Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2551 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~limonczello / 2016-02-16 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY MOBILNY INTERNET DOSTĘPNY WE WSZECHŚWIECIE, NAJGORSZA FIRMA, INTERNET SAMOISTNIE PAKIET WYCZERPUJE (PRZY NIECZYNNYM MODEMIE), KARTA DEKODERA SAMA SIĘ WYŁĄCZA, A POTEM JAK ZAŁÓŻMY CHCEMY NA 20:00 OBEJRZEĆ FILM TO OCZYWIŚCIE TRZEBA DZWONIĆ DO NICH I ŁASKAWIE PROSIĆ O AKTYWACJĘ DEKODERA, CO DOPIERO PO JAKIMŚ CZASIE (NAJCZĘŚCIEJ JAK FILM SIĘ SKOŃCZY) MOŻNA ŁASKAWIE OGLĄDAĆ, NIE POLECAM, TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TEJ BADZIEWNEJ FIRMY.
    ZaletyNIC
    WadyCAŁOKSZTAŁT
    Ponad ROK NIESTETY
  • ~Lion2012 / 2013-04-09 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam firmę. Jeżeli chodzi o internet to firma przewodzi jedynie w reklamach i w wyścigu o prymat lidera, który oferuje najwyższą prędkość internetu, prędkość "do". Czekam, kiedy padnie prędkość dzwięku - 1000 Mb/s. Wszystkie firmy naciągają, koloryzują i imają się różnych sztuczek, aby klienta pozyskać. Polsat jest jednak wyjątkowy. Rozdźwięk pomiędzy ofertą, zapewnieniami sprzedawców o możliwościach internetu, a rzeczywistością jest tu chyba największy. Mój internet to było totalne dno. Trudno w to uwierzyć, ale w miarę przyzwoicie działał jedynie w okresie próby, na małej antence, która była w zestawie. Po siedmiu dniach, jak ręką odjął, internet szlag trafił - jedna, wielka męka. W punkcie, w którym kupiłem usługę powiedzieli mi, że to wina anteny, że muszę kupić taką na komin, o silniejszym sygnale. No, szkoda, że nie powiedzieli o takiej konieczności w momencie kiedy kupowałem usługę. Antenę kupiłem, bo innego wyjścia niemiałem. Pomyślałem sobie, no teraz to będzie szał ...no niestety szczęka mi opadła...szału nie było...internet mulił tak jak dotychczas, i zrywał się czasami do zawrotnych szybkości 0,4-0,5MBs. W nocy jak miałem szczęście to nawet 1MB/s-1,5Mbs. W 80% czasu prędkość nie przekraczała 100kb/s, czasami w ogóle nie działał, często zawieszał się...i wtedy zaczęły się moje kontakty z centrum obsługi, a tam jak zapewne wiecie, aby się dodzwonić, trzeba mieć anielską cierpliwość i dużo darmowych minut w abonamencie, bo jedna rozmowa interwencyjna zajmuje kilkadziesiąt minut...bo najpierw trzeba wybrać na kolejnych szczebelkach drabinki odpowiednie cyferki, żeby się w końcu ktoś odezwał. Najczęściej nie jest to osoba, która finalnie nas obsłuży, ale wypytuje o kilka szczegółów celem weryfikacji (jak najbardziej zrozumiałe wymogi bezpieczeństwa - broń Boże żeby jakaś obca osoba nie trafiła do biura z jakąś reklamacją, bo wtedy bezpieczeństwo firmy i klientów będzie zagrożone), wyłącza się co jakiś czas, żeby coś sprawdzić, trzymając nas na linii (możemy posłuchać w tym czasie dobrej muzyki), po czym po kilku takich trikach, przełącza nas do innego konsultanta - fachowca w danej dziedzinie - który zaczyna, nie zgadniecie pewnie od czego - no przecież od weryfikacji osoby, z którą rozmawia...i po co spytacie? - dla bezpieczeństwa firmy i klientów...po około 20 minutach, jestem już delikatnie ugotowany i proszę osobę po drugiej stronie linii, aby nie naciągała mnie na dodatkowe minuty rozmowy, i aby wzięła po prostu moje dane od swojej koleżanki, która przed chwilą ze mną rozmawiała i przełączyła mnie...procedura musiała się jednak odbyć do końca i wreszcie mogłem zadać pytanie co się stało, że internet działał w okresie próbnym, a teraz nie działa?....pierwszym razem usłyszałem, że jest awaria nadajnika, i że w tej chwili trwa naprawa i wkrótce powinno wszystko dobrze działać...Pan wszystko zanotował, przyjął reklamację, nawet podał mi numer zgłoszenia...mimo półgodzinnej przeprawy, poniesionych kosztów na połączenie byłem szczęśliwy...za dzień, internet zaczął działać przyzwoicie...po kolejnych kilku dniach mulenie powróciło...prosiłem dzieci, żeby notowały kiedy internet działa w miarę dobrze...po okresie około dwóch tygodni, nie mogąc słuchać dłużej ich narzekania zadzwoniłem ponownie...pominę tym razem całą procedurę, która była prawie identyczna...najważniejsze, że się dodzwoniłem...kierowany miłym głosem Pani konsultant, sprawdziłem stan sieci i inne detale niezbędne do zdiagnozowania problemu...po czym Pani zapytała mnie, jaką mam antenę...z nieskrywanym zadowoleniem oznajmiłem, że jestem już po zakupie specjalnej anteny, ale która niestety nie poprawiła jakości internetu, za to napomknąłem, że moja poprzednia interwencja miała zbawienny wpływ na jakość sygnału, gdyż przez kilka dni po niej, nastąpiła znaczna poprawa. Zadałem też, to samo pytanie, co przy mojej pierwszej interwencji, dlaczego w okresie próbnym, internet działał przyzwoicie na zwykłej, parapetowej antenie, a teraz sa takie problemy mimo , iż dokonałem zakupu lepszej anteny, a której zakupu w ogóle nie planowałem...i tu usłyszałem coś, co pozbawiło mnie wszelkich nadziei, że przez kolejnych 28 miesięcy, które zostało do końca umowy radykalnie się coś zmieni....usłyszałem, że w momencie jak podpisywałem umowę z internetu korzystało mniej klientów (no tak pomyślałem minął już prawie miesiąc), no i polsat przecież nie gwarantuje szybkości minimalnej tylko szybkość "do"(w moim przypadku było to 10Mb/s - wiadomo, super szybki internet w cyfrowym polsacie). Ręce mi opadły, nie wspomnę co jeszcze...pomimo buzującej we mnie krwi, szkoda mi się zrobiło tej miłej dziewczyny, której przełożeni każą mówić takie bzdety...nie powstrzymałem się jednak od tego, aby powiedzieć, co o takiej usłudze i firmie myślę...powiedziałem, że wiem co jest w umowie, że podpisując ją zdawałem sobie sprawę, że nie ma gwarancji szybkości minimalnej, i że jest to moje ryzyko, natomiast biorąc pod uwagę jak działał internet w okresie próbnym, zapewnienia przedstawiciela, że w moim rejonie to internet śmiga 3-4Mb/s, i to, że, aby miesięcznie wykorzystać limit 30Gb, to internet generalnie musi działać, miałem prawo czuć się oszukany...poza tym jeżeli ktoś na lewo i prawo reklamuje szybki internet, to żeby utrzymać jakiś, co najmniej przyzwoity standard szybkości przesyłu danych (powiedzmy 1/10 tej sybkości granicznej, którą polsat mydli oczy klientów) liczba klientów powinna być ograniczona do możliwości infrastruktury...no niestety, dopóki, UOKiK się za takie firmy jak polsat nie weźmie i nie nakaże gwarantowania przez usługodawcę predkości minimalnej, sytuacja się za wiele nie zmieni...Do centrum obsługi zadzwoniłem tylko jeszcze raz, po czym na klika dni nastąpiła poprawa i znowu było to samo...nie dzwoniłem więcej, bo moje koszty związane z internetem osiągnęłyby niebotyczne rozmiary, a i tak bym niczego nie wskórał na dłuższą metę... w tym czasie niestety, ale nie miałem też alternatywy innego dostawcy takiej usługi, dlatego też nie wypowiedziałem umowy......ale w końcu, po ponad 2 latach gehenny, z ogromną satysfakcją zrezygnowałem z dalszych usług tej pseodo firmy... wychodząc z założenia, że nic gorszego mnie już nie spotka, wybrałem tym razem ofertę firmy, która oferowała szybkość do 4Mb/s, z dużą ostrożnością wypowiadała się o rzeczywistej szybkości w moim miejscu zamieszkania, prosząc o wypróbowanie usługi....i co się okazało, i wczasie okresu próbnego i po nim internet działa super. Kupiłem dla moich dzieci laptopy, zainstalowałem router i jestem bardzo zadowolony. Szału oczywiście nie ma, ale wyobraźcie sobie, że mogę odtworzyć bez problemów piosenkę na youtube, i to w dzień :-) ....uf Pozdrawiam Lion2012 p.s. Polsat oferuje już LTE - jazda co 150MB/s? Z ciekawości, po dokonaniu wcześniej dokładnego rozeznania, w jednym punkcie sprzedaży zapytałem czy w moim miejscu zamieszkania taki internet będzie działał - i jak myślicie, co mi młoda, wypacykowana blondyneczka odpowiedziała? -- oczywiście, odpowiedziała, że internet będzie działał :-)
    Zaletyładny dekoder, ładnie opakowany, szybko, bezboleśnie wciśnięta tandetna usługa
    Wadysame wady,
    miałem i cirpiałem przez 29 m-cy
  • ~LIT / 2021-07-03 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy Internet jaki kiedykolwiek użytkowałem nie moge nic wiecej powiedziec o tym internecie jak CH***WY tyle w temacie
    ZaletyBrak
    WadyCAŁY Internet
    Miejscowośćkujawsko pomorskie
  • ~lls / 2012-12-27 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie dawno nosiłem się z zamiarem podpisania umowy na internet,ale po poczytaniu tych komentarzy chyba jednak podziękuje.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    --
  • ~lola / 2017-04-23 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. najgorszy operator na świecie. LTE bez limitu z limitem i wrzuca na 32kb.
    Zaletybrak
    Wadyże istnieje
    20 mies do konca :( odliczam
  • ~Lola / 2019-09-30 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten net to koszmar, konczy sie umowa i koncze relacje z nimi
    MiejscowośćBrześć Kujawski
  • ~Lola / 2020-12-04 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Działa wolno, zacina się nie nadaję się do gier multiplayer. Używając go możesz się poczuć jakbyś cofnął się w czasie.
    ZaletyBrak
    Wadycena, jakość
    Miejscowośćświdnica
  • ~lolek / 2019-06-17 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno. Nie polecam nikomu. Łącze zrywa się kilka razy dziennie pobieranie dwu godzinnego filmu wynosi 4-5 godzin.
    ZaletyBRAK !!!
    MiejscowośćBorne Sulinowo
  • ~lolo / 2021-05-18 06:29
    Ocena: 1.00 / 5
    śmiech na sali , dziadostwo , omijać z daleka ,płacisz i płaczesz , jak masz problem z internetem a uwierz że będziesz miał , sprawy nie załatwią tylko musisz nauczyć się sam pewnych spraw z zagadnienia programistów , wielokrotnie pisałem do warszawki na email o problemie , cwaniaki wysyłają do wypełnienia 13 punktową ankietę z jakimiś zagadkowymi skrótami , które zna tylko programista i musisz na nie odpowiedzieć , jeśli nie znasz tych magicznych formułek i nie wyślesz odpowiedzi , sprawa nie zostanie załatwiona , płacę teraz złodziejom z polsatu 50 zł miesięcznie za ,,internet,, z limitem danych i dokupiłem lokalnie światłowodowy za 39 zł bez limitu i z niego korzystam
    Zaletybrak zalet , nerwy i stres
    Wadycała masa ,przede wszystkim brak internetu ,zrywanie jeśli już jest , olewatorskie podejście obsługi srolsatu
  • ~Lomstar / 2016-03-01 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki może być. Jego prędkość zostawia do życzenia, często nie można wgl. korzystać z internetu nie mówiąc o pobieraniu albo wysyłaniu jakiś plików.
    Zaletynie ma
    Wadywolny transfer, często zrywane połączenie, upośledzonia obsługa
  • ~Looser1 / 2020-03-15 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko mówiąc internet do bani. Ciągle się zacina a prędkość połączenia pozostawia wiele do życzenia.
    ZaletyBrak
    WadyCena
    Szybkość połączenia
    MiejscowośćRybnik
  • ~Loros / 2016-01-27 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam strasznie wolny lepiej kupić sobie coś lepszego niż ten dziadowski internet
    Wadypowolny
    od grudnia
  • ~lte / 2014-12-24 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    usługa internetu power lte bez limitu ma limitu cyfrowy polsat jest zlodziejem i oszustem, wszystkie reklamacje maja gdzies, mam nadzieje ze ktos ich .....
    Zaletydobrze oszukuja
    Wadysą złodziejami
    4 miesiące
  • ~lubin 1000 / 2014-09-23 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    1/slabe informacje od konsultantów,
    2/kłamywanie przez konsultantów
    3/itp.
    Zaletybrak
    Wadyzła obsługa klientów
    2lata 6 miesięcy
  • ~Lucky / 2018-08-14 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, internet mobilny prędkość downloadu 0,7mb/s za 60zl miesięcznie w opcji routera przenośnego. Umowa podobno na nielimitowane lte. Dno dna serdecznie nie polecam
    MiejscowośćCzersk
  • ~Lucky / 2019-12-29 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kompletne zero. Banda niekompetentnych ludzi. Burdel na kółkach. Oszuści!!! 50 ziko za internet/mc a od trzech dni nie mam internetu przy czym ba ruterze wszystie parametry idealne! Można? Oczywiście! W polsacie wszystko mozna!!!! Nie zadługuja na zadna gwiazdke dlaczego zmuszacie mnie do postaeienia jednej! Z e r o!!!!!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystko lacznie z obsluga
    MiejscowośćTuchola
  • ~LuK1 / 2019-10-12 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dobra ja nie wiem co jest nie tak. Wiem, że może być jakaś awaria czy coś, ale że co wieczór mam stałe 500 pingu to jest przesada. Te pajace reklamują się w tej telewizji jako jakieś bóstwa i jaki to oni szybki internet nie mają, a prawda jest taka, że wieczór i czasami w ciągu dnia bez narzekania na jakość tego internetu to dzień stracony. Cena też niczego sobie bo jak bym dopłacił 10 lub 20 zł to cieszyłbym się dobrym światłowodem (Wołomin-światłowód). Dobrze, że nam się umowa kończy bo mam ochotę przywalić w ten router młotkiem. Zalecam omijać szerokim łukiem. Dziękuję za przeczytanie mojej recenzji i pozdrawiam :)
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko z czego się da
    MiejscowośćKobyłka
  • ~Luka8108 / 2018-09-11 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem DNO.
    Internet z prędkościami rzędu 10/20kb's to jakiś żenujący żart.
    Do okresu kiedy można zrezygnować z umowy było super 60/70MB's, później zaczęła się gehenna, nie polecam bo to kasa w błoto, a przez 2 lata robi się fajna sumka...
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćZabrze
  • ~lukasz / 2015-11-05 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam nawet najgorszemu wrogowi, mam smart dom internet + tv sat. za pół ceny, w umowie oznaczono że mam płacić połowę tv tymczasem te barany karzą mi płacić 100 internet i 100% satelite, przy czym oni nie wiedzą dlaczego nie ma nigdzie wzmianki że sat za 50%, już kilka telefonów i maili przez ICOK do tej bandy wykonałem i dalej nic, a płącić musze, porażka, bo wyskoczy okno na pół tv, banda przekrętów, nigdy więcej tej dziadowskiej tv !
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Luki / 2014-10-10 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak to ściema z nie limitowanym netem. Po wykorzystaniu podstawowego pakietu najwyższego 30 GB a nawet więcej bo ponad 200GB założyli blokadę na prędkość z ponad 25 MB do 5 MB.I to o każdej porze dnia czy nocy 500 m od nadajnika. Cały czas będąc w zasięgu LTE. Umowę rozwiązałem w 7 dzień. Paragraf 3 i jakieś tam pod paragrafy, że przy nadużyciu ( co jest nadużyciem w nie limitowanym necie hihi)czyli po przekroczeniu limitu - jakiego nie podają i nigdzie nie ma w regulaminie - prędkość może spaść nawet do 33 kB. Jeden wielki wałek i zabezpieczenie się cyfrowego przed ich nieudolnością i marnymi nadajnikami - ale naciągać ludzi i ofertę to potrafią zrobić. Solorz marny z Ciebie człowiek, dalej żyjesz w przekonaniu że uczciwość to nie cnota.
    Zaletydla dziadka co nie korzysta z neta
    Wadydla dziadka co nie korzysta z neta
    7 dni i do śmieci.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2602
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021