Biuro Exim Tours nie jest biurem przyjaznym dla osób niepełnosprawnych.
Podczas rezerwacji ważne informacje o tym, co się kupuje, nie są pokazane np. dodstkowy bagaż 10 kg to jest WizzPriority, choć o tym nie piszą jawnie (może małym drukiem w pdfach, gdy masz 2h na przeczytanie) i nikogo nie obchodzi, że chora osoba nie jest w stanie wnieść walizki po schodach do samolotu. Druk Exim Tours zgłaszający konieczność asysty na lotniku nie jest dostosowany o wielu osób niepełnosprawnych w stopniu znaczym. Na miejscu nie ma opiekuna z językiem polskim, jeśli wybierzesz hotel inny niż większość, więc jeśli nie znasz biegle angielskiego, lepiej się przygotuj. Nie ma spotkań, nie ma wycieczek. Ja na miejscu po raz kolejny korzystam z pomocy zagranicznych firm. Nie ma też pomocy ze strony biura, które odsyła tylko fragmenty wycięte z wydruków i bezosobowe komentarze. To moja niestety 3 wycieczka (ostatnia) z tym biurem i za każdym razem z czymś jest problem. Zero elastyczności, zwykłego ludzkiego podejścia. Jedyna pomoc to - zapłać więcej lub sam sobie poszukaj...Jak już podpiszesz zgodę (najlepiej natychmiast) znika jakakolwiek ludzka strona tego biura, a jak nie podpiszesz, bo coś chcesz jeszcze ustalić, to anulują ci z automatu rezerwację, choć pieniądze już wyszły.ZaletyTylko sama Madera jest tu zaletą
WadyObsługa (brak) klienta z niepełnosprawnością, hotel dobry, poza mrówkami w pokoju, ale przy kontakcie z biurem Exim Tours to drobnostka.