STANOWCZO NIE POLECAM !!! naliczają dodatkowe... ...usługi, których nikt nie włączał, od 4 mc próbuję je wyłączyć i nic. Kręcą, kręcą i kręcą, dzwoniłam już wszędzie, byłam we wszystkich punktach nikt nic nie wie, każdy plecie co innego. Po prostu porażka....banda złodziei - internet opłacony, a przysłali właśnie sms-a że kolejne 75 złotych. Mają burdel w papierach, nie da się z nikim dogadać. Dzwonisz z zapytaniem, a niewykwalifikowany pracownik nawet nie da ci do słowa dojść. Nic tylko zerwać umowę, z którą zapewne też będzie masa problemów...
Zaletybrak
Wadynajgorsza obsługa jaką widziałam, zero pomocy, niewykwalifikowany personel, który nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie.
2lata
~naiwny / 2015-08-21 01:53
Ocena: 2.00 / 5
Cyfrowy Polsat to rozbòj w biały dzień ktos powinien sie nimi porządnie zajac na po przedluzeniu umowy nic miało mi sie nie zmienić wszystko po staremu tylko zmieniony pakiet nocny z 50 na 100gb no i ustawiłem w nocy pobierani i co? Pakiet nocny mię ruszony a pakiet dzienny wykorzystany dzwoniąc na pomoc techniczna po 20 min dopiero ktos raczył odebrać i sie dowiaduje ze pakiet nocny by funkcjonował trzeba przestawić router z lte na 3g Malo tego żeby kozystac z pakietu nocnego musimy miec pakiet dzienny inaczej nocny jest zablokowany. Czyli przedluzajac umowę zamiast dostać lepsza ofertę dostałem pseudo 50gb więcej z których żeby kozystac musze odwalać jakies plemienne rytuały teraz czekam na koniec umowy i ŻEGNAM cyfrowy Polsacie.
~Paweł / 2015-08-20 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Ja mam gorszy problem z nimi, moja historia zaczęła się tak Najpierw poszedłem do placówki żeby wymienić modem (Oczywiście na mojego tatę jest) napisał mi upoważnienie i wysłał do mnie, poszedłem z pakietem dokumentów i wymienili mi modem, a jak chciałem żeby mi podpisał że bierze takie dokumenty to nie mają obowiązku podpisywać. Zapytałem procedury co będzie z tym robił bo tam też xero dowodu było, niby wysyłają do głównej firmy. Dowiadywałem się i tak po kilku dniach dalej nie było tego, więc zgłosiłem skargę na tego konsultanta w placówce. Mieli dać znać po 30 dniach, ale nie dali po telefonach i kontrolowaniu ich okazało się że zadzwonili do niego i on telefonicznie im potwierdził że takie pismo było i że wysłał. Dziś mija ponad 60 dni, ani nie ukarali go ani nie wyjaśnili gdzie te ważne dokumenty są. Drugi problem kończy się umowa i ofertę dostałem lepszą więc chciałem żeby wysłali na adres i będzie podpisana umowa, ale żeby kurier był w odpowiednich godzinach, a on wpada na drugi dzień o 13 i dziwi fokę że nie ma właściciela (choć powinien zadzwonić przed przyjściem lecz tego nie zrobił) powiedział że jutro przyjdzie. Przyszedł w takich godzinach późnych że człowiek co musi wstać o 4 rano i wyspać się bo pracuje, to kurier wpada w nocy i daje umowę do podpisania, a mówiło się od 17:30 do 21:30. Bo umowę trzeba przeczytać, ale nie o takiej porze. Po odmówieniu podpisania umowy telefon dlaczego nie podpisał pan, Przekazywałem informacje do konsultanta że w tych i tych godzinach, a że kurier przychodzi kiedy chce i jak chce i nie dzwoni wcześniej to nie dotrzymanie warunków umowy (CP : aha no dobrze to przepraszamy za kłopot i dziękujemy) Następna sytuacja już zostałem upoważniony żeby za niego mógł załatwić sprawę przedłużenia, wszystko na tip top zrobiłem i miała umowa być w poniedziałek, a jak zadzwoniłem żeby się dowiedzieć to okazuje się że w ogóle nie poszła bo jakiś błąd systemu ich był i paczka nie poszła ani umowa do realizacji. Więc podziękowałem za tą umowę i pani odhaczyła co jest powodem i zgłosiła sprawę do działu reklamacji (Który jak ona mówiła mogliby mi zaoferować w ramach rekompensaty po tylu sytuacjach lepszą ofertę przedłużająca) Po ich telefonie oczywiście stwierdzili że dział utrzymania klienta (Ten co wcześniej nie wysłał paczki żeby podpisać umowę) jest od tego, a dział utrzymania klienta mówił że oni mogą zaoferować lepszą ofertę w ramach rekompensaty :). Przejdę do następnej sytuacji która mnie rozwaliła, po tygodniu akurat na urlopie byłem, a przed urlopem miałem dostać umowę tą która błąd systemu mieli, w trakcie urlopu dzwonił z reklamacji, a po urlopie pani z działu utrzymania klienta więc mówię co i jak a ona mówi że lepszej oferty niż tą co dostałem ona nie może zaoferować, tylko dział reklamacji w ramach rekompensaty może mi dać lepsza bo ta co ona daje to od kierownika już i lepszej nie będzie. Więc podziękowałem i powiedziałem po tych sytuacjach dziękuję za współpracę i do każdej umowy która będzie się kończyła będzie pisana rezygnacja z jakich powodów (Wyżej wymienione i niżej). Na wieczór dostaję sms, że jakaś paczka poszła z cyfrowego polsatu dla mnie i numer, dzwonię i się dowiaduje o co chodzi. Po godzinnej rozmowie pani doszła że umowa którą odmówiłem jednak poszła do realizacji (Z tą dziewczyna co mówiłem że dziękuję i powiedziałem o wymówieniach innych usług jak będą się kończyć wysłała zamówienie bez mojej zgody [Jestem upoważniony]) powiedziałem jej że mam świadka bo na głośniku z tamtą panią rozmawiałem i nie wyrażałem zgody na wysyłanie tej paczki to ta kazała nie podpisywać. Kurier dzwoni oczywiście na drugi dzień czy jestem w domu i czy jestem właścicielem, powiedziałem że w domu jestem, ale jestem synem i jestem upoważniony to kurier mówi że tylko do właściciela żeby podpisać umowę ( To powiedziałem że nic nie zamawialiśmy to się zaczął śmiać i mówi że tematu nie było i pożegnał się ) Wczoraj byłem wymienić modem który znów nie działał i dziś go podłączam i nie działa, okazuje się że po aktualizacji windowsa z 8.1 na windows 10 nie będzie mi modem podłączany do USB działał, tak mi konsultant z infolini powiedział i że jak podpiszę umowę to dostaję sprzęt który połączy się (Bo ten co mam ze starą umową i nawet jak wymienią to muszą na sprzęt podobny który max działa na windows 7, a jak działał na 8 to miałem szczęście) No i powiedziała mi ta pani że ona nic nie poradzi, rachunku mówię że nie zapłacę bo dwa miechy nie będę mógł korzystać bo dają mi sprzęt który nie chce działać z moim windowsem (to może kupię sobie komputer stary żeby korzystać) Powiedziała że nie mają obowiązku dawać mi lepszego sprzętu do tej umowy. A właśnie jeszcze jedno, jak byłem wymieniać ten modem wczoraj i powiedziałem gdzie jest pismo te upoważnienie i xero to powiedział że wysłał, powiedziałem że na dzień dzisiejszy nie ma a ja pójdę do sądu (odpowiedział że najlepiej by było) ale jak nagadałem mu że kredyty można brać i mój tata akurat prosił żebym go dał do słuchawki to go rozłączył po czasie i później sam zadzwonił bez klientów i przeprosił go, powiedział że to co mówią na infolinii to nie jest zawsze prawdą i jak chce może mu dać dowody wysyłki tych dokumentów jego i naprawdę nie chce mieć problemów bo to jego jedyny środek utrzymania. W słuchawce było słychać że jest czysty. Drodzy czytelnicy, proszę uważajcie z kim podpisujecie umowy bo jeśli chodzi o Cyfr Polsat to porażka. Nic załatwić, albo jak załatwić to wedle ich uznania, a nie klienta. Ewentualnie nie aktualizować komputerów do nowszych wersji bo nie będzie działał internet, a jak ma się starą umowę i nowej się nie podpisze tzn przedłużenia to oni twierdząc przez słuchawkę mają wyje.ane czy będę korzystał czy nie (Posiadamy 2 dekodery telewizji w tym jeden multiroom, 3 internety i 3 usługi w plusie) dla nas nie ma ani jednego rabatu ani lepszych ofert, nowy klient ma lepszą ofertę ;)
ZaletyBrak zalet usług z cyfrowego polsatu
WadyWszystkie jeśli chodzi o placówki i infolinie, robią co chcą, jak i nie chcą rozwiązywać problemów
Bardzo długo posiadam usługi w cyfrowym polsacie tzn telewizja a internet mam 2 lata
~wkurzona / 2015-08-18 08:47
Ocena: 1.00 / 5
Witam, jakies 10 minut temu dzwoniłam do konsultanta Cyfrowego Polsatu słyszałam czekajac na lini cała rozmowe konsultantów , którzy dyskutowali sobie na temat jakis zmian a mnie czekajac na lini odrzucili. Kolejny konsultant był niegrzeczny i nietaktowny obrazajac mnie, ze taka sytuacja nie mia zajścia. Nie polecam Państwu ich usług sa nieodpowiedzialnymi pracownikami i dlatego też nie skorzystałam z ich usług.
Zaletyżadnych
WadyNieodpowiedzialni konsultanci telefoniczni Cyfrowego Polsatu. odrzucaja klienta czekajacego na lini a potem klientowi kłamia mówiąc ze nie było takiego zajscia.
Niemam ale chciałam kupic po całym zajści nie zamierzam skorzystac.
~tommy / 2015-08-15 19:03
Ocena: 1.25 / 5
miało być bez limitu a tu jest 25 GB za 70 zł po wykorzystaniu pakietu prędkość spadła praktycznie do zera nie polecam nie dajcie sie namówic monter to nawet nie potrafił podłaczyć bo jak był internet to nie było telewizji totalna porażka i tydzień nerwów
Zaletyw ramach pakietu bardzo dobra
Wadysame wady
2 tyg
~Sebastian / 2015-08-15 16:58
Witam,mam pytanie. Czy też ktoś ma taki problem, że gdy nie używa dłużej komputera, internet rozłącza, mimo że na HIlinku jest ciągle że połączony? Trzeba rozłączyć i znów połączyć i tak co jakiś czas.
Zaletyok
WadyRozłącza się po dłuższym nieużywaniu kompa
Pół roku
~supcio / 2015-08-15 09:47
Ocena: 2.25 / 5
chodzi WOLNO NIEMA TREBA WYŁACZAĆ MODEM CO 10 MINUT
ZaletyDUŻA SZYBKOSC POBIERANIA
WadyWOLNO CHODZI
~Gute man / 2015-08-13 23:05
Przy podpisywaniu troche niescislosci odnosnie internetu be limitu na a chwile place 35 zl mam internet bez limitu o predkosci od 10 do 20 mb nie narzekam narazie puki co dziala niby mam 25 gb ale po tym limicie dalej dziala i hula bez zarzutow
Pol roku 35
~Filipusis / 2015-08-11 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Cieżko się dogadać, internet słabo chodził, rachunki nie czytelne, spóźnienie płatności przynajmniej o 1 dzień i odrazu kilka telefonów dziennie "kiedy będą pieniądze"i na koniec: naliczanie dodatkowych oopłat i brak możliwości odwołania się od nich bo podobno było tak napisane w umowie. NIE POLECAM!
hej, LTE to naprawdy fajny bajer, ja korzystam już od dłuższego czasu. Nie przycina, działa sprawnie a w porównaniu do innych technologii bije je na głowę. Nawet w komórkach już od dłuższego czasu działa świetnie.Ja codziennie oglądam mnóstwo filmów i gram więc coś na ten temat moge powiedzieć Czy akurat z CP? Hm tego nie wiem, zasięg mają najlepszy. No ale zawsze można sobie taki pakiecik wypróbować jeśli ktoś ma ochotę, bisi(kropka)pl/lte I samemu dać opinię
Zaletyszybki, duży zasięg, komfortowy, małe lagi
Wadywłaściwie brak, sama przyszłość
3 lata, próbuję go darmowo
~wbabski / 2015-08-07 16:40
Ocena: 1.25 / 5
Fatalna jakość połączenia - czasami pojawi się dobry transfer, ale nawet 4-5 kresek w zakresie LTE może dawać raptem 0,3 MBPS. Często transferu po prostu wogóle nie ma - i to w centrum KAtowice
Zaletybrak
Wadyfatalna jakość sieci
10 miesięc . 60 PLN miesięcznie
~Ja + inni dali się nabrać / 2015-08-04 21:11
Ocena: 1.00 / 5
http://www.speedtest.pl/test/112708927 0.3 Mb/s to jest predkość tego internetu wieczorami i w weekendy + limity lejki brak pomocy itd .
~mr.poloko / 2015-08-04 15:37
Ocena: 1.00 / 5
Internet
Zaletynie ma.
Wadyzmniejszanie prętkości , początek pięknie (normalne) dalej już tylko gorzej 20 g miesiecznie a działa tak że aż szkoda słów co chwile zwiesza się a już nawet nie mówie o filnie jakim kolwiek który co chwile się zwiesza z taka "super" prędkością
pół roku
~Crissis / 2015-07-31 19:36
Ocena: 1.00 / 5
mam to g---o od maja,maksymalna prędkość to do6 mb,nie bierzcie tego,na pytania reklamacyjne nie odpowiadają konkretnie, nie ma pomocy ze strony CP,przy braniu go z punktu plusa nikt nie informuje że do 7 dni,możesz zrezygnować,odpowiadają na reklamacje paragrafami,konsultanci są niemili,nie starają się nawet ciut pomóc,jedyne motto które zrozumiałem wiozłeś to PŁAĆ.
Zaletybrak
Wadyprędkość,brak pomocy ze strony CP,niemili konsultanci
3-mc
~Paweł / 2015-07-29 13:06
Gośka ja tez oddalem po czasie i tez kara 350 zl..oczywiście odwoluje się od tego bo pracuje za granica a po drugie w wynku tej sprawy przypomniało mi się, ze Pani w ich salonie powiedziała ze po rozwiązaniu umowy dostane korespondencje ze mam oddac dekoder!!!byłem u niej i potwierdzila to ze tak powinno byc..kompletne zero informacji i powiadomienia.zadnego ponaglenia ,ostrzeżenia od razu kara ...ale spoko przeczytałem umowę i w ptk.15 oczywiście jest mowa ze dekoder trzeba oddac 30 dni po skończeniu umowy ale nie mam tam mowy o tym ze: gdy dekoder nie zostanie oddany w terminie zostaniemy obarczeni kara finansowa i jaka jest jej wysokość i skad oni sobie wymyślili cene 350 zl,za pudelko warte gora 100zl....skoro tak to oni nas naciagaja bo i tak glupi polak zapłaci.... przeczytaj umowę ..jeśli nie rozwiązali z nami umowy z naszej winy nie powinnismy ponosci zadnych oplat..a o zwrocie dekodera powinni nas powiadomić ewentualnie poinformować o karze jak jest a tu w umowie ani słowa....
Zaletynie ma zalet...
Wadytragedia oszustwo!!!
mam ponad 7 lat
~Wojtek / 2015-07-22 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Na obecne czasy to nawet jak przywrócą prędkość to jest może 10 Mbps w najwyższej opcji, a wieczorami i w weekendy to 0.1 - 1 Mbps. Po 30 GB przenoszą Cię na wolniejszą ścieżkę gdzie nawet cały dzień może być koło 0.2 Mbps. Jest to świadome nabijanie klienta w butelkę. Oczywiście łącze się tylko w LTE bo dali mi ten zestaw ODU - IDU co jak się dowiedziałem po fakcie na różnych forach mogę sobie wsadzić do szafy, Na szczęście mam koło 1 kilometra do nadajnika,
ZaletyNie ma bo nawet nie mogę go użyć jako mobilny
Wadysame nerwy
Internet Nowy Power LTE 100 GB za 100 złotych ale po 30 GB i tak zakładają lejki i przenoszą na wolniejszą trase
~Baran / 2015-07-21 22:08
Ocena: 1.00 / 5
http://www.speedtest.pl/test/112027291 złodzieje, tak jest prawie cały czas w godzinach wieczornych, nigdy więcej radiówki, oszuści. Przez pierwszy miesiąc super, a po tym miesiącu pół roku już się męcze ze złodziejami.
prawie 80 zł
~Wojtek / 2015-07-21 18:25
Jedno WIELKIE OSZUSTWO!!!!,nie podpisujcie umowy ,bo będziecie przez dwa lata płacić, a usługa marna.Ja mam max bez ograniczeń a prędkoś bardzo często poniżej 0,5 mb/s że nawet pomiaru nie da się przeprowadzić.Szkoda kasy,15 lat temu miałem szybszy internet.Nikt nie zagwarantuje wam prędkości minimalnej - na tym koniu jadą.By kożystać z internetu,to musiałem wykupić drugi u konkurencji.Żenada.Złodzieje!
ZaletyŻadne
WadyWielki syf
Rok
~S / 2015-07-20 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie, nie podpisujcie umowy z Cyfrowym Polsatem! Cwaniaki i oszuści, na każdym kroku szukają okazji, żeby jak najwięcej pieniędzy wyłudzić od ludzi. Moja "przygoda" zaczęła się pod koniec stycznia tego roku, gdy po przeprowadzce, okazało się, że wspólnota mieszkaniowa nie wyraża zgody na montaż talerza na zewnętrznej elewacji budynku. Pisałam pierwsze podanie, momentalnie otrzymałam telefon od uprzejmego pana z biura obsługi klienta, który zachęcał mnie tylko abym namówiła kogoś z rodziny do przejęcia mojej umowy - żenada. Nie zgodziłam się na takie rozwiązanie i twardo obstawiałam przy swoim, że muszę rozwiązać umowę z przyczyn niezależnych ode mnie. Co więcej wybrałam się do punktu Cyfrowego Polsatu, aby zasięgnąć rzetelnych informacji. Kobieta doradziła mi, abym napisała podanie do wspólnoty i odpowiedź od nich wysłała listownie do siedziby Polsatu. Tak też zrobiłam. Czekam, czekam i nic. Po około 1,5 miesiąca wybrałam się po raz kolejny do punktu, aby zapytać, czy moje wypowiedzenie zostało przyjęte. Zamurowało mnie, gdy kobieta poinformowała mnie, że ona nie ma możliwości zweryfikowania takich informacji w systemie! Odesłała mnie do innego punktu, w którym rzekomo mogą mi udzielić takich informacji. Pojechałam, okazało się, że moje wypowiedzenie nie zostało przyjęte. Wysłałam list po raz drugi - ta sama sytuacja, nie otrzymałam żadnej informacji o przyjęciu wypowiedzenia. Gdy zadzwoniłam do punktu cyfrowego polsatu zostałam poinformowana, że żadne wypowiedzenie nie widnieje w systemie. Pani doradziła mi, abym napisała wypowiedzenie po raz kolejny i przyniosła do punktu, a ona to dalej pokieruje. Tak też zrobiłam, otrzymałam na kopii mojego wypowiedzenia potwierdzenie wpływu. Zero odpowiedzi. O tym, że obowiązuje mnie okres trzy miesięcznego wypowiedzenia dowiedziałam się tylko dlatego, że przeszłam się osobiście do punktu i zapytałam. Nie dostałam żadnego listu. Przez cały ten trzymiesięczny okres cisza, żadnych informacji od tej firmy, dopiero otrzymałam smsa, że do 14.07.2015 mam czas, aby zwrócić sprzęt. Zwróciłam go 13.07 w punkcie, w którym zawierałam umowę - otrzymałam stosowny kwitek. Jakież było moje zdziwienie, gdy dziś otrzymuję list, że muszę zapłacić karę umowną (co jestem w stanie zaakceptować) i dodatkowo około 400zl za nie zwrócony w terminie sprzęt! Zszokowana zadzwoniłam na infolinię i tam "pani dobra rada" poleciła wysłać skan tegoż kwitka. A gdzie jakieś potwierdzenie? Znów musiałabym czekać nie wiadomo ile czasu na jakiś list czy sms? Ostrzegam was przed Cyfrowym Polsatem! Umowę można zawrzeć w bardzo szybki i miły sposób, obsługa jest niesamowicie uprzejma z uśmiechem na twarzy podsuwają do podpisania kolejne kartki. Ale jeśli chodzi o rozwiązanie umowy, nagle nie można tego zrobić w punkcie w którym się tę umowę zawierało (co dla mnie jest paranoją). Jeśli chcecie zakładać sobie jakąś telewizję, polecam się rozejrzeć za innym usługodawcą, bo na Cyfrowym Polsacie na pewno się przejedziecie. Bujam się z tym od końca stycznia i aż boję się, jak długo to jeszcze potrwa. Jednego jestem pewna - nie będę kolejnym łosiem, z którego będą ciągnąć tyle kasy ile się da.
Wadyogromny problem przy chęci rozwiązania umowy!
~Kazik B. / 2015-07-19 20:39
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA ZŁODZIEJE, płace nie małe pieniądze za ten syf a nie moge nawet Youtube w najniższej jakości włączyć, nie da się grać bo ping zawysoki a obsługa klienta odpisuje abym się gonił bo już mnie złapali i teraz bez kary mnie nie wypuszczą, UWAGA ZŁODZIEJE.