Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2549 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pawe l / 2016-04-01 21:59
    Ocena: 2.25 / 5
    GóWno ,gówno,gówno i jeszcze raz gówno.Ibisza powinno się ukarać na rynku Krakowa za promocję tego szajsu,a razem z nim p.Solorz głowny odpowiedzialny za narodowe KŁAMSTWO internetowe.Ludzie niech was nie skusi śliczny uśmiech Krzysia w reklamach TV.Jak macie stały net na poziomie 3-5 mb/s to go zostawcie i nie próbujcie zmieniać.W polsacie czasami bedziecie mieli predkosc 0,5-max 3 mb/s wiec szajs!!!!!!!!!!!!!.Udupiłem się na 24 msc i nie mam wyboru,ale was uczulam na ten szajs.150 mb/s LTE śmiech na sali.Chciałbym mieć 1/10 z tego.Nadmieniam że jestem w zasięgu LTE Polsat żeby nie było.Pozdrawiam Polsat FU.. OF...
    Zaletybrak
    Wadynie chcę mi się pisać
  • ~fangier77 / 2016-04-01 21:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Wolne jak ślimak!!!SORY ślimak wyprzedzi tego neta.
    ZaletyDuża funkcjonalność rutera ITP.
    WadyInternet wolny pobieram plik o rozmiarze 428MB a pobieram to od 15 min a dopiero jest 20MB (NA KOMPIE)
    MAM 1 kreskę a czasami 0 a nadajnik mam jekieś 500M od domu :-(
  • ~tomek.matuk / 2016-03-31 22:20
    Ocena: 2.00 / 5
    nooo... niestety... mimao zapewnień ... dupa i jeszcze raz dupa...
    Zaletybrak
    Wadywolniak
    bardzo długo
  • ~Cierpliwy / 2016-03-31 21:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Mieszkam 200 metrów od głównej drogi w mojej miejscowości i internet stacjonarny odpada, bo bym musiał sam kabelek wyłożyć (TPSA nie przewiduje tutaj żadnej inwestycji, a zasięg internetu innych operatorów szczątkowy). Zdecydowałem się na internet od CP. Skusił mnie smartdom i zniżka. Latem było jeszcze znośnie (4-6 Mbps). Przyszła jesień i zima prędkość spadła do 2 Mbps, a przy złej pogodzie brak połączenia. Kolejnym problemem jest sprzęt. Gdyby nazwać IDU 100 Żenada 100 byłoby to jak komplement. 2 tygodnie temu pojawił się problem, który wyglądał następująco. Połączenie z routerem było na zalogowanych do niego urządzeniach, ale brak było połączenia między nimi w sieci domowej. Dziś wymieniłem router w punkcie CP. Na nowym wyraźna poprawa ;) stabilność wifi wzrosła z 2-5 min do 1,5 h. Następnie reset IDU i tak dalej w kółeczko. Jest połączenie, brak - reset jest połączenie (jeszcze tylko 15 miesięcy). Nie polecam !!! Wcześniej internetu użyczał mi sąsiad. Zrobiliśmy most na sprzęcie TP-Link, dwóch TL-WA5210G, a w domu był router TL-WR543G. Prędkość była do 2 Mbps, ale nigdy nie występowały takie problemy w sieci domowej.
    Zaletybrak
    Wadyniska stabilność połączenia wifi, wieczorem prędkość łącza spada do 0,8 Mbps
    posiadam od czerwca 2015, po zniżce 35 zł
  • ~Kacper / 2016-03-31 20:31
    Witam, jeśli chodzi o sam internet jest wszystko okej, ale dlaczego prędkośc pobierania nie przekracza nawet 200kb/s w zwyklej przegladarce?
  • ~klient plusa i cyfrowego polsatu / 2016-03-31 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    PISZE TO JAKO WIELOLETNI KLIENT SMARDOMU ZNIESMACZONY TYM ZE BEDAC KLIENTEM WIELOLETNIM I TO JESZCZE DWOCH USLUG (PLUS I CYFROWY POLSAT) MAM GORSZE WARUNKI NIZ JAKIS KOWALSKI KTORY MA TYLKO SAM ABONAMENT W PLUSIE. POZDRAWIAM Jestem klientem tzw. smartdomu jako abonent plusa dołączyłem do smartdomu biorąc telewizje cyfrowego polsatu i dostałem 50% zniszki na telewizje - i wszytko było pieknie do momentu gdy chciałem przedłużyć abonament z siecią plus. o co chodzi - jako klient bez smart domu przy przedłużaniu umowy przy abonamencie 60 zl brutto moge miec przykładowo telefon wart na rynku 1500zl za 400zl i jest ok. ALE!!! jesli jestem w tzw. smart domie to przy abonamencie 60zl brutto: 1. nie moge zmniejszyc abonamentu bo strace znizke na telewizje ( moge pozostac na takim samym abonamencie lub wyzszym) 2. jesli chce na przedluzenie umowy wziąść telefon ktory jak pisalem powyzej moglbym miec za 400zl to sie nie da bo mozna tylko i wyłącznie na raty do abonamentu i biora kwote rynkowa czyli przykladowo 1500zl kaza sobie ja splacac w ratach doliczanych do abonamentu czyli: abonament 60zl + (1500 : 24miesiace) = 62,5 zł co daje 122,5 zł miesięcznie po prostu porażka!!!!!!!!!!!!!!! Więc wychodzi na to ze lepiej niebyc w tzw. smart domie bo dadza wam rabat na telewizje a wydoja was na przdluzaniu umowy z plusem.
    Zaletysą ale tylko do momentu przedluzenia abonamentu z telefonem w plusie
    Wadykruczki przy przedluzaniu umowy z plusem
  • ~Regis6160 / 2016-03-31 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem internetu CP i napiszę krótko DNO,DNO, i jeszcze raz DNO, Nie polecam.
    Zaletyżadne
    Wadysame
  • ~Jacek z Koszalina / 2016-03-31 10:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Nędza, nędza i jeszcze raz nędza. Zachwalają prędkość internetu o najwyższych parametrach, tylko nie mówią nic o tym, że takie parametry są tylko wcześnie rano. Wieczorem prędkość jest taka, jak 20 lat temu łącząc się modemem telefonii stacjonarnej. Przy zgłoszeniu problemu w dziale obsługi klienta otrzymałem odpowiedź, że mam nieszczęście być w zasięgu nadajnika o dużym obłożeniu abonentów, a poza tym nieuważnie czytałem umowę i prędkość taka jest możliwa. Podsumowując, NĘDZA!!!
  • ~Krystian / 2016-03-29 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!! INTERNET Z CP NIE DZIAŁA DOBRZE. Przez pierwsze dwa miesiące wszystko idealnie a teraz w ich technologii LTE osiągam prędkości rzędu 0.6 - 2 Mb/s i nikt z tym nic nie chce zrobić. Miałem już dwa telefony od ich "specjalistów" którzy traktują nas klientów jak "ćwierćinteligentów" i wmawiają, że takie wartości są odpowiednie, ponieważ CP nie gwarantuje stałej prędkości internetu. Oferują usługi dodatkowe i nie potrafią zagwarantować ich prawidłowego działania (spróbujcie pooglądać film na hbo go przy prędkości 1.6 Mb/s na telewizorze / pojawia się ciągły problem z zacinaniem się odtwarzanego programu). Przejrzyjcie komentarze - nie jestem jedyny, u którego działa internet w ten sposób inni klienci mają ten sam problem i konsultanci zawsze twierdzą, że wszystko jest ok. Zerowa chęć pomocy, brak wsparcia z działu technicznego i brak szacunku dla klienta z miejsca dyskwalifikują CP. Czekam na koniec umowy i uciekam od nich jak najdalej...
    ZaletyBrak
    WadyTo co w opisie
  • ~miki / 2016-03-29 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Obsługa tragedia , ale ta związana jest prawdopodobnie z wytycznymi pochodzącymi z góry. Po podpisaniu umowy mają klientów w d... Początkowo internet chodził względnie , póżniej zaczyna się naciąganie abonentów na dodatkowe koszty. Po telefonie do obsługi zaczyna się naciąganie , po rozmowie dowiadujemy się , że musimy uaktualnić oprogramowanie co skutkuje kosztami ok. 30 zł. ( telefon do polsatu ).Dziwna sprawa z tym nowym oprogramowaniem - po rozmowie z konsultantem dowiadujemy się , że jest to w naszym interesie a nie polsatu , ponieważ to my dzwonimy . Można się tylko domyślać , że jest to celowe spowalnianie internetu przez polsat aby wyciągnąc dodatkową kasę. Podsumowanie - unikajcie internetu polsatu - całkowita porażka po podpisaniu umowy
  • ~ADEK / 2016-03-29 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie wygasa mi umowa z Orange, Neostrada i miałem podpisać umowę z Cyfrowym Polsatem ale z tego co tu przeczytałem to jednak zostanę przy Neostradzie i przedłużę umowę, mimo że mogę mieć tylko 10 bo u mnie więcej światłowody nie dadzą rady. Dziękuję wszystkim za informację.
    ZaletyBardzo dobra informacja dla ludzi zastanawiających się nad zmianą operatora
    Wadyżal że nie mogę mieć szybszego neta, takiego jak na przykład reklamuje polsat
    nie korzystam z CP
  • ~mayki77 / 2016-03-28 22:59
    Dobrze że poczytałem komentarze na temat opinii. Miałem własnie zakupić abonament na internet za 50 zł i teraz na pewno wylewka totalna na zakup. Wstyd i żenada. Kto powinien beknąć za taki skandal z tym internetem.
    Wadyi jeszcze więcej....
    Tego co bierze hajs za ten internet powinni ukarać
  • ~Michał / 2016-03-28 17:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet CP oraz w telefonie z PLUSA . Kiedy w CP praktycznie brak transferu z powodu przeciążenia nadajnika w PLUS działa bez problemu. A niby ta sama firma. Ogólnie to w nocy można uzyzkać nawet 50 Mbit/s ale za to w "prime time" spada nawet do ZERA !. Bida z nędzą !
    Zaletymobilność - można kartę sim wsadzić do tableta np. i zabrać na wakacje . Ping - można grać w gry :)
    WadyPrędkość , limity , stabilność. cena , OBSŁUGA ( pewnie studenciaki na śmieciówkach więc co się dziwić. )
    bule około 60 zł na mc i niestety jestem skazany. Zasięg OK - mam antene zewn.
  • ~kris / 2016-03-26 16:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsze ścierwo jakie może być, to internet polsatu. Nikomu nie polecam. Filmu obejrzeć nie można żadnego, ciągłe buforowanie, obsługa klienta zanim odbiorą tel to swoje trzeba odczekać. Porażka totalna i najtragiczniejsze jest to, że nic sobie nie mają do zarzucenia, bo jak uruchomiony internet, to znaczy, że wszystko gra. Koszmar
    Zaletybrak
    Wadynie bierzcie netu z polsatu
  • ~Krzysiek / 2016-03-25 05:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam od nich internet od roku, przez pierwsze dwa miesiące było prawie jak w umowie, prędkości pobierania i wysyłania do przyjęcia. Po tym okresie masakra, filmik na youtubie który trwa 6 min, oglądam przez minut 10 ponieważ cały czas przerywa i buforuje. Na konto bankowe wieczorem nawet nie próbuje już wchodzić bo wiem, że nic z tego nie będzie. Odległość od nadajnika ok. 500 m, modem widzi się z nadajnikiem, a prędkości wieczorem od 0,1 Mbita do 1,5 Mbita. w porywach. Nie poleciłbym tego internetu największemu wrogowi, nie mogę doczekać się końca umowy. NIGDY WIĘCEJ tego badziewia.
    ZaletyBrak
    WadySame.
    Rok
  • ~Sqer / 2016-03-25 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to duzo powiedziane o usludze ktora swiadczy cyfrowy polsat, mieszkam pod Gdanskiem i mimo dobrego zasiegu predkosc intetnetu to 0,5 do 1mb wieczorem. Lacze jest niestabilne i nie nadaje sie do uzytku. Zaluje podpisania umowy
    ZaletyNie ma
    WadyJw
  • ~Wojciech / 2016-03-24 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od blisko 7 lat przez większość okresu współpracy byłem zadowolony z ich usług. Lecz to co się teraz dzieje, woła o pomstę... 1. Skusili mnie w ramach usługi "druga za połowę" internetem, obiecując mega szybkie łącze,za na prawdę niską cenę ( 29 zł). Dodali do tego, że mogę przez tydzień testować rozwiązanie i bez żadnych opłat oddać jeżeli nie będzie mi odpowiadać. W pierwszym tygodniu internet działał rewelacyjnie;) Po podpisaniu umowy znacznie zwolnił. A w tej chwili po pół roku działa z prędkościom na poziomie 512 kb/s pomimo, że obiecywali 20 mb/s. Rozłącza się 3-4 razy dzienne. Przez około 2-3 godziny dziennie nie jest niedostępny. 2. Postanowiłem zadzwonić na infolinię, aby zgłosić swoje problemy - trzykrotnie usłyszałem od konsultantów, że nie znają się na tym i że jedyne rozwiązanie to udanie się do punktu CP. 3. W punkcie CP Pani była naprawdę miła lecz po wymianie sprzętu problem nie ustąpił.... 4. Pogodziłem się z tym, nie mieszkam blisko dużego miasta, pomyślałem - może zasięg jeszcze mają słaby w małych miejscowościach.. Lecz to był dopiero początek: Jak wcześniej pisałem, posiadam dwie usługi w CP - internet i TV. Płacić rachunku miałem na dwa różne konta, wszystko było ok, dopóki się nie pomyliłem. W efekcie mojej pomyłki miałem nadpłatę w tV, a niedopłatę w rachunkach za internet. Oto co się stało po tym: - w ciągu trzech dni dostałem 8 smsów o wszczęciu postępowania windykacyjnego wobec mnie - Podczas oglądania TV, wyskakuje komunikat na pół ekranu, którego nie można wyłączyć o podobnej treści jak sms - Mailowo oczywiście też wiadomość. Ale moja wina - ja zawaliłem, przelałem na złe konto. Postanowiłem zadzwonić na infolinię aby dowiedzieć się ile muszę dopłacić - Dowiedziałem się tam, że przez opóźnienie straciłem promocyjne warunki i wzrastają jakieś opłaty, tracę jakieś przywileje, kompletnie nie rozumiałem o co chodzi konsultantowi.Ale podał mi kwotę i konto - odrazu przelałem pieniądze. Trzy dni po wpłacie, czynności działu windykacji nie ustały, nie mogę obejrzeć spokojnie informacji, bo pół ekranu zasłania komunikat. Dla pewności po raz kolejny zadzwoniłem na infolinię - miła konsultantka powiedziała mi, że wszystko zostało uregulowane 21 marca, w obecnej chwili nie mam żadnej zaległości.
    Zalety Profesjonalna obsługa w punkcie
    WadyNiekompetentni pracownicy infolinii, Prędkość internetu ponad 10 razy mniejsza niż w umowie, Natrętne działania windykacyjne
  • ~Ko4zik / 2016-03-24 21:03
    Chodzi bardzo dobrze tylko od 5 dni nie działa internet a zapłaciłem
    ZaletyInternet
    WadyNie działa
    50zł szczytni
  • ~Maria / 2016-03-24 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągają klientów. Obiecują szybkie łącze. Na reklamacje odpisują następująco: \"Zawiadamiamy, że z obsługującej Panią stacji nadawczej okresowo korzysta zwiększona liczba Abonentów, co zgodnie ze specyfiką działania sieci radiowej może powodować przejściowe obniżenie prędkości transmisji danych u pojedynczych użytkowników. Zwracamy uwagę, że zgodnie z Regulaminem, z uwagi na mobilny charakter Usługi, na zasięg oraz prędkość transmisji danych mają wpływ uwarunkowania zewnętrzne, w tym geograficzne (np.: wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu) i urbanistyczne (np. typ zabudowy, odległość do okna) miejsca, w którym Abonent korzysta z Usługi, zmienność naturalnych warunków propagacji fal radiowych (np. pogorszenie wynikające z warunków atmosferycznych) oraz odległość od najbliższego nadajnika i aktualne obciążenia stacji nadawczo-odbiorczych wynikające z okoliczności, że Sieć Cyfrowego Polsatu jest współdzielona przez Abonentów, a także parametry techniczne urządzeń wykorzystywanych przez dostawców treści bądź usług i parametry techniczne Sprzętu, z którego Abonent korzysta\". Teraz płacę za internet, którego nie mam. Prędkość transferu 1,41 Mb/s a miało być ponad 30 Mb/s.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości korzystania z łącza ( za słaby sygnał). Mieszkam w \" źle ukształtowanym terenie\", za dużo abonentów korzysta z nadajnika, rosną wysokie drzewa, są słupy wysokiego napięcia i podstacja energetyczna.
    Nie mogę korzystać ale muszę płacić abonament 69 zł/ m-c. Mogę rozwiązać umowę ale muszę zapłacić characz 1500 zł.
  • ~mlodygd / 2016-03-24 16:48
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie polecam jeszcze zależy od godziny rano rewelacja pełna prędkość po południu już połowa a wieczorem kiedy najwięcej osób siedzi to zaledwie 4 Mb/s MIESZKAM W CENTRUM Gdańska
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4394
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2230
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2900
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2521
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226