strona 6 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Valeri / 2025-07-04 13:30
DPD to najgorsza firma w Polsce — brak możliwości kontaktu z obsługą klienta. Kurierzy nie potrafią odebrać paczek, nie potrafią ich dostarczyć, nie da się skontaktować z kurierem, kurier nie dzwoni. Nieudana próba doręczenia paczki o 23:57 w nocy — to jakiś żart? Paczka drugi dzień nie można jej dostarczyć. To ostatni raz, kiedy korzystam z waszych usług. Nikomu nie polecam DPD. -
-
~Anonimowy / 2025-07-03 17:02
Kurier prawdppodobnie rzucił paczką ponieważ od nadawcy dostałem informacje że pleksa w komputerze została zniszczona, na paczce były oznaczenia nie rzucać, ostrożnie szkło więc nie polecam a kurierowi życze wszystkiego najgorszego -
~Oleksandra / 2025-07-03 12:56
Zawsze opóźnione paczki ,na infolinii chamstwo,czekałam na kuriera tydzień tak i nie przyjechał .Nie polecam tej firmy!!!!! -
~Karolina / 2025-07-03 10:09
Od dwóch dni oczekuje na paczkę. Podobno przy pierwszym doręczeniu nie było nas w domu co jest bezczelnym kłamstwem. Dodam że na monitoringu kuriera nawet nie było na naszej ulicy!!! Od trzech już dni próbuje uzyskać jakie kolwiek informacje o paczce i nic. Nie plecam tej firmy za rowno ogółu jak i bezczelnych kurierów. -
~Ula / 2025-07-03 09:58
Kurier z dod nawet nie podszedł do mieszkania żeby doręczyć przesyłkę, a firma twierdzi ,że próba doręczenia przesyłki nie powiodła się i to 2 razy. Dodam tylko, że na przesyłkę czekaliśmy w domu 3 dni, gdyż nie było żadnej informacji kiedy kurier przyjedzie. Nawet śledziliśmy przesyłkę na mapie i było widać że kurier jest na naszej ulicy ale z przesyłką nigdy nie dotarł. Po oczekiwaniu znów sprawdziliśmy na mapie i kurier był już w innej dzielnicy. Na drugi dzień, gdy w końcu dodzwoniłam się na infolinię, nieuprzejmy pan stwierdził że przesyłkę zwrócono i nic nie da się z tym zrobić. Żenada. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji.nieuczciwy kurier.nieiprzejmy konsultant na infolinię. Brak chęci pomocy klientowi. -
~Inga / 2025-07-02 16:21
Dpd uszkodziło i nie dostarczyło przesyłki, która sprzedałam na olx. Odmawia zwrotu wartości przesyłki i kosztów nadania paczki.
Nie polecam i nigdy już nie skorzystam z jej usług. Piszę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. Czuję się oszukana -
~edi / 2025-07-02 14:24
Dotyczy kuriera Łukasza obsługującego Wrocław-Borek, nie odbiera telefonu a jak w końcu odbierze po chamsku zrywa połączenie, odsyła paczkę do punktu Dpd twierdząc że nikogo nie zastał, albo że samochód mu się zepsuł, ma obowiązek 2 razy próbować dostarczyć paczkę - zapomnij,paczka leży sobie w punkcie, sam sobie przyjedź. Zdarza się to już drugi raz. Dpd tylko wysyła emaile czy jestem zadowoolony z ich usług - no bardzo ZaletyBrakWadyBezczelność, chamstwo -
~Tomasz / 2025-07-02 13:28
Dramat..Paczka niedoreczona w wiadomości podany telefon do kuriera Kilkanaście prob kontaktu przeze mnie i sprzedającego bezskuteczne Brak kontaktu z oddziałem w Sosnowcu Nikt nie odbiera Drugiego dnia ponowna wiadomość o doręczeniu Po godzinie informacja ze paczka nie przekazana do punktu odbioru z powodu gabarytów Ponowna próba kontaktu z kurierem bezskuteczna.Paczka przekietowana na konkurencyjną firme kurierska przez sprzedajacego Problem rozwiazany.Kpina arogancja i brak szacunku do ludzi DPD omijać szerokim łukiem .Dno .. ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klienta
Brak kontaktu
Brak jakiejkolwiek informacji -
-
~Marek / 2025-07-02 09:43
Przedłużyłem umowę na kolejne 2 lata, ale po podpisaniu aneksu gdy przyszła faktura ceny przesyłek do UE były kilka razy większe. Okazało się że osobna powinienem zażądać aneksów na inne usługi które nie przedłużają się wraz z umową ??? Gdy reklamowałem dostałem nowy cennik do UE ale po miesiącu okazało się że powinienem dostać od DPD ten aneks do podpisania i odesłać ale skąd mam wiedzieć że DPD go nie wysłało choć dostałem cennik. Dalej naliczają ceny razy 3 do 4. Chyba zależy im tyko na kasie a klient powinien znać wszystkie ICH zasady sam z siebie bo oni raczej o niczym nie informują. WadyBrak możliwości kontaktu telefonicznego i wyjaśnienia spraw -
~Ewa / 2025-07-01 20:48
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje . Czekam tydzień na paczkę która jest zaledwie 70 km ZaletyBrakWadyCzas -
~żenada / 2025-07-01 11:40
DPD po raz trzeci (3!) zgubiło moją paczkę! Byłem dzisiaj (01.Lip.2025.) w punkcie DPD w Gdyni przy ulicy Starowiejskiej 26/S3, do którego przekierowałem moją przesyłkę i kolejny raz dowiedziałem się, że "system nie zczytał przekierowania i obsługa nie wie gdzie jest moja przesyłka". Pani pracująca w punkcie była miła i starała się pomóc, co nie zmienia faktu że sama sytuacja jest skandaliczna i spotyka mnie po raz trzeci! -
~Fandor / 2025-06-30 17:43
O tym że DPD przekierowało paczkę do paczkomatu zgodnie z moim życzeniem, dowiedziałem się na stronie ... Poczty Francuskiej. ZaletySzybki to DPD owszem jest.WadyBrak potwierdzenia przekierowania paczki. Zero komunikacji z klientem. Portal DPD "Moja paczka"to koszmar. -
~RAFAL / 2025-06-26 18:06
KURIERZY KŁAMCZUCHY CZW ŚLEDZENIU OPIS BYŁ ZE KURIER NIE ZASTAŁ NIKOGO SPRAWDZIŁEM NA KAMERACH OWSZEM NIE BYŁO ALE KURIERA BO NIE DOTARŁ A WPISAŁ ZE NIKOGO NIE ZASTAŁ WIEC JAK TO JEST 26/06/2025 SKORO GO TU NIE BYŁO -
~Xyz / 2025-06-26 14:58
3 dzień paczka krąży najpierw adres zły nikt nie może wykonać telefonu i zapytać o nr domu(mój błąd pominąłem nr.)kontakt z infolinia dramat udało się dodać adres. 2 dzień : Kurier stwierdził że ma za daleko i sobie zaznaczył że nie było adresata w domu, a na posesji 4 ludzi.Rozmowa z kurierem na zasadzie mam za daleko będzie jutro i najlepiej weź Pan spier... *upy nie zawracaj. Kontakt z chatbotem żenada, X reklam i nie potrzebnych treści. Polityka firmy totalne dno. +48 515 431 250 numer do kuriera który pracuje za karę. ZaletyŚwiadomość żeby omijać dpd szerokim łukiem i wszystkim o tym mówić.WadyCała Firma dpd -
~Renata / 2025-06-26 14:17
Czekałam na przesyłke z Azji 3 tygodnie. Przyjechała ( DPD) "pod dom", ale ze względu na błędy w adresie po 24 godzinach od wysłania informacji na maila, samowolnie , DPD zwróciło paczke do nadawcy. 24 godziny!!!! Szkoda , że nie 3 godziny. Nie wysłali nawet SMSa. Przecież to DPD sobie ustala procedury.
W mojej opinii dostarczenie paczki nie jest dla DPD sprawą honorową!ZaletyBrakWadyNie zależy im na dostarczeniu paczki -
~Magda / 2025-06-26 12:40
tragedia, kontakt z infolinia z głupim chatbiotem nie da się nic ustalić,
paczka przechowywana w magazynie kilka dni, zero kontaktu z odbiorcą, jak może żabka być przepełniona że nie można było tam zostawić paczki,
po przekierowaniu znowu trafiła na magazyn, tragedia !!!!!! -
-
~martasewczuk_1890 / 2025-06-26 11:48
Bardzo bezczelne zachowanie kuriera, który nie dość że nie chciał odejść od drzwi jak powiedziałam że nie mam drobnych i rzekomo ktoś mu kazał wnosić paczkę do piwnicy mimo że z członkami rodziny nie był w kontakcie tylko ze mną. To na koniec jeszcze znieważył mnie mówiąc, żebym paczki sama sobie wnosiła. Bardzo grzeczne zachowanie młodych ludzi w pracy ????????.
Z dnia 26.06.25 na Felinie około 11:35 pozdrawiam Pana od materaców ???? -
~Agnieszka / 2025-06-26 09:23
Kurier Krzysztof - 510592585 Nowy Dwór Mazowiecki od trzech dni wozi paczkę na samochodzie, a przez pomyłkę odznaczył że została doręczona, bo miał zepsuty samochód, żenada ZaletyBRAKWadyfirma powinna zmienić profil działalności -
~Emil / 2025-06-24 12:00
Firma nie potrafi dostarczyć przesyłki, za każdym razem jest jakiś problem i to nie do rozwiązania. Infolnia życzę powodzenia w rozmowe z botem. ZaletybrakWadyczęsto niestety jedyny kurier w cenie przesyłki -
~Robert/RO / 2025-06-19 07:23
Paczka od czterech dni krąży w oddziale WA1 (Warszawa) i nie było ani jednej próby doręczenia,
nie ma również wyjaśnienia dlaczego tak się dzieje.
Najgorsza firma kurierska!
strona 6 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »