Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1678 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2023-12-30 17:40
    Ocena: 2.00 / 5
    17.12.2023 zamówiłem maszynkę do golenia która miała być prezentem na święta. Cała procedura zamawiania przebiegła pomyślnie, bez żadnych problemów, dostawa za dwa dni. Po dwóch dniach informacja że maszynki nie ma na magazynie, trzeba będzie poczekać. Skoro nie macie danego produktu na stanie to transakcja nie powinna dojść do skutku!!! Dzisiaj 29.12.2023 i dalej echo ani zamówienia ani żadnej reakcji ze strony Empik. Zamawiajcie na allegro jest taniej i dużo szybciej, po za tym można liczyć na pomoc jak jest coś nie tak z zamówieniem
  • ~Karolina / 2023-12-20 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, zamówienie złożone 6.12, żeby zdążyć na świeta jest 20,12 a ja nie mam zamówienia i codziennie dostaje maila że wysyłka przełożona, reklamacje nic nie daja. Nie polecam. Ostatni raz skorzystałam z tego sklepu online. A na święta zapala się moje oczy że wstydu przed gośćmi a nie pierwsza gwiazdka
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru, ignorowani klienta
  • ~Paulina / 2023-12-20 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 08.12.2023, do tej pory nie otrzymałam przesyłki. Próbowałam skontaktować się z obsługą klienta, by dowiedzieć się czy zamówienie będzie dostarczone do 22.12. Nie otrzymałam odpowiedzi. To nie jest pierwsza moja przykra sytuacja z Empikiem. Ostatni raz złożyłam tam zamówienie, wydaje się,że problemy występują przy każdej przesyłce.
    ZaletyBrak.
    Wady- Długi czas realizacji.
    - Wysokie ceny.
    - Brak odpowiedzi po próbie nawiązania kontaktu z obsługą klienta.
  • ~Wyrolowany / 2023-12-20 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakup 7.12 . Dzisiaj mamy 20.12 . Do dzisiaj nie otrzymalem zamowienia. Omijać szerokim łukiem. Sprzedają cos czego nie mają na magazynie. Mial byc prezent pod choinkę.
    ZaletyBrak
    WadySprzedaż towaru ,ktorego nie ma na magazynie
  • ~Robi / 2023-12-19 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !! Pierwszy raz spotykam się z dostarczeniem niepełnej paczki to jest chore. U nich to się nazywa częściowo zrealizowane okres oczekiwania na kolejną część paczki to 10 dni ! Omijajcie to go.w.no szerokim łukiem!!
  • ~Michał / 2023-12-17 10:50
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie polecam podają 2-3 dniowy termin realizacji by później ten termin wydłużać w nieskończoność
    ZaletyDobra cena
    Wadydłuuuuuuuuuuuugiiiii czas dostarczenia!
  • ~Kamil / 2023-12-15 17:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno Totalne jeśli chodzi o realizację zamówień wysyłkowych.
    Zamówienie złożone 12.12 z wysyłką do salonu. Na stronie informacja że produkt dostępny, wysyłka w 24h.
    Złożone po 9:00 we wtorek rano powinno być w środę maksymalnie czwartek.
    Dziś 15.12 - piątek zamówienie ma status wysłane, ale wg infolinii nie ma nadanego numeru przewozowego co znaczy że leży nadal na magazynie.
    Pytanie co się stało że kompletacja trwała 3 dni, bo skoczyła się wg infolinii o 5:15 czy ileś tam 15.12.
    Zaletyżadnych
    WadyCzas realizacji zamówienia.
  • ~Jarosław / 2023-12-15 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Chęć ostrzec innych do zakupu w tym niby sklepie.
    Zakupiłem tam obiektyw Nikona za 3000 zł. I chciałem go na fakturę do mojej firmy.
    Po konsultacji z infoliniom zostałem zapewniony iż wszystko jest jak należy.
    Jak otrzymałem fakturę to okazało się iż jest ona wystawiona przez jakąś Chińską firmę, bez możliwości wystawiania i odliczania ich w Polsce. Empik umywa ręce bo sam se to kupiłeś.
    Nie ma tam konkretnej osoby która by co kolwiek umiała z tym zrobić.
    Firma Nikon nic o tym nie wie, nie jest to ich dystrybutor.
    Więc wychodzi na to iż Empik w tle jakiś tam umów sprzedaje na rynku polskim szemrany towar, podróbki z chin. Zgłosiłem to do Nikona.
    Sprzedaż podrobionych produktów, albo jak to Nikon powiedział produktów z szarej strefy i to na Fakturę Vat.
    To pachnie tylko problemami.
    Więc anulowałem zakup, teraz ciekawe czy odzyskam kasę.
  • ~Katarzyna / 2023-12-12 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Na sprawdzenie zaksięgowania przelewu ta firma daje sobie 5 dni!! W poniedziałek rano przelew zrobiony, potwierdzenie, wszystko jest, następny dzień wieczorem sklep nie wyda towaru bo księgowość nie zdążyła przekazać takiej informacji. Zakupy utrudnione bo zamówienie przez internet nie dojdzie a w sklepie jak się okazuje nie mają na bieżąco informacji. Dokładnie własnych pieniędzy na firmę, dodatkowo kolejna wizyta. Zero ukłonu w stronę klienta.
  • ~były klient / 2023-12-12 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wierzcie w to, że to duża sieciówka i wszystko będzie ok, jedno wielkie oszustwo, nie zdziwcie się jeśli nie otrzymacie zamówionego na stronie internetowej towaru a empik się na to wyleje. OSZUŚCI i tyle
  • ~Fred / 2023-12-10 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich program premium to majstersztyk. Zapłaciłem premium i muszę nadal płacić za przesyłkę. Liczysz na prawdziwe premium to kupuj u konkurencji na literę a.
    ZaletyBrak
    WadyOdradzam
  • ~Niezadowolony24 / 2023-12-08 12:59
    Ocena: 2.20 / 5
    AROGANCJA I CWANIACTWO. ZWROT TYLKO NA KARTE, ALE INFORMACJA O TAKIM CZYMS WIDNIEJE DOPIERO PO WYDRUKOWANIU PARAGONU. KLIJENT JEST NIESWIADIMY TAKICH PRAKTYK. ŚWINSTWO. O SWOICH PIENIADZACH POWINIEN DECYDOWAC KLIJENT. WYSTAWIAM NEGATYWA.
  • ~Maria / 2023-12-06 16:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Przy dokonywaniu zwrotów nienaruszonego towaru (nietrafiony prezent) nie zwracają pieniędzy tylko zmuszają do akceptacji karty podarunkowej a tym samym do kupna czegoś w ich sklepie. Nie jest to niezgodne z prawem bo politykę zwrotów określa sklep stacjonarny ale jest to brak szacunku do klienta i ukierunkowanie na jak największy zysk dla firmy. Jestem bardzo zniechęcona do zakupów w tej firmie i jeżeli tylko to będzie możliwe będę dokonywała zakupów przez internet u konkurencji. Ustawa określa że w przypadku zwrotu towaru kupionego przez internet gotówka zwracana jest na konto klienta.
  • ~Arkadiusz / 2023-12-06 11:45
    Ocena: 2.40 / 5
    Jeżeli komuś zależy na spokojnych i pewnych zakupach to nie tutaj !!! maszynka do strzyżenia okazała się nietrafionym zakupem, odesłaliśmy ją po 3 dniach i okazało się, że sklep jej nie przyjmie, z każdym naszym pytaniem argument był inny. W każdym razie jeśli komuś zależy na zakupach w miejscu gdzie będzie mógł spokojnie zwrócić towar jeśli się rozmyśli to nie empik
    Wadybrak możliwości zwrotu towaru
  • ~adziki72 / 2023-12-05 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie zero,zero,zero i jeszcze raz zero za wszystko a szczególnie karty podarunkowe którymi można zapłacić tylko za ich produkty więc po jaka cholerę je dawać jak znaczna większość ich asortymentu jest od pośredników.Boze chroń mnie i moją rodzinę od kart podarunkowych z Empika!!!
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
  • ~Zbigniew / 2023-12-05 13:24
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłem książki które miałem otrzymać po 2 dniach, otrzymałem po 8 dniach zero jakiej kolwiek informacji ze jest jakiś problem z wysyłką .
  • ~Ewa / 2023-12-03 20:46
    Ocena: 3.20 / 5
    Brak faktury, mimo kilku próśb nadal nie otrzymałem... sam nie wiem co myśleć, pośredniczą w sprzedaży ui umywają rece. Jak to potem reklamować
  • ~ola / 2023-12-01 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby dało się dać 0 gwiazdek, to bym dała. Złożyłam zamówienie za dość wysoką kwotę 26.11. Paczka miała do mnie dotrzeć pomiędzy 28.11 - 30.11. Empik zaznaczył sobie na moim koncie zamówienie jako "zrealizowane", ale poczta otrzymała jedynie dane przesyłki. Gdy zadzwoniłam na infolinię tego "sklepu" dnia 30.11 i opisałam sytuację, w której paczka nie była nawet w drodze, pani konsultantka powiedziała, że widzi, że dziś powinnam ją otrzymać, bo tak ma napisane. To że przeczytała mi komunikat który od nich dostałam i który nie był zgodny z prawdą, po tym jak wielokrotnie mi przerywała podczas rozmowy było niezwykle pomocne. Gdy już udało mi się dojść do głosu, pani zrzuciła winę na pocztę i powiedziała że zgłosi się do nich w sprawie paczki a ja otrzymam na jej temat informację. Minęła doba i nie dostałam żadnej wiadomości. Zadzwoniłam po raz kolejny i po moim telefonie dostałam maila, w którym empik powiadomił mnie, że przyjął moje zgłoszenie i odpowiedzą mi w ciągu 2-3 dni roboczych. W takim razie co działo się przez ostatnią dobę? Empik jest tak nieudolny że potrzebował aż 24 godzin żeby przypisać moje zgłoszenie do kogoś kto się nim zajmie czy zwyczajnie olewają swoich klientów??? W swojej odpowiedzi na tą zbywającą mnie informację napisałam im, czego oczekuję (czyli dostarczenia do mnie paczki, nie zgadzam się na zwrot, bo użyłam punktów i nie chcą dokonywać kolejnego zakupu w tym sklepie zwłaszcza że niektóre rzeczy były wówczas na promocji). Jednak odpowiedź dostanę najpewniej po upływie 3 dni roboczych i szczerze wątpię, że będzie to jakaś konkretna informacja, a raczej kolejne wydłużanie realizacji mojego zamówienia. Obawiam się, że będę zmuszona zgłosić tą sprawę do UOKiK. Gdybym wiedziała, że empik nie ma żadnego szacunku do swoich klientów i oszukuje kusząc szybką dostawą po czym przesyłka "znika", użyłabym punktów w innym sklepie. Stanowczo odradzam zakupy tutaj chyba, że ktoś chce stracić nerwy, czas i pieniądze.
    ZaletyDuży asortyment książek których ci nie dostarczą
    Wady- brak przesyłki
    - fatalna obsługa klienta
    - lekceważenie ze strony sklepu
  • ~Anika / 2023-12-01 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kurtkę i otrzymałam inny rozmiar niż zamawiałam. Empik umywa ręce bo jest tylko pośrednikiem muszę wysłać zwrot do Francji i podać swoje dane by odzyskać pieniądze.
    Nigdy więcej zakupów na Empik!
    ZaletyBrak
    WadyPełno wad
  • ~Wrr / 2023-12-01 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zamowienie zlozone 11.11 nie doszło do dnia dzisiejszego, po wyslaniu wiadomosci co z zamowieniem dowiaduje sie ze jedna z rzeczy ktore zamowilam nie ma w ogole w ich asortymencie i nie ma mozliwosci wysyłki! Empik to najgorszy sciek, nie kupujcie tam nic.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1696
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 695
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970