Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2549 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~supcio / 2015-08-15 09:47
    Ocena: 2.25 / 5
    chodzi WOLNO NIEMA TREBA WYŁACZAĆ MODEM CO 10 MINUT
    ZaletyDUŻA SZYBKOSC POBIERANIA
    WadyWOLNO CHODZI
  • ~Gute man / 2015-08-13 23:05
    Przy podpisywaniu troche niescislosci odnosnie internetu be limitu na a chwile place 35 zl mam internet bez limitu o predkosci od 10 do 20 mb nie narzekam narazie puki co dziala niby mam 25 gb ale po tym limicie dalej dziala i hula bez zarzutow
    Pol roku 35
  • ~Filipusis / 2015-08-11 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Cieżko się dogadać, internet słabo chodził, rachunki nie czytelne, spóźnienie płatności przynajmniej o 1 dzień i odrazu kilka telefonów dziennie "kiedy będą pieniądze"i na koniec: naliczanie dodatkowych oopłat i brak możliwości odwołania się od nich bo podobno było tak napisane w umowie. NIE POLECAM!
    Zaletybak
    Wadyj.w.
    3 lata: 59,99 internet, 59,99 telewizja + 39,99 kolejna telewizja
  • ~Adam eS / 2015-08-10 21:38
    Ocena: 4.50 / 5
    hej, LTE to naprawdy fajny bajer, ja korzystam już od dłuższego czasu. Nie przycina, działa sprawnie a w porównaniu do innych technologii bije je na głowę. Nawet w komórkach już od dłuższego czasu działa świetnie.Ja codziennie oglądam mnóstwo filmów i gram więc coś na ten temat moge powiedzieć
    Czy akurat z CP? Hm tego nie wiem, zasięg mają najlepszy. No ale zawsze można sobie taki pakiecik wypróbować jeśli ktoś ma ochotę, bisi(kropka)pl/lte
    I samemu dać opinię
    Zaletyszybki, duży zasięg, komfortowy, małe lagi
    Wadywłaściwie brak, sama przyszłość
    3 lata, próbuję go darmowo
  • ~wbabski / 2015-08-07 16:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna jakość połączenia - czasami pojawi się dobry transfer, ale nawet 4-5 kresek w zakresie LTE może dawać raptem 0,3 MBPS. Często transferu po prostu wogóle nie ma - i to w centrum KAtowice
    Zaletybrak
    Wadyfatalna jakość sieci
    10 miesięc . 60 PLN miesięcznie
  • ~Ja + inni dali się nabrać / 2015-08-04 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    http://www.speedtest.pl/test/112708927 0.3 Mb/s to jest predkość tego internetu wieczorami i w weekendy + limity lejki brak pomocy itd .
  • ~mr.poloko / 2015-08-04 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet
    Zaletynie ma.
    Wadyzmniejszanie prętkości , początek pięknie (normalne) dalej już tylko gorzej 20 g miesiecznie a działa tak że aż szkoda słów co chwile zwiesza się a już nawet nie mówie o filnie jakim kolwiek który co chwile się zwiesza z taka "super" prędkością
    pół roku
  • ~Crissis / 2015-07-31 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    mam to g---o od maja,maksymalna prędkość to do6 mb,nie bierzcie tego,na pytania reklamacyjne nie odpowiadają konkretnie, nie ma pomocy ze strony CP,przy braniu go z punktu plusa nikt nie informuje że do 7 dni,możesz zrezygnować,odpowiadają na reklamacje paragrafami,konsultanci są niemili,nie starają się nawet ciut pomóc,jedyne motto które zrozumiałem wiozłeś to PŁAĆ.
    Zaletybrak
    Wadyprędkość,brak pomocy ze strony CP,niemili konsultanci
    3-mc
  • ~Paweł / 2015-07-29 13:06
    Gośka ja tez oddalem po czasie i tez kara 350 zl..oczywiście odwoluje się od tego bo pracuje za granica a po drugie w wynku tej sprawy przypomniało mi się, ze Pani w ich salonie powiedziała ze po rozwiązaniu umowy dostane korespondencje ze mam oddac dekoder!!!byłem u niej i potwierdzila to ze tak powinno byc..kompletne zero informacji i powiadomienia.zadnego ponaglenia ,ostrzeżenia od razu kara ...ale spoko przeczytałem umowę i w ptk.15 oczywiście jest mowa ze dekoder trzeba oddac 30 dni po skończeniu umowy ale nie mam tam mowy o tym ze: gdy dekoder nie zostanie oddany w terminie zostaniemy obarczeni kara finansowa i jaka jest jej wysokość i skad oni sobie wymyślili cene 350 zl,za pudelko warte gora 100zl....skoro tak to oni nas naciagaja bo i tak glupi polak zapłaci....
    przeczytaj umowę ..jeśli nie rozwiązali z nami umowy z naszej winy nie powinnismy ponosci zadnych oplat..a o zwrocie dekodera powinni nas powiadomić ewentualnie poinformować o karze jak jest a tu w umowie ani słowa....
    Zaletynie ma zalet...
    Wadytragedia oszustwo!!!
    mam ponad 7 lat
  • ~Wojtek / 2015-07-22 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Na obecne czasy to nawet jak przywrócą prędkość to jest może 10 Mbps w najwyższej opcji, a wieczorami i w weekendy to 0.1 - 1 Mbps. Po 30 GB przenoszą Cię na wolniejszą ścieżkę gdzie nawet cały dzień może być koło 0.2 Mbps. Jest to świadome nabijanie klienta w butelkę. Oczywiście łącze się tylko w LTE bo dali mi ten zestaw ODU - IDU co jak się dowiedziałem po fakcie na różnych forach mogę sobie wsadzić do szafy, Na szczęście mam koło 1 kilometra do nadajnika,
    ZaletyNie ma bo nawet nie mogę go użyć jako mobilny
    Wadysame nerwy
    Internet Nowy Power LTE 100 GB za 100 złotych ale po 30 GB i tak zakładają lejki i przenoszą na wolniejszą trase
  • ~Baran / 2015-07-21 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    http://www.speedtest.pl/test/112027291 złodzieje, tak jest prawie cały czas w godzinach wieczornych, nigdy więcej radiówki, oszuści. Przez pierwszy miesiąc super, a po tym miesiącu pół roku już się męcze ze złodziejami.
    prawie 80 zł
  • ~Wojtek / 2015-07-21 18:25
    Jedno WIELKIE OSZUSTWO!!!!,nie podpisujcie umowy ,bo będziecie przez dwa lata płacić, a usługa marna.Ja mam max bez ograniczeń a prędkoś bardzo często poniżej 0,5 mb/s że nawet pomiaru nie da się przeprowadzić.Szkoda kasy,15 lat temu miałem szybszy internet.Nikt nie zagwarantuje wam prędkości minimalnej - na tym koniu jadą.By kożystać z internetu,to musiałem wykupić drugi u konkurencji.Żenada.Złodzieje!
    ZaletyŻadne
    WadyWielki syf
    Rok
  • ~S / 2015-07-20 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, nie podpisujcie umowy z Cyfrowym Polsatem! Cwaniaki i oszuści, na każdym kroku szukają okazji, żeby jak najwięcej pieniędzy wyłudzić od ludzi. Moja "przygoda" zaczęła się pod koniec stycznia tego roku, gdy po przeprowadzce, okazało się, że wspólnota mieszkaniowa nie wyraża zgody na montaż talerza na zewnętrznej elewacji budynku. Pisałam pierwsze podanie, momentalnie otrzymałam telefon od uprzejmego pana z biura obsługi klienta, który zachęcał mnie tylko abym namówiła kogoś z rodziny do przejęcia mojej umowy - żenada. Nie zgodziłam się na takie rozwiązanie i twardo obstawiałam przy swoim, że muszę rozwiązać umowę z przyczyn niezależnych ode mnie. Co więcej wybrałam się do punktu Cyfrowego Polsatu, aby zasięgnąć rzetelnych informacji. Kobieta doradziła mi, abym napisała podanie do wspólnoty i odpowiedź od nich wysłała listownie do siedziby Polsatu. Tak też zrobiłam. Czekam, czekam i nic. Po około 1,5 miesiąca wybrałam się po raz kolejny do punktu, aby zapytać, czy moje wypowiedzenie zostało przyjęte. Zamurowało mnie, gdy kobieta poinformowała mnie, że ona nie ma możliwości zweryfikowania takich informacji w systemie! Odesłała mnie do innego punktu, w którym rzekomo mogą mi udzielić takich informacji. Pojechałam, okazało się, że moje wypowiedzenie nie zostało przyjęte. Wysłałam list po raz drugi - ta sama sytuacja, nie otrzymałam żadnej informacji o przyjęciu wypowiedzenia. Gdy zadzwoniłam do punktu cyfrowego polsatu zostałam poinformowana, że żadne wypowiedzenie nie widnieje w systemie. Pani doradziła mi, abym napisała wypowiedzenie po raz kolejny i przyniosła do punktu, a ona to dalej pokieruje. Tak też zrobiłam, otrzymałam na kopii mojego wypowiedzenia potwierdzenie wpływu. Zero odpowiedzi. O tym, że obowiązuje mnie okres trzy miesięcznego wypowiedzenia dowiedziałam się tylko dlatego, że przeszłam się osobiście do punktu i zapytałam. Nie dostałam żadnego listu.
    Przez cały ten trzymiesięczny okres cisza, żadnych informacji od tej firmy, dopiero otrzymałam smsa, że do 14.07.2015 mam czas, aby zwrócić sprzęt. Zwróciłam go 13.07 w punkcie, w którym zawierałam umowę - otrzymałam stosowny kwitek. Jakież było moje zdziwienie, gdy dziś otrzymuję list, że muszę zapłacić karę umowną (co jestem w stanie zaakceptować) i dodatkowo około 400zl za nie zwrócony w terminie sprzęt! Zszokowana zadzwoniłam na infolinię i tam "pani dobra rada" poleciła wysłać skan tegoż kwitka. A gdzie jakieś potwierdzenie? Znów musiałabym czekać nie wiadomo ile czasu na jakiś list czy sms?
    Ostrzegam was przed Cyfrowym Polsatem! Umowę można zawrzeć w bardzo szybki i miły sposób, obsługa jest niesamowicie uprzejma z uśmiechem na twarzy podsuwają do podpisania kolejne kartki. Ale jeśli chodzi o rozwiązanie umowy, nagle nie można tego zrobić w punkcie w którym się tę umowę zawierało (co dla mnie jest paranoją). Jeśli chcecie zakładać sobie jakąś telewizję, polecam się rozejrzeć za innym usługodawcą, bo na Cyfrowym Polsacie na pewno się przejedziecie.
    Bujam się z tym od końca stycznia i aż boję się, jak długo to jeszcze potrwa. Jednego jestem pewna - nie będę kolejnym łosiem, z którego będą ciągnąć tyle kasy ile się da.
    Wadyogromny problem przy chęci rozwiązania umowy!
  • ~Kazik B. / 2015-07-19 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ZŁODZIEJE, płace nie małe pieniądze za ten syf a nie moge nawet Youtube w najniższej jakości włączyć, nie da się grać bo ping zawysoki a obsługa klienta odpisuje abym się gonił bo już mnie złapali i teraz bez kary mnie nie wypuszczą, UWAGA ZŁODZIEJE.
  • ~karo / 2015-07-15 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwazajcie na Cyfrowy Polsat! Nie podpisalismy kolejnej umowy. W terminie chcielismy " zdac" sprzet. Pani z Piaseczna nie chciala przyjac sprzetu, bo ciagle o cos sie czepiala, a to nie bylo kabla - dokupilismy, a to system nie dzialal u przemilej pani z Piaseczna! Zdalismy wszystko 5 dni po przewidzianym terminie, mimo iz bylismy tam okolo 8 razy w celu 'zdania' sprzetu. Po 2 miesiacach(podobno dwa zawiadomienia przyszly)okazuje sie ze musimy zaplacic 1000zl kary!!!! Za co ? za to ze chcielismy uczciwie sie rozliczyc. Cyfrowy Polsat wie jak wyjsc na swoje!!!!!
  • ~Daniel / 2015-07-13 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam internet 20 GB w zasięgu HSPA+ i jest on totalną porażką. Przez pierwsze kilka miesięcy działał poprawnie lecz od kwietnia toczę z nimi batalię. Internet działa tak wolno że nie da się z niego korzystać i CP tłumaczy się okresowymi zakłóceniami po stronie Ukraińskiej (mieszkam w pobliżu granicy), oraz specyficznymi warunkami w miejscu korzystania z usługi. Po kilkunastu telefonach ze zgłoszeniem usterki została mi przyznana rekompensata w wysokości 60zł i twierdzą że problemu nie ma. Gdy stwierdziłem że przyznanie rekompensaty nie usuwa problemu kazano mi złożyć kolejne podanie reklamacyjne. Nie polecam w żadnym wypadku.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko a także obsługa klienta
  • ~olek / 2015-07-10 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    30 KB/s to standardowa prętkość w tym niby domowym internecie, nie da się nic ściągnąć normalnie no chyba że siedzi się na internecie po nocy, ale ja chciałem internet do domu aby działał we wszystkich godzinach jak mi się zachce coś obejrzeć albo pograć, nie korzystam dużo bo zużycie miesięczne mam na poziomie 50 GB albo mniej ale ten syf mija się z celem. miałem wcześniej neostrade do 20 Mb/s i działała non stop koło 15 Mb/s i raz włączony router tak zostawał i zapominałem o nim, a w tym badziewiu miało być lepiej a jest 1000% gorzej. Dodatkowo ich pomoc techniczna jest ZEROWA. Na wszystko odpisują FUP, że co ? OSZUŚCI
    WadyOszustwo, Złodziejstwo
    8 miesięcy
  • ~jan peczek / 2015-07-09 19:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Mogl byc troche szybszy troche zwalnia na przeglardarce internetu i na wifi
    Zaletynie mam zalety
    Wadynie mam wady
    miesiac w cyforowym polsacie na ifolini
  • ~Gosia Warszawa / 2015-07-07 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga złodzieje, mam pakiet Ja+ 80 GB a po wykorzystaniu 30 GB z pakietu internet chodzi tak http://www.speedtest.pl/test/111272935 od 0-1 Mbps 1 Mbps to jak mam szczęście. Jestem połączona wyłącznie w lte i mam 4/5 kresek, a maszt widzę z okna, działający bo potwierdzili w salonie że z niego właśnie pobieram lte, Uwaga oszuści, nie odpisują na skargi , zero pomocy,
  • ~makrys0 / 2015-07-06 19:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie dajcie się nabrać. Internet bez limitu z Polsatu nie istnieje . Długo zastanawiałem się nad przystąpieniem do grona jego użytkowników .Wcześniej miałem w Orange , umowa się kończyła więc zaryzykowałem . Teraz mam pakiet 30 GB LTE i transfer na poziomie 0-0,2 kb. Pani z obsługi klienta poinformowała mnie że podpisując umowę godzę się na warunki regulaminu Internetu LTE. Mówię więc że żadnego regulaminu nie dostałem przy jej podpisywaniu i go nie mam .Nadmieniła też że wykorzystanie ponad 130GB powoduje zamknięcie transferu praktycznie do zera.Tylko dlaczego pan w punkcie sprzedaży zapomniał o tym wspomnieć gdy informowałem go o trzech laptopach chodzących prawie non stop? Twierdził że po limicie to około 12kb .Mam konta internetowe więc powiedziałem pani że nie dostaną opłaty w terminie bo strony bankowe praktycznie nie działają ,zaproponowała dokupienie !!! 1GB za 10 zł lub czekanie do następnego okresu rozliczeniowego . Mam 50 lat ale pierwszy raz zostałem potraktowany jak frajer nabity w butelkę. Zdecydowanie NIE !!! dla CYFROWY POLAST INTERNET
    Zaletydla ludzi z niskim ciśnieniem (po limicie) ,Wielka radośc znajomych że ktoś ma jednak gorzej przerąbane od nich
    WadyMega ograniczenia , nie informowanie o tym przy podpisywaniu umowy ,prędkość 0-0,20 po limicie
    59,90 zł 2 m-c użytkowania
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4395
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2230
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4403
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3866
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2900
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2521
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226