strona 11 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Andrzej / 2023-05-21 07:45
Zamówiłem książkę "Nazistowscy miliarderzy " od 08.05.23 dostawa jest co dwa dni przekładana. 19.05 zdecydowałem się kupić gdzie indziej o 4,70 zł droższą i dostałem następnego dnia. -
-
~kipme / 2023-05-20 15:24
No cóż marze, żeby ludzie zbojkotowali ten sklep i nikt nic u nich nie kupował. Mam na mysli oczywiscie sklep online który jest totalną porażką. 3/4 towaru od posredników po zawyżonych cenach. Płatnośc swoimi srodkami z kart prezentowych itp to tylko mniej niz 1/10000 towaru na stronie. Porazka i tyle. -
~Ewa / 2023-05-18 10:26
Jestem jak zawsze pod wrażeniem Empiku a teraz mogę kupić tam wszystko co mnie interesuje i jestem bardzo zadowolona z jakości produktów i rewelacyjnie działającej strony internetowej szybko sprawnie intuicyjnie polecam. ZaletyMega pod każdym względem -
~Lous / 2023-05-11 16:17
Zamówienie złożone 29.04.2023, potwierdzenie przyszło, ale paczki z dostawy brak. Mail napisany, oczywiście bez kontaktu zwrotnego. Gdyby nie infolinia myślę, że paczki do tej pory bym nie miała.
Omijać szerokim łukiem, tyle z mojej strony -
~Rocky / 2023-05-10 15:42
Kupiłem:
Mocna Pilarka Do Drewna Ręczna Piła Tarczowa 2300W
Ta "mocna" pilarka po przecięciu kilkunastu 2 cm deseczek po prostu się rozleciała. Przekładnia rozsypała się dosłownie. Kto ma do wyrzucenia 150 zł. to polecam. Pozostałych ostrzegam - omijać szerokim łukiem.....ZaletyBrak zaletWadyPilarka nie nadaje się cięcia czegokolwiek! -
~Dariusz / 2023-05-09 12:31
Towar zakupiony dnia 27.04.2023 potwierdzenie płatności na adres e mail i na tym koniec ani kasy ani zamówienia brak kontaktu w tej sprawie. Masakra!!! Ludzie omijać!!! -
~Jacek / 2023-05-09 08:38
Zamówienie złożone, kwota przelana, potwierdzenie złożenia zamówienia w mailu. Ale towaru brak. Oczywiscie dostępny, ale u innego kooperanta, z którym współpracuje Empik. Oczywiście również - droższy! Zamówienie anulowane z powiadomieniem mailowym - dobrze, ze w ogóle zaglądnąłem do skrzynki. W rozmowie z konsultantem, zadnego sposobu rozwiązania problemu, a z jej treści mogę wnioskować, że świetnie wypracowany proces zwiększenia ilości kupujących wprowadzając w bład, tj.: wystawiamy najtaniej na rynku-niestety po zamówieniu informacja na drugi dzień o braku towaru na stanie - dostępny jest również w Empik (inny kooperant) za drożej - niech klient kupuje, a my wychodzimy na swoje, sprzedając za tyle samo co u konkurencji, ale u siebie. Innego wytłumaczenia nie mam. Środki pieniężne oczywiscie zwracane..... ale do dwóch dni - co one w tym czasie robią, skoro ja ich nie mam? Czy jakiś procent nabijają Sprzedawcy. Dziwi mnie...., bo taka korporacja, tyle lat na rynku - a takie niskie standardy, albo ich całkowity brak. No cóż - taka jest moja opinia. ZaletybrakWadywszystkie możłiwe bo nie mam nawet co oceniać, ani obsługi, ani towaru -
~zybi1974 / 2023-05-06 22:29
chwiałem wysłać zdjęcia do wywołania straciłem cierpliwość nic nie szło bez beznadzieja -
-
~Anonimowy Słuchacz Płyt / 2023-05-06 18:28
Niestety zawiodłem się. Zamówiłem vinyla z preorderu, a tydzień po premierze zapytałem co się dzieje z zamówieniem - dostałem odpowiedź, że płyty nie ma na stanie i nie wiadomo kiedy będzie więc proponują anulowanie zamówienia… Super, akurat w takim momencie gdzie w innych sklepach wszystkie egzemplarze zostały wyprzedane i nie ma opcji żebym takową dostał (nakład był ostro limitowany). Oczywiście zero rabatów w ramach przeprosin. Żenada, nie polecam. Jeśli kupować w tym sklepie to tylko stacjonarnie. ZaletyCoś tam sprzedają, i rzadko (lub ewentualnie czasami) da się coś kupićWadyObsługa klienta -
~Niezadowolony / 2023-05-06 00:07
Omijać albo bardzo uważać. Sprzedają towar którego nie mają na stanie, a potem nie chcą oddać pieniedzy ZaletyBrakWadyOszustwa -
~Szymon / 2023-05-03 14:03
Nie da się anulować zamówienia. Po wyborze opcji ,,Anuluj zamówienie" nic się nie stało. Zmiana loginu wymaga wysłania maila z prośbą, co zrozumiałe, jednak czekam na odpowiedź już bardzo długo. Z całego serca nie polecam. WadyDługi czas czekania na email z odpowiedzią oraz słabo działające zwroty -
~Marzena / 2023-04-28 23:54
Zakup został anulowany z powodu braku, ale zwrot pieniędzy,to porażka, trzeba dzwonić pisać Zamiast 2 dni , trzeba czekać 7.Nie polecam tej firmy. -
~Malgorzata / 2023-04-28 16:50
Dostawa zamówionych książek opóźniona aż o 2 dni,mimo,że ksiazki ukazały się wcześniej w sprzedaży. Więcej nie zamówię i nie polece nikomu, lepiej kupić w księgarniach.zenada ,zenada
-
~Jarek / 2023-04-26 12:18
Rękojmia w EPIK to fikcja. Zgłoszona w ramach rękojmi usterka to brak ładowania telefonu XIAOMI POCO X3 Pro. Serwis XIAOMI odrzuca zgłoszenie reklamacyjne bo telefon ma "mechaniczne uszkodzenie" i ma ślady użytkowania (!!! naprawdę!!!) Czy przetarły się styki gniazda USBC czy samo gniazdo się obluzowało? Nie wiem. Tego serwis nie napisał. Wycenił naprawę na 1700zł. Za ta cenę to nowy POCO X5 mozna kupić, a stary na allegro za 600 do 800zł! Kosztorys, to po prostu żenada: kwota 1700zł i wymienione 3 elementy, których zakup na allegro wyniósłby z 80zł. Skąd 1700? nie wiadomo, do brak rozpiski na koszt części i robociznę... a EMNPIK umywa ręce i bez żadnych zastrzeżeń do takiego "kosztorysu" odrzuca reklamację. czuje się oszukany - tylko tak mogę to podsumować.
Kupując w EMPIK nie można liczyć na gwarancję i rękojmię. Telefony jednorazowego użytku.
Dodatkowo: brak komunikacji - co kilka dni musiałem ja dzwonić do działu reklamacji EMPIK aby się dowiedzieć co się dzieje z moim telefonem i... odpowiadali albo nie bo osoba odbierająca telefonu nie zna statusu sprawy, a serwis wysyła odpowiedź mailową lub nie, jak mu się spodoba.ZaletybrakWadyBrak komunikacji, zbywanie klienta, Kupując w EMPIK nie można liczyć na gwarancję i rękojmię -
~JoaKostuk / 2023-04-20 18:51
Empik to pośrednik. Produkt nie pasował więc teraz musze wysyłać z powrotem produkt do dostawcy. Tylko na własną rękę, wypisując jakieś obszerne formularze reklamacyjne. Czyli kupiłam w Empiku a nagle okazuje się że nie i Empiku to już nie interesuje. -
~Kasia / 2023-04-20 17:12
Bardzo mi przykro ale muszę wystawić złą opinię. Zamówiłam książkę przez sklep internetowy 13 kwietnia. Dostalam informacje ,że dostawa jest na 17-18 kwiecień. Niestety nie otrzymałam jej w tym terminie. Postanowiłam 19 kwietnia napisac meila z zapytaniem co z moją książką. Poinformowalam ich ,ze potrzebują miec tą ksiazke najpozniej na 21 kwietnia bo jest to prezent. Otrzymałam odpowiedź jedynie ,że przesyłka będzie opóźniona... nic poza tym. Dzis jest 20 kwiecień,właśnie rozmawialam z Panią, która mnie poinformowała, że wysyłka jest planowana na jutro. Zapytalam na kiedy dojdzie? Odpowiedź byla dla mnie zaskoczeniem bo odpowiedziała, że nie wie bo nie ma jej w magazynie. Więc jakim cudem wyślą ją jutro? Oczywiście zamówienie anulowałam. Najgorsze jest to ze akurat tej książki nigdzie nie ma . Oceniam Empik za nie profesjonalną firmę,która jie liczy się z klientem. Uważam, że jeśli czegoś się nie ma na stanie to się tego nie sprzedaje. Teraz czekam.na zwrot kasy . Ciekawe jak długo. ZaletyNie ma żadnych zaletWadyWady wymieniłam w opisie -
-
~Czarna37 / 2023-04-20 15:30
Mój synek zaraz po odstawieniu od piersi miał podawane mleko modyfikowane NAN OPTIPRO PLUS2 HM-O I przyjął go bez problem. Zajada się nim. Nie ulewa się i je bez grymaszenia, toleruje je. ZaletyNie pieni się, ma bardzo dobry skład, jest warte swojej cenyWadyBrak -
~Karol / 2023-04-16 11:41
Scam. Karty prezentowe można wykorzystać tylko na zamówienia bezpośrednio przez Empik ZaletyBrakWadyTo ugury -
~Andrzej / 2023-04-14 18:17
Brak produktu, który został kupiony. Później się dostaje maila, że anulowano zamówienie na moją prośbę, a co innego zostało jak nie ma produktu, który został zamówiony? Dodatkowo dopiero po moim kontakcie zostało to sprawdzone, a w ten sam dzień powinien to odebrać... Prezent dla dziecka... -
~Jerzy / 2023-04-13 19:45
Kolejny zakup z internetowego sklepu empik - kolejne rozczarowanie. Towar okazał się być z ekspozycji lub zwrotów - choć w opisie tego nie zaznaczono. A skąd wiadomo że tak jest? To po prostu widać. Niechlujnie po raz enty zapakowany produkt - zabawka, ze śladami użytkowania których nikt nawet nie próbował usuwać. Czy "eksperci" od marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym empik są aż tak mało inteligentni żeby wciskać klientom "przechodzone" produkty i liczą że nikt tego nie zauważy? Czy może liczą na to że nikomu się nie będzie chciało zwracac? Tak czy inaczej psują markę firmy w której pracują. W normalnym sklepie pewnie pracy by nie znalźli - a jeśli już to na bardzo krótko. Ale cóż - pewnie kursy technik sprzedaży czy jakie tam mają - robili online i efekty są takie jak widać. I co z tego że pewnie uznają reklamację i zwrócą pieniądze, skoro straconego czasu nikt klientom nie zwróci. Szczerze odradzam zakupy w internetowym sklepie Empik. Ja już na pewno nie dam się więcej nabrać. Nie ukrywam że z zainteresowaniem będę się przyglądał jak ta "firma" upada - bo nie mam wątpliwości że z takim podejściem prędzej czy później to nastąpi.
strona 11 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »