Internet z cyfrowego polsatu to jakieś nieporozumienie, taka prędkość w ogóle nie powinna mieć miejsca. Inni dostawcy dostarczają prędkości po 150 mb/s, a w cyfrowym było 30-40 mb/s przez pierwsze miesiące. Dzisiaj gdy zrobiłem speed testa prędkość pobierania to 700kb/s. Takie prędkości były 10 lat temu. Za internet płace się ~60 zł/mc, a "Szanowni Panstwo" nie potrafią dostarczyć obiecywanego internetu. Odradzam wszystkim swoim znajomym te cyfrowe gó..Podejrzewam, że internet od areo bylby o niebo lepszy.
Zaletybrak
WadySłaba prędkość internetu, brak jakichkolwiek reakcji na zgłoszenia,
~eljotnes / 2016-07-31 10:00
Ocena: 2.50 / 5
jedno, co wiem, że obsługa klienta jest na żałosnym poziomie, złożyłem reklamację i po 45 dniach słyszę "sprawa w toku", nikt nic nie wie, brak jakiejkolwiek informacji jedynie tekst, że ktoś się skontaktuje - bez podania terminu , jedynie proszę czekać i tyle
Wadyniekompetencja w BOK
intrnet w promocji Happy Hours
~beata / 2016-07-28 12:57
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje maja burdel i syf w biurach w 2011 roku zdalam dekoder po 5 latach sobie przypomnieli ze rzekomo go niema i teraz strasza mnie kara przez 5 lat nic nie przychodzilo
Zaletysame dno
Wadybrak kompentencji
zlodzieje
~Damian / 2016-07-27 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Gorszego internetu nigdy nie miałem. Aktualnie Download speed = 0.37 Mbps !!!!!
>
>
>
>
http://www.speedtest.net/result/5508524175.png
ZaletyJAKIE ZALETY ??
WadyZBYT DUŻO BY JE TU ZMIEŚCIĆ !!!!!
20 miesięcy
~Zdesperowany / 2016-07-26 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Trzy tygodnie temu omyłkowo wysłałem przelew na konto polsatu, po wielokrotnych próbach odzyskania pieniędzy otrzymuje wiadomość że przelew jest w realizacji. Nikt nic nie wie, totalny syf !!!!! Traktują mnie jak intruza, który ma czelność prosić o Swoje pieniądze !!!!! Najlepsze w tym wszystkim jest to, że nie jestem ich klientem od wielu lat a przelew był wypadkową tego że ich konto jeszcze figuruje w spisie moich odbiorców i znajduje się nad faktycznym adresatem do którego te pieniądze miały wyjść.
Po nastej interwencji otrzymałem info, że polsat ma 30 dni na zwrot pieniędzy !!!!! Na co ta śmieszna firma potrzebuje aż 30 dni żeby mi zwrócić moje pieniądze ?
~PROGRESS-2 / 2016-07-26 10:46
Ocena: 2.00 / 5
Bałagan mają w dokumentach.Wmawiają rzeczy których nie dali.
WadyŹle działa.
~niezadowolony / 2016-07-25 09:24
Ocena: 1.00 / 5
prędkość beznadziejna, niemożność skorzystania z nocnego pakietu danych (ściąga z normalnego), zawyżanie zużycia danych z pakietu, nie polecam
Zaletybrak
Wadycała firma to jedna wielka wada
~JaffaR / 2016-07-19 22:00
Ocena: 1.25 / 5
Internet LTE, na stronie Polsatu możesz zobaczyć jak jest szybki w porównaniu z innymi technologiami. 4GB w 15 minut... Bajki. Zasięg mam idealny, prędkość jest tak oszałamiająca, że filmy na YouTube w 360p się zacinają. Na przestrzeni tygodnia miałem szybki internet raz, przez trzy godziny, a tak to taka sieczka, że cudem jest, jak się jakakolwiek strona załaduje. W BOKu rozkładają ręce, ale kasę sobie płacić to żądają!
ZaletyDobry zasięg, dobry sprzęt.
WadyBardzo niska prędkość - na poziomie modemu, słaba obsługa klienta, przereklamowane.
~Dawid / 2016-07-19 13:35
Ocena: 1.75 / 5
internet wiesza sie łącze sie zrywa słaby zasięg nie ma takiej prędkości (40mb/s)
KTO JEST ZAINTERESOWANY TĄ SIECIA ODRADZAM KUPOWAĆ NAPRAWDĘ BADZIEW
Zaletynie ma
Wadywolno chodzi wiesza sie
od rozpoczęcia umowy niestety nie moge umowy przerwać
~nabity w butelkę / 2016-07-18 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko to co napisali poprzednicy niestety się zgadza. Internet działał dobrze przez pierwsze tygodnie. Później coraz gorzej. Router sam zwalnia internet i należy go każdego dnia restartować. Drugi problem to niestabilne łącze. Jego parametry byłyby średnie 10lat temu. Dla mnie to żenada. Miała być poprawa po poprzednim niecie a wpadłem z deszczu pod rynnę. Nie polecam.
Zaletybrak
Wadywszystkie
6 miesięcy
~cichytomus / 2016-07-15 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Ich uslugu sa smiechu warte, wykupilem pakiet euro na iplii za 99 zl i ciegle nic nie dzialalo na wifi, jednak wedlug ich ja ogladalem caly czas mistrzostwa i nie uwzglednia reklamacji, jest to zenada ze taka usluga nie dziala a co dopiero gdy malpy nie przynaja sie do bledu, jest to 100 % zenada i nie polecam nikomu uslug cyfrowego polsatu , generalnie czekam na zakoczenie umowy i tak samo w plusie
Zaletyu nich zadnych
Wadytylko wady
~norbucha / 2016-07-14 23:22
Ocena: 1.00 / 5
śmić porażka i żenada wolno nabiera nowego znaczenia, szybciej ogórki się kiszą niż działa ten internet z tą różnicą iż ogórki kiszą się cały czas, bez zawieszania nie wymagają mycia słoika w którym są (w domyśle przywracanie ustawień fabrycznych czyli reset) żenada po raz wtóry, oczywiście ludki z infolinii twierdzą iż wszystko jest ok, tylko pewnie jakiś problem z routerem, który oczywiście jest z polsatu, tylko tego już do mózgownicy nie dopuszczają, pozdrawiam, klient polsatu jeszcze rok
~ewka / 2016-07-14 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki może być, wcisneli mi z HBO go ale nawet nie ma szans cokolwiek włączyć bo wiecznie netu nie ma, jedynie co mnie cieszy To KONIEC UMOWY W GRUDNIU. A i nie dajcie się zwieść na początku był naprawdę dobry czyli 3 tyg, z każdym miesiącem gorzej, aż całkowity brak, a jak widzę te reklamę z ibiszem to mnie krew zalewa.
ZaletyBrak
WadyMa wszystkie jakie może mieć internet zaczynając od jego braku
1,5 roku
~Mariola / 2016-07-14 11:06
Ocena: 1.00 / 5
Nie doczekałam się działania internetu. Po zakupie miałam 7 dni na przetestowanie i nie udało się. Najpierw był uszkodzony modem , potem jakieś przerwy na konserwacje , cały czas brak połączenia. Dzwoniąc na infolinię - czas oczekiwania 20 min - dostawałam niekompletne i sprzeczne informacje.Zapakowałam to coś i zaniosłam z powrotem i tak skończyła się moja przygoda z polsatowski internetem
ZaletyJeżeli coś od początku nie da się uruchomić to nie ma zalet
WadyJeżeli coś od początku nie da się uruchomić to ma wady
7 dni
~Robert / 2016-07-13 22:16
Ocena: 1.50 / 5
Przez pierwsze pół roku było ok , teraz totalna porażka download 1 Mb/s . Reklamacje nic nie dały, półtora roku musiałem się męczyć z tym oszustwem. Nie dajcie się nabrać ! Jak się cieszę że koniec umowy !
WadyTransfer download 1 Mb/s i to jest prędkość Lte ?
2 lata
~zibi / 2016-07-13 19:11
Ocena: 1.00 / 5
Dwudziestokrotnie gorsze parametry od oczekiwanych
Zaletybrak jakichkolwiek zalet
WadyDownloadspeed zamiast na poziomie 20 Mbps najczęsciej nie przekracza 1 Mbps. W tym samym czasie uploadspeed jest na pzoimie około 6 Mbps. Arogancka obsługa
ponad 2 lata
~szymon / 2016-07-13 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo mieszkam w centrum dużego miasta ten mega szybki internet to kłamstwo próbując ściągnać film który trwa 76 min trzeba czekać do godziny już nie wspomnę o rozłączaniu internetu z bez powodu
~Quick Scope / 2016-07-12 16:50
Ocena: 2.00 / 5
Jestem posiadaczem modemu Huawei E3372. Tak z rok temu otrzymałem w ramach umowy "szybki internet". W samej "centrali" (chyba tak to się nazywa) mówiłem: proszę pani, bo ja jestem zapalonym graczem komputerowym, używam tylko dwóch urządzeń więc wystarczy sam "paluch". Nie, wcisnęli mi router. Pohasałem radośnie do domciu, z uśmiechem. Dostarczyli sprzęt. Zadowolony odpaliłem wszystko. Prędkość? Nazwałbym to pełzaniem. Bo prędkość ok. <7 KB>!!!! chyba nie jest OK. Zadzwoniłem, nic nie mogą zrobić. Czekam na upłynięcie umowy.
Aha, i jeszcze taka ciekawostka: ostatnio, używając samego "palucha" (router jest bezużyteczny) osiągałem "potężne" prędkości: od 300kb do 5mb/s. Ale nic nie jest wieczne i nagle, z zupełnie nieznanego mi powodu, prędkość wróciła "do normy". Nawet pisząc tą opinię musiałem się czterokrotnie podłączać i rozłączać. Pozdrawiam Cyfrowy Polsat, ich debilne reklamy i ich konsultantów. Jeśli w waszej "centrali" kiedyś pojawi się Cyklon B, to już wiecie kto to taki. :D Zalecam omijać SZEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKIM łukiem.
~pasqctfo / 2016-07-11 19:55
oszukują, niedoinformowują, kłamią.
na początek - podpisywałam umowę przez telefon. zadawałam pytania - ale jak się okazuje źle i niewłaściwie chyba?
poprosiłam o włączenie internetu, usłyszałam, że do kilku dni przyjedzie sprzęt - super! przyjechał, zamontowałam - nie działa. dzwonię. oczywiście czas oczekiwania kilkanaście do kilkudziesięciu minut. no ale chcę się dowiedzieć! w końcu jest. Pan sprawdza i okazuje się, że usługa uruchomiona zostanie za trzy tygodnie, ponieważ nie poprosiłam o natychmiastową usługę włączenia. dlaczego? no cholera, bo nikt mnie o to nie zapytał! no to poproszę o przyspieszenie. niestety. nic nie da się zrobić. współczujący operatorzy zaproponowali... rozwiązanie umowy!
zaczekałam. ufna w dobrą wolę. bo obiecali internet bez limitu w zasięgu LTE. czy na pewno? tak! - zapewniała Pani w telefonie. ale na pewno? - pytał mój chłopak. tak tak! tylko musicie być państwo w zasięgu LTE. jaki kod pocztowy? Kraków? no to tak! na pewno. ale na pewno? - chóralnie pytaliśmy. TAK! odpowiadali chóralnie konsultanci.
otóż bullshit, dziś zadzwoniłam po raz kolejny, zapytać o co chodzi - czy coś im się popsuło, bo nagle internet spowolnił drastycznie? wszak mam LTE bez limitu!
dowiedziałam się, że... po wykorzystaniu wysokiego w ich mniemaniu (200GB) pakietu, potraktowali nas jako "heavy userów" - dolną granicę wyznaczając sobie sami i... spowolnili transfer do 0,88MB/sek. jest nas czworo, każdy ma net w telefonie, trzy kompy, telewizor z internetem, konsola. oddam, że nie jesteśmy piratami, nie ściągamy filmów, muzy - bo dopiero by było! czekamy co dalej.
totalnie nie polecam Cyfrowego Polsatu. TOTALNIE.
~Armagedonopodobny / 2016-07-11 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Skandal i ogólne zniesmaczenie. Kiedy wysłałem pismo o wypowiedzeniu umowy, oczywiście płacąc za kolejny miesiąc z góry, aby wszystko się zgadzało, zadzwonił do mnie człowiek- tak, tak- CZŁOWIEK, nie automat- pierwszy raz od tylu lat kiedy byłem w CP. Zawsze dzwoniła automatyczna sekretarka przypominająca o konieczności uiszczenia kolejnej opłaty (zawsze dzwoniło jak opłata była już dokonana- dziwne). Więc tym razem człowiek. I człowiek ten- płci żeńskiej, zobligowany przez swoje zapewne wewnętrzne przepisy próbował mi wciskać coś czego nie potrzebuję (ach te techniki sprzedaży, namawiające do zakupu piasku na pustyni), jednocześnie dopytując dlaczego to ja, ich stały i taki bardzo dobry klient (bardzo dobry frajer, który co miesiąc od 7 lat płacił niemałą sumkę) nagle zrezygnowałem. Kiedy więc zgodnie z prawdą przyznałem, że kropla się przelała w momencie zablokowania mi ARD i ZDF, które nie tylko do oglądania Euro 2016 były mi potrzebne (również zboczenie zawodowe), to spotkało się to ze świętym oburzeniem owej pani- JAK TO? CYFROWY POLSAT NIGDY NIE BLOKUJE KANAŁÓW Z ABONAMENTU, ONE TAM NA PEWNO SĄ, PAN ŹLE SZUKA....... No K****A M**- kosmici mi je zabrali, cuda normalnie, poziom dyskusji tej pani dno kompletne, nie daje sobie przerwać, słowotok wyuczony na pamięć. Moje argumenty nie docierają. Także telefon utwierdził mnie w przekonaniu, że podjąłem słuszną decyzję rezygnując z tego czegoś. Na wyjście z bagna nigdy za późno. A jaka ulga.