Witam. Właśnie dzwoniłam do CP ponieważ nie działał mi dodatkowy dekoder z muliroomu. Trafiłam na mega niemiłego i chamskiego pana. Chamskie odzywki rozmowa z łaską jakby tam za karę siedział. W pewnym momencie miałam wrażenie że traktuje mnie jak idiotkę. Jak poprosiłam w końcu żeby z kimś innym rozmawiać to stwierdził że jednak nie potrzebuje pomocy? Z tego wszystkiego zapomniałam zapisać jak się nazywał. Ale może i dobrze bo mógłby juz tam nie pracować... Porażka!!! Taka firma i tak nie mili pracownicy!!!
ZaletyRozwiązał problem (ale z łaską)
WadyNiemiła i chamska obsługa klienta
~Katarzyna / 2019-03-18 17:06
Ocena: 3.00 / 5
Żenada przychodzą mi jakieś dziwne SMS o zapłatę za VOD a kiedy dzwonie żeby sprawę wyjaśnić to oni twierdzą że niejstnieje taki PESEL i że niema takiego miasta w Polsce (kamienna góra dolnośląskie) żenada z tego wynika że mnie niema i mojego miasta z mieszkańcami okolo 30 tysięcy mieszkańców też nie ma ale jak rachunki place co miesiąc to ok ludzie to się nadaje do uwagi albo do angory i super express
WadyBalagan
MiejscowośćKamienna Góra
~Katarzyna / 2019-10-25 19:53
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo nieuprzejmi pracownicy Biura Obsługi Klienta. Nie potrafią udzielić podstawowych informacji.
W punkcie Cyfrowego Polsatu brak kontaktu do osoby, która zajmuje się konfiguracją anteny satelitarnej. Na moją prośbę o taki kontakt usłyszałam,-niech Pani sobie sama poszuka fachowca,ja nie mam czasu. Umowy napewno nie będę przedłużać.
MiejscowośćTychy
~khnygdr / 2024-01-18 11:35
Ocena: 3.00 / 5
W kółko to samo, same starocie, programy na okrągło powtarzają się na innych kanałach , zero dobrych nowości filmowych. OK są tylko kanały sportowe. Jeśli chodzi o politykę to polsat jest DNO. Widać że się boi mówić więcej prawdy. Widać strach przed Tuskiem.
Zaletybrak
Wadyduże
MiejscowośćPoznań
~Kinia / 2021-11-02 17:32
Ocena: 3.00 / 5
Proszę wymienić konsultantów telefonicznych. Nie polecam
MiejscowośćDobre Miasto
~Klara / 2021-01-18 16:05
Ocena: 3.00 / 5
Chciałam oddać dekoder po zakończeniu umowy i okazało się, że w punkcie obsługi (Jubilerska w Warszawie), mogą go przyjąć tylko po terminie wygaśnięcia umowy. W moim wypadku przyszłam o jeden dzień za wcześnie i nie chciano ode mnie odebrać sprzętu tłumacząc, że usługa jest jeszcze aktywna. Ale poradzono mi wysłanie pocztą. Okazuje się więc, że pocztą można nawet miesiąc przed czasem, ale oddać nie da się. To tak nielogiczne, że nie rozumiem jak możliwe.
Jeśli nie chcę już korzystać i przychodzę oddać sprzęt, to czemu go Polsat nie chce?
MiejscowośćWarszawa
~Krawiec 62 / 2023-12-18 13:39
Ocena: 3.00 / 5
Dlaczego cały czas puszczacie film " Kewin sam w domu" już człowiek rzyga na ten film.Chyba macie jakieś polskie filmy lub seriale które są lepsze od KEWINA.
ZaletyZastanówcie się
WadyZacznijcie myśleć
MiejscowośćToruń
~Krystian / 2024-10-25 11:18
Ocena: 3.00 / 5
Jako usługa bardzo dobra Ale konsultant Mnie jako nowego klienta wprowadza w błąd Tylko żeby umowę podpisać Informuje że monter przyjedzie i wszystko podłączy bez problemu A jak przychodzi do montażu To monter podłącza tylko światłowód A reszta go nie obchodzi To jest świadome wprowadzanie klienta w blad
ZaletyMiła obsługa Do momentu podpisania umowy
WadyJak dzwonie i składam reklamację Nie miła obsługa
~Krzysztof / 2016-06-18 20:46
Ocena: 3.00 / 5
Moje wrażenia z uzytkowania są takie że zbyt często zacina sie obraz jak tylko wiatr zawieje a tak pozatym to może być.
WadyWielką wadą jest wprowadzenie VODa zamiast ipli. Ten VOD to totalne dno.
8 lat
~krzysztof / 2018-02-23 18:51
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo nieprzyjemna obsługa. Poprzednia obsługa byla bardziej uprzejma. Dziś poszedłem z awarią dekodera zaczęło się od PAN DA następnie MUSI PAN POCZEKAĆ 10 min. Zapytałem co mam w tym czasie robić - CO PAN CHCE TAKIE PROCEDURY - ordynarnie i nie miło ( mam wyższe wykształcenie ). Do poprzednikow bardzo dużo im brakuje.
Zaletybrak
Wadyniemiła obsługa
Miejscowośćtrzebatów
~MK / 2019-10-22 09:39
Ocena: 3.00 / 5
Po raz ostatni zawieram umowę z Polsatem. Miałam przyjemność rozwiązać umowę , mam potwierdzenie że rozwiązanie umowy jest z datą 09.09.2019 i oczywiście dostaje sms-y o płatność za telewizję i internet. Rozmowa z konsultantem, który mi tłumaczy, że rozwiązanie będzie ale 18 listopada bo wypowiedzenie wpłynęło 23.09.19 a okres wypowiedzenia liczy się miesiąc od okresy rozliczeniowego czyli według jego danych od 18 października i kończy się 18 listopada. Tłumaczę, że mam dokument potwierdzający wypowiedzenie datowany na 09.09.19 więc okres liczy się od 18.09.19 no i problem bo u nich wpłynęło 23.09 i ni cholery nie rozumieją, że to akurat mnie nie obchodzi z punktu mam potwierdzenie pisemne. Normalnie to załatwia się w ten sposób, że przesyłam wypowiedzenie mailem do miłego Pana Konsultanta , ale tam nie może tak być to jest mój problem ,że między punktem a centralą wypowiedzenie w dobie poczty elektronicznej idzie kilka dni , to nie ich problem tylko oczywiście mój.Polsat chce zapłaty za to co już jest zapłacone. Rozmawia się z P_anem z reklamacji jak ze ścianą , która nie przyjmuje tłumaczenia, ma swoje zaprogramowane odpowiedzi.Żenada.
ZaletyBrak
WadySłaby internet, dekodery masakra, Obsługa - bez słów
MiejscowośćSkarszewy
~niby ktos / 2021-09-06 20:42
Ocena: 3.00 / 5
ma byc jasno i konkretnie a wiec dlaczego zniknal mega hit , dla jakis tancow pseudo gwiadeczek , bo komus terminy nie pasuja tylko kasa sie liczy dobre filmy puszczecie jak juz wsyscy spia , a wczesniej puszczene sa jesienne programy ktore juz powoli sie nudza bo i le mozna to samo ogladac zmieniaja sie tylko osoby
Miejscowośćnibylandia
~Niezadowolony / 2020-10-10 19:30
Ocena: 3.00 / 5
Chciałem wykupić ksw smsem to wyskakiwal błąd na jednym i drugim dekoderze. A w obsłudze powiedzieli że nie ma takiej karty. Ogólnie dość często do nich dzwonię z problemami
ZaletyNie wiem
WadyZa dużo do pisania
MiejscowośćDobroszyce
~Pablos / 2022-08-31 23:19
Ocena: 3.00 / 5
Na infiniti jak się dzwo i No danej usterce nie mają wogóle pojęcia aby pierwsze zapytanie czy jest Pan zainteresowany fotowoltaiczne zero pojęcia i wiedzy o dekoderach robią tam ludzie bez wiedzy jażà jechać fo Pu ktu ze sprawnym dprzętem a w punkcie się naśmiewają że tam wogóle nic nie wiedzą nie polecam dzwonić na infolinię tylko jechać do punktu cyfrowego Polsatu bo na infiniti pracująudxue bez wykształcenia .
~Paweł / 2018-01-15 18:24
Ocena: 3.00 / 5
Umowa od kwietnia 2016r na dwa lata-dzisiaj mamy 16.01.2018 i poraz czwarty padł dekoder(Evobox PVR).Trzy razy wymieniałem na inny-w salonie wszyscy zawsze zdziwieni bo to przecież"dobre dekodery".U mnie wytrzymują 1/2 roku,potem w każdym ta sama usterka-najpierw komunikat że nie można odczytać dysku,a nastepnie dekoder umiera.Sąsiad ma umowę od trochę ponad roku-i niedawno też wymieniał,a to druga jego wymiana,czyli trzeci dekoder.
Przy silniejszym wietrze,lub najmniejszym deszczu brak sygnału.W lato(a zeszłe było deszczowe i burzowe0brak sygnału prawie codziennie.Uff,dobrze że kwiecien już blisko.Nie mogę się doczekac.
ZaletyOferta,obsługa klienta na infolinii
WadyTandetny sprzęt,słaba jakość sygnału
~Peya / 2021-04-15 23:30
Ocena: 3.00 / 5
chciałbym ocenić najnowszą aktualizację oprogramowania,to co teraz widać,informacja o programach, jest kompletnie nieczytelne!!! mam siedzieć przy telewizorze żeby odczytać cokolwiek?!zróbcie coś z tym bo,,zagłosuje nogami,,
MiejscowośćDębno
~Piotr / 2021-01-25 21:09
Ocena: 3.00 / 5
Podpisałem umowę na TV internetową Polsat rezygnując z kablówki, ponieważ miałem już dość bałaganu z kablami. Teraz nie mam kabli ani telewizji, bo dekoder ciągle się wiesza i często trzeba resetować urządzenie, a oglądanie np. meczu w takich warunkach przyprawia prawie o zawał.
MiejscowośćŚwidnica
~Pipi / 2018-07-18 08:40
Ocena: 3.00 / 5
Powiem szczerze. Od tylu lat ciągną kase ciągną coraz drożej. Zaczyna padać deszcz i nie ma telewizji. Bardzo to śmieszne bo na konkurencyjnej N+ nie ma takich problemów. Inwestowac w satelity
ZaletyTaniej
WadyBrak telewizji podczas deszczu
MiejscowośćKatowice
~Radek / 2020-12-17 21:52
Ocena: 3.00 / 5
Witam w ciągu tygodnia miałem dwie usterki i żadnej nich pomoc techniczna nie była w stanie usunąć pierwszą z nich była brak możliwości oglądania tvp1 Pani powiedziała że przepaliła się jakaś dioda w konwerterze od tego czasu minęły 5 dni i jedynka z powrotem jest dzisiaj natomiast nagrywając program na jednym z kanałów w tym samym czasie nie mogę oglądać minimum 50 programów w tym samym czasie chociaż dekoder na to pozwala i Pan z pomocy technicznej z którym rozmawiałem powiedział że nie jest w stanie mi pomóc także jestem mega niezadowolony rozważamy możliwość rozwiązania umowy
MiejscowośćKrków
~Robert Kużmiński / 2022-11-24 21:07
Ocena: 3.00 / 5
Szczerze dla mnie to telewizja najbardziej pazerna na pieniądze
Pas pasożyt i nie wiem ale te szmaty które teraz pracują w zarządzie to gówno
30 lat i raczej tylko pazerność