strona 8 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2023-09-09 14:22
Tragedia, już nie zamówię w tym sklepie internetowo. Zamówienie z dnia 15.08.2023 do tej pory nie otrzymałam. Prześcigają się w wyszukiwaniu winnego , codziennie słyszę coś innego , już nie wiem czy szukają tej paczki, czy nie przekazali do kuriera.... nie potrafią powiedzieć kiedy po prostu wyślą zamówione pozycje. Bałagan , kłamstwo , oszustki. Wszędzie tylko nie tam. -
-
~Aaa / 2023-09-09 14:00
Jeśli chcecie się bawić w Allegro czy inny Amazon, to najpierw musicie się dużo nauczyć o obsłudze klienta online. Jesli na stronie produktu stoi jak wół napisane, że wysyłka w ciągu 24 godzin, to jako klient oczekuję wysyłki w ciągu 24 godzin, czyli przy dobrych wiatrach - dostawa do mnie w ciągu 48 godzin. Tymczasem, 3 dni później, według statusu na stronie, zamówienie zostało jedynie "skompletowane", czyli jak rozumiem, ktoś gdzieś w magazynie towar zdjął z półki i może przygotował do wysyłki. Żart i nieporozumienie. Dowiedziałam się dziś na czacie u konsultanta, że moje zamówienie prawdopodobnie zostanie wysłane za 2 dni. Nie potrzebuję go wtedy, potrzebuję na jutro bo zamawiałam coś na prezent. Anulować też już nie mogę, więc jestem 170 zł w plecy. Jest rok 2023 a nie 1990, w ten sposób świata zakupów online nie zawojujecie. Ja na pewno już NIGDY nic u was nie zamówię, i będę do tego pomysłu skutecznie zniechęcać moją rodzinę czy znajomych. -
~Kermitek / 2023-09-07 15:14
Tragicznie paczka całą zniszczona i pognieciona w tragicznym opakowaniu ZaletyKarty pokemonWadyDostawa i obsługa -
~Graza / 2023-09-06 23:32
Zamówienie złożone 24.08 wysyłka towaru do dnia 06.09 została przekładana już 5RAZY. Każda rozmowa z konsultantem kończyła się obietnicami, że produkty wysłane zostaną następnego dnia. Podczas każdej z rozmów z obsługą klienta inna wersja dostępności produktów, pomimo, że na stronie empik.com KAŻDY z zamówionych przeze mnie artykułów widniał cały czas jako dostępny z informacją WYSYŁKA W 24 GODZINY !!! Finalnie anulowanie zakupów pomimo ŁASKAWEJ oferty bonu na 20 zł podczas kolejnych zakupów. Kolejnych zakupów nie będzie, konkurencja dostępna na kliknięcie myszką. ZaletyKiedyś był to solidny sklepWadyBałagan i kłamstwo. Nie ogarniają tematu sprzedaży wysyłkowej. -
~Snuq / 2023-09-06 10:16
Pomimo calkiem bogstego asortymentu książkowego to ceny obecnie są absurdalne. Różnica pomiędzy sklepem empik.com a stacjonarnym różni się nawet o kilkadziesiąt procent.
Konto premium, które kiedyś byli spoko opcją obecnie praktycznie nic nie daje. Oferty premium to są rzeczy których chce się pozbyć empik z magazynu bo nikt nie chce tego kupić. Nie przeliczeniu więcej konta premium bo mi się obecnie calkowicie nie opłaca.WadyCeny
Brak obecnie ofert dla posiadaczy kont premium -
~Aleksandra / 2023-09-05 21:03
Wystawiają rzeczy, których nie mają faktycznie na stanie. Zapłaciłam za produkt, po kilku dniach anulowano transakcję. Żarty. -
~Wiki / 2023-09-05 11:49
Ceny w sklepie internetowym a stacjonarnym znacznie się różnią.... ZaletyBrakWadyWygórowane ceny -
~Madzixaa / 2023-09-03 09:32
Czekam już 7 dni żeby wysłali paczkę, gdzie są rzeczy bardzo mi potrzebne. Pisałam dwa razy z konsultantem i Pani napisała, ze zgłosi prośbę o szybką wysyłkę, jednak nadal nic. Nie polecam. -
-
~Artur / 2023-09-01 15:26
Nie polecam !!! zakupów w sklepie internetowym Empik com. Po raz kolejny otrzymane w przesyłce zamówienie jest uszkodzone. Dotyczy to zamówień odbieranych w salonach sprzedaży, z innych form odbioru nie korzystam, nie mam opinii. Zdarza się to prawie zawsze, np. zamówione książki lub płyty są wymiętolone, pomięte, wyplamione lub brudne nawet bywają podarte. By uniknąć rozczarowań polecam zakup w innych sprawdzonych sklepach internetowych. ZaletyTo mógłby być świetny sklep, ale...WadyBrak dbałości o jakość świadczonej usługi w kategorii jakość techniczna oferty, Zatem również cena nie adekwatna. -
~Tajemniczy klient / 2023-08-31 19:44
Tonący statek któremu nikt nie zamacha chusteczką na pożegnanie. Ceny wyśrubowane i nie adekwatne pod żadnym względem. Produkty jeżeli w ogóle docierają, to zniszczone. Dostawa i czas tejże jest doprawdy żałosny. Produkt opłacony i zamówiony zamiast maxymalnych jedenastu dni, będzie w sklepie w bliżej nieokreślonym czasie. "Przesyłka jest za graniczna" to jedyne co boguducha winny konsultant był wstanie powiedzieć na temat tak karygodnego podejścia do klienta oraz realizowania zamówień na czas. Empik nie po raz pierwszy (aczkolwiek na pewno w moim przypadku, ostatni) wykazał absolutny brak szacunku do klienta, do wywiązywania się z umowy zawartej z klientem. Na nasze szczęście ta żałosna krypa zwana Empik za chwilę rozbije się o skały, będziemy stać na brzegu zajadając popcorn kupiony i dostarczony na czas przez dużo sprawniejszą konkurencję. Na pohybel... ZaletySzybki zgonWadyJeszcze dycha -
~Andrzej / 2023-08-28 10:45
Dobry kontakt z biurem obsługi. Szybka dostawa. Towar zgodny z opisem. -
~Marta / 2023-08-26 11:50
Ogólnie nie polecam. Po pierwsze, wszędzie pisze, że można płacić kartą podarunkowa. To nieprawda. Nie ma takiej możliwości!. Po drugie, większości zamowionego towaru Nie można odebrać w Empiku stacjonarnym. Trochę to oszustwo, bo tam można by zapłacić w/w kartą.
Mam karte na sporo kwotę i nie mam co z nią zrobić.
Rzeczy, które chce kupić nie są dostępne w sklepie stacjonarnym.WadyNie da się płacić kartą podarunkowalą -
~Tomasz / 2023-08-25 21:19
Lipa
Pierwszy komiks przyszedl ze zmiażdżoną okładka, drugie zamówienie yo pogięte rogi i lego, 690PLN które było wcześniej otwarte i zaklejone ponownie a pudełko też nie pierwszej nowosciWadyUszkodzone produkty -
~Bartek / 2023-08-24 17:39
Jak dla mnie kpina. Zamówiłem produkt za pośrednictwem Empik następnie partner sprzedażowy empiku z racji ze pomylił się przy cenie produktu wycofał sie ze sprzedaży tłumacząc brakiem produktu .... z winy sprzedającego nastąpiła anulacja zamówienia. Dostałem informacje o tym że środki zostaną zwrócone do 2 dni. Dziś mija 4 dni robocze i środki nie zostały zwrócone. Twierdzą ze od nich wyszły dwa dni temu..... -
~Dorota / 2023-08-23 14:27
Zamówiłam książki,na które czekałam 9 dni i... otrzymałam informacje, że książki zostały odesłane z powrotem. Chociaż cały czas oczekiwałam na ich odbiór. Po zasugerowaniu zmiany dostawcy stwierdzono, że podejmą tą dostawę jeszcze raz. Ale oczekiwanie powtórzyło się!
Doprawdy nie wiem czy firma EMPIK w ten sposób krztałtuje swój image?!
Czy w ten sposób dba o swoich klientów?!
Bo jeżeli tak, to jest na najlepszej drodze do upadku i utraty klientów. Nie są monopolistą na polskim rynku! -
~Andwak / 2023-08-23 13:42
Firma tragiczna. Kompletny brak zainteresowania klientem a wręcz lekceważenie go. Zamówiłem wosk koloryzujący do lakieru samochodowego z kredką do usuwania rys. Otrzymałem sam wosk. Wysłany mail z reklamacją nie spotkał się z żadnym odzewem, tak samo zresztą jak i ponowny. Nie wypada oficjalnie pisać gdzie firma ma swoich klientów, choć nie jest problemem domyślenie się tego choćby z powyższego opisu sytuacji. Absolutnie sugeruję omijanie szerokim łukiem Empiku. ZaletyBrakWadyBrak rzetelności i lekceważenie klienta -
-
~Wojtekk / 2023-08-18 08:48
Czekam ponad 2 tygodnie na zamówienie, które miało być wysłane w ciągu 24h, a dostarczone w ciągu 2-3 dni. Kiedy po kilku dniach opóźnienia skontaktowałem się z empik okazało się że czegoś nie mają i wyślą "jeszcze dzisiaj" bez tego artykułu (obcojęzyczny magazyn). Po kilku dniach dopytuje co tym razem spowodowało opóźnienie - pani przepraszała i mówiła, że zamówienie wygląda na gotowe do wysyłki. Następnego dnia otrzymałem maila z informacją o kolejnym braku i kolejnym opóźnieniu... Wcześniej w tym roku z powodu opóźnień anulowałem już dwa zamówienia. Nie mam pojęcia jak taki biznes ma w ogóle racje bytu w takiej formie... -
~Poszkodowany klient / 2023-08-17 15:57
Odradzam jakiej kolwiek transakcji z tą firmą jestem stratny ja 4 tysiące złotych -
~Jku / 2023-08-17 15:57
3 miesiące już nie mogę się doprosić o swoje pieniądze. Bardzo niekompetentna obsługa. -
~Angelika / 2023-08-14 21:07
absolutnie odradzam, nieprofesjonalna firma, straciłam przez nich pieniądze :)
strona 8 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »