Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2549 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kolumbus / 2014-12-28 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Power LTE bez limitu!?!-wielkie kłamstwo ze strony Polsatu.Zanim ktoś z was zdecyduje się na podpisanie umowy radzę się głęboko zastanowić nad podjęciem decyzji i wypytać dosłownie o wszystko a i tak wam nikt prawdy nie powie.Konsultanci z pierwszej linii frontu nigdy prawdy nie powiedzą-klepią regułki w stylu masło maślane motając potencjalną ofiarę.Wracając do tematu-to limity były,są i będą i żałuję,że podpisałem z nimi umowę na 24 miesiące.ODRADZAM WSZYSTKIM
    Zaletyjest ok kiedy nie masz imbarga od wielkiego brata
    Wadynie sposób ich wyliczyć
    wystarczająco za długo
  • ~Konrad / 2014-11-11 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam

    Zgadzam się z przedmówcami, prędkość tego super hiper szybkiego internetu jest bardzo słaba.

    Zacznę od początku.

    Kończył nam się abonament na telefon, więc pomyślałem że skorzystam z pakietu smartdom. Skontaktowałem się z konsultantem, poradził aby zacząć od podpisania umowy na tel.Otrzymałem telefon, musieliśmy poczekać 7 dni na podpisanie umowy na telewizję i internet /podobno musiał się aktywować nr tel mają na to 7 dni/.
    Po siedmiu dniach zamówiliśmy telewizję i internet, dostaliśmy na drugi dzień.
    Internet 25GB - po wykorzystaniu prędkość 10mb bez limitu!!!
    Przez pierwsze 3 dni internet chodził dobrze /prędkość 14-16 mb/
    Internet w zasięgu LTE -mieszkamy 300m od anteny.
    Po 3 dniach zaczęły się bardzo duże spowolnienia 1-2 mb, były momenty gdzie prędkość była w granicach 0,5mb :)w godzinach popołudniowych.Dodam że w tym momencie gdzie były te spowolnienia mieliśmy wykorzystane 10GB, pozostało nam jeszcze 15GB.

    Po konsultacji z obsługą i wykorzystaniu wszystkich możliwości, konsultant stwierdził że możemy zgłosić reklamację, mają 30 dni na rozpatrzenie, a 30 dni mam się bujać z takim internetem.

    Na szczęście mam jeszcze możliwość zwrotu, /jeżeli chodzi o internet i telewizję/ tego badziewia. Jeżeli chodzi o telefon będę pisał reklamację.

    Podsumowując krótko, korzystając z tego super hiper szybkiego LTE przypominały mi się stare czasy gdzie trzeba było czekać, aż załaduje nam się filmik do obejrzenia na internecie.

    NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!


    ZaletyBRAK
    WadyBardzo słaba prędkość, niekompetentna obsługa.
    8 dni
  • ~Konrad / 2020-07-20 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość, obsługa klienta żenująca. Nie mieszkam na jakiejś wsi, tylko w miescie w zwiazku z czym wydawaloby sie ze powinienem miec odpowiedni internet. Obcinają transfery bez jakiegolokwiek wykorzystania, oszukują klientów. Internet ledwo co chodzi, przy jednym uzytkowniku bez jakiegokolwiek pobierania. Reprezentują się jako internet domowy, a przy rodzinie korzystajacej z internetu ten router prawie wybucha.
    ZaletyDosłowny brak.
    WadyCałokształt usługi.
    MiejscowośćZamość
  • ~Konrad / 2021-11-15 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki istnieje
    Nie polecam nikomu kto szuka
    ZaletyNie ma
    WadyOszuści
    MiejscowośćWielgomłyny
  • ~Kornel / 2020-03-19 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nazwanie tego internetem to już powiedziane o kilka słów za dużo... LTE zobaczyć można tylko w nazwie, bo w rzeczywistości wątpię, żeby nawet było pod samym nadajnikiem, ale mapka na ich stronie oczywiście pokazuje zasięg LTE nawet w lesie na Podlasiu. Na umowie piszą jedno, przez telefon mówią drugie, w dupe sobie można wsadzić ten internet i cały Cyfrowy Polsat. Polecam udostępnić sobie internet z telefonu, jest bardziej praktyczny od tego czegoś.
    ZaletyHAHA
    Wady- zakłamane prędkości
    - brak LTE
    - ping skacze, jak poje****
    MiejscowośćKożuchów
  • ~kornela / 2014-03-17 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykłe oszustwo.Zadzwoniła do mnie pani z ofertą przedłużenia umowy. Zaznaczyłam że warunkiem przedłużenia jest dekoder z możliwością nagrywania.Ponieważ mam dość niski abonament musiałam dopłacić 50,-zł za dekoder który posiada taką funkcję, na co wyraziłam zgodę. Po otrzymaniu przesyłki okazało się że słynny dekoder posiada taką funkcję pod warunkiem dokupienia cyfr.portu za 180,-zł. Umowa ustna nie jest wiążąca(???). No cóż na szczęście pozostaje mi jeszcze możliwość zwrotu dziadostwa.Wielokrotne rozmowy tel. nic nie dały.
  • ~kotlet111 / 2019-09-25 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo nie miła obsługa szczególnie jak odbiera jakiś pajac który sobie nie dogodził rano,to parodia.
    Wady100% porażki
    Miejscowośćwszędzie
  • ~kpt zus / 2017-09-03 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    internet lte 5 giga a jak dopiero wlaczylem go to już odrazy wiadomość ,,80% procent uslugi zostało wyczerpane" a jak sprawdzilem na modemie ile wyczerpałem to 9 mb . A też jak jest internet rzeczywiście 5 giga to spada do predkości 0,001 mb przez co nawet wyszukiwania trwaja 2-5 minut . I jeszcze wspomne ze telewizja w cyfrowym polsacie przy pieknym dniu potrafi miec grafike jak w minecrafcie
    Zaletyidealny operator jeśli chcesz nabawić sie bólu głowy
    Wadywszystko
    lepiej już nie mieć operatora niż mieć polsat
  • ~kraajanek / 2017-07-31 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE - transfer na poziomie - UWAGA pobieranie 0,3 MB/s wysyłanie 0,11 MB/s i to jest LTE w Cyfrowym Polsszmacie Pracownik obsługi przesyła taką żenującą odpowiedź na zgłoszenia "
    Cyfrowy Polsat zastrzega sobie możliwość czasowej zmiany parametrów technicznych transmisji danych poprzez obniżenie prędkości transmisji danych do poziomu określonego w Cenniku z zachowaniem podziału na klasy serwisu wymienione w niniejszym Regulaminie.
    Ponadto informujemy, że takie działanie ma na celu wyeliminowanie nadużyć i umożliwienie wszystkim Abonentom ciągłości dostępu do sieci. Cyfrowy Polsat dokłada wszelkich starań, żeby zapewnić każdemu Abonentowi możliwość korzystania z usługi niezależnie od obciążenia sieci, które spowodowane jest przesyłaniem i pobieraniem znacznych ilości danych przez innych użytkowników sieci. "
    Odradzam - jak najdalej trzymać się od tej sieci
    Zaletynie ma zalet
    Wadywięcej niż można się spodziewać
    Warszawa
  • ~Kraajanek / 2017-08-14 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne łajno - http://www.speedtest.pl/test/155063885 prędkość plus minus modem telefoniczny z końca lat 90-tych
    widać technologia w Polkomtelu - Polsacie od tamtego czasu za wiele do przodu nie ruszyła - totalne dno - odradzam
    Zaletybrak
    Wadyto jedna wielka wada
    warszawa
  • ~Krakowianka na Podlasiu / 2018-10-15 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam jednocześnie obie opcje w CP.Kończy się umowa i nigdy więcej z tym operatorem.Połączenie z Plusem pogorszyło jakość usługi.Stałe problemy z jakością,miało być szybko i dostępnie a jest beznadziejnie,przerywa łączenie,wolno łączy a sprzęt dobry.Warunki atmosferyczne dla nich problem-deszcz,zamieć,upały tak nawet to.Wymieniałam modem,kartę,sprzęt i dalej jest nie tak.Poza tym ciągłe nagabywanie o dostępnych usługach,telefony a obecnie chyba nie wolno.Odradzam każdemu.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
    WadyObsługa w salonie okropna,nie wyjaśni,każą dzwonić na info,panowie powinni przejść podstawowe szkolenie na temat obsługi,poza tym opłaty za chęć odstąpienia ogromne.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kris / 2016-09-08 04:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam to gó...no od ubiegłego roku,na moim terenie w ogóle nie działa po składaniu setek reklamacji ,nawet już przestali odpowiadać,a w regulaminie jest &2żemożesz nie mieć dostępu do internetu,i to nikogo nie obchodzi.Konsultant mi powiedział ,że mogę se wziąć ruter i pojechać do dużego miasta z dostępem do lte ,a internet będzie działał.Limit nawet bez używania maleje.Znalazłem innego dostawce internetu,a za CP ,,lte"muszę płacić ,choć ruter nawet jest nie włączony do gniazdka elektrycznego, tak jest prawie od roku .Chciałem zerwać umowę to muszę zapłacić kare 1500 zł.Zostało mi pół roku jeszcze z Nimi umowy.NIGDY WIĘCEJ INTERNETU z CP.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    1,5 ROKU z tego od prawie roku nie korzystam,ruter leży nie włączony,a limit maleje HI HI HI
  • ~Kris / 2017-01-29 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę o LTE 1,5 roku temu.Mając najlepszy modem,mieszkając w Szczecinie niemal pod masztem,częściej nie mam internetu,niż go mam.W czasie przeglądania internetu co kilka minut sygnał znika na kilka następnych minut.Nie jestem w stanie przeczytać samych tytułów np.Onetu z góry w dół za 1 razem,otworzyć pocztę to już dramat,dobrze,że poczta zapisuje szkic e-maila,bo nie byłabym w stanie żadnej wiadomości wysłać.Na reklamację już w 2 dniu użytkowania internetu otrzymałam po miesiącu odpowiedź,że rozłączanie sygnału to wina mojego sprzętu.W odpowiedzi na dane sprzętu,odpowiedziano mi,że sprzęt jest bardzo dobry,i nie widzą powodu,bym internetu nie odbierała.A to nie mój sprzęt rozłącza mi internet,zawsze to sprawdzam,lecz nie ma sygnału Cyfrowego Polsatu.Po prostu DNO,brak kontaktu przez telefon,po 30 minutach oczekiwania na linii po prostu centralka odrzuca Twoje połączenie.Reklamacje odrzucane z winy klienta,szczerze odradzam internet od tej firmy i czekam na koniec okresu umowy.Będę ją omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak sygnału co kilka minut,brak kontaktu przez telefon,brak możliwości rozwiązania umowy,gdy sygnał testowy tygodniowy się skończy i okazuje się,że płacisz bardzo drogi abonament,a internet co kilka minut znika na kilka następnych minut.
    1,5 roku temu ,w Szczecinie
  • ~Kris / 2023-09-13 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno jakich mało nie można nic zrobić ostatnio, nic sie nie otwiera tragedia
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Kristof35 / 2016-12-29 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego dziadostwa. Internet przez 6 miesięcy od podpisania umowy działał w granicach 18mb/s i nagle się urwało. prędkość chwieje się 0,5kb/s-1,5mb/s kiedy zadzwoniłem na infolinię uzyskałem informację że to wina pogody, a następnie że jest to wina przeciążonego nadajnika w mojej okolicy. Umowy zerwać nie można bo mimo że jest to internet DOMOWY to konsultanci mówią że jest to internet mobilny. Nie ważne że masz router stacjonarny z anteną wywaloną na dach. Łapią naiwnych na pustą reklamę a nie potrafią dostarczyć usługi by można było z niej korzystać. Ja płacę 59,99 za co??? za 5 minutowe oczekiwanie na załadowanie się strony.
    Zaletyżadne
    Wadyobsługa
    prędkość działania
  • ~krkmb / 2016-12-13 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    ... Duża firma a reguły wręcz bandyckie: - umowę musisz wypowiedzieć minimum miesiąc przed upływem starej i to pisemnie, jeśli sie spóźnisz się umowa jest PRZEDLUZONA O KOLEJNE DWA LATA 'B A N D Y T K A', - internet jest a z prędkością jest gorzej obluzga klienta nie może nic zrobić - po rozwiązaniu umowy ruter oddałem nowy nieużywany po 9 dniach i została naliczona kara w wysokości 500zl za zwrot rutera nie w terminie tylko nikt nie poinformował mnie ze jest jakiś termin, w którym mam oddać ruter mimo ze potrafili przypominać o płatnościach po dwa trzy razy w miesiącu nie ma znaczenia czy były zapłacone czy nie!!! WIEC SZCZERZE ODRADZAM!!!
    Zaletyżadne
    Wady- przedłużanie umowy w nieludzki sposób
    - naliczanie fikcyjnych opłat!!!
    - nękanie emaliowe i sms-owe odnośnie bzdur
    - firma nastawiona na kapitał nie na LUDZI

    dwa lata i tak za dlugo
  • ~krojo / 2014-12-04 01:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki chłam i oszustwo!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    3 miesiące, po 90zł miesiąc za 0,3Mb/s!!!
  • ~Krystian / 2016-03-29 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!! INTERNET Z CP NIE DZIAŁA DOBRZE. Przez pierwsze dwa miesiące wszystko idealnie a teraz w ich technologii LTE osiągam prędkości rzędu 0.6 - 2 Mb/s i nikt z tym nic nie chce zrobić. Miałem już dwa telefony od ich "specjalistów" którzy traktują nas klientów jak "ćwierćinteligentów" i wmawiają, że takie wartości są odpowiednie, ponieważ CP nie gwarantuje stałej prędkości internetu. Oferują usługi dodatkowe i nie potrafią zagwarantować ich prawidłowego działania (spróbujcie pooglądać film na hbo go przy prędkości 1.6 Mb/s na telewizorze / pojawia się ciągły problem z zacinaniem się odtwarzanego programu). Przejrzyjcie komentarze - nie jestem jedyny, u którego działa internet w ten sposób inni klienci mają ten sam problem i konsultanci zawsze twierdzą, że wszystko jest ok. Zerowa chęć pomocy, brak wsparcia z działu technicznego i brak szacunku dla klienta z miejsca dyskwalifikują CP. Czekam na koniec umowy i uciekam od nich jak najdalej...
    ZaletyBrak
    WadyTo co w opisie
  • ~Krystian / 2016-08-20 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobiście tego gówna nie polecam, dlaczego ? Bardzo słaby internet, o pobieraniu już nie wspomnę. Mieszkam na poddaszu w Mieście, do punktu obsługi klienta mam zaledwie 10 minut drogi, a internet bardzo wolno chodzi, w dodatku nie można nic pobrać bo taki szmelc, a oszuści napisali na stronie, że szybkość do 50mb/s, a Ja czasami nie mam nawet 2mb/s, mimo iż mam bardzo dobry zasięg. Obsługa fatalna, siedzą takie głupie cwaniaki i namawiają ludzi na ten szmelc. Nie polecam, oszuści i złodzieje ! Cena 60zł za pakiet 25GB, nie dość, że jest to limitowany internet, to bardzo dużo się płaci jak za takie gówno ! Może ktoś Wie jak z nimi bezkarnie zerwać umowę, bo jestem w tzw. pułapce, w petrotelu i innych firmach oferują po 100/200mb/s, internet bez limitu za niecałe 50zł. Nie bierzcie tego, proszę Was ! Szkoda waszych nerw !

    JEŚLI KTOŚ WIE, JAK ZERWAĆ BEZKARNIE UMOWĘ TO PROSZĘ O ODPOWIEDŹ ! MOJE DZIECKO NIE MOŻE NAWET BAJEK NA INTERNECIE OGLĄDAĆ, PONIEWAŻ BARDZO SIĘ ZACINA.
    ZaletyBardzo wolno pobiera się zdjęcie o wielkości 300kb, nie wspominając już o pobraniu jakiejkolwiek gry, bądź filmu.
    WadyBardzo wolno pobiera się zdjęcie o wielkości 300kb, nie wspominając już o pobraniu jakiejkolwiek gry, bądź filmu.
    Korzystam rok, jestem bardzo zawiedziony. Płacę 60zł za jakieś gówno.
  • ~Krystian / 2017-12-23 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno i jeszcze raz dno. Brak kontaktu z obsługą klienta. Na każde zadane pytanie jedna odpowiedź - Wszystko ma Pan w umowie...
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko co może zawieść - zawodzi.
    MiejscowośćKłodzko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4394
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2230
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4401
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2899
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2521
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226