Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
strona 89 z 128
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~marek / 2016-09-23 16:50Ocena: 1.00 / 5
w poprzednim wpisie zapomniałem o notach dla dziecka p.Solorza Dodam,że znajomi mają podobne problemy,wcześniej miałem Cyfre+,i muszę przyznać,że prezentowali wyższy poziom -
-
~Marek / 2016-12-06 10:30Ocena: 1.00 / 5
Sprzedawca zapewniał, że internet jest bez limitu, więc mu zaufałem. A tu po czasie prędkość spadła so 1mb bo przekroczyłem 130Gb!!!! I blokuje dostęp do sieci!!!!! Banda złodzieji i oszustów, nie bierzcie tego nawet za darmo.
Kupiony 4 miesiące temu.ZaletyHahahahWadyOszuści.Od czterech miesięcy -
~Marek / 2018-11-27 13:18Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim Internet z CP!!! Na początku działał ok do 30/40MB/s. Teraz LTE max do 5MB/s. BOK tłumaczy się, że jest dobrze bo nie gwarantują jakiej kolwiek prędkości!!!! Może być nawet 0,1MB/s i będzie ok!!! GWARANCJI NIE UZNAJĄ!!!!!!!!!! Nie chcecie mieć problemów to omijajcie CP szerokim łukiem. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Marek / 2018-11-28 22:29Ocena: 1.00 / 5
Dwa miesiące po podpisaniu umowy ok, a później prędkość spadła do max 2mb/s.
Kontakt z infolinia beznadziejny, każdy konsultant mówi co innego. Ludzie omijajcie CP z daleka, to wielka sciema.WadyWSZYSTKOMiejscowośćJaworzno -
~Marek7733 / 2019-04-20 19:19Ocena: 1.00 / 5
Cyfrowy Polsat to najgorszy internet i najgorsza firma. Po pobraniu 20 GB gry chodzi z prędkością 30kb/s i oni mówią że to normalne. ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Maria / 2016-03-24 19:54Ocena: 1.00 / 5
Naciągają klientów. Obiecują szybkie łącze. Na reklamacje odpisują następująco: \"Zawiadamiamy, że z obsługującej Panią stacji nadawczej okresowo korzysta zwiększona liczba Abonentów, co zgodnie ze specyfiką działania sieci radiowej może powodować przejściowe obniżenie prędkości transmisji danych u pojedynczych użytkowników. Zwracamy uwagę, że zgodnie z Regulaminem, z uwagi na mobilny charakter Usługi, na zasięg oraz prędkość transmisji danych mają wpływ uwarunkowania zewnętrzne, w tym geograficzne (np.: wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu) i urbanistyczne (np. typ zabudowy, odległość do okna) miejsca, w którym Abonent korzysta z Usługi, zmienność naturalnych warunków propagacji fal radiowych (np. pogorszenie wynikające z warunków atmosferycznych) oraz odległość od najbliższego nadajnika i aktualne obciążenia stacji nadawczo-odbiorczych wynikające z okoliczności, że Sieć Cyfrowego Polsatu jest współdzielona przez Abonentów, a także parametry techniczne urządzeń wykorzystywanych przez dostawców treści bądź usług i parametry techniczne Sprzętu, z którego Abonent korzysta\". Teraz płacę za internet, którego nie mam. Prędkość transferu 1,41 Mb/s a miało być ponad 30 Mb/s. ZaletyBrakWadyBrak możliwości korzystania z łącza ( za słaby sygnał). Mieszkam w \" źle ukształtowanym terenie\", za dużo abonentów korzysta z nadajnika, rosną wysokie drzewa, są słupy wysokiego napięcia i podstacja energetyczna.Nie mogę korzystać ale muszę płacić abonament 69 zł/ m-c. Mogę rozwiązać umowę ale muszę zapłacić characz 1500 zł. -
~Mariaanszczecin / 2015-01-10 19:30Ocena: 1.00 / 5
Posiadam Polsat LTE bez ograniczeń od czerwca 2014 , muszę z nim jeszcze męczyć się 14 miesięcy. To jedno wielkie gó_no. Miało być bez ograniczeń w zasięgu LTE a mam cały czas spowolnione łącze do 500 Kb . Ne da się na tym nic zrobić . Kasa wyrzucona w błoto a umowa tak skonstruowana że nic się z tym nie da zrobić , wypowiedzieć bez kary 1200 zł. NIE BIERZCIE TEGO BO BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ ! ZaletybrakWadyto jedna wielka wada6 miesięcy - 45 zł miesięcznie -
~Marian / 2020-02-01 18:32Ocena: 1.00 / 5
W grudniu 2019 podpisałem mową umowe i to był muj błądBrak transferu pomimo zewnętrznych anten 23dB zaledwie 0.9MB/s to jest porażka, przestrzegam przed tą usługą. ZaletyżadnychWadyWydana kasa i nic z tego nimamMiejscowośćBukowiec -
-
~Marian / 2020-06-04 23:44Ocena: 1.00 / 5
tragedia, modem w latach 90 lepiej chodził...
chamska infolinia - 2 wykute na pamięć regułki powtarzane jak mantrę, nic nie dociera...
OMIJAĆ SZEROKO - NIE DOTYKAĆ NAWET KIJEMZaletybrakWadytylko wadyMiejscowośćWarszawa -
~Marianno / 2017-05-18 21:00Ocena: 1.00 / 5
Napiszę krótko - po prostu zostałem oszukany. Bo nie potrafię tego inaczej nazwać! Kilka razy w salonie zaznaczałem, że nie chce internetu z limitami - nie, nie będzie bez limitu, bo kupuje Pan nasz router LTE i zawsze będzie bez limitu danych. Po 2 miesiącach, jak internet zaczął chodzić jak za czasów 98 roku z szybkością 64kb/s okazało się, że przekroczyłem limit - jaki limit ja się pytam? W salonie zostałem utwierdzony, że nie ma limitów. - Odpowiedź Pana na infolinii (pracownika Cyfrowego Polsatu) - To ktoś Pana zrobił w bambuko. SZOK! Taki tekst pracownika w kierunku klienta, to jakby mi ktoś w twarz napluł. Systematycznie co 2 tyg. na kolejne 2 tyg. nie mam internetu - bo internet z szybkością 10-20kb/s to nie internet, a taki mam jak wykorzystam "limit" - mimo, że zapłaciłem za ich zasrany router! OSZUŚCI! Nie dajcie się nabrać tak jak ja na umowę 24 miesiące. Teraz czekam jak pajac, aż ten cyrk się skończy, a router im rozwalę pod salonem. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM TĄ FIRMĘ! ZaletyOSZUŚCIWadyOSZUŚCI12 mc -
~Maridos / 2017-01-31 13:25Ocena: 1.00 / 5
do anteny 150 metrów a neta brak, nikomu nie polecam ZaletyzeroWadyWszystko jak leci -
~mario / 2016-10-17 18:32Ocena: 1.00 / 5
byliśmy klientami od 10 lat zawsze na czas płacone zapomnieliśmy zwrócić dekodery w terminie i już nas ściga windykacja-polsat to szmaciarze -NIE POLECAM,dużo awarii i przypominania o płatnościach na 10 dni przed terminem-BŁAZENADA I OSZUSTWO-OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM tv jak i internet ZaletyżadnychWadywszystkie10 lat -
~Mario / 2017-01-16 09:55Ocena: 1.00 / 5
Mam internet domowy już od roku i powiem szczerze że już nie przedłużę umowy z tym dostawcą, dno kilo mułu, syf usługa LTE do nadajnika w lini prostej mam 1000 m a internet chodzi na mół leszy przesyła miałem 10 lat temu. podam przykład - filmiki na Youtube w 420 tną się nie można wogule obejrzeć.
Sprzedawane pod nazwą LTE ale tak naprawdę do chyba 3G.Zaletynie maWadystrasznie wolny przesył -
~Mario / 2020-02-01 22:22Ocena: 1.00 / 5
Patologia!!! Przy pełnym zasięgu LTE 0,19 mb/s
Żenada!!!WadyWolny -
~Mariola / 2016-07-14 11:06Ocena: 1.00 / 5
Nie doczekałam się działania internetu. Po zakupie miałam 7 dni na przetestowanie i nie udało się. Najpierw był uszkodzony modem , potem jakieś przerwy na konserwacje , cały czas brak połączenia. Dzwoniąc na infolinię - czas oczekiwania 20 min - dostawałam niekompletne i sprzeczne informacje.Zapakowałam to coś i zaniosłam z powrotem i tak skończyła się moja przygoda z polsatowski internetem ZaletyJeżeli coś od początku nie da się uruchomić to nie ma zaletWadyJeżeli coś od początku nie da się uruchomić to ma wady7 dni -
~mariola / 2022-11-03 12:21Ocena: 1.00 / 5
nie polecam,ciągle się zrywa ,nie można nic obejrzeć ani na nim pracować!!!i to w Warszawie!!!!natomiast na wsi Wysoczyn zupełny brak zasięgu!!!chociaż wedle och pomiarów intenet mi działał,ba. nawet z niego korzystałam,jakim cudem,skoro karta leżała w portfelu...reklamacji nie uwzględniono!!!!DNO!!! ZaletyŻADNYCHWadyBRAK ZASIĘGU,MiejscowośćWarszawa -
-
~Mariolax / 2014-08-04 14:44Ocena: 1.00 / 5
Mam tv Polsat Cyfrowy. Gdy tylko zaczyna padać deszcz lub zbliża się burza, natychmiast kanały są niedostępne -brak łącza.Za abonament 59,90 dostałam kilkanaście kanałów, reszta to tylko powtórzenia z HD.Mam dobry telewizor, ale widać CP nie nadaje cyfrowo.Co do internetu, po przeczytaniu opinii zrezygnowałam z zamówienia i ponieważ umowa się kończy za kilka dni, jestem szczęśliwa, że ja kończę z CP. 10 lat -
~mariusz / 2016-10-01 20:08Ocena: 1.00 / 5
od kilku miesięcy strony np:tvn24 otwierają się kilka sekund ,nie polecam jest bardzo wolny zgłaszane problemy w dziale technicznym nic nie dają............. -
~Mariusz / 2017-06-17 12:34Ocena: 1.00 / 5
Odradzam!!! Po wykorzystaniu pakietu spowalniają do 32 KB/s coś praktyce oznacza wyłączenie internetu. Pomoc techniczna twierdzi ze mogą to zrobic zgodnie z umowa ( gdzie jest napisane ze jest ograniczenie do 5MB/s). Magiczne "do",..... Ech, dramat. Odradzam bardzo -
~Mariusz / 2018-05-05 11:49Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich "nabitych w butelkę" przez Cyfrowy Polsat. Żaden sprzedający agent wam tego nie powie ale w umowie jest napisane że Cyfrowy Polsat może "w przypadku wysokiego zużycia danych, powodującego przeciążenie sieci{....}obniżyć prędkość transmisji danych do 32 kb/s(&3 ust.2,4 regulaminu promocji "Internet LTE 2.0").
Uwierzcie iż to oni obniżają prędkość jednym czyli tym których już złapali na umowę a zwiększają tym na okresie próbnym. I co frajerzy im zrobicie nic Ha!Ha!Ha!.
Agent Polsatu z Wrocławia.Zaletymożna się śmiać z swojej głupotyWadytrzeba płacić za własną głupotęMiejscowośćWrocław
strona 89 z 128
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
