagaż 10 kg to jest WizzPriority, choć o tym nie piszą jawnie (może małym drukiem w pdfach, gdy masz 2h na przeczytanie) i nikogo nie obchodzi, że chora osoba nie jest w stanie wnieść walizki po schodach do samolotu. Druk Exim Tours zgłaszający konieczność asysty na lotniku nie jest dostosowany o wielu osób niepełnosprawnych w stopniu znaczym. Na miejscu nie ma opiekuna z językiem polskim, jeśli wybierzesz hotel inny niż większość, więc jeśli nie znasz biegle angielskiego, lepiej się przygotuj. Nie ma spotkań, nie ma wycieczek. Ja na miejscu po raz kolejny korzystam z pomocy zagranicznych firm. Nie ma też pomocy ze strony biura, które odsyła tylko fragmenty wycięte z wydruków i bezosobowe komentarze. To moja niestety 3 wycieczka (ostatnia) z tym biurem i za każdym razem z czymś jest problem. Zero elastyczności, zwykłego ludzkiego podejścia. Jedyna pomoc to - zapłać więcej lub sam sobie poszukaj...Jak już podpiszesz zgodę (najlepiej natychmiast) znika jakakolwiek ludzka strona tego biura, a jak nie podpiszesz, bo coś chcesz jeszcze ustalić, to anulują ci z automatu rezerwację, choć pieniądze już wyszły.
    ZaletyTylko sama Madera jest tu zaletą
    WadyObsługa (brak) klienta z niepełnosprawnością, hotel dobry, poza mrówkami w pokoju, ale przy kontakcie z biurem Exim Tours to drobnostka.
  • ~Tomasz / 2024-01-05 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro sprzedaje oferty które nie sa zgodne z rzeczywistością. Na miejscu okazuje sie ze trzeba płacić dodatkowo za uslugi które w ofercie były wpisnae jako bezpłatne. Od kilku tygodni nie rozpatrzyli reklamacji. Nie ma wsparcia rezydent to fikcja. Odradzam wakacji z tym biurem same nerwy.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta
  • ~Marcin / 2023-12-22 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisaliśmy umowę, zapłaciliśmy zaliczkę i po dwóch miesiącach okazało się, że ... nie mamy miejsca w hotelu ... oczywiście nie z winy biura Exim, zaproponowano nam hotel znacznie odbiegający od pierwszej oferty (tz dno i 3 metry mułu), lub zwrot kosztów.
    Czas mija, ceny rosną
    Dziękuję EXIMTOURS

    Serdecznie odradzam
    ZaletyBRAK
    WadyEXIMTOURS
  • ~Alicja / 2023-10-20 00:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Portugalia Sesimbra "Hotel Do Mar"10.2023.Biuro sprawdzilo sie w 90% dosc sprawnie przebiegl zakup wycieczki.Transwer z lotniska do hotelu i na powrot znakomity pomimo opoznienia przylotu o 2 godziny w nocy kierowca czekal na nas 2 osoby aby zawiezc do hotelu 40km.Droga powrotna rowniez bez zarzutu.Hotel lata 60 te.Niestety pokoj kiepski musielismy czekac 5 dni na zmiane z powodu pelnego oblozenia.Nowy pokoj byl bez zarzutu.Sniadania monotonne identyczne kazdego dnia bardzo skromne dobry sok pomaranczowy kawa ciasto pieczywo reszta sredniej jakosci.Czysto.Pokoje sprzatane recepcja pomocna.Plaza obok.Basen na zewnatrz oraz kryty.Teren zadbany.Blad w info ze hotel wynajmuje auta zapewnia jedynie bezplatny parking.W Sesimbra znajduje sie jedyna wypozyczalnia aut bardzo droga.Rezydenta nie bylo ale bylismy tylko w dwojke wiec rozumie ze nie bylo takiej mozliwosci.Samoloty byly opoznione w obie strony ponad 2,5 godziny.Wakacje zaliczamy do udanych.Z biura EXIM korzystalam wiele razy i wyglada na to ze mialam szczescie nie napotykajac tak powaznych problemow jakie mieli inni turysci opisujacy swoje niezadowolenie.
    Zaletyudane wakacje z EXIM
    Wadykiepski pokoj na poczatku, opoznienia samolotu w obie strony co bylo dosc uciazliwe
  • ~Kacder / 2023-10-03 19:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam zadawanie się z tym biurem. Transfery spod lotniska do hotelu i z powrotem to jakiś dramat pierwsze co musieliśmy szukać jakiego kolwiek rezydenta na lotnisku nie było go, a z powrotem kierowca autobusu postanowił zmienić miejsce odbioru i taksówką musieliśmy jechać na lotnisko. Mało tego reklamacja nie była uznana bo tak twierdzi biuro exim my pomyliliśmy miejsce a tak nie bylo... porażka
    ZaletyBrak
    WadyNiekonkretne, nie słowne, brak możliwości reklamacji i zwrotu kosztów
  • ~Sokół / 2023-10-03 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem wprowadzony w błąd Oferta różniła się bardzo co co późniejszego planu. min to lotnisko od hotelu i transfer lotnisko miało być 28 km od hotelu a wylądowaliśmy 95 km . transfer trwał 6 godzin na z i lotniska do hotelu podróż bardzo męcząca. Hotel 5 piętro bez windy ponieważ była w remoncie . reklamacja nie uznana ponieważ składa się po wakacjach a nie przed wiec uznali ze powiadomili nas (ze odkryłem po kodach lotu sam) ze lotnisko to nie to co w ofercie i po powrocie nie powonieniem mieć za złe :D śmieszne wręcz
    ZaletyTylko jedna rezydent na miejscu bardzo pomocny
    WadyKłamstwo w ofercie do zakupu wycieczki a późniejsza realizacja, hotel i fotografie oferty zupełnie nie podobne do siebie co zastaliśmy na miejscu. krótko mówiąc celowe wprowadzenie w błąd i brak możliwości wycofania się pod groźba utraty wpłaconych funduszy
  • ~Kornelia / 2023-09-29 17:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam biura. 3 lata podróżowałam z nimi, 2 razy było wszystko w porządku. Za 3 razem był problem z bagażem. Mimo wykupienia bagażu musiałam zapłacić dodatkowo na lotnisku, bo nikt nie poinformował mnie o zmianie bagażu z podręcznego na rejestrowany. Opiekun rezerwacji nic o tym nie wiedziała i zaleciła złożenie reklamacji. Została ona odrzucona ignorując moje argumenty i zrzuty z konwersacji. Brak kontaktu innego niż mailowy z działem reklamacji, na który nikt nie odpowiada. Prośba o kontakt do kogoś przełożonego również zignorowana. W obsłudze klienta nikt nie jest w stanie mi pomoc.
  • ~byłyklient / 2023-09-20 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Rzną głupa. Odwołałem wycieczkę ze względów zdrowotnych. Była to wycieczka rejsowa a więc koszty odwołania znaczące. Sami się jednak złapali w swoja pułapkę. Aby naliczyć koszty odwołania, zgodnie z ustawą maja obowiązek rozliczenia kosztów i korzyści. Tu jest złapanie się w swoja pułapkę. Koszty liczą ale nie chcą ich wykazać, wygląda że z kapelusza. Korzyści zupełnie pomijają, nawet w pismach pomijają tę część ustawy, która mówi o uwzględnieniu korzyści. W moim przypadku pierwotnie zarezerwowana wycieczka była w atrakcyjnym czasie i miejscu (Sycylia), i wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że została sprzedana innemu klientowi i to po znacznie wyższej cenie niż w moim przypadku.
    Sprawa trafiła do sądu, który nakazał zwrot zapłaconej zaliczki, czekam na uprawomocnienie orzeczenia
    Zaletykiedyś było to bardzo dobre biuro
    WadyBrak jakiejkolwiek etyki biznesowej. Sądzę, że oszczędzają na wynagrodzeniach kadry merytorycznej i zatrudniają na nisko płatnych stanowiskach
  • ~Kornelia / 2023-09-18 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzis taka sytuacja po kilku dniach po zakupie wycieczki ... Po zaliczce i umowie zatwierdzonej nie wstepnej nagla zmiana ceny... Bravo exim dziekujemy za udany dzien i wakacje które napewno sie nie od beda nie tylko moje a dla wielu ludzi bó zmiane ceny nazwaliscie sobie błąd systemowy. Po za warciu umowy po jej zatwierdzeniu taki absurd,,,,, Ze względu na wzrost ceny (błąd systemowy) Organizator nie może potwierdzić Państwa wyjazdu. Aktualna cena wyjazdu wynosi: 7178zł/rez. ,,Zamiast 4.5tys
    ZaletyBrak
    WadyRobienie ludzi w balona
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 530
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916