strona 4 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~SILVIO / 2024-02-16 14:50
Niestety kolejny raz problem z realizacją zamówienia. Zamówiony towar niestety nie wysłany mimo zapewnień, że gotowy do wysyłki.....powtarzające się odpowiedzi na czacie emailu bez pokrycia..... -
-
~kasi / 2024-02-13 15:44
Audiobook wykupiony za kupon otrzymany przy dość drogich zakupach jako gratis do "empik go". Oznaczał tylko dostęp do audiobooka. Potem zniknął z konta. Produkt po prostu sobie zabrali z powrotem. Nawet nie powiadomili ani nie pozwolili sobie zachować do odczytu do końca. -
~kasi / 2024-02-13 15:18
Sklep nie respektuje praw klienta do zwrotu. Ewentualne reklamacje są utrudniane wymogiem samodzielnej wysyłki na koszt kupującego do magazynu w Sochaczewie. Stacjonarny sklep nie przyjmuje też żadnych towarów na reklamacje. Odradzam zakup towarów które mogą być wadliwe lub słabszej jakości, zwłaszcza jakiekolwiek akcesoria , sprzęty rtv, elektronikę.. Empik nie bierze odpowiedzialności za sprzedawany towar. Wadynie ma prawa zwrotu, reklamacja niemożliwa -
~Agate / 2024-02-09 10:53
Dałam się namówić na konto premium, nie róbcie tego błędu!!!!
Na czacie oszukują i wprowadzają w błąd oczywiście na swoją korzyść.
Dwie klientki mniej. -
~JWroc / 2024-02-08 19:38
Jak Empik dba o środowisko ? Zamówiłam przez Empik.com 2 książki i grę planszową z odbiorem w oddziale Empiku we Wrocławiu na ul. Maślickiej. Na miejscu chciałam zapłacić bonem prezentowym. Okazało się nie mogę tego zrobić ponieważ zamawiając zaznaczyłam płatność przy odbiorze. Zamówione rzeczy zostaną odesłane po to aby za chwilę przyjechały z powrotem, ponieważ płacąc bonem podarunkowym muszę zamówić ponownie. Nie pomógł telefon na infolinię. Regulamin jest bezwzględny i trzeba się go trzymać. W dobie kryzysu klimatycznego brak elastyczności w Empiku I wbrew logice kurczowe trzymanie się regulaminu - poraża. -
~Karol / 2024-02-08 16:42
Witam . Paczka zamówiona 24.01.2024r. Jest 08.02.2024r. Dzisiaj otrzymuje maila ze paczka doręczona 08.02.2024r. Dział.reklamacji twierdzi że pierwsza paczka która wysłali zaginęła i druga wysłali 6 lutego z tym że do mnie nie dotarła . Oszuści i tyle . Te wszystkie negatywne opinie to prawda . Jutro idę na policję i wydrukuje te wszystkie opinie złożę na nich zawiadomienie o możliwości popełniania oszustwa na masową skalę. Myślą że są wielcy ale jak w mediach zrobi się o nich głośno to zobaczą jak ich kapitał zmaleje . Cwaniaki i nic więcej. Nie podaruje im !!!! ZaletyŻadneWadyWszystko co możliwe -
~kajmanek / 2024-01-31 21:57
To zdecydowanie najgorsze doświadczenie z obsługą klienta, jakie kiedykolwiek przeżyłam. Mimo wielu prób skontaktowania się z firmą w związku z utratą ważności karty prezentowej, otrzymałam jedynie bezsensowne, powtarzające się odpowiedzi.
Dostałam karte podarunkową której nie można było użyc by zapłacić za jedna z usług Empiku - aplikacje Empik Go. Dodatkowo osoba ktora ową karte kupila nie została poinformowana o dacie ważności i żeby sie o tym dowiedzieć musiałaby najpierw otworzyć opakowanie i odkleić karte ( tak! Otworzyc prezent przed podarowaniem go bliskiej osobie!) To kompletnie nieprofesjonalne i nieakceptowalne podejście do klienta. Przeszłam przez różne kanały komunikacji, a efekt był zerowy.
Jeśli szukasz obsługi klienta, która szanuje klientów i traktuje ich sprawy poważnie, omiń tę firmę szerokim łukiem. Nie warto tracić czasu ani pieniędzy na usługi, które kompletnie lekceważą potrzeby klientów. -
~Tomek / 2024-01-26 20:50
Odkąd zobaczyłem banderowskie produkty. Moja noga w tym sklepie więcej nie postanie. Pluje na ten sklep. ZaletyPropagowanie banderyzmuWadyBrak polskich akcentów patriotycznych. -
-
~oburzony2 / 2024-01-26 17:40
Poduszka z wizerunkiem Bandery! A przy tym tekst o patriotyzmie. -
~Oburzony / 2024-01-26 16:16
Nie może być innej opinie dla firmy która propaguje ludobujstwo. Bo jak inaczej nazwać sprzedaż asortymentu z wizerunkiem bandery? Choćby poduszki. Nie można z bezwzględny Ch wyrodnialcow tworzyć ikon popkultury. Wstyd! -
~Jola / 2024-01-22 13:23
Dziekuje za szybka przesylke.Napewno tam wroce.
Zamowienie dotyczylo 2x Skoczylas adek-30ml.ZaletyBezproblemowo -
~Kozak1001 / 2024-01-14 22:49
Żenada żenada lipa słabo masakra dziadownia ,powinni zamykać takie firmy ! ZaletyNie maWadySa -
~Domek / 2024-01-11 18:13
Tragedia. Jeżeli planujecie zakupić w Empiku jakąś elektronikę to stanowczo odradzam. Na konsole czekam juz 40 dni i pomimo ze co tydzien tam dzwonie słyszę tylko „bardzo nam przykro prosimy o cierpliwość”. Dzieci miały mieć konsole na święta specjalnie kupiłem ją miesiąc wcześniej. Jest 11 stycznia i do tej pory nie zagraliśmy w żadną grę. Gdybym wiedział nigdy bym nie kupił. ZaletyDostawaWadyReklamacje. -
~Agata / 2024-01-04 13:00
Nie polecam! Niby wielki empik a to wielkie gówno. Poduszka to nie jest w środku tylko jakiś papier. Oraz nie dokładnie zrobione płótno na sznurku !!! I zdjęcie w ramce to jest jakaś katastrofa wyłudzają tylko pieniądze -
~Marek / 2023-12-30 17:40
17.12.2023 zamówiłem maszynkę do golenia która miała być prezentem na święta. Cała procedura zamawiania przebiegła pomyślnie, bez żadnych problemów, dostawa za dwa dni. Po dwóch dniach informacja że maszynki nie ma na magazynie, trzeba będzie poczekać. Skoro nie macie danego produktu na stanie to transakcja nie powinna dojść do skutku!!! Dzisiaj 29.12.2023 i dalej echo ani zamówienia ani żadnej reakcji ze strony Empik. Zamawiajcie na allegro jest taniej i dużo szybciej, po za tym można liczyć na pomoc jak jest coś nie tak z zamówieniem -
~Karolina / 2023-12-20 23:30
Dramat, zamówienie złożone 6.12, żeby zdążyć na świeta jest 20,12 a ja nie mam zamówienia i codziennie dostaje maila że wysyłka przełożona, reklamacje nic nie daja. Nie polecam. Ostatni raz skorzystałam z tego sklepu online. A na święta zapala się moje oczy że wstydu przed gośćmi a nie pierwsza gwiazdka ZaletyBrakWadyBrak towaru, ignorowani klienta -
-
~Paulina / 2023-12-20 15:53
Zamówienie złożone 08.12.2023, do tej pory nie otrzymałam przesyłki. Próbowałam skontaktować się z obsługą klienta, by dowiedzieć się czy zamówienie będzie dostarczone do 22.12. Nie otrzymałam odpowiedzi. To nie jest pierwsza moja przykra sytuacja z Empikiem. Ostatni raz złożyłam tam zamówienie, wydaje się,że problemy występują przy każdej przesyłce. ZaletyBrak.Wady- Długi czas realizacji.
- Wysokie ceny.
- Brak odpowiedzi po próbie nawiązania kontaktu z obsługą klienta. -
~Wyrolowany / 2023-12-20 09:40
Zakup 7.12 . Dzisiaj mamy 20.12 . Do dzisiaj nie otrzymalem zamowienia. Omijać szerokim łukiem. Sprzedają cos czego nie mają na magazynie. Mial byc prezent pod choinkę. ZaletyBrakWadySprzedaż towaru ,ktorego nie ma na magazynie -
~Robi / 2023-12-19 19:54
Nie polecam !! Pierwszy raz spotykam się z dostarczeniem niepełnej paczki to jest chore. U nich to się nazywa częściowo zrealizowane okres oczekiwania na kolejną część paczki to 10 dni ! Omijajcie to go.w.no szerokim łukiem!! -
~Michał / 2023-12-17 10:50
Nie polecam podają 2-3 dniowy termin realizacji by później ten termin wydłużać w nieskończoność ZaletyDobra cenaWadydłuuuuuuuuuuuugiiiii czas dostarczenia!
strona 4 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »