WadyBardzo długie oczekiwanie na wysyłkę, gdzie w tych czasach zamówione rzeczy przychodzą maksymalnie następnego dnia, a czasem nawet tego samego. Niestety, jak nie będzie poprawy, konkurencja Was zje.
strona 6 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~megi / 2022-08-03 22:16
Na stronie produktu informacja, że produkt zostanie wysłany w ciągu 48h. Czekam trzy dni robocze, nic nie ruszyło. Gdybym wiedziała, że Empikowi nie można ufać, dopłaciłabym 10zł i zamówiła na pewnym Allegro. Dodam, że produkt na urodziny dla dwulatki. Pani na czacie rozkłada ręce, nie jest mi w stanie zapewnić, że paczka wyjdzie z magazynu danego dnia. -
-
~milka / 2023-10-09 11:05
Szczerze nie polecam zamawiać czegokolwiek z tej firmy. Zamówiłam książkę wraz z pisakami i książka przyszła do mnie zniszczona, bo nawet jej nie zabezpieczyli od pisaków. Czekam już drugi tydzień na kontakt w sprawie reklamacji. Zaproponowali mi 20 zł rekompensaty na ekartę (gdzie za książkę płaciłam 50!!!) i gdy odpisałam, że się nie zgadzam na takie warunki, to z ich strony cisza.
Podobną sytuację miałam parę tygodni wcześniej, również z książką. Oprócz książki zamawiałam również długopis i oczywiście wrzucili go luzem razem z książką, przez co są niewielkie wgniecenia.
Nie rozumiem, jak mogą pakować KSIĄŻKI, które są podatne na szybkie zniszczenia, w tak nieodpowiedzialny sposób. Serio, omijajcie tę firmę szerokim łukiem, ja już na pewno nic tam nie zamówię. -
~Monika / 2021-08-20 11:29
Cos sie chyba zepsuło w tym empiku. Zamówiłam płytę, torebkę prezentowa i świeczkę urodzinową. Jako prezent na urodziny męża. Z tego najważniejszego czyli plyty nie przysłali. Po mojej interwencji poeoedziano mi ze proby kontaktu sie nie powiodły by mnie o tym poinformować (na moim telefonie brak sladu ze ktos dzwonił) i zwrócą mi środki na konto. Jestem wkurzona bo za przesyłkę zapłaciłam 11.99. Za przesyłkę torebki i świeczki! Gdybym wiedziała o tym ze plyty brak to bym resztę anulowała. -
~NICK / 2022-05-04 17:32
Od 29 kwietnia tego roku piszę do Empiku w sprawie zmiany adresu e-mail na moim koncie w ich sklepie internetowym. Okazuje się, że właściciel konta nie może tego zrobić sam w ustawieniach, jak w innych sklepach czy na Allegro, tylko musi napisać do BOK. Mamy 4 maja i jak dotąd nic nie wskórałam. Całkowita ignorancja i lekceważenia wieloletniego klienta sklepu Empik. -
~OleOpole / 2021-12-14 19:54
Często zamawiam przez aplikację, ale ostatnio otrzymałam książkę, która wygląda na używaną. Okładka brudna, na brzegu pogięta. Kilka stron podartych.
Przez zamawianie do punktu odsyłka na własny koszt, a w odpowiedzi z BOK jedyną rekompensatą jest bon 10 zł.. -
~polo / 2023-06-27 12:58
Bardzo duży wybór towarów. Obecni w całym kraju. Miła obsługa(z wyjątkami) ZaletySzybko się kupujeWadypłatności -
~RM / 2021-07-30 16:48
Niestety zawiodłem się, gdy przyszło mi pierwszy raz złożyć reklamację. mija miesiąc po wiadomościach zbywających mnie i o treści przekażę sprawę do odpowiedniego działu, nie ma postępów..... -
~smutna / 2016-10-24 20:29
odebrałam tylko jedno z trzech zamówień , w jednej z paczek był inny przedmiot nie taki jak zamawiałam , natomiast w drugiej była płyta która wyglądała na używaną, zostałam obsłużona przez nieprzyjemną obsługę klienta , jestem bardzo zniechęcona . Zaletydarmowy odbiór w salonach empikWadynieprzyjemny kontakt, lekceważenie klienta.- -
-
~xxx / 2015-01-31 00:35
tym razem miałam problem przy odbiorze zamówienia , niemiła Pani z obsługi klienta początkowo nie chciała mi otworzyć paczki bym obejrzała ją przed zapłatą ale potem w końcu otworzyła jak Pan Kierownik powiedział, że przed zapłatą można obejrzeć towar, prosiłam też aby rozmieniła mi pieniądze tak jak chciałam ale i tak niemiła Pani nie rozmieniła mi pieniędzy udała , że nie słyszy co do niej mówię i wydała mi resztę po swojemu , mimo to polecam ten sklep ze względu na duży asortyment i możliwość darmowego odbioru w salonie empik , choć mimo wszystko nie zawsze z obsługą klienta można się dogadać. Zaletyszeroki asortyment , darmowy odbiór w salonie empikWadykontakt z obsługą klienta- -
~Ala / 2021-01-25 08:15
Zamówiłam 4 książki , jedną z książek przysłali nie tą co zamówiłam. -
~Aneta / 2021-07-24 10:28
Zamawiałam z Empiku trzy razy i zawsze, powtarzam za każdym razem przesyłka była opóźniona. Inne sklepy internetowe nie mają takich problemów, dostawa jest na 2-3 dzień. Oczekiwanie tygodnia na dostawę do sklepu, którą jeszcze samemu trzeba odebrać jest bez sensu. Już więcej nie skorzystam. ZaletyDuży asortyment (teoretycznie)WadyBardzo długi czas oczekiwania na dostawę -
~Ilona / 2020-11-13 11:19
Jestem zdziwiona, że zamówiona przeze mnie książka p.Michniewicza zostala mi sprzedana drożej.zamówiłam ją w formie zapowiedzi i jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczylam pozycję o 8 pln tanszą.Jestem w premium i nie od dzis kupuję w Empiku. -
~Stara Baba / 2024-12-05 22:39
Empik Elbląg Ogrody, młoda niekompetentna sprzedawczyni. Nie istotny jest tu wiek i brak doświadczenia, ale buta i bezczelność poraża. Nie dość, że wprowadza klienta w błąd, to jest nieuprzejma i butna, wręcz obrażona. Nie chce się robić zakupów i narażać się na zachowania dwudziestoparoletniej frustracji . -
~Katarzyna / 2019-12-04 22:13
Skandaliczny poziom obsługi klienta. Anulowanie zamówienia po tygodniu od zakupu z wytlumaczeniem, ze juz nie mają tego produktu. Zerowy kontakt z klientem. Nie polecam. WadyFatalna obsługa klienta -
~krax / 2022-07-11 14:37
Obsługa w empiku w nowym targu jest bardzo niemiła.Jedna z pracownic w bardzo chamski sposób odnosi się do klientów oraz narusza ich przestrzeń osobista, depta rzeczy klientów i robi ogromny hałas wokol siebie.Nie polecam wizyt w tym sklepie. -
~MarCho / 2021-12-13 12:57
EMPIK "schodzi na psy". Zamówiłem 3 produkty z odbiorem w salonie. Dotychczas przy takim zamówieniu odbierałem jedną paczkę. Teraz dostałem 3 produkty luzem. Odbierałem w towarzystwie osób, dla których miały to być prezenty! Może przynajmniej w informacji o możliwości odbioru powinni uprzedzić, że przesyłka nie jest zapakowana?!
Bardzo mi się to nie podoba.
MarChoWadynie zapakowana przesyłka. Towary luzem! -
-
~Marek / 2019-08-29 10:02
Historia powtarzająca się jak u poprzedników. Brak przesyłki i jakiejkolwiek informacji co się dzieje z zakupionym przedmiotem ("zamówienie w realizacji"). Po kilku dniach bez żadnego "przepraszamy" informacja, że nastąpi zwrot środków na konto z powodu braku towaru. Dodam, że towar miał być dostarczony nie przez EMPIK tylko przez jakąś firmę zewnętrzną. Brak profesjonalizmu i kultury. -
~Aga / 2020-12-11 07:54
Czas realizacji zamówienia masakryczny, ponad 10 dni na dostawę 3 zabawek!!! WadyCzas dostawy zamówienia -
~Ananke 99 / 2018-11-11 12:05
Zamawiam czasami ( chociaż bardzo rzadko...Jeśli jest tańsza niż na bonito.pl ) książki. Zamówiłam raz i zjechana z tyłu okładka! I śmiesznt druk do reklamacji w przesyłce (Galeria Krakowska ) .
Jeśli chodzi o zabawki - biorą z hurtowni Rzeszowskiej jak i Eurotrade czy jakoś tak ( Krakowska Hurtownia ) , a cena ich jest o duuużo większa w empiku. Naliczają duże marże!!! Taśma klejąca najtańsza to 3,99 !!!
Nie polecam :/ Radzę kupować gdzie indziej .Zaletydużo przestrzeniWadyWysokie ceny , obsługa powolna -
~Anna / 2018-10-20 14:27
Empik w galerii Białej w białymstoku: 3 panie przy kasie żadna nie obsługuje. Po kilku minitach stania przy kasie podeszła jedna do kasy na koncu i zaczela obslugiwac klientow z polowy kolejki. Żadna z dwuch pozostalych nie poinformowala ze nadal nie obsluguja. Zamieszanie i przepychanie sie bo nie wiadomo do ktorej z pan podejsc. Zrezygnowalam z zakupow, zrobie je w innym sklepie. WadyZla obsługa
strona 6 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »