strona 4 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~KLIENT / 2023-11-21 13:09
USTRZEŻENIE! EMIK TO ZWYKŁY OSZUST! 1. PROPONUJE PRODUKTY NA INTERNECIE KTÓRYCH NIE MA W MAGAZYNIE I NIGDY NIE MIAŁ 2. NIE ZWRACA PIENIĘDZY WPŁĄCONYCH ZA PRODUKT. KONKRETNIE ZAPŁACIŁEM ZA HULAJNOGE MIEJSKĄ 330 ZŁ PRZEZ MIESIĄC PO OTRZYMANIU INFORMACJI 15 X DZWONIŁEM OABY ODDALI MI PIENIADZE! ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE. JAK NAJDALEJ OD TEJ ZŁODZIEJSKIEJ FIRMY! OMIJAĆ ICH SZEROKIM ŁUKIEM. -
-
~Mariusz / 2023-11-20 14:54
Oszukańcza platforma, mają swoje ebony na platformie medicower i za te bony można kupić tylko produkty gdzie sprzedającym jest empik i nie można zapłacić za jeden produkt dwoma bonami, musisz dopłacić z własnych chociaż masz inne bony. Jednym słowem banda naciągaczy i drobnych cwaniaczków, raczej z ich usług już nigdy nie skorzystam. ZaletybrakWadynaciągacze -
~Stały klient / 2023-11-20 14:52
Empik dobił do dna takiej obsługi jak w empiku nie ma nigdzie . Zero pomocy i zero kontaktu miedzy działami nie do pomyślenia. Dzwonisz i ciągle powtarzają że sprawa przekazana hm tylko do kogo jak się nic nie dzieje. Najgorsze że nie ma do kogo zgłosić się wyżej żadnego numeru. Ciekawe czy zwrócą kasę . JEDNO WIEKIE BAGNO ! JUŻ NIGDY WIECEJ EMPIKU !!! ZaletyNIE MAWadyBAGNO -
~Ktoś / 2023-11-19 21:03
Niestety po raz kolejny Empik wystawił mnie. Zamówienie złożone oczekuje na dostawę po potwierdzeniu przez sklep realizacji zamówienia. Dodatkowo po kilku dniach przychodzi mail że zamówienie ruszyło w drogę po to by następnego dnia otrzymać informację że zamówienie nie może być zrealizowane i szyderczy wpis: PRZYKRO NAM ŻE CIĘ WYROLOWALIŚMY MAMY NADZIEJE ŻE TO NIE WPŁYNIE NA NASZĄ DALSZĄ WSPÓŁPRACĘ. Poważnie to jakby kogoś wystawić do wiatru a w przeprosinach napluć mu w twarz. Firma jest nieodpowiedzialna i zachęcam nikogo do zamawiania czegokolwiek przez internet od nich, a zwłaszcza tak jak ja produkt na prezent... ZaletyBrakWadye-commers -
~Leszek / 2023-11-18 14:07
Dotyczy pracowników sklepu Empik Jantar w Slupsku. Personel jest nie miły i malo kompetentny. Po sprawdzeniu stanu książki na stanie sklepu (3 sztuki) nie byli w stanie jej zlokalizować, tylko wskazano regał. Kpina i jeszcze raz kpina. Dziewczyny tam pracujące nie znają podstawowych zwrotów i nazw miast. Nie polecam tego sklepu bo to nie jest pierwszy raz że książki będące na sklepie muszę zamawiać z dostawą. Nie polecam WadyŹle wspominam tą obsługę -
~Mateusz / 2023-11-18 07:30
Opóźniony ponad miesiąc czas realizacji zamówienia. Katastrofa. Nie polecam. Omijajcie szerokim łukiem ten beznadziejny sklep. ZaletyBrakWadyJak wyżej -
~Teresa / 2023-11-17 16:35
Przesyłka na, którą czekałam została anulowana. Jako powód podano przyczyny logistyczne, tymczasem kiedy natychmiast ponownie próbowałam złożyć to sam zamówienie okazało się , że ta sama rzecz nagle podrożała o 25 zł. Czuję się oszukana. WadyNiewiarygodny sprzedawca -
~Aleksandra / 2023-11-14 10:11
Bardzo opóźniona przesyłka. Według informacji na stronie, produkty miały być wysłane w ciągu 1-2 dni roboczych. Niestety przedłużyło się to o dobrych kilka dni, przez co musiałam zrezygnować z zamówienia, z powodu niemożności odbioru paczki w późniejszym terminie. Zostałam na lodzie bez prezentów. Wadyopóźnienie wysyłki -
-
~Renata / 2023-11-09 12:50
oszusci, nie wysyłają tego towaru co trzeba, olewają w razie reklamacji, szkoda czasu i nerwów Wadyobsługa -
~Ivy / 2023-11-08 00:37
Natychmiast po złożeniu zamówienia poinformowałam empik, że wysyłam pieniądze w Euro. Pracownik obsługi klienta odpowiedział, że prosi o przesłanie potwierdzenia, co też uczyniłam. Po tygodniu okazało się, że w Euro płatności nie są przyjmowane i moje zamówienie zostało anulowane.
Nie mam ani książek ani pieniędzy.ZaletyBrak zaletWadyNiekompetencja w obsłudze klienta. -
~Ok / 2023-11-03 14:47
Это кошмар. Покупала книгу, при условии что устанавливаю приложение и получаю скидку. В итоге скидку не дали, а на претензию, сказали ничего не знаем. ZaletyУжасWadyУжас -
~Akash Pamnani / 2023-10-30 08:50
Kiedyś był to pewniak - zawsze byłem zadowolony z cen, obsługi, szybkości i jakości całego zamówienia. Na ten moment to jakaś kpina i nieporozumienie. Składam zamówienie, po czym dostaję przez kilka dni informacje o opóźnieniu o jeden dzień, zgadzam się, dzieje się tak przez kilka dni. W końcu dostaję telefon, że zamówienie będzie u mnie za 2 dni, ok, czekam. Znowu nie dociera... Stwierdzam, że anuluję zamówienie bo może jeden z produktów jest niedostępny i stopuje całość. Na czacie pytam o te produkty, a obsługa mówi, że wszystko jest dostępne (???). Składam zamówienie ponownie, tym razem z odbiorem w salonie. Termin odbioru 27-30.10. 30 października zamówienie wciąż ma status 'w realizacji', czyli nawet nie zostało wysłane. Dno totalne!!! Brak słów, odechciewa się zamawiać. -
~Krzysztof / 2023-10-25 21:08
Sprzedają produkty z reklamą: "kup online i odbierz w sklepie za 2 godziny" a tymczasem tego produktu nie mają w magazynie. Produkt muszą sprowadzić z zagranicy od wydawcy.
Zero powiadomień o statusie zamówienia. Muszę dzwonić na info i sam się dopytywać.
Chciałem zaoszczędzić czas i pieniądze, a tymczasem mam nerwówkę.
Pierwszy i ostatni raz.ZaletyBrakWadyOferują produkt którego nie mają. Brak kontaktu ze strony sklepu. -
~Ewa / 2023-10-24 22:25
Żałuję, ża zakupów na empik.com nie zaczęłam od lektury wpisów na tym forum :( Kupiłam tam w dniu 19.05.2023 r. Pompkę nożną do pompowania roweru. Cena 52 zł plus 12 zł wysyłka. Zdecydowanie odradzam i przestrzegam przed zakupami na stronie empik.com. W moim przypadku okazało się, że empik POŚREDNICZY w zakupie i ponoć sprzedawcą był:"Retoo". Spółka wprowadza dodatkowo w błąd konsumenta swoimi oznaczeniami. W KRS nie ma czegoś takiego jak RETOO, jest spółka: Reto MB Sp. z o.o. a nie "RETOO". W dniu 3 sierpnia złożyłam reklamację do Empik przez stronę www gdyż przestał działać manomentr. Empik przekierował mnie na kontakt z "Retoo". Byłam wypytywana pojedynczymi zdaniami o stan pompki (wymiana kilkanaście maili). W końcu, po 20tu dniach odpytywania mnie mailowego o przedmiot, złożyłam pisemną reklamację z tytułu rękojmi i odesłałam przedmiot, ponosząc dodatkowe koszty wysyłki. Odebrano go 23.08.2023. Przez 14 dni nikt się do mnie nie odezwał, czyli zgodnie z przepisami prawa - uznano moją reklamację. Czekałam na zwrot pieniędzy za przedmiot. W dniu 8.10. zorientowałam się, że nie dostałam zwrotu pieniędzy na konto. Upomniałam się o zwrot i do Empik i do Retoo. Ten ostatni bez słowa odesłał mi tego samego dnia ponoć naprawioną pompkę! Nie było mnie w domu, nie odebrałam przedmiotu. Ponowiłam prośbę o zwrot pieniędzy. Po burzliwej wymianie zdań dostałam wiadomość: "Dzień dobry, my mamy 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, w pierwszej kolejności została naprawiona , prosimy o odbiór Pani własności w ciągu 14dni, po upływie tego terminu produkt ulegnie utylizacji, podaje adres Retoo, ul. Świerkowa 4c, 64-320 Niepruszewo". (znowu wprowadzenie w błąd co do oznaczenia spółki). Poprosiłam Empik o interwencję u swego kontrahenta - w dn. 23.10. dostałam odpowiedź , że wszystko przebiegło prawidłowo. Chyba jednak nie do końca tak jest. To był mój ostatni zakup w Empik, choć trudno nazwać to "kupnem" - wydałam w sumie 84 PLN i nie mam ani pompki ani pieniędzy, ale zdaniem Empik wszytko przebiegło prawidłowo ! Zaletyw przypadku mojego zakupu nie ma zalet - bo finalnie nie mam ani produktu ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzyWadyUWAGA ! EMPIK nie obsługuje zgłoszeń reklamacyjnych a ich "podwykonawcy" w sposób arogancki wymigują się od prawnej odpowiedzialności za wady produktu -
~jacek / 2023-10-17 13:00
Kupilem hulajnog i kiedy sie zepsula...Zakupiona przez sklep Empiku i uwaga Empik ma poddostawcow za ktorych nie odpowiada. Hulajnoga ulegla awarii, wypelniasz formularz reklamacji i wysylasz do poddostawcy w tym wypadku electrodreams. Tak tez zrobilem, po odeslaniu probowalem dodzownic sie do tej firmy, nigdy nie odebrali telefonu. Pisalem maile - nic. Pisalem do obslugi klienta Empik, i dopiero gdy empik zwrocil sie do Electrodreams ktos mi odpisal, ze oni takiej hulajnogi to nie maja. Ja dostalem potwierdzenie od kuriera o odbiorze przesylki. Szukali jej przez tydzien, i nie znalezli. Zas pozniej otrzymalem paczke z hulajnoga ale nie moja, z uszkodzonym wyswietlaczem, odkreconym blotnikiem i bez ladowarki. Teraz od trzech tygoni probuje to wyjasnic, Electrodreams oczywiscie nie odpowiada, Empik kaze mi odeslac do Electrodreams zeby oni ocenili czy reklamacji jest zasadna (najpierw nawalili a pozniej maja oceniac) to tak jakby sedzia mial wypadek a pozniej wydawal wyrok w swojej sprawie. Empik umywa rece i ja mam radzic sobie sam. Moja porada - unikajcie zakupow w Empiku jesli jest poddostawca a juz zwlaszcza firma Electrodreams. Szkoda waszego czasu, pieniedzy i zepsutego humoru. Ja mam caly czas uszkodzona hulajnoge bez blotnika, bez ladowarki z ktora nie moge nic zrobic. ZaletybrakWadyElectrodreams i obsluga gwarancyjna w Empiku -
~Karo / 2023-10-16 17:38
Zawsze długo czekałam na zamówienie z Empik, ale teraz czekanie przeszło wszelkie granice. 5 października zamówiłam zabawkę, dotrzeć miała 12-13. 13 października skontaktowałam sie z BOK gdzie powiedziano mi że, 13 na pewno wyjedzie i 16-17 będzie towar u mnie. Dziś dostałam wiadomość ze brak produktu na magazynie. Smiech na sali xd nie polecam zawsze długi czas oczekiwania na towar WadyDługi czas oczekiwania -
-
~Urszula / 2023-10-11 17:50
Zamówienie 4010179770637, miało być dostarczone w 24h. Dzwoniłam dwa razy. Obsługa klienta- zero informacji. W poniedziałek zadzwoniłam do ich sprzedawcy, okazało się że nie ma towaru w magazynie.
W dwa dni robocze miał być zwrot pieniedzyWadyWszystkie -
~Krystyna M / 2023-10-09 18:28
Pan w Empiku w Głogowie obsłużył mnie z wielkim wyrzutem . Zapytałam czy we wszystkich pudełkach są tylko karty pokemon ( zupełnie się nie znam na tym ) to mnie zrównał z ziemią, że karty to karty. Brakowało tylko , żeby jeszcze nimi rzucił . -
~milka / 2023-10-09 11:05
Szczerze nie polecam zamawiać czegokolwiek z tej firmy. Zamówiłam książkę wraz z pisakami i książka przyszła do mnie zniszczona, bo nawet jej nie zabezpieczyli od pisaków. Czekam już drugi tydzień na kontakt w sprawie reklamacji. Zaproponowali mi 20 zł rekompensaty na ekartę (gdzie za książkę płaciłam 50!!!) i gdy odpisałam, że się nie zgadzam na takie warunki, to z ich strony cisza.
Podobną sytuację miałam parę tygodni wcześniej, również z książką. Oprócz książki zamawiałam również długopis i oczywiście wrzucili go luzem razem z książką, przez co są niewielkie wgniecenia.
Nie rozumiem, jak mogą pakować KSIĄŻKI, które są podatne na szybkie zniszczenia, w tak nieodpowiedzialny sposób. Serio, omijajcie tę firmę szerokim łukiem, ja już na pewno nic tam nie zamówię. -
~S / 2023-10-07 19:35
Pomyłka, ostatni raz z empikiem płyta Pink Floyd.
Sorry nigdy więcej.WadyFatalne
strona 4 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »