Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12556 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~skymaster / 2024-11-15 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostarczonej paczki ponad 10 dni i nadal jej nie ma. Infolinia brak kontaktu z odziałem.
    Ogólnie ręce opadają bezsilność najgorsza firma oferująca usługi kurierskie.
    ZaletyBRAK
    WadyTermin dostarczenia, infolinia
  • ~robertmilewski24@poczta.fm / 2024-11-15 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby można dać zero to by było totalne ZERO! Oddział Poznań oddział Gorzów oddział Wałbrzych dno i kilo mułu po przesyłkę jechałem na magazyn w Wałbrzychu w Poznaniu czekałem Tydzień aż wyjdzie z hub dalej a w gorzowie zero kontaktu. Kurierzy sami wpisują brak dostawcy i ustalono nowy termin odbiory - Gdzie kiedy i z kim ja się PYTAM!!!!
    Koszty i koszty moje z jazdą po towar, budowa stoi pracownicy muszą być opłacani a towaru brak od tygodnia- UHNIKAJCIE jak możecie!!!!
    ZaletyZERO
    WadyBrak kontaktu z oddziałem z kurierem tylko gada bota infolinia nonstop zajęte
  • ~Monia / 2024-11-14 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier z Bydgoszczy okolica Opławiec potrafi napisać w aplikacji że nikogo w domu nie było i tyle po co ma jechać z przesyłką. Nawet telefonu nie podali żeby można było zapytać kuriera dlaczego bezczelnie pisze nieprawdę.
  • ~Zet / 2024-11-14 17:19
    Ocena: 1.50 / 5
    To jakiś dramat, po raz kolejny problem z tą firmą. Kompletnie nie dzwonią, wrzucają paczkę na podwórko i mają w nosie czy ktoś ukradnie czy pada deszcz. A teraz mam w doręczeniu przesyłkę która miała być wczoraj lub dziś i kompletne zero informacji. Na aplikacji ciągle jest, że w punkcie doręczeń. Siedzi człowiek i czeka, a tu zero. Już miałem z tą firmą kilka złych doświadczeń, i dzwoniłem, żeby choć zadzwonili, a nie rzucali przez płot, ale co tam, można zgłaszać na infolinię, a Ci swwloje. Najgorzej, że czasem sklep nie ma wyboru innej firmy.
    Nie polecam, najgorsza firma kurierską na zasadzie "i co mi zrobisz"...
    ZaletyBrak zalet
    WadyDno, samowolka, brak kontaktu, infolinia to tylko studnia gdzie można sobie wrzucać swoje uwagi.
  • ~Wkurwiony / 2024-11-14 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma nie szanująca ani klienta ani naszego czasu. Paczki nie dostarczane na czas kurierzy nie odbierają telefonów. Sami przekierowują paczki opłacone z dostawą na adres do punktów dpd i trzeba jechać odbierać samemu. Na infolinię nie ma co dzwonić szkoda czasu i nerwów bo albo nie odbierają albo sprawę olewają. Już poczta polska wypada lepiej niż ta forma. NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyFIRMA ORAZ KURIERZY OLEWAJĄ KLIENTA I PRZESYŁKI
  • ~Zbigniew / 2024-11-14 13:52
    Ocena: 2.33 / 5
    DPD sukces uderzył do głowy,mają w nosie klientów.Po otrzymaniu maila z informacją że w danym dniu podjedzie kurier i odbierze przesyłkę ,czekałem od rana do wieczora w domu w międzyczasie próbując się dodzwonić do kuriera,którego numer był podany. Mimo wielokrotnych prób nie udało się dodzwonić,telefon nie został odebrany.W następnym dniu znowu dostałem informację o odbiorze paczki między godz 9 a 17 i sytuacja była taka sama.Ani kuriera ani możliwości kontaktu z kurierem.Gdy dzwoni się na infolinię DPD łączą ze sztuczną sekretarką z którą nie da się załatwić sprawy.DPD to firma krzak,która bierze pieniądze od klientów i nie daje nic od siebie oraz uniemożliwia jakikolwiek kontakt z pracownikami,nie ma komu przekazać skargi lub opinii.
  • ~Piotr / 2024-11-14 13:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas dostawy tragedia, paczka leży kilka dni na magazynie i żaden z kurierów jej nie bierze. Najgorsza firma kurierska na polskim rynku!!!
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy!!!
  • ~Bożena / 2024-11-14 00:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Przesyłka z kosmetykami dotarła na drugi dzień po zamówieniu. Korzystam z usług tej firmy od kilku lat i życzę wszystkim klientom takiej obsługi, jak moja. Nigdy nie miałam żadnych negatywnych uwag. Dziękuję zwłaszcza Panu kurierowi Mateuszowi (bardzo sympatyczny), który zawsze odbiera połączenie, a gdy nie mogłam przekierować przesyłki zrobił to za mnie.
    ZaletyBłyskawiczna dostawa, bardzo miły, uczynny kurier, data podana w mailu jest zgodna z dostarczeniem przesyłki, nigdy nie zaginęło moje zamówienie, pin do odbioru przysyłany SMSem
    WadyBrak
  • ~Olga / 2024-11-13 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Traaagedia !!! Zamówiony grzejnik zaginął. Kurier nie odbiera telefonów, sklep wysłał przesyłkę ponownie,ale,że był to grzejnik pod zamówienie to ponownie trzeba było czekać. Po tym wszystkim paczka odnalazła się i została odesłana do sklepu i jako nadawca podane były moje dane . To jest skandal .
    Teraz zamówienie z kolejnego sklepu kabina prysznicowa , wysłana niestety ponownie kurierem DPD- nie mam na to wpływu. I co się dzieje..? Nie ma co liczyć, że zadzieje się inaczej. Kurier nie dźwignął zadania , przesyłka zwrócona do nadawcy , zero kontaktu od kuriera- też nie odbiera tel., infolinia nie odbiera , oddział który obsługuje tak samo.
    Poinformowałam sklep i czekam na kolejną paczkę i jaką czuję niemoc kiedy sprawdzam status przesyłki i kolejny raz wraca do oddziału. Próbuję uzyskać telefon do kuriera, dodzwonić się do oddziału, infolinię - bez szans.
    Napisałam skargę, ale oczywiście jak w powietrze zero odzewu. Pozostaje UOKiK- szkoda tylko mojego czasu i nerwów, ale tak zrobię.

    Zaletyżadnych
    Wadysame wady, począwszy od obsługi przez kuriera, po obsługę reklamacyjną, która nie isnieje
  • ~Beata / 2024-11-12 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpią z klientów .Warszawa kurier tel 798 876 577 nie wiem co zrobił z paczką, nie odbiera telefonu cały dzień, na infolini ( odebrała po kilku godzinach wydzwaniania) i mówi w jakiejś żabce będzie, ale nie ma. Nie dostałam kodu, żadnej informacji. Żadna współpraca z nimi.
    WadySAME WADY
  • ~Krzysztof / 2024-11-12 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier tel. 506308381 pomylił adres i nie wiadomo komu przekazał dwie moje paczki. Nie odbiera telefonu ani nie odpisuje na wiadomości. Sprawa zgłoszona na infolinię DPD, na której nic nie mogą pomóc ponieważ kurier nie odbiera telefonu również o konsultantów. Tragiczna firma, najgorszy kurier na świecie. Trzymać się z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyNie zajmują się dostarczaniem przesyłek
  • ~Ewa / 2024-11-12 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD JEST NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA NA RYNKU. W PRZECIAGU MIESIACA PRZYSZŁY DO MNIE 2 PACZKI ZAWARTOSC KTORYCH BYLA KOMPLETNIE ZNISZCZONA W CZASIE TRANSPORTU PRZEZ DPD, poza tym 2 inne miały zniszczone opakowania. Firma nie szanuje klientów i ich pieniądze
  • ~166 cargo and logistics / 2024-11-12 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo złe najgorsza kurierska służba w całej Polsce
    Zaletyzle
    Wadyzle
  • ~Marta / 2024-11-08 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier Mykola zostawił paczkę w jakimś punkcie zamiast dostarczyć pod wyzmaczony adres. Byłam w domu i czekałam jednak dostałam powiadomienie o "nieudanej próbie dostarczenia". Próba nie zastała nawet podjęta więc można ją rzeczywiście uznać za nieudaną.
    ZaletyWidocznie brak
    WadyNie dostarczona paczka
  • ~Klient / 2024-11-07 10:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia , niekompetencja , brak poszanowania dla klienta zarówno ze strony kierowców jak i w dziale obsługi klienta ( o ile w ogóle ktoś odbierze telefon). Najgorsza „firma” kurierska z jaką miałam styczność.
    ZaletyBrak
    WadyNieskończoność
  • ~Aga / 2024-11-06 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier A... (podpisujący się "najlepszy kurier") dostarczał paczkę 2 razy tego samego dnia o 10.22 i 10.24. Nawet nie zadzwonił pod podany numer telefonu. Ciężko jest wnieść paczkę starszej Pani na drugie piętro. Po co się pan tam zatrudniał? wstyd. Najgorsza firma kurierska jaką znam. Natomiast pani z magazynu dpd stwierdziła, że kurier tylko raz dostarcza paczkę. Proszę przeczytać regulamin waszej pracy.
  • ~Max39 / 2024-11-06 12:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada, nadalem paczkę czekałem na odbiór 2 dni. Na infolinii jak chciałem się dowiedzieć dlaczego taka zwłoka, panie po usłyszeniu pytania SIE ROZLACZALY !!! UNIKAJCIE JAK OGNIA, bo to nie pierwszy taki incydent z tą firmą! Na moje nieszczęście klient uparł się na odbiór w żabce. Szoruje po dnie, a jak już odebrali to ja uszkodzili! Do tej pory kasy z ubezpieczenia nie dostałem.
    ZaletyChyba sobie jaja robicie
    WadyTa firma nadal jak poczta istnieje
  • ~Oburzona Klientka / 2024-11-06 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Działanie firmy DPD to jakiś nieśmieszny żart. Zamówiliśmy towar z informacją, że będzie na poniedziałek. Na nasze nieszczęście wysyłka została zrealizowana przez firmę DPD. Kurier łaskawie się raczył zjawić po godzinie 18, podczas gdy lokal jest otwarty do 16:30. Towaru jak nie było tak nie ma, bo nie został nadany na następny dzień, a pracownica biura obsługi klienta poinformowała nas, że firma nie ma żadnych obowiązków: kurierzy nie mają obowiązku kontaktu z klientami, firma nie ma obowiązku ani na kontakt klienta z kurierem, czy dostarczania przesyłek na czas. Wychodzi na to że jedyne do czego ta firma jest upoważniona, to branie pieniędzy od klientów, skoro nie wykonuje swoje podstawowego obowiązku wywiązania się z usługi za którą się im płaci.
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązywanie się ze swoich obowiązków. Wszech ogólna spychologia odpowiedzialności, bo firma nie poczuwa się do wypełniania jakichkolwiek obowiązków (a wręcz twierdzi że nie ma żadnych obowiązków).
  • ~Jacek Wielecki / 2024-11-04 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed związaniem się umową z DPD.
    W moim przypadku po wypowiedzeniu umowy doliczono mi 60% wartosci wszystkich zleceń. Niby że to upusty od zleceń które i tak były droższe od rynkowych.
  • ~Daniel / 2024-11-01 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,miałem otrzymać przesyłkę z Hiszpani oczywiście za pośrednictwem tej NIESAMOWITEJ firmy,co sie okazało-PRZESYŁKA ZAGINEŁA,w tych czasach paczki giną?robicie sobie chyba jakieś jaja,przecież kierowca zjedzie z trasy i już się pokazuje w systemie że zboczył z kursu.Mam to gdzieś że to się stało w Niemczech-to nadal jest firma DPD,oczywiśćie można jakąś część pieniędzy odzyskać ale kto trzyma paragony na towar kupiony do paczki,tym bardziej że towar był kompletowany jakiś miesiąc,co jest najlepsze że JA widzę gdzie ona stoi-nadal jest w systemie że jest w trasie,więc jak chcecie coś otrzymać za granicy kraju odradzajcie korzystania ż tej firmy
    ZaletyBRAK
    WadyGINĄ PACZKI
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12556
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985