Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2551 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~uzytkownik / 2015-09-26 22:58
    To co dziś odwalil na walce Cyfrowy Polsat to kpina!!!!!!Blokują walki w środku transmisji! !I każą sobie za to płacić. w ŻYCIU! !!!!
    Zaletybrak
    Wadyduuuzo
  • ~markrak / 2015-09-25 11:14
    Ocena: 1.67 / 5
    ponad tydzien temu oddalem ruter do wymiany i do tej pory nie nic - pani z punktu w Trzebnicy informuje mnie ze nie maja tego typu w magazynie i moze bedzie jutro( ale za wynajem rutera oplate pobrali) Normalne kpiny z klientow.
    Pare miesiecy temu madry pan servisant usilowal mi wmowic ze uzywam cudziej karty do dekodera TV. czekam do konca umowy i nie che miec wiecej do czynienia z tak nieprosejonalna i gnorancka firma
    Zaletybrak
    Wadycalkowita ignorancja klienta
  • ~ania / 2015-09-24 07:11
    Ocena: 2.25 / 5
    mam internet z C.P2 lata teraz w grudniu konczy mi sie umowa w sierpniu zadzwonili mialam wziasc tableta ale tak mnie skolowal konsultant wzielam router modem i zewnetrzna antene kurierr na drugi dzien przywiozl ale wczesniej zadzwonil wzielam podpisalam na drugi dzien zalowalam zadzwonilam do C.P tam mowi gosc napisze pani odstapienie od warunkow umowy z mety to zrobilam poleconym wyslalam nie kazali oddawac modemu routera i anteny takze szybko to poszlo ze ta nowa umowa nie weszla w zycie zostalam na starej ale rachunek przyszedl juz wiekszy na te nowa umowe zadzwonilam zglosilam za 4 dni pismo wyslali ze anuluja nowa kwote takze bez problemu to zalatwilam fakt ze jeden konsultant kaze odeslac sprzet a drugi mowi sprzet moze zostac u pani poprostu siedza tam osoby ktore maja wiedze znaja procedury a drudzy nie zalezy na kogo trafisz korzystam z internetu na telefonie przez VI-FI i tez mi ucieka ten internet mam mieszane uczucia
    Wadywylacza sie co jakis czas
    2 lata za 1 zl
  • ~kornelia15 / 2015-09-21 20:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet cyfrowego polsatu to jedno wielkie gówno !! nie kupujcie tego i nie dajcie się wciągnąć tak jak ja !!! po 2 miesiącach internetu nie ma ... a jeśli jest to na kilka godzin .... na włączenie się strony trzeba czekać pół godziny xd to są jednie wielcy oszuści......
    Wadynie działa
    5 miesięcy
  • ~Krzysiek / 2015-09-17 20:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Nikomu nie polecam :-/ miało być 20 MB na s. Czasem jest tylko 2... Ping nawet po 500 miałem... Żenada. Oszuści...
    ZaletyInternet z plusa nauczył mnie cierpliwości :-)
    WadyCzęsto wysoki ping, słaby router, prędkość beznadziejna. Nie polecam nikomu
    1 rok
  • ~Olek / 2015-09-17 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejnie działa a konsultanci twierdza ze wszystko jest ok mimo że strona np. WP. Pl odpala się do 5 minut a nawet dłużej. Radzę unikać bo to oszuści i zlodzieje
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    1 rok
  • ~Vicki / 2015-09-11 23:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety, jestem jednym z "nabitych" w nie limity LTE plusza+polszma... Pozostał niecały rok :) Z satysfakcją mam do wypowiedzenia: internet + tv polszma, i dwa tel komorkowe (jeden już w styczniu) :) Nigdy więcej!!
    Od 1998 roku były klient plusza
    ZaletyNaciąganie klienta
    WadyWyłudzanie wyższych abonametów, zaniżanie prędkości, limitowanie bez limitowe LTE
    lipiec 2014 TV+Internet, 1998 - telefon, 2002 drugi telefon,
  • ~Darco / 2015-09-08 16:28
    Dałem się namówić przedstawicielowi na "darmowe przetestowanie internetu" powiedział ze jak nie będę zadowolony to mogę zrezygnować po 14 dniach bez żadnych kosztów. Internet był słaby bo około 2mb/s wiec po 10 dniach zrezygnowałem a Polsat naliczył mnie prawie 60 zł za to darmowe testowanie. Złodziejstwo tłumacza ze to za aktywacje i transfer danych. Szkoda tylko ze nikt nie informuje ze to testowanie nie jest wcale za darmo
    ZaletyNiema
    WadyKlamostwo
    Juz niemal i całe szczescie
  • ~banda oszustów / 2015-09-07 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    banda oszustów, obiecali telewizję za 1 zł, po czym rachunki przychodzą na 59 zł; reklamacja złożona, w odp że tylko w przypadku zawarcia umowy w terminie 10 dni od podpisania poprzedniej przyznawany jest rabat; to dlaczego taki został mi obiecany? dlaczego nie zostałem poinformowany o tym?
    Wadyoszukują na każdym kroku, trzymajcie się od tego z daleka
  • ~Januszek / 2015-09-06 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga złodzieje, w sierpniu dali promocje i była cała prędkość a tak to co miesiąć jest prędkość od 0 - 0,5 Mb/s http://www.speedtest.pl/test/114250761 pomimo 4 na 5 kresek zasięgu łączone tylko w lte.
    Zaletybrak
    Wadyzostałem oszukany
    ponad rok z 100 złotych miesięcznie
  • ~akeben / 2015-09-06 12:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet w Polsacie to to samo co plus gsm. W Polsacie mówią że po wykorzystaniu pakietu prędkość w zasięgu lte spada do 10MB/s. Jednak po rozmowie z konsultantem plusgsm okazuje się że "może" -czyli nie wiadomo kiedy i dlaczego spaść do 36 kb/s. Na pytanie co warunkuje spadek prędkości i do jakiej wartości Pan konsultant nie raczył odpowiedzieć. Tak wiec totalna lipa. Chętnie dołącze przebieg czatu jak ktoś chce.
    Pozdrawiam
    Zaletyna razie żadnych. Internet jak każdy inny mobilny
    WadyNie żetelne i rozbieżne informacje na temat prędkości
    jeszcze nie mam i na chwile obecną nie bede miał
  • ~Kazik / 2015-09-02 09:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Cały ten LTE polsatu to jedno wielkie oszustwo, mamią cię predkościami rzędu 30 Mb/3 a masz ledwie 2Mb i mniej. Stanowczo odradzam!!! nie dajcie się nabrać
    Zaletyżadnych zalet
    WadySame wady
    od roku
  • ~eustachy / 2015-08-30 12:11
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam mieszane uczucia. Ostatnio miałem niski ping oraz wysoką prędkość. Ponad 50-60 mbps. A teraz nie wiem czemu prędkość spadła mi do 10-11 mbps i ping ponad 100 ms. Można test zobaczyć.
    http://www.speedtest.pl/test/113877012

    Lap mam w tym samym miejscu, a różnice są kosmiczne. Czasami łapie LTE, czasami na hsdpa+ leci. W zależności od pokoju, w ktorym jestem.
    Dodatkowo przeraża mnie to, że jak przekroczy się transfer to nie połączysz się z netem w ogóle - przynajmniej ja tak mam.
    Zaletyszybki, jak jest zasięg to szaleje elegancko.
    Wadylimity danych!!! brak dostępu po przekroczeniu limitu, brak zasięgu lte.
  • ~dark / 2015-08-28 01:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Zkupiłem oferte cyfrowego Polsatu 3 w 1 telewizje internet telefon ( łączenie usług ) pierwsze miesiące miałem mieć gratis.. ok wszystko pięknie płynęło do mementu kiedymałem informacje od dostawcy 3 usługi nr. tel komórkowego o zaległości do zapłacenia ..zdziwiony -przecież zapłaciłem od razu 24 zł. za 24 mc-e jak abonamet wskazywał (1 zł na mc )
    jako młoda osoba zaczołem fedrowac temat i składac rekalmacje - UDANE. przeprosili i było ok do momentu kiedy dostałem fakturę elektroniczna do zapłacenia za internet ..o jeszcze powinnem mieć w darmowym okresie rozliczeniowym - co CIekawe ! na fakturze widniało ze posadam 5 GB internetu zamiast 20 GB co widniało na mojej umowie . .. - LUDZIE NIE POLeCAM - SPogladajcie na faktury wystawiane przez tą firme ..szczg . Starsze osoby uprzedzam !!
    Zaletymiało być tanio i przyjemnie - a sa problemy
    Wadymoże być bardzo drogo !!!
  • ~poe / 2015-08-24 06:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Absolutnie nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Telefon w Plusie mam na abonament od 10 lat. Skorzystałem z promocji - zadzwonił do mnie konsultant i była to promocja 1 dniowa. Na drugą usługę otrzymałem 50% taniej - Internet LTE 30 GB na miesiąc z modemem mobilnym Huawei [ wartość około 500 zł ] oraz tabletem o wartości około 350 zł. Opłata z Internet 30 zł/ mc. Trzecią usługę - Telewizję Cyfrową Polsat otrzymałem za 1 zł wraz z dekoderem który trzeba zwrócić. 158 programów w tym 44 HD.

    Internet działa bardzo dobrze, modem jest niezawodny, nawet w lesie gdzie nikt nie ma zasięgu. Telewizja działa bez zarzutu, trzeba tylko dokupić sobie antenę [ 70 zł ]. Telefon bez limitu, Internet oraz telewizję cyfrową mam w sumie za 110 zł miesięcznie. Dodatkowo tablet, telefon [ ja wybrałem PS3 ] i modem na własność. Na rynku nie było i nie ma takiej oferty.
  • ~domel / 2015-08-23 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    RÓWNIEŻ NIE POLECAM INTERNETU Z CYFROWEGO POLSATU/ PLUSA. Internet przez pierwsze 2, 3 msce działa ok ale po tym okresie porażka transfer jaki w tej chwili osiągam to max 5mbs
    Zaletybrak
    Wady.................
    6 mscy
  • ~cichada / 2015-08-22 13:52
    Ocena: 1.50 / 5
    STANOWCZO NIE POLECAM !!! naliczają dodatkowe...
    ...usługi, których nikt nie włączał, od 4 mc próbuję je wyłączyć i nic. Kręcą, kręcą i kręcą, dzwoniłam już wszędzie, byłam we wszystkich punktach nikt nic nie wie, każdy plecie co innego. Po prostu porażka....banda złodziei - internet opłacony, a przysłali właśnie sms-a że kolejne 75 złotych. Mają burdel w papierach, nie da się z nikim dogadać. Dzwonisz z zapytaniem, a niewykwalifikowany pracownik nawet nie da ci do słowa dojść. Nic tylko zerwać umowę, z którą zapewne też będzie masa problemów...
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza obsługa jaką widziałam, zero pomocy, niewykwalifikowany personel, który nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie.
    2lata
  • ~naiwny / 2015-08-21 01:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Cyfrowy Polsat to rozbòj w biały dzień ktos powinien sie nimi porządnie zajac na po przedluzeniu umowy nic miało mi sie nie zmienić wszystko po staremu tylko zmieniony pakiet nocny z 50 na 100gb no i ustawiłem w nocy pobierani i co? Pakiet nocny mię ruszony a pakiet dzienny wykorzystany dzwoniąc na pomoc techniczna po 20 min dopiero ktos raczył odebrać i sie dowiaduje ze pakiet nocny by funkcjonował trzeba przestawić router z lte na 3g Malo tego żeby kozystac z pakietu nocnego musimy miec pakiet dzienny inaczej nocny jest zablokowany. Czyli przedluzajac umowę zamiast dostać lepsza ofertę dostałem pseudo 50gb więcej z których żeby kozystac musze odwalać jakies plemienne rytuały teraz czekam na koniec umowy i ŻEGNAM cyfrowy Polsacie.
  • ~Paweł / 2015-08-20 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mam gorszy problem z nimi, moja historia zaczęła się tak
    Najpierw poszedłem do placówki żeby wymienić modem (Oczywiście na mojego tatę jest) napisał mi upoważnienie i wysłał do mnie, poszedłem z pakietem dokumentów i wymienili mi modem, a jak chciałem żeby mi podpisał że bierze takie dokumenty to nie mają obowiązku podpisywać. Zapytałem procedury co będzie z tym robił bo tam też xero dowodu było, niby wysyłają do głównej firmy. Dowiadywałem się i tak po kilku dniach dalej nie było tego, więc zgłosiłem skargę na tego konsultanta w placówce. Mieli dać znać po 30 dniach, ale nie dali po telefonach i kontrolowaniu ich okazało się że zadzwonili do niego i on telefonicznie im potwierdził że takie pismo było i że wysłał. Dziś mija ponad 60 dni, ani nie ukarali go ani nie wyjaśnili gdzie te ważne dokumenty są. Drugi problem kończy się umowa i ofertę dostałem lepszą więc chciałem żeby wysłali na adres i będzie podpisana umowa, ale żeby kurier był w odpowiednich godzinach, a on wpada na drugi dzień o 13 i dziwi fokę że nie ma właściciela (choć powinien zadzwonić przed przyjściem lecz tego nie zrobił) powiedział że jutro przyjdzie. Przyszedł w takich godzinach późnych że człowiek co musi wstać o 4 rano i wyspać się bo pracuje, to kurier wpada w nocy i daje umowę do podpisania, a mówiło się od 17:30 do 21:30. Bo umowę trzeba przeczytać, ale nie o takiej porze. Po odmówieniu podpisania umowy telefon dlaczego nie podpisał pan, Przekazywałem informacje do konsultanta że w tych i tych godzinach, a że kurier przychodzi kiedy chce i jak chce i nie dzwoni wcześniej to nie dotrzymanie warunków umowy (CP : aha no dobrze to przepraszamy za kłopot i dziękujemy) Następna sytuacja już zostałem upoważniony żeby za niego mógł załatwić sprawę przedłużenia, wszystko na tip top zrobiłem i miała umowa być w poniedziałek, a jak zadzwoniłem żeby się dowiedzieć to okazuje się że w ogóle nie poszła bo jakiś błąd systemu ich był i paczka nie poszła ani umowa do realizacji. Więc podziękowałem za tą umowę i pani odhaczyła co jest powodem i zgłosiła sprawę do działu reklamacji (Który jak ona mówiła mogliby mi zaoferować w ramach rekompensaty po tylu sytuacjach lepszą ofertę przedłużająca) Po ich telefonie oczywiście stwierdzili że dział utrzymania klienta (Ten co wcześniej nie wysłał paczki żeby podpisać umowę) jest od tego, a dział utrzymania klienta mówił że oni mogą zaoferować lepszą ofertę w ramach rekompensaty :). Przejdę do następnej sytuacji która mnie rozwaliła, po tygodniu akurat na urlopie byłem, a przed urlopem miałem dostać umowę tą która błąd systemu mieli, w trakcie urlopu dzwonił z reklamacji, a po urlopie pani z działu utrzymania klienta więc mówię co i jak a ona mówi że lepszej oferty niż tą co dostałem ona nie może zaoferować, tylko dział reklamacji w ramach rekompensaty może mi dać lepsza bo ta co ona daje to od kierownika już i lepszej nie będzie. Więc podziękowałem i powiedziałem po tych sytuacjach dziękuję za współpracę i do każdej umowy która będzie się kończyła będzie pisana rezygnacja z jakich powodów (Wyżej wymienione i niżej). Na wieczór dostaję sms, że jakaś paczka poszła z cyfrowego polsatu dla mnie i numer, dzwonię i się dowiaduje o co chodzi. Po godzinnej rozmowie pani doszła że umowa którą odmówiłem jednak poszła do realizacji (Z tą dziewczyna co mówiłem że dziękuję i powiedziałem o wymówieniach innych usług jak będą się kończyć wysłała zamówienie bez mojej zgody [Jestem upoważniony]) powiedziałem jej że mam świadka bo na głośniku z tamtą panią rozmawiałem i nie wyrażałem zgody na wysyłanie tej paczki to ta kazała nie podpisywać. Kurier dzwoni oczywiście na drugi dzień czy jestem w domu i czy jestem właścicielem, powiedziałem że w domu jestem, ale jestem synem i jestem upoważniony to kurier mówi że tylko do właściciela żeby podpisać umowę ( To powiedziałem że nic nie zamawialiśmy to się zaczął śmiać i mówi że tematu nie było i pożegnał się ) Wczoraj byłem wymienić modem który znów nie działał i dziś go podłączam i nie działa, okazuje się że po aktualizacji windowsa z 8.1 na windows 10 nie będzie mi modem podłączany do USB działał, tak mi konsultant z infolini powiedział i że jak podpiszę umowę to dostaję sprzęt który połączy się (Bo ten co mam ze starą umową i nawet jak wymienią to muszą na sprzęt podobny który max działa na windows 7, a jak działał na 8 to miałem szczęście) No i powiedziała mi ta pani że ona nic nie poradzi, rachunku mówię że nie zapłacę bo dwa miechy nie będę mógł korzystać bo dają mi sprzęt który nie chce działać z moim windowsem (to może kupię sobie komputer stary żeby korzystać) Powiedziała że nie mają obowiązku dawać mi lepszego sprzętu do tej umowy.
    A właśnie jeszcze jedno, jak byłem wymieniać ten modem wczoraj i powiedziałem gdzie jest pismo te upoważnienie i xero to powiedział że wysłał, powiedziałem że na dzień dzisiejszy nie ma a ja pójdę do sądu (odpowiedział że najlepiej by było) ale jak nagadałem mu że kredyty można brać i mój tata akurat prosił żebym go dał do słuchawki to go rozłączył po czasie i później sam zadzwonił bez klientów i przeprosił go, powiedział że to co mówią na infolinii to nie jest zawsze prawdą i jak chce może mu dać dowody wysyłki tych dokumentów jego i naprawdę nie chce mieć problemów bo to jego jedyny środek utrzymania. W słuchawce było słychać że jest czysty.
    Drodzy czytelnicy, proszę uważajcie z kim podpisujecie umowy bo jeśli chodzi o Cyfr Polsat to porażka. Nic załatwić, albo jak załatwić to wedle ich uznania, a nie klienta. Ewentualnie nie aktualizować komputerów do nowszych wersji bo nie będzie działał internet, a jak ma się starą umowę i nowej się nie podpisze tzn przedłużenia to oni twierdząc przez słuchawkę mają wyje.ane czy będę korzystał czy nie (Posiadamy 2 dekodery telewizji w tym jeden multiroom, 3 internety i 3 usługi w plusie) dla nas nie ma ani jednego rabatu ani lepszych ofert, nowy klient ma lepszą ofertę ;)
    ZaletyBrak zalet usług z cyfrowego polsatu
    WadyWszystkie jeśli chodzi o placówki i infolinie, robią co chcą, jak i nie chcą rozwiązywać problemów
    Bardzo długo posiadam usługi w cyfrowym polsacie tzn telewizja a internet mam 2 lata
  • ~wkurzona / 2015-08-18 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    jakies 10 minut temu dzwoniłam do konsultanta Cyfrowego Polsatu słyszałam czekajac na lini cała rozmowe konsultantów , którzy dyskutowali sobie na temat jakis zmian a mnie czekajac na lini odrzucili. Kolejny konsultant był niegrzeczny i nietaktowny obrazajac mnie, ze taka sytuacja nie mia zajścia.
    Nie polecam Państwu ich usług sa nieodpowiedzialnymi pracownikami i dlatego też nie skorzystałam z ich usług.
    Zaletyżadnych
    WadyNieodpowiedzialni konsultanci telefoniczni Cyfrowego Polsatu. odrzucaja klienta czekajacego na lini a potem klientowi kłamia mówiąc ze nie było takiego zajscia.
    Niemam ale chciałam kupic po całym zajści nie zamierzam skorzystac.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017