Zadzwoniłem do pomocy technicznej, ziomek był znudzony i mówił jakby nie jadł od 2 dni. Jedynie powiedział żebym zrobił speedtesta i że on nic więcej nie może zrobić, żałosna pomoc.
Oczywiście problem pojawił się chwilę po tym, jak przedłużyłem umowę na 2 lata. Praktycznie nie używam internetu przez ten problem, a płacić muszę. Chyba że chcę zapłacić 1500 zł kary żeby zerwać umowę.
Każdemu odradzam, jeśli macie jakiegokolwiek dostawcę internetu dostępnego - nie ma co myśleć nad wyborem. Jak najdalej od tego szajsu.
Zalety- internet działający prawidłowo przez 30 minut dziennie.
Wady- pomoc techniczna
- cena zbyt wysoka w porównaniu z innymi dostawcami
- mają gdzieś stałych klientów
- zbyt dużo żeby więcej wymieniać.
- cena zbyt wysoka w porównaniu z innymi dostawcami
- mają gdzieś stałych klientów
- zbyt dużo żeby więcej wymieniać.