Internet jest doskonały w mieście ale pod już gorzej. Posiadam internet od roku i po roku zaczęły się problemy. Mają tandetne modemy - często ulega usterce gniazdo antenowe. Dodatkowo nie dbają o klienta. Po zgłoszeniu problemu na infolinie trzeba czekać 30 aby odpowiedzieli ponieważ usterka jest traktowana jak reklamacja. Dodatkowo niezbędna jest wizyta w puncie sprzedaży żeby potwierdzić poprawność działania modemu. Jeżeli modem jest sprawny a internetu nadal nie ma ( choć całkiem niedawno był ) trzeba sobie radzić samemu. Ostatnio internetu nie miałam przez 5 dni. A zadziałał tylko dla tego że lataliśmy w mężem po chałupie z laptopem i antenką żeby złapać z którego miejsca możemy łapać sygnał. Codzienne telefony + maile nie wskórały nic nawet nikt z obsługi nie pofatygował się aby oddzwonić. Jedynie w pkt sprzedaży dowiedzieliśmy się, że ostatnio mieli problemy z nadajnikiem.
Zaletymożliwość internetu tam gdzie inne sieci nie dosięgają
Wadybrak poszanowania klienta, brak techników do obsługi awariiproblemów związanych z siecią, zbyt długi czas oczekiwania na kontakt i rozwiązanie problemów
1 rok, abonament 70 zl, aktywacja+ modem ok 51 zł