Podpisałam umowę o LTE 1,5 roku temu.Mając najlepszy modem,mieszkając w Szczecinie niemal pod masztem,częściej nie mam internetu,niż go mam.W czasie przeglądania internetu co kilka minut sygnał znika na kilka następnych minut.Nie jestem w stanie przeczytać samych tytułów np.Onetu z góry w dół za 1 razem,otworzyć pocztę to już dramat,dobrze,że poczta zapisuje szkic e-maila,bo nie byłabym w stanie żadnej wiadomości wysłać.Na reklamację już w 2 dniu użytkowania internetu otrzymałam po miesiącu odpowiedź,że rozłączanie sygnału to wina mojego sprzętu.W odpowiedzi na dane sprzętu,odpowiedziano mi,że sprzęt jest bardzo dobry,i nie widzą powodu,bym internetu nie odbierała.A to nie mój sprzęt rozłącza mi internet,zawsze to sprawdzam,lecz nie ma sygnału Cyfrowego Polsatu.Po prostu DNO,brak kontaktu przez telefon,po 30 minutach oczekiwania na linii po prostu centralka odrzuca Twoje połączenie.Reklamacje odrzucane z winy klienta,szczerze odradzam internet od tej firmy i czekam na koniec okresu umowy.Będę ją omijać szerokim łukiem.ZaletyBrak
WadyBrak sygnału co kilka minut,brak kontaktu przez telefon,brak możliwości rozwiązania umowy,gdy sygnał testowy tygodniowy się skończy i okazuje się,że płacisz bardzo drogi abonament,a internet co kilka minut znika na kilka następnych minut.
1,5 roku temu ,w Szczecinie