Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2023-11-14 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo opóźniona przesyłka. Według informacji na stronie, produkty miały być wysłane w ciągu 1-2 dni roboczych. Niestety przedłużyło się to o dobrych kilka dni, przez co musiałam zrezygnować z zamówienia, z powodu niemożności odbioru paczki w późniejszym terminie. Zostałam na lodzie bez prezentów.
    Wadyopóźnienie wysyłki
  • ~Renata / 2023-11-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci, nie wysyłają tego towaru co trzeba, olewają w razie reklamacji, szkoda czasu i nerwów
    Wadyobsługa
  • ~Ivy / 2023-11-08 00:37
    Ocena: 2.40 / 5
    Natychmiast po złożeniu zamówienia poinformowałam empik, że wysyłam pieniądze w Euro. Pracownik obsługi klienta odpowiedział, że prosi o przesłanie potwierdzenia, co też uczyniłam. Po tygodniu okazało się, że w Euro płatności nie są przyjmowane i moje zamówienie zostało anulowane.
    Nie mam ani książek ani pieniędzy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetencja w obsłudze klienta.
  • ~Ok / 2023-11-03 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Это кошмар. Покупала книгу, при условии что устанавливаю приложение и получаю скидку. В итоге скидку не дали, а на претензию, сказали ничего не знаем.
    ZaletyУжас
    WadyУжас
  • ~Akash Pamnani / 2023-10-30 08:50
    Ocena: 2.60 / 5
    Kiedyś był to pewniak - zawsze byłem zadowolony z cen, obsługi, szybkości i jakości całego zamówienia. Na ten moment to jakaś kpina i nieporozumienie. Składam zamówienie, po czym dostaję przez kilka dni informacje o opóźnieniu o jeden dzień, zgadzam się, dzieje się tak przez kilka dni. W końcu dostaję telefon, że zamówienie będzie u mnie za 2 dni, ok, czekam. Znowu nie dociera... Stwierdzam, że anuluję zamówienie bo może jeden z produktów jest niedostępny i stopuje całość. Na czacie pytam o te produkty, a obsługa mówi, że wszystko jest dostępne (???). Składam zamówienie ponownie, tym razem z odbiorem w salonie. Termin odbioru 27-30.10. 30 października zamówienie wciąż ma status 'w realizacji', czyli nawet nie zostało wysłane. Dno totalne!!! Brak słów, odechciewa się zamawiać.
  • ~Krzysztof / 2023-10-25 21:08
    Ocena: 2.60 / 5
    Sprzedają produkty z reklamą: "kup online i odbierz w sklepie za 2 godziny" a tymczasem tego produktu nie mają w magazynie. Produkt muszą sprowadzić z zagranicy od wydawcy.
    Zero powiadomień o statusie zamówienia. Muszę dzwonić na info i sam się dopytywać.
    Chciałem zaoszczędzić czas i pieniądze, a tymczasem mam nerwówkę.
    Pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyBrak
    WadyOferują produkt którego nie mają. Brak kontaktu ze strony sklepu.
  • ~Ewa / 2023-10-24 22:25
    Ocena: 1.80 / 5
    Żałuję, ża zakupów na empik.com nie zaczęłam od lektury wpisów na tym forum :( Kupiłam tam w dniu 19.05.2023 r. Pompkę nożną do pompowania roweru. Cena 52 zł plus 12 zł wysyłka. Zdecydowanie odradzam i przestrzegam przed zakupami na stronie empik.com. W moim przypadku okazało się, że empik POŚREDNICZY w zakupie i ponoć sprzedawcą był:"Retoo". Spółka wprowadza dodatkowo w błąd konsumenta swoimi oznaczeniami. W KRS nie ma czegoś takiego jak RETOO, jest spółka: Reto MB Sp. z o.o. a nie "RETOO". W dniu 3 sierpnia złożyłam reklamację do Empik przez stronę www gdyż przestał działać manomentr. Empik przekierował mnie na kontakt z "Retoo". Byłam wypytywana pojedynczymi zdaniami o stan pompki (wymiana kilkanaście maili). W końcu, po 20tu dniach odpytywania mnie mailowego o przedmiot, złożyłam pisemną reklamację z tytułu rękojmi i odesłałam przedmiot, ponosząc dodatkowe koszty wysyłki. Odebrano go 23.08.2023. Przez 14 dni nikt się do mnie nie odezwał, czyli zgodnie z przepisami prawa - uznano moją reklamację. Czekałam na zwrot pieniędzy za przedmiot. W dniu 8.10. zorientowałam się, że nie dostałam zwrotu pieniędzy na konto. Upomniałam się o zwrot i do Empik i do Retoo. Ten ostatni bez słowa odesłał mi tego samego dnia ponoć naprawioną pompkę! Nie było mnie w domu, nie odebrałam przedmiotu. Ponowiłam prośbę o zwrot pieniędzy. Po burzliwej wymianie zdań dostałam wiadomość: "Dzień dobry, my mamy 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, w pierwszej kolejności została naprawiona , prosimy o odbiór Pani własności w ciągu 14dni, po upływie tego terminu produkt ulegnie utylizacji, podaje adres Retoo, ul. Świerkowa 4c, 64-320 Niepruszewo". (znowu wprowadzenie w błąd co do oznaczenia spółki). Poprosiłam Empik o interwencję u swego kontrahenta - w dn. 23.10. dostałam odpowiedź , że wszystko przebiegło prawidłowo. Chyba jednak nie do końca tak jest. To był mój ostatni zakup w Empik, choć trudno nazwać to "kupnem" - wydałam w sumie 84 PLN i nie mam ani pompki ani pieniędzy, ale zdaniem Empik wszytko przebiegło prawidłowo !
    Zaletyw przypadku mojego zakupu nie ma zalet - bo finalnie nie mam ani produktu ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy
    WadyUWAGA ! EMPIK nie obsługuje zgłoszeń reklamacyjnych a ich "podwykonawcy" w sposób arogancki wymigują się od prawnej odpowiedzialności za wady produktu
  • ~jacek / 2023-10-17 13:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupilem hulajnog i kiedy sie zepsula...Zakupiona przez sklep Empiku i uwaga Empik ma poddostawcow za ktorych nie odpowiada. Hulajnoga ulegla awarii, wypelniasz formularz reklamacji i wysylasz do poddostawcy w tym wypadku electrodreams. Tak tez zrobilem, po odeslaniu probowalem dodzownic sie do tej firmy, nigdy nie odebrali telefonu. Pisalem maile - nic. Pisalem do obslugi klienta Empik, i dopiero gdy empik zwrocil sie do Electrodreams ktos mi odpisal, ze oni takiej hulajnogi to nie maja. Ja dostalem potwierdzenie od kuriera o odbiorze przesylki. Szukali jej przez tydzien, i nie znalezli. Zas pozniej otrzymalem paczke z hulajnoga ale nie moja, z uszkodzonym wyswietlaczem, odkreconym blotnikiem i bez ladowarki. Teraz od trzech tygoni probuje to wyjasnic, Electrodreams oczywiscie nie odpowiada, Empik kaze mi odeslac do Electrodreams zeby oni ocenili czy reklamacji jest zasadna (najpierw nawalili a pozniej maja oceniac) to tak jakby sedzia mial wypadek a pozniej wydawal wyrok w swojej sprawie. Empik umywa rece i ja mam radzic sobie sam. Moja porada - unikajcie zakupow w Empiku jesli jest poddostawca a juz zwlaszcza firma Electrodreams. Szkoda waszego czasu, pieniedzy i zepsutego humoru. Ja mam caly czas uszkodzona hulajnoge bez blotnika, bez ladowarki z ktora nie moge nic zrobic.
    Zaletybrak
    WadyElectrodreams i obsluga gwarancyjna w Empiku
  • ~Karo / 2023-10-16 17:38
    Ocena: 3.20 / 5
    Zawsze długo czekałam na zamówienie z Empik, ale teraz czekanie przeszło wszelkie granice. 5 października zamówiłam zabawkę, dotrzeć miała 12-13. 13 października skontaktowałam sie z BOK gdzie powiedziano mi że, 13 na pewno wyjedzie i 16-17 będzie towar u mnie. Dziś dostałam wiadomość ze brak produktu na magazynie. Smiech na sali xd nie polecam zawsze długi czas oczekiwania na towar
    WadyDługi czas oczekiwania
  • ~Urszula / 2023-10-11 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie 4010179770637, miało być dostarczone w 24h. Dzwoniłam dwa razy. Obsługa klienta- zero informacji. W poniedziałek zadzwoniłam do ich sprzedawcy, okazało się że nie ma towaru w magazynie.
    W dwa dni robocze miał być zwrot pieniedzy
    WadyWszystkie
  • ~Krystyna M / 2023-10-09 18:28
    Ocena: 4.20 / 5
    Pan w Empiku w Głogowie obsłużył mnie z wielkim wyrzutem . Zapytałam czy we wszystkich pudełkach są tylko karty pokemon ( zupełnie się nie znam na tym ) to mnie zrównał z ziemią, że karty to karty. Brakowało tylko , żeby jeszcze nimi rzucił .
  • ~milka / 2023-10-09 11:05
    Ocena: 3.80 / 5
    Szczerze nie polecam zamawiać czegokolwiek z tej firmy. Zamówiłam książkę wraz z pisakami i książka przyszła do mnie zniszczona, bo nawet jej nie zabezpieczyli od pisaków. Czekam już drugi tydzień na kontakt w sprawie reklamacji. Zaproponowali mi 20 zł rekompensaty na ekartę (gdzie za książkę płaciłam 50!!!) i gdy odpisałam, że się nie zgadzam na takie warunki, to z ich strony cisza.
    Podobną sytuację miałam parę tygodni wcześniej, również z książką. Oprócz książki zamawiałam również długopis i oczywiście wrzucili go luzem razem z książką, przez co są niewielkie wgniecenia.
    Nie rozumiem, jak mogą pakować KSIĄŻKI, które są podatne na szybkie zniszczenia, w tak nieodpowiedzialny sposób. Serio, omijajcie tę firmę szerokim łukiem, ja już na pewno nic tam nie zamówię.
  • ~S / 2023-10-07 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomyłka, ostatni raz z empikiem płyta Pink Floyd.
    Sorry nigdy więcej.
    WadyFatalne
  • ~Minika / 2023-10-03 19:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Slaboooo, nie dotrzymują terminów i zrzucają winę na zewnętrzną firmę.
  • ~Irek / 2023-10-03 16:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Jakość przedstawiona na stronie epoki znacznie różni się od otrzymanego produktu dot albumu ze zdjęciami , zdecydowanie nie polecam
  • ~Pati1075 / 2023-10-02 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana, to co pisze na stronie to czyste kłamstwa, pisze, że przesyłka 1-2 dni roboczych gdzie minął już ponad tydzień i nie została wysłana, od kilku dni dzwonie i codziennie dostaje odpowiedź, że dzisiaj zostanie wysłana, a na statusie codziennie zmieniają datę wysyłki i jak pytam dlaczego to nie potrafią odpowiedzieć tylko mówią już na pewno dzisiaj będzie wysłana i tak mija już kolejny dzień. Porażka na całej linii, więc jak ktoś chce coś zamówić to lepiej pół roku wcześniej żeby doszło, o ile w ogóle to wyślą, bo ja już straciłam nadzieję.
  • ~Permament / 2023-10-02 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem tą firmę zakupiliśmy produkty po kilku dniach jakąś zewnętrzna firma wysłał 6szt. Zupełnie innych produktów tańszych zamienników po złożonej reklamacji po 2tygodniach przysłali 4sztuki zamówionego produktu zamiast 6szt. Twierdząc że cena się zmieniła odesłaliśmy 6szt. Źle przysłanych produktów a firma pośrednicząca wypisuje meile że jesteśmy złodziejami że nie oddaliśmy 6zle wysłanych produktów po takiej korespondencji odesłaliśmy na własny koszt 4sztuki produktów a zapłaciliśmy za 6 teraz czekamy na pieniądze trzymajcie się żalą od empik.com sprzedając coś czego nie mają tłumaczą się że to nie oni tylko zewnętrzna firma i takie odbijanie piłeczki a co najlepsze sprzedaż za czarno bez dowodu zakupu do zamówienia do płaciliśmy na dostawach 40zł wyrzucone pieniądze w błoto złodziejstwo w biały dzień
    ZaletyBrak
    WadyNa całej mecie oszukanstwo
  • ~Elula / 2023-10-02 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nierzetelna firma która przyjmuje zamówienia a nie ma produktow na stanie - radzę nie kupować w emmpik.com. Przyjmą zamówienia a potem wysyłają maile że trzeba czekać bez końca lub oferują ten produkt u innych swoich dostawców oczywiscie drożej.
    Nie polecam!
  • ~DDR / 2023-10-02 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    empik.com to nic innego jak allegro lub olx. Firmy kogucik wystawiają swoje produkty nie zwracają uwagi na stany magazynowe, sprzedają rzeczy, których nie mają. Egzekwowanie prawa do żądania realizacji to przepychanka, empik zrzuca na sklep, który sprzedawał, te sklepy z kolei to jakieś "Januszowe" wynalazki, które same anulują wcześniej przyjęte zamówienie, zwracają kasę i myślą, że jest po temacie.
    Zaletybrak
    Wadyempik.com - bazarek dla nieudolnych przedsiębiorców
  • ~Bogusia / 2023-10-02 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 17.09 czekam na zamówienie nie dostałam do 2.10 nikt nie jest wstanie gdzie jest moje zamówienie porażka nie polecam zakupów empik com
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901